SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-videoWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Ik had wel een leuke TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
mop wij gaan gewoon verkerenquote:Op maandag 14 juli 2025 14:03 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
het gaat helemaal mis met je gekoppelWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
BolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
PEST MIJ NIETquote:Op maandag 14 juli 2025 14:09 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Hoi Paul wat is je hobby?
Paul: mijn hobby is fok
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:
Hier heb je een mopI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Niemand heeft meer hobby's. Ik heb ze allemaal al. Meer hobby's voor mij. Ik heb ze echt allemaal nodig. Afblijven.quote:Op maandag 14 juli 2025 14:10 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Je hebt toch wel hobby's balgehakt🐙![]()
Dat is dan ook wel een eindbaas
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Hm... minstens 2 uurquote:
Tot ruim 6 uur...?!![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Hee, een briefje.quote:Op maandag 14 juli 2025 14:14 schreef Vino_Tinto het volgende:
Nog 20 minuten. Ik voel me net @:Koningwouter
How can I make this topic about me?![]()
quote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik laat nooit iets bij de buren bezorgen. Als ik een pakketje verwacht ben ik altijd thuis.How can I make this topic about me?![]()
Gewoon bij een pakketpunt laten bezorgen. Je kan tegenwoordig zelf kiezen wélk pakketpunt ipv dat PostNL het voor je bepaalt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Dit is DHL. En er zijn weinig dhl punten in de buurt
eentje.... en die heeft nog kuttijden ookIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Mijn gepensioneerde dus altijd thuis zittende moeder is het lokale pakketpunt geworden zo'n beetje.quote:Op maandag 14 juli 2025 14:19 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik laat nooit iets bij de buren bezorgen. Als ik een pakketje verwacht ben ik altijd thuis.🐙![]()
Haha ik ben inmiddels bekomen van de frustratie.quote:Op maandag 14 juli 2025 14:14 schreef Vino_Tinto het volgende:
Nog 20 minuten. Ik voel me net @:Koningwouter
Was ook omdat ik moest bellen en dus die telefoon nodig had voor een bepaald tijdstip.![]()
Als je bestelt bij bol.com kan het soms wel, en soms niet, zo'n pakketpunt. Of je moet dat selekt nemen?quote:Op maandag 14 juli 2025 14:20 schreef Sally het volgende:
Gewoon bij een pakketpunt laten bezorgen. Je kan tegenwoordig zelf kiezen wélk pakketpunt ipv dat PostNL het voor je bepaalt.How can I make this topic about me?![]()
ik kon wel kiezenquote:Op maandag 14 juli 2025 14:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als je bestelt bij bol.com kan het soms wel, en soms niet, zo'n bestelpunt. Of je moet dat selekt nemen?Maar dahct ik ben toch thuis.
Was alleen vergeten dat ik nog naar de winkels moestIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ja, zulke oplossingen kunnen ook.quote:Op maandag 14 juli 2025 14:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mijn gepensioneerde dus altijd thuis zittende moeder is het lokale pakketpunt geworden zo'n beetje.How can I make this topic about me?![]()
Ja irritant is dat he. Verschuift het window ook telkens? Dat had ik dus wel. Super frustrerend.quote:Op maandag 14 juli 2025 14:21 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
ik kon wel kiezenMaar dahct ik ben toch thuis.
Was alleen vergeten dat ik nog naar de winkels moest![]()
Pakketpunten
Een van de apartementen waar ik ben wezen kijken heeft er twee tegen de gevel aanstaan, van twee verschillende pakettenleveranciers. Vet handig. Al ligt die woning ook vlakbij twee winkelcentra, dus heel veel moeite is het ook niet om even iets bij een winkel te halen. Maar het scheelt mensen zien.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Nog steeds:quote:Op maandag 14 juli 2025 14:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja irritant is dat he. Verschuift het window ook telkens? Dat had ik dus wel. Super frustrerend.
Maandag 14 juli
Tussen 12:35 - 14:35 uurIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ja en dan is het 14:35 en dan komen ze ineens morgen.quote:Op maandag 14 juli 2025 14:22 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nog steeds:
Maandag 14 juli
Tussen 12:35 - 14:35 uur![]()
![]()
dan moet ik mijn mams lief aankijken of ze de ramen wilt zemenquote:Op maandag 14 juli 2025 14:23 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja en dan is het 14:35 en dan komen ze ineens morgen.
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ja, die tijd verschuift altijd wat. Maarja, ze komen heus wel langs. In deze straat worden altijd pakketjes bezorgd. Volgens mij doen mensen alleen maar online bestellen.quote:Op maandag 14 juli 2025 14:22 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja irritant is dat he. Verschuift het window ook telkens? Dat had ik dus wel. Super frustrerend.How can I make this topic about me?![]()
Ja wanneer je besloten hebt dat je nog wel even snel kunt kakken.quote:Op maandag 14 juli 2025 14:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, die tijd verschuift altijd wat. Maarja, ze komen heus wel langs.![]()
Nu nog even plassen, nu kan het nog.quote:Op maandag 14 juli 2025 14:24 schreef Vino_Tinto het volgende:
ow
Verwacht bezorgmoment
De bezorger is er binnen 15 minutenHow can I make this topic about me?![]()
nu hoef ik nietquote:Op maandag 14 juli 2025 14:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nu nog even plassen, nu kan het nog.
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Briefje is/was van PostNl ;-)quote:Op maandag 14 juli 2025 14:20 schreef Vino_Tinto het volgende:
Dit is DHL. En er zijn weinig dhl punten in de buurt
eentje.... en die heeft nog kuttijden ookOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Forum Opties Forumhop: Hop naar: