SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can I make this topic about me?![]()
Damn. Ik dacht dat ik een eind kwam met mijn gmail account uit, like, 2006. Maar het zijn slechts 22.869 berichten in totaal. 4607 ongelezen, maar hij sorteert de reclame misschien uit dat totaal denk ik.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
23195 ongelezen mails, wie bied er meer?🐙![]()
Er is volop zon, dus de wasmachine staat weer aan. Nu even wat in de tuin doen.How can I make this topic about me?![]()
Net paracetamol genomen voor de hoofdpijn en heb prednison lage dosering voor de zwellingquote:
Wilde destiny gaan spelen maar servers down.
Dus pakket mijn laptop er maar bij
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Lauwe schultenbrau in je witte tuinstoel in de voortuin klappen terwijl je kut naar de buuf roept zekerquote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Er is volop zon, dus de wasmachine staat weer aan. Nu even wat in de tuin doen.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lauwe schultenbrau in je witte tuinstoel in de voortuin klappen terwijl je kut naar de buuf roept zeker
Hoe weet je dat?How can I make this topic about me?![]()
Hopelijk snel beterquote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:47 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Net paracetamol genomen voor de hoofdpijn en heb prednison lage dosering voor de zwelling
Wilde destiny gaan spelen maar servers down.
Dus pakket mijn laptop er maar bij![]()
Gezellig![]()
![]()
Ik heb zo mijn 'informanten'quote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie.
Hoe weet je dat?
@Geerdquote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lauwe schultenbrau in je witte tuinstoel in de voortuin klappen terwijl je kut naar de buuf roept zeker![]()
Hier schijnt 'ie volop dus de zonnepanelen leveren maximaal stroom nu.quote:![]()
Nouja, het is meer het idee. Een wasbeurt is nog geen kWh aan stroom dus dus nog geen 40 ct.How can I make this topic about me?![]()
Het is ook niet bepaald warm vergeleken met paar dagen terug. Dekentje erbijquote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:50 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
En ik heb het koud
Alle spanning komt eruit denk ik![]()
Kan ook nog koorts zijn...![]()
Hier is het ook al de hele middag komen en gaan van de zonquote:
Trek zo lekker mijn onesie aanquote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:52 schreef bondage het volgende:
[..]
Het is ook niet bepaald warm vergeleken met paar dagen terug. Dekentje erbij![]()
Kan ook nog koorts zijn...
Wordt het wel een vieze boel in de wc potquote:Op dinsdag 15 juli 2025 14:55 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Zolang het maar geen spetteren wordt
Bekijk deze YouTube-video
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dus ik daarstraks roepen 'hee, eikel'.
Dat de buurman me verbolgen aankeek.
Ik zeg ' ja nee, maar hier, eikels in de boom'![]()
De buurman voelde zich aangesproken. Dat is ook niet voor nietsquote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:54 schreef marc0871 het volgende:
Dus ik daarstraks roepen 'hee, eikel'.
Dat de buurman me verbolgen aankeek.
Ik zeg ' ja nee, maar hier, eikels in de boom'
How can I make this topic about me?![]()
Ik dacht hetzelfdequote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De buurman voelde zich aangesproken. Dat is ook niet voor niets
Welnee, dat zijn de effecten van de verdoving. Je voelt je de rest van de dag niet lekker.quote:How can I make this topic about me?![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Welnee, dat zijn de effecten van de verdoving. Je voelt je de rest van de dag niet lekker.
ein schuss en ik was leg binnen sekondenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wordt het wel een vieze boel in de wc pot![]()
![]()
Gewoon met een dekentje over lekker op de bank gaan liggen, lekker niks doen.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Welnee, dat zijn de effecten van de verdoving. Je voelt je de rest van de dag niet lekker.
Kan soms snel gaanquote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
ein schuss en ik was leg binnen sekonden
buffy kijken en lekker bolkenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gewoon met een dekentje over lekker op de bank gaan liggen, lekker niks doen.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ik wel goedIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Nog maar een kop thee doen met wat lekkersTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
80er? kenn ik niksquote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:04 schreef marc0871 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://youtube.com/playl(...)&si=-hnODT9GRy1bEUUj![]()
Schommelingen... Dat is irriquote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:19 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ja nu heb ik het weer warm
Paracetamol begint te werken![]()
![]()
Kweenie van wanneer. Variabel, denk ik.quote:
Het zijn ook niet echt liedjes die je in de hitparade tegen zal komen![]()
![]()
Leef je nog VT?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
jazeker. Viel harstikke meequote:
Alleen die prikjes deden teringpijn
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:24 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
jazeker. Viel harstikke mee
Alleen die prikjes deden teringpijn
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Als ik barstende koppijn had, al paracetamol en alles en dat werkte nog niet, dan probeerde ik te slapen, want zolang je slaapt heb je die koppijn niet... in de hoop dat het dan 's avonds weer afgezakt was.quote:How can I make this topic about me?![]()
Oke..... geloof nu dat het kalmeringstabletje begint te werken
Of even op een lego blokje gaan staan...quote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:26 schreef Vino_Tinto het volgende:
Oke..... geloof nu dat het kalmeringstabletje begint te werken
Moet zo eerst weer even koelenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als ik barstende koppijn had, al paracetamol en alles en dat werkte nog niet, dan probeerde ik te slapen, want zolang je slaapt heb je die koppijn niet... in de hoop dat het dan 's avonds weer afgezakt was.
@KoningWouter zal er vast nog wel eentje hebben rondslingeren.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of even op een lego blokje gaan staan...![]()
uiteraardquote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:39 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Als heel veel mensen in het water springen, doe jij het dan ook?Trotste mama van Ambar
nog iemand roddels over vino tinto en sebbeswensje voor mn frontpageverhaal?Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Nee, maar ik heb wel een scoop over een of andere Paulquote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:41 schreef Paul het volgende:
nog iemand roddels over vino tinto en sebbeswensje voor mn frontpageverhaal?Trotste mama van Ambar
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel een scoop over een of andere Paul??????????????????
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ja zekers.quote:
Hij schijnt verkering te hebbenTrotste mama van Ambar
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:41 schreef Paul het volgende:
nog iemand roddels over vino tinto en sebbeswensje voor mn frontpageverhaal?
We hebben het gezellig via DM, en meer zeg ik niet
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:44 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
We hebben het gezellig via DM, en meer zeg ik niet![]()
Hoe ging je operatie?It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
De verdovings prikjes deden echt megaveel auquote:
maar de rest was binnen 25 minuten gepiept.
Dus viel mee na de prikjes.
Nu trekt het allemaal heel ergen koelen is irritant. Maar wat moet dat moet
Dus ja
BierOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Oh net als verdoving bij de tandarts, die prikken vond ik ook best pijnlijk.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:47 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
De verdovings prikjes deden echt megaveel au
maar de rest was binnen 25 minuten gepiept.
Dus viel mee na de prikjes.
Nu trekt het allemaal heel ergen koelen is irritant. Maar wat moet dat moet
Maar de verdoving is nog niet uitgewerkt nu denk ik?
Paracetamol al paraat liggen?It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
met wie?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja zekers.
Hij schijnt verkering te hebben
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Nog 40 minuten werkenquote:![]()
Dan boodschappen
En dan nog geen bier, want als ik alleen ben drink ik niet
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ja heb al paracetamol genomen, en prednison voor de zwelling.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:49 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh net als verdoving bij de tandarts, die prikken vond ik ook best pijnlijk.
Maar de verdoving is nog niet uitgewerkt nu denk ik?
Paracetamol al paraat liggen?
Ik geloof dat de verdoving nu begint uit te werken
Morgen zal alles wel bont en blauw zijnquote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:50 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja heb al paracetamol genomen, en prednison voor de zwelling.
Ik geloof dat de verdoving nu begint uit te werkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
valt nu nog mee gelukkigquote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morgen zal alles wel bont en blauw zijn
Heb je het al gezien of zitten er pleisters op?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zet hem onder een spoiler goedquote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je het al gezien of zitten er pleisters op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik kijk beetje suf
Die witte tape op mijn voorhoofd is, zodat ik mijn wenkbrauwen niet omhoog kan doenDat deed ik altijd voor meer zicht
Maar erboven is wel beetje dikkig zie ik. Ze hebben wel veel weggehaald zei ze
[ Bericht 13% gewijzigd door Vino_Tinto op 15-07-2025 17:06:21 ]Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 16:59 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik zet hem onder een spoiler goedZiet er wel mooi uit maar waarom heb je verband op je h oofd dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik kijk beetje suf
Heb de foto onder de spoiler in mijn quote weggehaald voor het geval je de foto wilt verwijderenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die witte tape op mijn voorhoofd is, zodat ik mijn wenkbrauwen niet omhoog kan doenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ziet er wel mooi uit maar waarom heb je verband op je h oofd dan?
Heb de foto onder de spoiler in mijn quote weggehaald voor het geval je de foto wilt verwijderenDat deed ik altijd voor meer zicht
Maar erboven is wel beetje dikkig zie ik. Ze hebben wel veel weggehaald zei ze
O ik zie het al, je hebt je bericht aangepast![]()
Helpt dat dan om je wenkbrauwen niet omhoog te trekken
Hoe vind je het zelf geworden, jij kan het het beste zienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik denk dat ik volgende week echt pas kan oordelen. Dan gaan de hechtingen eruit.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:08 schreef Dotteke het volgende:
O ik zie het al, je hebt je bericht aangepast![]()
Helpt dat dan om je wenkbrauwen niet omhoog te trekken
Hoe vind je het zelf geworden, jij kan het het beste zien
Ik kan mijn wenkbrauwen niet omhoog trekken nu
quote:Dat zou jij wel willen weten he?quote:Trotste mama van Ambar
Wenkbrauwen omhoog trekken is voor vrouwen toch echt wel een primaire levensbehoefte!quote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:09 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik denk dat ik volgende week echt pas kan oordelen. Dan gaan de hechtingen eruit.
Ik kan mijn wenkbrauwen niet omhoog trekken nu![]()
![]()
Hoe moet je nu je ongenoegen uiten riching mannen buiten krijsen, schreeuwen en huilen?
Echt ongehoord deze situatie![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wenkbrauwen omhoog trekken is voor vrouwen toch echt wel een primaire levensbehoefte!![]()
![]()
Hoe moet je nu je ongenoegen uiten riching mannen buiten krijsen, schreeuwen en huilen?
Echt ongehoord deze situatie![]()
Die tape blijft niet heel mijn leven zitten hoor. Over 48 uur mag het eraf
Ik las dat het nog 6 maanden duurt voor het echte eindresultaat er is. Dus als het niet gelijk naar verwachting is, je nog even moet afwachten.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:09 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik denk dat ik volgende week echt pas kan oordelen. Dan gaan de hechtingen eruit.
Ik kan mijn wenkbrauwen niet omhoog trekken nuIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
48 uur niet je wenkbrauwen om een zeer random en volslage debiele reden, kunnen optrekken is toch echt wel zeer vrouw onvriendelijk!quote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:12 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Die tape blijft niet heel mijn leven zitten hoor. Over 48 uur mag het eraf![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik las dat het nog 6 maanden duurt voor het echte eindresultaat er is. Dus als het niet gelijk naar verwachting is, je nog even moet afwachten.Ja heeft best veel tijd nogig om echt genoeg te genezen. Maar heb de eindcontrole na 6-8 wekenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik las dat het nog 6 maanden duurt voor het echte eindresultaat er is. Dus als het niet gelijk naar verwachting is, je nog even moet afwachten.
En dan gaan ze al weer foto's maken.
Ow en dan heb ik ook nog 1 zone botox behandelingZat erbij
Ik heb 12 jaar gelezenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:13 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik las dat het nog 6 maanden duurt voor het echte eindresultaat er is. Dus als het niet gelijk naar verwachting is, je nog even moet afwachten.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Probeer het ook maar niet te veelquote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:09 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik kan mijn wenkbrauwen niet omhoog trekken nuWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Halen ze het weg en gaan ze met botox weer opvullen?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:15 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
[..]
Ja heeft best veel tijd nogig om echt genoeg te genezen. Maar heb de eindcontrole na 6-8 weken
En dan gaan ze al weer foto's maken.
Ow en dan heb ik ook nog 1 zone botox behandelingZat erbij
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Pasta gemaaktThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Heb het eten net opquote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:25 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nee doe ik ook niet
Effe wat eten
Heb nog een wrap ( @:bondage ) met zalm, roomkaas en slaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Neee botox bij mijn frons of kraaien pootjesquote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Halen ze het weg en gaan ze met botox weer opvullen?
![]()
Zat mezelf in de weg, dus ben maar ff lekker aan de wandel met een muziekje in de oortjesBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
O oke, kraaienpootje hoort er gewoon bij hoorquote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:28 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Neee botox bij mijn frons of kraaien pootjes
Vind ze bij jou heel heel erg meevallen je hebt een mooie gladde huidWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
niet als ik lachquote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke, kraaienpootje hoort er gewoon bij hoor
Vind ze bij jou heel heel erg meevallen je hebt een mooie gladde huid
Mooie omgeving wel en een dikkequote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:28 schreef StevenHyde het volgende:
[ afbeelding ]
Zat mezelf in de weg, dus ben maar ff lekker aan de wandel met een muziekje in de oortjes
[ Bericht 7% gewijzigd door Dotteke op 15-07-2025 17:42:36 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja hallo wi je dan ook zo nep botox face hebben. Men mag toch gerust zien dat je geleefd hebt.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jawelquote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja hallo wi je dan ook zo nep botox face hebben. Men mag toch gerust zien dat je geleefd hebt.
Weet nog niet waar ik die botox ga doen
maar zat er bij, dus waarom niet
Ja dat is ook zo. Maar van mij mochten ze het bij zich zelf inspuiten daar waar de zon normaliter niet komtquote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:31 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Jawel
Weet nog niet waar ik die botox ga doen
maar zat er bij, dus waarom nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik!quote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
23195 ongelezen mails, wie bied er meer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Die vullen ze tegenwoordig ook op
waarom zoveel ongelezen mails?
Bij mij moet het echt schoon zijn
Jij reageert altijd super netjes op alle prinsen uit Nigeria als een nette damequote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:37 schreef Vino_Tinto het volgende:
Die mails komen hier sowieso al meteen in de SPAM folder.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij reageert altijd super netjes op alle prinsen uit Nigeria als een nette dame
Lang leve Gmail!
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Die komen in SPAMquote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij reageert altijd super netjes op alle prinsen uit Nigeria als een nette dame
Ik kijk wel eens van die scam bait kanalen op joetoebe die daar serieus op reageren. Soms echt te grappigquote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Die mails komen hier sowieso al meteen in de SPAM folder.
Lang leve Gmail!![]()
Ben je blij me te zien of is dat gewoon een zeer dikke boom in je zak?quote:
Doe ik ook hoorquote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:37 schreef Vino_Tinto het volgende:
En gmail kijk ik sowieso nooit in. Had hem toen nodig om een account aan te maken bij google, maar nooit meer naar mijn gmail omgekekenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O hij had dequote:niet gepakt
Nou èn?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:37 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik heb wel een hoop labels. Dus de meest belangrijke vallen me toch wel op.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Zit je aan een meertje of zit je snoeihard gemeentepils te klappen?quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Water te zuipenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 17:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zit je aan een meertje of zit je snoeihard gemeentepils te klappen?
Zegt mijn vrouw ook savonds altijd: hey wat een mooi ding zet maar op mijn moend. Zakkuhhh jonguhquote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
ja hoewel er wel iets tussen zit. misschien een wat dikker iets er tussen doenquote:
Wat gebruik je om te koelen dan?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:02 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ja hoewel er wel iets tussen zit. misschien een wat dikker iets er tussen doen"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
ik had oogpads mee gekregen, maar doperwten in een boterhamzakje werkt beterquote:
Oh nou dan gewoon dat gebruiken tochquote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:04 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ik had oogpads mee gekregen, maar doperwten in een boterhamzakje werkt beter
Anders een washandjes met ijsblokjes gebruiken, al kan dat idd weer pijnlijker zijn omdat ijsblokjes hard is"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Niet rechtstreeks op je huid doen, in washand (niet nat..) of theedoek ertussenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:04 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ik had oogpads mee gekregen, maar doperwten in een boterhamzakje werkt beter
Ijsklontjes in zakje water doen en dan washandje eromheen.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:06 schreef Lovely het volgende:
Anders een washandjes met ijsblokjes gebruiken, al kan dat idd weer pijnlijker zijn omdat ijsblokjes hard is
IJs is té koud![]()
maar door het zakje worden de ijsklontjes een soort flexibel ice pack
Mevr Blub
Dat had ik afgelopen nacht, hooguit een uur of 3 geslapenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:14 schreef Vino_Tinto het volgende:
Maar goed dan lig ik eenmaal en dan kan ik niet slapenSame shit, different day
SC hopper present![]()
Kakkerquote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:14 schreef Lovely het volgende:
Ik ben nog niet moe, tenminste nog geen in kakker
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ja ik twijfelde of het nou in kakker of inkakker wasquote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat wel, maar in kakker stond een beetje raar
"Inkakken" is een informele Nederlandse term die verwijst naar het gevoel van vermoeidheid, futloosheid of een verminderde energie, vaak na de lunch of later op de dag. Het kan ook gebruikt worden om een plotselinge vermindering van activiteit of enthousiasme te beschrijven, zoals een "inkakker" na het sporten.
Oorzaken van een "inkakker":
Biologische klok: Onze interne klok reguleert onder andere onze alertheid en lichaamstemperatuur, wat kan leiden tot een natuurlijke middagdip.
Voeding: Een suikerdip na het eten van snelle suikers of een te zware maaltijd kan vermoeidheid veroorzaken.
Te weinig slaap: Gebrek aan slaap kan leiden tot vermoeidheid en een verminderd energieniveau gedurende de dag.
Gebrek aan frisse lucht: Weinig frisse lucht kan de concentratie verminderen en bijdragen aan een futloos gevoel.
Stress: Langdurige stress kan leiden tot vermoeidheid en een inkakker.
Onvoldoende beweging: Gebrek aan lichaamsbeweging kan ook bijdragen aan een futloos gevoel.
Wat te doen tegen een inkakker:
Zorg voor voldoende slaap: Een goede nachtrust is essentieel voor voldoende energie overdag.
Eet evenwichtig: Kies voor een voedzaam dieet met complexe koolhydraten, eiwitten en vezels om schommelingen in de bloedsuikerspiegel te voorkomen.
Blijf gehydrateerd: Drink voldoende water om je lichaam goed te laten functioneren.
Beweeg regelmatig: Lichte lichaamsbeweging, zoals een korte wandeling, kan je energie een boost geven.
Neem een powernap: Een korte dutje van 20-30 minuten kan wonderen doen voor je energieniveau.
Zoek frisse lucht: Ga naar buiten of open een raam om frisse lucht binnen te laten.
Vermijd stress: Probeer stress te verminderen door ontspanningstechnieken of het nemen van korte pauzes.
Zorg voor afwisseling: Wissel taken af om je geest actief te houden en voorkom eentonigheid."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Lekker kakkenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Vannacht was ik te zenuwachtig voor vandaag, dus heb ook erg weinig geslapenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat had ik afgelopen nacht, hooguit een uur of 3 geslapen
Misschien slaap je nu wel lekkerquote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:19 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Vannacht was ik te zenuwachtig voor vandaag, dus heb ook erg weinig geslapenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Bolk voor MT6Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O neee was bolk voor Lovely
Komt vast goedquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Alles goed met Mutske?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bolk terugWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
bolKWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Dus.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dus lekkah kakken tijdens het bolken
Nooit geen buffy gezien is dat een serie of een RLS ?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Nijnquote:
Hey hey![]()
Buffy the vampire slayerquote:Op dinsdag 15 juli 2025 18:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nooit geen buffy gezien is dat een serie of een RLS ?
I will this say only once.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja hoor ja.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ken ikke nietquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hearing the music is just like seeing the colors of trance and feeling the power of acidUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Met acid lukt dat wel.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 19:03 schreef hemarookworst het volgende:
Hearing the music is just like seeing the colors of trance and feeling the power of acid“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
O dan moet het haast wel mooi zijn als je zo vaak herhaalt.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 19:02 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Is de vierde keer dat ik het kijk ofzoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Amy.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Das een mooie brommerT jongequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Een MT6.quote:
Ik vond de serie heel erg leukquote:Op dinsdag 15 juli 2025 19:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan moet het haast wel mooi zijn als je zo vaak herhaalt.
Net als angel, charmed en ghostwhispererIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
![]()
Ook die series heb ik niet gekekenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 19:22 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik vond de serie heel erg leuk
Net als angel, charmed en ghostwhisperer
Die staat op Prime. Straks maar even kijken.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Reken ik goed.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Op Disney toch?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 19:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die staat op Prime. Straks maar even kijken.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Dat doen onze hondjes ook bij Soul.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 19:36 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ja maar precies op mijn tiet lopen. En dat doet au
Jij hebt spierpijn?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 19:39 schreef Vino_Tinto het volgende:
Nu issie aan het pompen op mijn bovenbeen met spierpijn“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Van het 'motorrijden' zeker spierpijn![]()
Niks gewend meer dus.quote:![]()
Nee sorry,medelijden.
Deze man weet.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik word oudquote:Op dinsdag 15 juli 2025 19:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niks gewend meer dus.![]()
Nee sorry,medelijden.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: