SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
Wat jij vindt is natuurlijk irrelevant en verandert de waarheid niet.quote:Op maandag 14 juli 2025 12:26 schreef phpmystyle het volgende:
Om het een ontvoering te noemen is nogal controversieel.
Rusland is er duidelijk in dat zij die kinderen hebben opgevangen omdat deze -vul zelf reden in- kinderen wees zijn geraakt. Deze zijn door Rusland opgevangen. Ik vind het gevaarlijk om je tegenstander weg te zetten als een kinderkidnapper o.b.v. summiere en subjectieve informatie. Je weet wat er achteraf waar bleek te zijn over de vermeende Russische actie om NS2 op te blazen?
Zelfs jij moet gezien hebben dat toen php er niet was het topic super liep.quote:Op maandag 14 juli 2025 15:24 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ook al zo vaak uitgelegd, ben er klaar mee. Jullie willen blijkbaar een ballenbak, geniet er dan ook maar van.
Oftewel, laat dat aan ons over. Bannen doen we wel, maar wel met goede redenen.quote:Op maandag 14 juli 2025 16:53 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Zelfs jij moet gezien hebben dat toen php er niet was het topic super liep.
Tot een paar dagen geleden hij terug kwam.
Dus hè makkelijk zat toch....
Ipv mensen die netjes en inhoudelijk op een Russische trol reageren dan de schuld te geven.
Niet reageren werkt toch niet en Russische propaganda vrijelijk rond laten gaan werkt ook niet.
Kom er maar in met die 500% tariffs.quote:Op maandag 14 juli 2025 16:59 schreef skysherrif het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
persco trump/rutte gaat elk moment beginnen
Hij gaat er 2 weken over nadenken.quote:Op maandag 14 juli 2025 17:04 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Kom er maar in met die 500% tariffs.
Hoe lang duurde het voor hij weer onzin getallen zat te roepen over de Eu?quote:Op maandag 14 juli 2025 16:59 schreef skysherrif het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
persco trump/rutte gaat elk moment beginnen
50 dagen voor 100% secondary tariffs op landen die handel drijven met Rusland.quote:Op maandag 14 juli 2025 17:28 schreef koemleit het volgende:
Heeft iemand een samenvatting/overzicht wat er concreet is afgesproken?
Thank you.quote:Op maandag 14 juli 2025 17:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
50 dagen voor 100% secondary tariffs op landen die handel drijven met Rusland.
Europa gaat massaal wapens sturen uit Europa naar Oekraine op zeer korte termijn en daarna gaat Amerika die navo landen backfillen. Plus lange afstandsraketten vanuit AMerika maar niet zeker nog welke.
Komen er ook nog sancties op Rusland bij?quote:Op maandag 14 juli 2025 17:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
50 dagen voor 100% secondary tariffs op landen die handel drijven met Rusland.
Europa gaat massaal wapens sturen uit Europa naar Oekraine op zeer korte termijn en daarna gaat Amerika die navo landen backfillen. Plus lange afstandsraketten vanuit AMerika maar niet zeker nog welke.
Behoorlijk ja. Via NAVO gaat de EU wapens kopen voor Oekraïne. Dat klinkt alsof steun we aan Oekraïne kunnen meetellen voor de 5% NAVO uitgaven.quote:
Melania is opgegroeid in een communistisch land, die weet wel wat je kan verwachten van de Ruski Mir.quote:
Ja doet het wel goed. Weet precies hoe je trump moet bespelenquote:
Voor context:quote:
Net alsof hij Melania spreekt.quote:Op maandag 14 juli 2025 17:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Voor context:
Trump: I would speak to Putin last night and he would be so friendly and nice and I think we will have peace and then melania wakes me the next morning and she tells me are you sure about Putin and she shows me Ukrainian cities being bombed
(ongeveer)
quote:Op maandag 14 juli 2025 16:53 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ipv mensen die netjes en inhoudelijk op een Russische trol reageren dan de schuld te geven.
Niet reageren werkt toch niet en Russische propaganda vrijelijk rond laten gaan werkt ook niet.
Wtfquote:Op maandag 14 juli 2025 17:55 schreef Scjvb het volgende:
[..]![]()
Hey!
Dat Oekraïne verdediging en steun behoeft, onder meer als gevolg van legio 'nare bataljons' die continu op woonwijken schieten en op meerdere vlakken hun boekje te buiten gaan, is zelfs meer dan vanzelfsprekend te noemen. Westerse acties jegens minder geruststellende mititaire opdrachten, die geschiedden vanuit hogere russische en soms ook te noemen 'dubieuze organisaties', mogen m.i. zo langzamerhand best de hoogste prioriteit hebben.
Dat gezegd hebbende: alleen hoeft lang niet iedereen in overeenstemming te zijn met alle westerse imput en het slechte beeld van de russen vanwege deze ellendige oorlog om het een en ander vervolgens te kwalificeren als 'de goede weg' nu tijdens deze drie jaar en vier maanden durende gewelddadige Oost-Europese 'impasse', dunkt mij.
Ongeacht pure wreedheden die verreweg in de meeste oorlogen worden begaan en de heer Poetin die langzamerhand best zwaarder aan de tand gevoeld mag worden, blijft opbrengen van begrip voor het veelbesproken Russische narratief als reden van deze oorlog helaas toch een moeilijke kwestie. Soms ook voor mij zelfs, laat dat duidelijk zijn!![]()
Maar, laten we a.u.b. niemand gaan uitmaken voor troll, etc etc. Want het kan nooit helemaal zijn dat werkelijk eenieder zich volledig schaart achter het westen, waarbij alles wat vanuit Russische hand [ afbeelding ] en hoofd geschiedt per definitie gedemoniseerd dient te worden en eenieder het volledig daarover met elkaar eens is.![]()
Gegroet.
Het is een narratief om onder westerse burgers de angst en ernst van de zaak te laten in zien. Er moet gevaar zijn. Hetzelfde dat we ineens contant geld moeten hebben ofzo.quote:Op maandag 14 juli 2025 15:35 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Wat jij vindt is natuurlijk irrelevant en verandert de waarheid niet.
Er is genoeg (onafhankelijk) onderzoek gedaan naar de ontvoeringen en dit is feitelijk bewezen.
Ondanks al dat bewijs kun je dat maar niet accepteren, en begin je maar weer opnieuw deze discussie "omdat jij, op je zolderkamer, het gewoon niet kan voorstellen dat Rusland zoiets zou doen".
Het is erg vermoeiend met je.
Maargoed, dat is de discussie over al die honderden Russische militairen die elke dag houtje touwtje burgers bombarderen "als de baas even niet kijkt" net zo.
Ik was op vakantie toen dit topic gesloten werd omdat de moderatie geen zin meer had in politie agent te spelen omdat er continu getrolled werd met Poetin-pijper, roebelhoer, etc etc.quote:Op maandag 14 juli 2025 16:53 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wat heeft Poetin eraan? Die is nog wel wat meer tijd nodig om Oekraiene te veroveren.quote:Op maandag 14 juli 2025 18:01 schreef Discombobulate het volgende:
Rusland kan nog even 50 dagen ouwehoeren en de boel bespelen. Mja, was te verwachten van Trump.
Dezelfde leugens blijven herhalen maakt het niet vanzelf een keer waar.quote:Op maandag 14 juli 2025 17:55 schreef Scjvb het volgende:
[..]![]()
Hey!
Dat Oekraïne verdediging en steun behoeft, onder meer als gevolg van legio 'nare bataljons' die continu op woonwijken schieten en op meerdere vlakken hun boekje te buiten gaan, is zelfs meer dan vanzelfsprekend te noemen. Westerse acties jegens minder geruststellende mititaire opdrachten, die geschiedden vanuit hogere russische en soms ook te noemen 'dubieuze organisaties', mogen m.i. zo langzamerhand best de hoogste prioriteit hebben.
Dat gezegd hebbende: alleen hoeft lang niet iedereen in overeenstemming te zijn met alle westerse imput en het slechte beeld van de russen vanwege deze ellendige oorlog om het een en ander vervolgens te kwalificeren als 'de goede weg' nu tijdens deze drie jaar en vier maanden durende gewelddadige Oost-Europese 'impasse', dunkt mij.
Ongeacht pure wreedheden die verreweg in de meeste oorlogen worden begaan, en de heer Poetin die zo langzamerhand best wat zwaarder aan de tand gevoeld mag worden, blijft opbrengen van begrip voor het veelbesproken Russische narratief als reden van deze oorlog helaas toch een moeilijke kwestie.
Soms ook voor mij zelfs, laat dat duidelijk zijn!![]()
Maar, laten we a.u.b. niemand gaan uitmaken voor troll, etc etc. Want het kan nooit helemaal zijn dat werkelijk eenieder zich volledig schaart achter het westen, waarbij alles wat vanuit Russische hand [ afbeelding ] en hoofd geschiedt per definitie gedemoniseerd dient te worden en eenieder het volledig daarover met elkaar eens is.![]()
Gegroet.
Kun je niet nog even een paar jaar vakantie nemen?quote:Op maandag 14 juli 2025 18:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik was op vakantie toen dit topic gesloten werd omdat de moderatie geen zin meer had in politie agent te spelen omdat er continu getrolled werd met Poetin-pijper, roebelhoer, etc etc.
Dat wil ik wel. Als jij met mijn baas praat.quote:Op maandag 14 juli 2025 18:06 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Kun je niet nog even een paar jaar vakantie nemen?
Het topic was toen eindelijk volledig feitelijk en on topic.
En Europa zou daar aan mee moeten doen want?quote:Op maandag 14 juli 2025 18:07 schreef phpmystyle het volgende:
Ik vermoed dat verdere zwaardere leveringen voor Oekraiene onder meer afhankelijk zijn van hoe Europa zich opstelt tov de tarieven. Trump wil gewoon dat wij een tarief gaan betalen, en dat wij niet terugslaan met onze tarieven. Als Europa niet terug slaat zal Trump makkelijker wapens leveren.
Anders verzuipt Oekraiene. Het is een dilemma. Ze moeten kiezen tussen toegeven aan de grillen van Trump, of aanzien hoe Oekraiene verstoken blijft van adequate wapens.quote:Op maandag 14 juli 2025 18:09 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
En Europa zou daar aan mee moeten doen want?
Wij betalen niks.quote:Op maandag 14 juli 2025 18:07 schreef phpmystyle het volgende:
Ik vermoed dat verdere zwaardere leveringen voor Oekraiene onder meer afhankelijk zijn van hoe Europa zich opstelt tov de tarieven. Trump wil gewoon dat wij een tarief gaan betalen, en dat wij niet terugslaan met onze tarieven. Als Europa niet terug slaat zal Trump makkelijker wapens leveren.
Ja, maar dat dilemma wordt gecreëerd door Trump in dit scenario. Dus hij heeft verantwoordelijkheid als Oekraïne verzuipt, is dat wat hij wil? Hij wil vooral gezien worden als de grote vredestichter, dat kan natuurlijk op deze manier niet. Dus waar kiest Trump voor?quote:Op maandag 14 juli 2025 18:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Anders verzuipt Oekraiene. Het is een dilemma.
Daar zal de Amerikaanse wapenindustrie niet blij mee zijn. Dit is wel een graadje slechter voor hun imago dan een beetje moeilijk doen over leveren van tanks. Dit is gewoon roepen dat je onbetrouwbaar bent als leverancier. Dat een klant in problemen gewoon wisselgeld is.quote:Op maandag 14 juli 2025 18:07 schreef phpmystyle het volgende:
Flikken ze vaker. Ook in hun eigen interne marktquote:Op maandag 14 juli 2025 18:20 schreef Ulx het volgende:
[..]
Daar zal de Amerikaanse wapenindustrie niet blij mee zijn. Dit is wel een graadje slechter voor hun imago dan een beetje moeilijk doen over leveren van tanks. Dit is gewoon roepen dat je onbetrouwbaar bent als leverancier. Dat een klant in problemen gewoon wisselgeld is.
Beetje vergelijkbaar met de Russen die ineens Indiase T80's gijzelden.quote:Op maandag 14 juli 2025 18:20 schreef Ulx het volgende:
[..]
Daar zal de Amerikaanse wapenindustrie niet blij mee zijn. Dit is wel een graadje slechter voor hun imago dan een beetje moeilijk doen over leveren van tanks. Dit is gewoon roepen dat je onbetrouwbaar bent als leverancier. Dat een klant in problemen gewoon wisselgeld is.
quote:Op maandag 14 juli 2025 18:24 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]
Amerikaanse donkere vrouw vertrekt naar Rusland want Amerika is racistisch.
Doet mee in een propagandastukje van Russia Today waar ze het westen racistisch noemt etc.
Wordt in elkaar geslagen in Rusland door racisten.
quote:
Hij gaat ons gewoon laten betalen voor die wapens, of tenminste voor een deel. En daar kan ik best begrip voor opbrengen vanuit zijn perspectief.quote:Op maandag 14 juli 2025 18:20 schreef Ulx het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan Trump dat wel? Voorlopig heeft hij nog helemaal niets, maar dan ook niets, laten zien. Hij heeft zelfs alleen maar in negatieve zin bijgedragen aan dit conflict.quote:Op maandag 14 juli 2025 18:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Reken erop dat die Trump dit genadeloos gaat uitspelen.
quote:Op maandag 14 juli 2025 18:40 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Russische helmcover gekocht voor oekraiense fundraiser.Ik ben nooit verder gekomen dan een sleutelhanger gemaakt van kapotgeschoten T-72.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
In zekere zin is dat natuurlijk ook nog zo. Bovendien gaat Amerika de verkochte patriots weer backfillen.quote:Op maandag 14 juli 2025 18:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik heb liever dat we die Patriots voor onszelf houden.
Ook mooi tochquote:Op maandag 14 juli 2025 18:51 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik ben nooit verder gekomen dan een sleutelhanger gemaakt van kapotgeschoten T-72.
Ik bedoelde meer dat we die extra patriots die we dan nu eventueel zouden bestellen voor Oekraïne beter zelf kunnen houden als extra, je kan nooit teveel patriots hebbenquote:Op maandag 14 juli 2025 19:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
In zekere zin is dat natuurlijk ook nog zo. Bovendien gaat Amerika de verkochte patriots weer backfillen.
Waarvoor? Om te gebruiken als het te laat is? Die patriots zijn ook maar gewoon achterhaalde technologie met die drone swarms van tegenwoordig. Kunnen ze die beter nu gebruiken in Oekraïne om wat TU's of MIG's uit de lucht te jassen.quote:Op maandag 14 juli 2025 19:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat we die extra patriot's die we dan nu eventueel zouden bestellen voor Oekraïne beter zelf kunnen houden als extra
Het wachten is op een filmpje waarin een drone de lichaamsdelen van die vent ieder n andere kant op laat vliegenquote:
Trump dreigt nu met importtarief van 100% als Poetin niet overgaat tot een vredesdeal.quote:Op maandag 14 juli 2025 17:40 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Komen er ook nog sancties op Rusland bij?
Gaat om secundaire sancties op landen die handel drijven op goederen waar sancties op staan.quote:Op maandag 14 juli 2025 19:30 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Trump dreigt nu met importtarief van 100% als Poetin niet overgaat tot een vredesdeal.
Ik denk dat het vrij zinloos is, de Russische export naar de VS is vrij minimaal.
Nee. Dan zou hij China ook sanctioneren.quote:Op maandag 14 juli 2025 19:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Gaat om secundaire sancties op landen die handel drijven op goederen waar sancties op staan.
https://www.msn.com/nl-nl(...)5921e516a74a36&ei=10quote:De VS zijn klaar om 100% invoerheffingen op Rusland in te voeren als reactie op het gebrek aan interesse van president Vladimir Poetin om de oorlog in Oekraïne te beëindigen. Volgens Trump kunnen deze heffingen over 50 dagen ingaan.
“We zijn erg ontevreden over Rusland en we zullen zeer strenge invoerheffingen instellen … van ongeveer 100%”, zei Trump.
Volgens de Volkskrant gaat het wel degelijk om secundaire sancties. Dan zouden landen als China en India dus hard getroffen worden.quote:Op maandag 14 juli 2025 19:32 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Nee. Dan zou hij China ook sanctioneren.
[..]
https://www.msn.com/nl-nl(...)5921e516a74a36&ei=10
Ja daar gaat het omquote:Op maandag 14 juli 2025 19:36 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Volgens de Volkskrant gaat het wel degelijk om secundaire sancties. Dan zouden landen als China en India dus hard getroffen worden.
Okay.quote:Op maandag 14 juli 2025 19:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja daar gaat het om
[ afbeelding ]
Als Oekraïne verzuipt is de kans groter dat ze simpelweg de Russische eisen inwilligen waardoor er vrede komt. Het is wel de vraag wat de Russische oorlogsdoelen momenteel zijn.quote:Op maandag 14 juli 2025 18:18 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ja, maar dat dilemma wordt gecreëerd door Trump in dit scenario. Dus hij heeft verantwoordelijkheid als Oekraïne verzuipt, is dat wat hij wil? Hij wil vooral gezien worden als de grote vredestichter, dat kan natuurlijk op deze manier niet. Dus waar kiest Trump voor?
Matig enthousiast van zover ik kan lezen in telegram chatsquote:Op maandag 14 juli 2025 19:51 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Als Oekraïne verzuipt is de kans groter dat ze simpelweg de Russische eisen inwilligen waardoor er vrede komt. Het is wel de vraag wat de Russische oorlogsdoelen momenteel zijn.
Heeft er iemand ook nog een update gezien van de Oekraïne publieke opinie?
Ik bedoel eerder over het potentieel opgeven van territorium en dat soort zaken, meestal doen ze dat een keer per maand. Na de massabombardementen zou het interessant zijn te kijken of dat verandering heeft gebracht.quote:Op maandag 14 juli 2025 19:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Matig enthousiast van zover ik kan lezen in telegram chats
Ik denk dat het bij dreigen blijft. Het gevaar voor de VS is dat men bij sancties aan de Aziatische grootmachten de dollarpositie wel eens kunnen opblazen.quote:Op maandag 14 juli 2025 19:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja daar gaat het om
[ afbeelding ]
Trump kan Oekraïne natuurlijk na 50 dagen alsnog de schuld geven.quote:Op maandag 14 juli 2025 20:04 schreef oheng het volgende:
RIA: Trump issues ultimatum on Ukraine
Interessante bewoording.
Of goederen duur en onbereikbaar worden voor de middenklasse.quote:Op maandag 14 juli 2025 20:05 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ik denk dat het bij dreigen blijft. Het gevaar voor de VS is dat men bij sancties aan de Aziatische grootmachten de dollarpositie wel eens kunnen opblazen.
Ohhhh zo, vooral meer haat richting Rusland, niet om op te geven.quote:Op maandag 14 juli 2025 20:01 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Ik bedoel eerder over het potentieel opgeven van territorium en dat soort zaken, meestal doen ze dat een keer per maand. Na de massabombardementen zou het interessant zijn te kijken of dat verandering heeft gebracht.
De band tussen Rusland - China was allang duidelijk, natuurlijk. Alleen Trump was geobsedeerd door de deal. Maar nu kon hij er echt niet meer omheen. Dat stukje over Melanie Trump was ook wel grappig.quote:Op maandag 14 juli 2025 20:12 schreef Straatcommando. het volgende:
Zoals iemand hier al opmerkte, de Chinese ambassadeur die heel openhartig was dat China zich geen Russische nederlaag in Oekraïne kan veroorloven heeft waarschijnlijk olie op het vuur gegooid.
China is voor Trump veel belangrijker dan Rusland, laat staan Oekraïne.
Het probleem is dat vele landen nog gewoon Russische olie kopen, je kunt moeilijk een 100% tarief opleggen aan Japan, Zuid Korea, China, India, Turkije en een hele rits EU landen.quote:Op maandag 14 juli 2025 20:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Of goederen duur en onbereikbaar worden voor de middenklasse.
Niet altijd, er zijn wel breekpunten, zie de zeeblokkade van Duitsland in WO-1, hoewel het op dat punt wel op meerdere fronten al bergafwaarts ging.quote:Op maandag 14 juli 2025 20:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ohhhh zo, vooral meer haat richting Rusland, niet om op te geven.
Massabombardementen zijn historisch gezien best effectief om de logistiek van een land te verslechten, maar niet om hun wil te breken en voorlopig ook niet in Oekraine.
China heeft dit jaar al 145% heffing gehad hé.quote:Op maandag 14 juli 2025 20:15 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het probleem is dat vele landen nog gewoon Russische olie kopen, je kunt moeilijk een 100% tarief opleggen aan Japan, Zuid Korea, China, India, Turkije en een hele rits EU landen.
Het zal best mogelijk zijn om een aantal landen te dwingen om geen olie van Rusland af te nemen, maar China en India gaan zich hier niks van aantrekken en zullen ook niet gesanctioneerd worden.
Dat ligt eraan of je veel verkoopt aan de VS.quote:Op maandag 14 juli 2025 20:15 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Het probleem is dat vele landen nog gewoon Russische olie kopen, je kunt moeilijk een 100% tarief opleggen aan Japan, Zuid Korea, China, India, Turkije en een hele rits EU landen.
Het zal best mogelijk zijn om een aantal landen te dwingen om geen olie van Rusland af te nemen, maar China en India gaan zich hier niks van aantrekken en zullen ook niet gesanctioneerd worden.
De Chinese economie is nog steeds voor een groot deel afhankelijk van export naar het westen. Maar China is ook afhankelijk van goedkope energie. Wat dat betreft wordt het een interessante afweging.quote:Op maandag 14 juli 2025 20:15 schreef BlaZ het volgende:
[..]
De vraag is dan of de koper of verkoper meer problemen heeft met de sancties.quote:Op maandag 14 juli 2025 20:31 schreef ExTec het volgende:
[..]
Dat ligt eraan of je veel verkoopt aan de VS.
En laat china dat nou wel doen.
Dat zal het wel worden, uiteindelijk wordt er niemand wijzer van een sanctiegevecht tussen China en de VS.quote:Op maandag 14 juli 2025 20:32 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De Chinese economie is nog steeds voor een groot deel afhankelijk van export naar het westen. Maar China is ook afhankelijk van goedkope energie. Wat dat betreft wordt het een interessante afweging.
De derde optie is natuurlijk dat Trump niet doorzet en geen zware sancties oplegt.
Let je een beetje op?quote:Op maandag 14 juli 2025 20:45 schreef BlaZ het volgende:
[..]
De vraag is dan of de koper of verkoper meer problemen heeft met de sancties.
quote:Op maandag 14 juli 2025 20:50 schreef theunderdog het volgende:
Haha stel je voor dat Trump nu toch weer zich bedenkt.
Bekijk deze YouTube-videoquote:VS zet 100 nieuwe tankschepen in om M1-tanks snel naar Oekraïne te vervoeren.
Wat zou het heerlijk ironisch zijn als zo'n product van eeuwig voorzichtig, schimmig, 5D schakend, Chinese buitenlands beleid er per ongeluk een ordinair wedstrijdje verpissen van gemaakt heeft met die Clown..quote:Op maandag 14 juli 2025 20:12 schreef Straatcommando. het volgende:
Zoals iemand hier al opmerkte, de Chinese ambassadeur die heel openhartig was dat China zich geen Russische nederlaag in Oekraïne kan veroorloven heeft waarschijnlijk olie op het vuur gegooid.
China is voor Trump veel belangrijker dan Rusland, laat staan Oekraïne.
https://razumkov.org.ua/e(...)tions-april-may-2025quote:Op maandag 14 juli 2025 20:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ohhhh zo, vooral meer haat richting Rusland, niet om op te geven.
Massabombardementen zijn historisch gezien best effectief om de logistiek van een land te verslechten, maar niet om hun wil te breken en voorlopig ook niet in Oekraine.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |