SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik had wel een leuke TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
mop wij gaan gewoon verkerenquote:Op maandag 14 juli 2025 14:03 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
het gaat helemaal mis met je gekoppelWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
BolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
PEST MIJ NIETquote:Op maandag 14 juli 2025 14:09 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Hoi Paul wat is je hobby?
Paul: mijn hobby is fok
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:
Hier heb je een mopI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Niemand heeft meer hobby's. Ik heb ze allemaal al. Meer hobby's voor mij. Ik heb ze echt allemaal nodig. Afblijven.quote:Op maandag 14 juli 2025 14:10 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Je hebt toch wel hobby's balgehakt🐙![]()
Dat is dan ook wel een eindbaas
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Hm... minstens 2 uurquote:
Tot ruim 6 uur...?!![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Hee, een briefje.quote:Op maandag 14 juli 2025 14:14 schreef Vino_Tinto het volgende:
Nog 20 minuten. Ik voel me net @:Koningwouter
How can I make this topic about me?![]()
quote:
Ik laat nooit iets bij de buren bezorgen. Als ik een pakketje verwacht ben ik altijd thuis.How can I make this topic about me?![]()
Gewoon bij een pakketpunt laten bezorgen. Je kan tegenwoordig zelf kiezen wélk pakketpunt ipv dat PostNL het voor je bepaalt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Dit is DHL. En er zijn weinig dhl punten in de buurt
eentje.... en die heeft nog kuttijden ookIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Mijn gepensioneerde dus altijd thuis zittende moeder is het lokale pakketpunt geworden zo'n beetje.quote:Op maandag 14 juli 2025 14:19 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik laat nooit iets bij de buren bezorgen. Als ik een pakketje verwacht ben ik altijd thuis.🐙![]()
Haha ik ben inmiddels bekomen van de frustratie.quote:Op maandag 14 juli 2025 14:14 schreef Vino_Tinto het volgende:
Nog 20 minuten. Ik voel me net @:Koningwouter
Was ook omdat ik moest bellen en dus die telefoon nodig had voor een bepaald tijdstip.![]()
Als je bestelt bij bol.com kan het soms wel, en soms niet, zo'n pakketpunt. Of je moet dat selekt nemen?quote:Op maandag 14 juli 2025 14:20 schreef Sally het volgende:
Gewoon bij een pakketpunt laten bezorgen. Je kan tegenwoordig zelf kiezen wélk pakketpunt ipv dat PostNL het voor je bepaalt.How can I make this topic about me?![]()
ik kon wel kiezenquote:Op maandag 14 juli 2025 14:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als je bestelt bij bol.com kan het soms wel, en soms niet, zo'n bestelpunt. Of je moet dat selekt nemen?Maar dahct ik ben toch thuis.
Was alleen vergeten dat ik nog naar de winkels moestIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ja, zulke oplossingen kunnen ook.quote:Op maandag 14 juli 2025 14:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mijn gepensioneerde dus altijd thuis zittende moeder is het lokale pakketpunt geworden zo'n beetje.How can I make this topic about me?![]()
Ja irritant is dat he. Verschuift het window ook telkens? Dat had ik dus wel. Super frustrerend.quote:Op maandag 14 juli 2025 14:21 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ik kon wel kiezenMaar dahct ik ben toch thuis.
Was alleen vergeten dat ik nog naar de winkels moest![]()
Pakketpunten
Een van de apartementen waar ik ben wezen kijken heeft er twee tegen de gevel aanstaan, van twee verschillende pakettenleveranciers. Vet handig. Al ligt die woning ook vlakbij twee winkelcentra, dus heel veel moeite is het ook niet om even iets bij een winkel te halen. Maar het scheelt mensen zien.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Nog steeds:quote:Op maandag 14 juli 2025 14:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja irritant is dat he. Verschuift het window ook telkens? Dat had ik dus wel. Super frustrerend.
Maandag 14 juli
Tussen 12:35 - 14:35 uurIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ja en dan is het 14:35 en dan komen ze ineens morgen.quote:Op maandag 14 juli 2025 14:22 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nog steeds:
Maandag 14 juli
Tussen 12:35 - 14:35 uur![]()
![]()
dan moet ik mijn mams lief aankijken of ze de ramen wilt zemenquote:Op maandag 14 juli 2025 14:23 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja en dan is het 14:35 en dan komen ze ineens morgen.
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ja, die tijd verschuift altijd wat. Maarja, ze komen heus wel langs. In deze straat worden altijd pakketjes bezorgd. Volgens mij doen mensen alleen maar online bestellen.quote:Op maandag 14 juli 2025 14:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja irritant is dat he. Verschuift het window ook telkens? Dat had ik dus wel. Super frustrerend.How can I make this topic about me?![]()
Ja wanneer je besloten hebt dat je nog wel even snel kunt kakken.quote:Op maandag 14 juli 2025 14:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, die tijd verschuift altijd wat. Maarja, ze komen heus wel langs.![]()
Nu nog even plassen, nu kan het nog.quote:Op maandag 14 juli 2025 14:24 schreef Vino_Tinto het volgende:
ow
Verwacht bezorgmoment
De bezorger is er binnen 15 minutenHow can I make this topic about me?![]()
nu hoef ik nietquote:Op maandag 14 juli 2025 14:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nu nog even plassen, nu kan het nog.
Briefje is/was van PostNl ;-)quote:Op maandag 14 juli 2025 14:20 schreef Vino_Tinto het volgende:
Dit is DHL. En er zijn weinig dhl punten in de buurt
eentje.... en die heeft nog kuttijden ookOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Zie, dat doet DHL welquote:Op maandag 14 juli 2025 14:24 schreef Vino_Tinto het volgende:
ow
Verwacht bezorgmoment
De bezorger is er binnen 15 minuten![]()
kutpesters? Wie bedoel je mario?quote:Op maandag 14 juli 2025 14:28 schreef mario390 het volgende:
zijn de kutpesters weg oke
wurst en rösti gebraten nu mario eten![]()
Eet smakelijk Marioquote:Op maandag 14 juli 2025 14:28 schreef mario390 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 14-07-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Vino_Tinto / 1082 / +28 / +102 / 3864 / 4313
2. FreshFruit / 629 / +7 / +0 / 1023 / 1348
3. gebrokenglas / 537 / +48 / +40 / 1524 / 1863
4. KillemWieft / 534 / +40 / +6 / 319 / 504
5. MooieTop6 / 345 / +6 / +11 / 1056 / 1247
6. Lovely / 321 / +27 / +12 / 1402 / 1606
7. _UserName_ / 320 / +31 / +32 / 255 / 341
8. DJMO / 307 / +18 / +0 / 477 / 655
9. loveislikeakiss / 276 / +21 / +4 / 1330 / 1501
10. Helenattenek / 274 / +42 / +47 / 324 / 415
11. Fogel / 266 / +17 / +4 / 694 / 877
12. mario390 / 264 / +34 / +1 / 472 / 618
13. maily / 231 / +24 / +0 / 767 / 887
14. MizzezAmy / 228 / +28 / +2 / 1004 / 1195
15. HappyCharly / 222 / +21 / +0 / 204 / 272
16. Sally / 218 / +5 / +66 / 146 / 237
17. Dr.Mikey / 213 / +4 / +1 / 238 / 327
18. hemarookworst / 192 / +14 / +5 / 566 / 705
19. marc0871 / 177 / +42 / +6 / 393 / 516
20. DeZwabber / 132 / +22 / +28 / 257 / 325SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Eet smakelijk Marioquote:Op maandag 14 juli 2025 14:28 schreef mario390 het volgende:
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Bolk de iedereen
I'm surrounded by morons!
Ja kom danquote:
quote:Op maandag 14 juli 2025 14:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niemand heeft meer hobby's. Ik heb ze allemaal al. Meer hobby's voor mij. Ik heb ze echt allemaal nodig. Afblijven.![]()
Ik heb er nog 5 op zolder liggen, interesse?
Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
En dat als post #69quote:
Ik ben net grondig geprikt.
Moest wel een kwartiertje wachten, maar dan heb je ook wat
"Waarom ziet deze hobby er uit als een doos die op een stok met een touwtje er aan leunt?"quote:Op maandag 14 juli 2025 14:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]![]()
Ik heb er nog 5 op zolder liggen, interesse?🐙![]()
Bolk die RobIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Heb jij iets tegen een doos met een stok en een touwtje?quote:Op maandag 14 juli 2025 14:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Waarom ziet deze hobby er uit als een doos die op een stok met een touwtje er aan leunt?"![]()
Dan heb je deze nodig:quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
BålkI'm surrounded by morons!
Niet boos zijnThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Nou, als je het zo zegt niet natuurlijk.quote:Op maandag 14 juli 2025 15:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heb jij iets tegen een doos met een stok en een touwtje?
🐙![]()
Het zoveelste adres wat weer niet thuis is... En de bezorger kan alles weer mee terugnemen.....quote:Op maandag 14 juli 2025 15:06 schreef StevenHyde het volgende:
[..]Je ziet de agressie in het handschrift
ik kan me het wel voorstellen.
Ik geloof niet dat dit soort briefje worden achtergelatenquote:
Het is altijd terug te leiden naar de bezorger in kwestieWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het zou kunnen. Maar ze zijn wel leuk.quote:Op maandag 14 juli 2025 15:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dit soort briefje worden achtergelaten
Het is altijd terug te leiden naar de bezorger in kwestie
Hier niet wel warm met wat windquote:Op maandag 14 juli 2025 15:16 schreef Vino_Tinto het volgende:
Hmmmmm... het is inderdaad benauwd buiten"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Nou ja leukquote:Op maandag 14 juli 2025 15:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het zou kunnen. Maar ze zijn wel leuk.
halt die maul duquote:Op maandag 14 juli 2025 15:12 schreef Rob het volgende:
[..]
je weet niet waar mario op gesabbeld heeft![]()
![]()
Kon het niet latenquote:Op maandag 14 juli 2025 15:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nou, als je het zo zegt niet natuurlijk.
Denk dat het gewoon briefjes zijn een persoon die denkt leuk te zijn.quote:
Volgens mij is op die briefjes ook steeds hetzelfde handschriftWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Misschien laatste dag, dus denkt ie:quote:Op maandag 14 juli 2025 15:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dit soort briefje worden achtergelaten
Het is altijd terug te leiden naar de bezorger in kwestie
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
dat denk ik ookquote:Op maandag 14 juli 2025 15:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat het gewoon briefjes zijn een persoon die denkt leuk te zijn.
Volgens mij is op die briefjes ook steeds hetzelfde handschrift
Dan ga je niet, je moet toch 2 weken pauzeren, die ene dag kan er dan ook wel bij.quote:Op maandag 14 juli 2025 15:23 schreef Vino_Tinto het volgende:
en nu ben ik weer lui
En heb ik zo geen zin om te sportenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De ramen al gezeemd?quote:Op maandag 14 juli 2025 15:23 schreef Vino_Tinto het volgende:
en nu ben ik weer lui
En heb ik zo geen zin om te sportenHow can I make this topic about me?![]()
Dat zou kunnen, maar denk eerder dat het een grapjurk isquote:Op maandag 14 juli 2025 15:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Misschien laatste dag, dus denkt ie:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar hoe komt degene aan zulke briefjes?quote:Op maandag 14 juli 2025 15:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat het gewoon briefjes zijn een persoon die denkt leuk te zijn.
Volgens mij is op die briefjes ook steeds hetzelfde handschrift"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja maar vriendin wil zo graagquote:Op maandag 14 juli 2025 15:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan ga je niet, je moet toch 2 weken pauzeren, die ene dag kan er dan ook wel bij.
Zelf een keer een briefje in de bus gehad van we hebben u gemist, er dan zelf een tekst op zetten en op internet zetten.quote:Op maandag 14 juli 2025 15:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar hoe komt degene aan zulke briefjes?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ik wil ook wel eens watquote:
ze is ook gestopt met drinken, dus ze moet wat te doen hebben
Kan ze vast oefenen voor de komende twee wekenquote:Op maandag 14 juli 2025 15:28 schreef Vino_Tinto het volgende:
ze is ook gestopt met drinken, dus ze moet wat te doen hebben
quote:Op maandag 14 juli 2025 15:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan ze vast oefenen voor de komende twee weken
Wat is dezequote:
brekend nieuwsVino_Tinto in JUI / Moderator ChevyCaprice heeft verkering
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:Op maandag 14 juli 2025 15:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is moeilijk om te laten als je geboeid bent door iets.I see what you did there!
quote:Op maandag 14 juli 2025 15:36 schreef Paul het volgende:
brekend nieuwsVino_Tinto in JUI / Moderator ChevyCaprice heeft verkering
Och Paul..... Wanneer hou je eens op met deze vervelende act!?Heeeee
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Dit vraagt om een lekkah rave tunnel feesie met DJ Bennie Lekkerquote:Op maandag 14 juli 2025 15:34 schreef hemarookworst het volgende:
Storing in Willemsspoortunnel eindelijk opgelost![]()
![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-videoOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Interview: FOK!user Paul Interview met Paul
Well, life can be a riot
Ik vermoed als de lucht oranje en water droog wordquote:Op maandag 14 juli 2025 15:39 schreef Grotetijd het volgende:
Och Paul..... Wanneer hou je eens op met deze vervelende act!?Heeeee
![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
"Dat had FOK! toch ook wel in de gaten? Dat ik volwassen was geworden?!" Aldus onze ubervervelende kinderlijke act @PaulVent alsteblief.
Well, life can be a riot
Soms is de lucht op bepaalde plekken tijdens zonsondergang al oranjequote:Op maandag 14 juli 2025 15:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vermoed als de lucht oranje en water droog word![]()
Well, life can be a riot
Er iets van zeggen heeft geen zin. Niemand pas zijn of haar gedrag aan.quote:Op maandag 14 juli 2025 15:41 schreef Grotetijd het volgende:
"Dat had FOK! toch ook wel in de gaten? Dat ik volwassen was geworden?!" Aldus onze ubervervelende kinderlijke act @:PaulVent alsteblief.
Met andere woorden, soms op bepaalde plekken tijdens zeer korte periodes zou het eventueel mischien zo kunnen zijn de @Paul wellicht als alles mee zit tijdens een aantal seconden zich volwassen voordoet. Als alle omstandigheden goed zijnquote:Op maandag 14 juli 2025 15:41 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Soms is de lucht op bepaalde plekken tijdens zonsondergang al oranje
Ehehehehequote:Op maandag 14 juli 2025 15:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met andere woorden, soms op bepaalde plekken tijdens zeer korte periodes zou het eventueel mischien zo kunnen zijn de @:paul wellicht als alles mee zit tijdens een aantal seconden zich volwassen voordoet. Als alle omstandigheden goed zijnPrecies dat
Wonderen zijn de wereld nog niet uit.Well, life can be a riot
insert 'bel de wouten, bel de wouten!' clipquote:
Volwassen willen doenquote:![]()
Dan moet je werken, rekeningen en belasting betalen, boodschappen doen. Pfffff wie wil dat nu?
Ik niet... jij?quote:Op maandag 14 juli 2025 15:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volwassen willen doen![]()
Dan moet je werken, rekeningen en belasting betalen, boodschappen doen. Pfffff wie wil dat nu?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ik wil enkel kei en snoei hard bolkenquote:
Bastognekoek....Ik moet toch naar de winkel, even een pak meenemen.
Dan gaan we dat toch lekker doenquote:Op maandag 14 juli 2025 15:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik wil enkel kei en snoei hard bolken
Is dat volwassen doen?quote:Well, life can be a riot
Sowieso is het leuk om af en toe je innerlijke kind nog te kunnen aansprekenquote:Op maandag 14 juli 2025 15:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan moet je werken, rekeningen en belasting betalen, boodschappen doen. Pfffff wie wil dat nu?
Well, life can be a riot
Tijd terug nog in een kringloopwinkel met 1 vriend van mij. 2 Stokpaardjes gevonden, gingen we hinnikend door 't gangpad hoor met zo'n ding tussen onze benenIs toch juist leuk dat je je innerlijke kind niet verliest.
Well, life can be a riot
als je platgereden wil worden door een treinquote:Op maandag 14 juli 2025 15:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit vraagt om een lekkah rave tunnel feesie met DJ Bennie Lekker![]()
![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video
komt er weer een dagenlange storing
Uw ADH vitamine Worst
Ik zei ook niet dat het in die specifieke tunnel moest plaatsvindenquote:Op maandag 14 juli 2025 15:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
als je platgereden wil worden door een trein
komt er weer een dagenlange storing
En de NS heeft toch een boek dikker dan de complete bijbel aan excuses om problemen te hebben
Lijkt mij nietsquote:Op maandag 14 juli 2025 15:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik game elke dag en ik word blij van snoep. Heel volwassen is dat niet.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Echt hoorquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
godver denk ik dat mijn was klaar is, heb ik hem niet aangezet
De jaren gaan tellenquote:Op maandag 14 juli 2025 15:59 schreef Vino_Tinto het volgende:
godver denk ik dat mijn was klaar is, heb ik hem niet aangezetIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Vergeet de huismerk energie drankjes en frikandelbroodjes niet!quote:Op maandag 14 juli 2025 15:59 schreef StevenHyde het volgende:
Ik game elke dag en ik word blij van snoep. Heel volwassen is dat niet.
Meedoen met DTS is gelukkig wel heel volwassenquote:Op maandag 14 juli 2025 16:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vergeet de huismerk energie drankjes en frikandelbroodjes niet!![]()
Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op maandag 14 juli 2025 15:59 schreef StevenHyde het volgende:
Ik game elke dag en ik word blij van snoep. Heel volwassen is dat niet.is de bastogne fase weer voorbij?
ik ookquote:Op maandag 14 juli 2025 15:59 schreef StevenHyde het volgende:
Ik game elke dag en ik word blij van snoep. Heel volwassen is dat niet.
Wellicht toch eens naar de afdeling WMO van je plaatselijke gemeenten gaan voor een gesprekje wat de mogelijkheden voor mantelzorg of hulp in huis zijn?quote:
quote:Op maandag 14 juli 2025 16:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vergeet de huismerk energie drankjes en frikandelbroodjes niet!Energiedrankjes zijn niks voor mij. Maar voor een frikandelbroodje ben ik zeker te porren (ook op msn)
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Nee hij zat met bastognekoeken in de zonquote:Op maandag 14 juli 2025 16:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]is de bastogne fase weer voorbij?
Well, life can be a riot
Energiedrankjes zijn zo ontzettend smerigquote:Op maandag 14 juli 2025 16:02 schreef StevenHyde het volgende:
[..]Energiedrankjes zijn niks voor mij. Maar voor een frikandelbroodje ben ik zeker te porren (ook op msn)
Well, life can be a riot
En dat gaat niet goed?quote:Op maandag 14 juli 2025 16:02 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee hij zat met bastognekoeken in de zon
ja heb ik al geprobeerd, maar het is echt hopeloos. Ik val niet meer te reddenquote:Op maandag 14 juli 2025 16:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wellicht toch eens naar de afdeling WMO van je plaatselijke gemeenten gaan voor een gesprekje wat de mogelijkheden voor mantelzorg of hulp in huis zijn?
Bolken in DTS is toch wel het aller volwassenste wat ik ooit heb gedaanquote:Op maandag 14 juli 2025 16:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Meedoen met DTS is gelukkig wel heel volwassen![]()
deze connaisseurquote:Op maandag 14 juli 2025 16:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vergeet de huismerk energie drankjes en frikandelbroodjes niet!
Uw ADH vitamine Worst
Oh heb nu wel lekkere gekocht van het merk Monster.quote:Op maandag 14 juli 2025 16:02 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Energiedrankjes zijn zo ontzettend smerig
kersen / rood fruit sap smaakjes
quote:Op maandag 14 juli 2025 16:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]is de bastogne fase weer voorbij?
eet ik nu nog zelden. Toevallig net eentje, maar heb een overdosis gehad las ik in mijn medisch dossier
Jup jij wel jaquote:Op maandag 14 juli 2025 16:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bolken in DTS is toch wel het aller volwassenste wat ik ooit heb gedaan![]()
Misschien smelt z'n bastogne geen ideequote:
Well, life can be a riot
Lekker met een paffert op het schoolplein genieten van een energie blikje en een koud frikandelbroodje, daar kan geen sterrenzaak tegen opquote:
quote:Op maandag 14 juli 2025 16:03 schreef StevenHyde het volgende:
[..]eet ik nu nog zelden. Toevallig net eentje, maar heb een overdosis gehad las ik in mijn medisch dossier
gaan ze merken in de omzet
je hebt wat pakken gesnaaid![]()
Is er nieuw comfy food?Smile, it's free therapy.![]()
Misschien zijn die smaakjes wel oke. Maar ik vind die originele in elk geval te chemisch.quote:Op maandag 14 juli 2025 16:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Oh heb nu wel lekkere gekocht van het merk Monster.
kersen / rood fruit sap smaakjes
Als je daar een euro in laat vallen is 'ie met 30 Seconden gewoon opgelost volgens mij
Well, life can be a riot
dat heb ik liever op een zacht puntjequote:Op maandag 14 juli 2025 16:04 schreef StevenHyde het volgende:
Vanmiddag stokbrood met knakworst op. Dat was pas genieten
ja die vind ik echt super smerig die originele smaakjes.quote:Op maandag 14 juli 2025 16:04 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Misschien zijn die smaakjes wel oke. Maar ik vind die originele in elk geval te chemisch.
Als je daar een euro in laat vallen is 'ie met 30 Seconden gewoon opgelost volgens mij
Had laatst bij de Edeka een aantal halve liters voor 88 cent meegenomen om uit te proberen
Tijdens de vakantie schuif ik echt alles naar binnen waar ik maar trek in heb (thats what she said..)quote:Op maandag 14 juli 2025 16:04 schreef Kissingbird het volgende:
[..]gaan ze merken in de omzet
je hebt wat pakken gesnaaid![]()
Is er nieuw comfy food?
Vooral toastjes deze dagen. Was in een maand richting 3kg afgevallen en denk dat ik dat er ook snel weer aan heb op deze manier
wel met een kwak saus mag ik hopen?quote:Op maandag 14 juli 2025 16:04 schreef StevenHyde het volgende:
Vanmiddag stokbrood met knakworst op. Dat was pas genieten
Oh ja, in Duitsland hebben ze allemaal van die gekke smaakjes. Ga daar over 2 weken heen, misschien maar eens kieken.quote:Op maandag 14 juli 2025 16:05 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja die vind ik echt super smerig die originele smaakjes.
Had laatst bij de Edeka een aantal halve liters voor 88 cent meegenomen om uit te proberenWell, life can be a riot
Ik zei niet dat mijn vrouw mijn knakworst op hadquote:Op maandag 14 juli 2025 16:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
wel met een kwak saus mag ik hopen?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Een kwak nog welquote:Op maandag 14 juli 2025 16:06 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
wel met een kwak saus mag ik hopen?
Toastjes zijn ook lekkerquote:Op maandag 14 juli 2025 16:06 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Tijdens de vakantie schuif ik echt alles naar binnen waar ik maar trek in heb (thats what she said..)
Vooral toastjes deze dagen. Was in een maand richting 3kg afgevallen en denk dat ik dat er ook snel weer aan heb op deze manier![]()
Beetje fietsen dan zijn ze er zo weer af
quote:Op maandag 14 juli 2025 16:06 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh ja, in Duitsland hebben ze allemaal van die gekke smaakjes. Ga daar over 2 weken heen, misschien maar eens kieken.heel veel smaakjes
quote:Op maandag 14 juli 2025 16:06 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik zei niet dat mijn vrouw mijn knakworst op had![]()
dacht al dat je dat ging denken over de fietsen opmerking
Deze vrouw weetquote:Op maandag 14 juli 2025 16:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Toastjes zijn ook lekker![]()
Jij moet 8 keer de tour de france per week rijden om al die toetjes er weer af te fietsenquote:Op maandag 14 juli 2025 16:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Beetje fietsen dan zijn ze er zo weer af![]()
Ja heb vanmiddag gefietst. En heb mijn hardloopspullen mee, dus zou deze dagen een stukje kunnen gaan hardlopen. Maar heb mijn teen licht gekneusd in het zwembad en vrag me niet hoe ik dat voor elkaar gekregen heb. Dus weet niet of hardlopen al pijnvrij gaatquote:Op maandag 14 juli 2025 16:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
SSSSSTTTquote:Op maandag 14 juli 2025 16:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij moet 8 keer de tour de france per week rijden om al die toetjes er weer af te fietsen![]()
Klopt![]()
Of gewoon laat ontbijten zoals vandaag
Ik heb vanmorgen ook nog stuk gefiest, komt wel dichtbij zo![]()
Deze man weetquote:Op maandag 14 juli 2025 16:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bolken in DTS is toch wel het aller volwassenste wat ik ooit heb gedaan
neeeeejquote:Op maandag 14 juli 2025 16:08 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja heb vanmiddag gefietst. En heb mijn hardloopspullen mee, dus zou deze dagen een stukje kunnen gaan hardlopen. Maar heb mijn teen licht gekneusd in het zwembad en vrag me niet hoe ik dat voor elkaar gekregen heb. Dus weet niet of hardlopen al pijnvrij gaat![]()
![]()
![]()
zal wel niet veel voorstellen want man..![]()
Maar sjees hoe krijg je dat nu weer voor elkaarSmile, it's free therapy.![]()
quote:Op maandag 14 juli 2025 15:59 schreef Vino_Tinto het volgende:
godver denk ik dat mijn was klaar is, heb ik hem niet aangezet![]()
Ik heb aan fietsen gedacht, dan komt het ook wel dichterbijquote:Op maandag 14 juli 2025 16:09 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb vanmorgen ook nog stuk gefiest, komt wel dichtbij zo
quote:Op maandag 14 juli 2025 16:09 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
SSSSSTTT
Klopt![]()
Of gewoon laat ontbijten zoals vandaag
ik ook ooitquote:Op maandag 14 juli 2025 16:09 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb vanmorgen ook nog stuk gefiest, komt wel dichtbij zo![]()
bedenk me nu dat ik de elektrische fietsen al lang niet meer opgeladen heb? meen dat dat moet als je de accu lang niet gebruikt of zoiets?Smile, it's free therapy.![]()
Nog 4 minuten en ik ga de werkdag afsluiten
Ja de accu moet altijd voor een deel opgeladen zijn. Maar niet vol.
De fiets wegzetten met 70% is prima.How can I make this topic about me?![]()
quote:Op maandag 14 juli 2025 16:11 schreef MooieTop6 het volgende:
Nog 4 minuten en ik ga de werkdag afsluiten![]()
![]()
quote:quote:quote:quote:Op maandag 14 juli 2025 15:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
als je platgereden wil worden door een trein
komt er weer een dagenlange storingquote:Hello allquote:Op maandag 14 juli 2025 16:01 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Meedoen met DTS is gelukkig wel heel volwassen![]()
Je hebt zeker geen instelbare druppel lader. Enkel de laders die bij de fietsen geleverd werden.quote:Op maandag 14 juli 2025 16:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik ook ooit
bedenk me nu dat ik de elektrische fietsen al lang niet meer opgeladen heb? meen dat dat moet als je de accu lang niet gebruikt of zoiets?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Zijn de grote farma bedrijven ook weer blij meequote:
Het is best blauw, maar heb er gelukkig niet teveel last meer van. Al wat dagen terug gebeurd. Ben een man, maar negeer eerder de pijn dan dat ik wat mee doequote:Op maandag 14 juli 2025 16:10 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
neeeeej![]()
![]()
![]()
zal wel niet veel voorstellen want man..![]()
Maar sjees hoe krijg je dat nu weer voor elkaar
ow dus..quote:Op maandag 14 juli 2025 16:12 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja de accu moet altijd voor een deel opgeladen zijn. Maar niet vol.
De fiets wegzetten met 70% is prima.
beide fietsen tot 70% leeg laten lopen?
en dan hoef ik er niks mee te doen?
Heb ooit gehad dat een accu stuk was (hele tijd niet gebuikt toen)Smile, it's free therapy.![]()
nope dat heb ik nietquote:Op maandag 14 juli 2025 16:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je hebt zeker geen instelbare druppel lader. Enkel de laders die bij de fietsen geleverd werden.
want?
is dat beter?
Meen dat het niet goed is om de accu lang niet te gebruiken.Smile, it's free therapy.![]()
aiiii geen gebroken teen?quote:Op maandag 14 juli 2025 16:13 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Het is best blauw, maar heb er gelukkig niet teveel last meer van. Al wat dagen terug gebeurd. Ben een man, maar negeer eerder de pijn dan dat ik wat mee doeSmile, it's free therapy.![]()
En nach Hause![]()
Als de accu’s al vol zijn dan maar zo laten.quote:Op maandag 14 juli 2025 16:13 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ow dus..
beide fietsen tot 70% leeg laten lopen?
en dan hoef ik er niks mee te doen?
Heb ooit gehad dat een accu stuk was (hele tijd niet gebuikt toen)
Moet je ze van helemaal leeg opladen dan zou ik ze niet verder laden dan zo’n 70%How can I make this topic about me?![]()
nee zijn allebei volquote:Op maandag 14 juli 2025 16:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als de accu’s al vol zijn dan maar zo laten.
Moet je ze van helemaal leeg opladen dan zou ik ze niet verder laden dan zo’n 70%
maar hoef er dus niet af en toe mee weg te gaan of tot 70% terug te laten gaan (en ja,. dan moet ik fietsen:X)Smile, it's free therapy.![]()
En een agenda item bv elke eerste dag van de maand accu’s controleren en eventueel bijladen tot 70%How can I make this topic about me?![]()
Instelbare druppelladers kun je kalibreren met de accu in kwestie en instellen voor hoeveel procent de accu opgeladen moet worden. Auto accu's zitten tussen de 50 en 75% op hun best als ze lang stil moeten staan.quote:Op maandag 14 juli 2025 16:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nope dat heb ik niet
want?
is dat beter?
Meen dat het niet goed is om de accu lang niet te gebruiken.
Geen idee of dat ook zo werkt voor fiets accu's
Neuh. Ze lopen vanzelf wel langzaam leeg.quote:Op maandag 14 juli 2025 16:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
nee zijn allebei vol
maar hoef er dus niet af en toe mee weg te gaan of tot 70% terug te laten gaan (en ja,. dan moet ik fietsen:X)How can I make this topic about me?![]()
Neuh denk ik niet. Heb ooit als kind mijn grote teen gebroken en artrose sindsdien omdat ik er gewoon nog 20 jaar lang mee doorgevoetbald heb tegen dokteradvies inquote:Denk gewoon kneuzing wat wel goed komt
Ben niet zo goed met lijstjesquote:Op maandag 14 juli 2025 16:16 schreef gebrokenglas het volgende:
En een agenda item bv elke eerste dag van de maand accu’s controleren en eventueel bijladen tot 70%![]()
maar goed.. ik zal zo eens gaan kijken naar beide accu's.
1 fiets is al sinds nov niet gebruikt..Smile, it's free therapy.![]()
aiii wel al een paar keer een kleine teen gebroken gehad.quote:Op maandag 14 juli 2025 16:17 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Neuh denk ik niet. Heb ooit als kind mijn grote teen gebroken en artrose sindsdien omdat ik er gewoon nog 20 jaar lang mee doorgevoetbald heb tegen dokteradvies inDenk gewoon kneuzing wat wel goed komt
Jup lekker doorgaan he![]()
quote:
gewoon omdat het kanquote:Op maandag 14 juli 2025 16:20 schreef StevenHyde het volgende:
Ik ga maar eens een uur douchen (toch al voor betaald)
zou de was doen onder de douche ook
Ja gaat wel weer. Hoe is het bij jullie? Nog steeds op vakantie?quote:Op maandag 14 juli 2025 16:14 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hey dottie gaat het weer wat beter met de gezondheid?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hoe dan?quote:Op maandag 14 juli 2025 16:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
gewoon omdat het kan
zou de was doen onder de douche ook
Ja het gaat steeds mis. Kijken wie de laatste post heeft en die bolken gaat niet altijd goedquote:How can I make this topic about me?![]()
jup ken iemand die dat doet blehhhhhhhhhhhhhhquote:
goooor
raar gezin was dat.Smile, it's free therapy.![]()
Heb ik ook hoor, zeker als ik mensen geblokkeerd hebquote:Op maandag 14 juli 2025 16:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja het gaat steeds mis. Kijken wie de laatste post heeft en die bolken gaat niet altijd goed
llekker mispoesquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is bijna een sport gewordenquote:
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: