SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ach, jij lult over aftrekkenquote:Op maandag 14 juli 2025 23:33 schreef Masberum het volgende:
[..]
Hierom zou je gebanned moeten worden naar mijn mening. Maar FOK! staat al het gelul toeEn aan jouw slang denken.
Doe ff niet of zo
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Waarom andere topics uberhaupt hierbij betrekken? Wil je als een kind behandeld worden ofzo?quote:Op maandag 14 juli 2025 23:36 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ach, jij lult over aftrekkenEn aan jouw slang denken.
Doe ff niet of zo![]()
Bolk dan maarI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Actie-reactieI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Iets met een opgave van het Parool?quote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Een banaanvraag is er een krijgen he dat weet je toch?quote:Op maandag 14 juli 2025 23:33 schreef Masberum het volgende: [..] Hierom zou je gebanned moeten worden naar mijn mening. Maar FOK! staat al het gelul toe
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
BanaanOLKOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Hoe kinderlijk het ook is dat je me een ban probeert aan te smeren in plaats van inhoudelijk te reageren. Waar vraag ik om een ban?quote:Op maandag 14 juli 2025 23:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
Een banaanvraag is er een krijgen he dat weet je toch?![]()
Oh, maar die spatie hoort er niet, het is één woord.quote:Op maandag 14 juli 2025 23:46 schreef Masberum het volgende:
[..]
Hoe kinderlijk het ook is dat je me een ban probeert aan te smeren in plaats van inhoudelijk te reageren. Waar vraag ik om een ban? Jullie mensen kunnen echt niet nadenken gewoon
Dat zag je blijkbaar zelf ook inwant dat zinnetje is weg.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Beginnen van 0:35... Wat is toch ook al weer het origineel hiervan?! Volgens mij heeft Dick Maas dit geinspireerd op iets van Herbie Hancock maar ik kan bijgod niet meer vinden wat!? Het is echt praktisch gezien hetzelfde loopje met nét iets andere noten.
HELPWell, life can be a riot
Wat ben je een ontzettende lutser johquote:Op maandag 14 juli 2025 23:46 schreef Masberum het volgende:
[..]
Hoe kinderlijk het ook is dat je me een ban probeert aan te smeren in plaats van inhoudelijk te reageren. Waar vraag ik om een ban?Well, life can be a riot
Ja ik kijk soms extra naar wat iemand zegt en wat ik typ. Je doet alsof dat iets negatiefs is van mij terwijl wat zij zegt nergens op slaat zoals ik ook aangeef.. Laat me je denkwijze begrijpen..quote:Op maandag 14 juli 2025 23:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Oh, maar die spatie hoort er niet, het is één woord.
Dat zag je blijkbaar zelf ook inwant dat zinnetje is weg.
![]()
Hoe zou ik dit moeten interpreteren dan?quote:Op maandag 14 juli 2025 23:46 schreef Masberum het volgende:
[..]
Hoe kinderlijk het ook is dat je me een ban probeert aan te smeren in plaats van inhoudelijk te reageren. Waar vraag ik om een ban?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
lol nou voor ik echt naar bed ga.
tis soms drama zoeken in dit topic denk ik ook hoor, als gebrek aan betere discussie.
Naja. ik heb er best nog veel waar ik over wil hebben. Maar dan slaap ik helemaal niet meer
Do what you love, love what you do!![]()
"Hierom zou je gebanned moeten worden naar mijn mening."quote:Op maandag 14 juli 2025 23:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Hoe zou ik dit moeten interpreteren dan?
Wat is hier zo moeilijk aan? Vraag ik om een ban?![]()
Jij sprak haar aan - zo fijntjes als alleen JIJ dat kunt, joh... gezien allerlei eerdere topics... moeilijk om daar NIET aan te denkenquote:Op maandag 14 juli 2025 23:49 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja ik kijk soms extra naar wat iemand zegt en wat ik typ. Je doet alsof dat iets negatiefs is van mij terwijl wat zij zegt nergens op slaat zoals ik ook aangeef.. Laat me je denkwijze begrijpen..- op een "fout".
Dat was geen fout.
Maar het kwam weer eens kut uit je toetsenbord.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Je zegt nu niks. Reageer op wat ik zei hierboven. Wat je typt is gelul hierquote:Op maandag 14 juli 2025 23:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Jij sprak haar aan - zo fijntjes als alleen JIJ dat kunt, joh... gezien allerlei eerdere topics... moeilijk om daar NIET aan te denken- op een "fout".
Dat was geen fout.
Maar het kwam weer eens kut uit je toetsenbord.![]()
Ik heb geen flauwe notie waarom GT dan geband-zou-moeten-worden vanwege de opmerkingquote:Op maandag 14 juli 2025 23:51 schreef Masberum het volgende:
[..]
"Hierom zou je gebanned moeten worden naar mijn mening."
Wat is hier zo moeilijk aan? Vraag ik om een ban?quote:Op maandag 14 juli 2025 23:31 schreef Grotetijd het volgende:
In principe is 4.5 uur slaap ook zat als je net uit je remslaap komt.![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Forum Opties Forumhop: Hop naar: