SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can I make this topic about me?![]()
Damn. Ik dacht dat ik een eind kwam met mijn gmail account uit, like, 2006. Maar het zijn slechts 22.869 berichten in totaal. 4607 ongelezen, maar hij sorteert de reclame misschien uit dat totaal denk ik.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
23195 ongelezen mails, wie bied er meer?🐙![]()
Er is volop zon, dus de wasmachine staat weer aan. Nu even wat in de tuin doen.How can I make this topic about me?![]()
Net paracetamol genomen voor de hoofdpijn en heb prednison lage dosering voor de zwellingquote:
Wilde destiny gaan spelen maar servers down.
Dus pakket mijn laptop er maar bij
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Lauwe schultenbrau in je witte tuinstoel in de voortuin klappen terwijl je kut naar de buuf roept zekerquote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:47 schreef gebrokenglas het volgende:
Er is volop zon, dus de wasmachine staat weer aan. Nu even wat in de tuin doen.
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lauwe schultenbrau in je witte tuinstoel in de voortuin klappen terwijl je kut naar de buuf roept zeker
Hoe weet je dat?How can I make this topic about me?![]()
Hopelijk snel beterquote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:47 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Net paracetamol genomen voor de hoofdpijn en heb prednison lage dosering voor de zwelling
Wilde destiny gaan spelen maar servers down.
Dus pakket mijn laptop er maar bij![]()
Gezellig![]()
![]()
Ik heb zo mijn 'informanten'quote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie.
Hoe weet je dat?
@Geerdquote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lauwe schultenbrau in je witte tuinstoel in de voortuin klappen terwijl je kut naar de buuf roept zeker![]()
Hier schijnt 'ie volop dus de zonnepanelen leveren maximaal stroom nu.quote:![]()
Nouja, het is meer het idee. Een wasbeurt is nog geen kWh aan stroom dus dus nog geen 40 ct.How can I make this topic about me?![]()
Het is ook niet bepaald warm vergeleken met paar dagen terug. Dekentje erbijquote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:50 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
En ik heb het koud
Alle spanning komt eruit denk ik![]()
Kan ook nog koorts zijn...![]()
Hier is het ook al de hele middag komen en gaan van de zonquote:
Trek zo lekker mijn onesie aanquote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:52 schreef bondage het volgende:
[..]
Het is ook niet bepaald warm vergeleken met paar dagen terug. Dekentje erbij![]()
Kan ook nog koorts zijn...
Wordt het wel een vieze boel in de wc potquote:Op dinsdag 15 juli 2025 14:55 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Zolang het maar geen spetteren wordt
Bekijk deze YouTube-video
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dus ik daarstraks roepen 'hee, eikel'.
Dat de buurman me verbolgen aankeek.
Ik zeg ' ja nee, maar hier, eikels in de boom'![]()
De buurman voelde zich aangesproken. Dat is ook niet voor nietsquote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:54 schreef marc0871 het volgende:
Dus ik daarstraks roepen 'hee, eikel'.
Dat de buurman me verbolgen aankeek.
Ik zeg ' ja nee, maar hier, eikels in de boom'
How can I make this topic about me?![]()
Ik dacht hetzelfdequote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De buurman voelde zich aangesproken. Dat is ook niet voor niets
Welnee, dat zijn de effecten van de verdoving. Je voelt je de rest van de dag niet lekker.quote:How can I make this topic about me?![]()
quote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Welnee, dat zijn de effecten van de verdoving. Je voelt je de rest van de dag niet lekker.
ein schuss en ik was leg binnen sekondenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wordt het wel een vieze boel in de wc pot![]()
![]()
Gewoon met een dekentje over lekker op de bank gaan liggen, lekker niks doen.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Welnee, dat zijn de effecten van de verdoving. Je voelt je de rest van de dag niet lekker.
How can I make this topic about me?![]()
Kan soms snel gaanquote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
ein schuss en ik was leg binnen sekonden
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
buffy kijken en lekker bolkenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 15:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gewoon met een dekentje over lekker op de bank gaan liggen, lekker niks doen.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ik wel goedIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Forum Opties Forumhop: Hop naar: