abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218336073
Ik doe met je mee tink was nummer 3 zit er nu in. Gisterenavond een gedaan en in de droger gestopt. Was 2 met startuitstel aangezet en opgehangen en nu staat was nummer 3 aan. Voor de rest bestaat de dag uit kleding kopen voor de kinderen en beide van bonnetjes ed zoeken voor de verzekering.
pi_218336406
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2025 09:09 schreef F_r het volgende:
Voor de rest bestaat de dag uit kleding kopen voor de kinderen en beide van bonnetjes ed zoeken voor de verzekering.
Succes met alles opzoeken. Ik zit nu te denken of ik wel genoeg terug zou kunnen vinden...

Ik spreid de vakantiewas juist uit voor plek op het wasrek en benutting van de zonnepanelen (al valt dat laatste niet mee met dit weer ;) )
pi_218336420
Wij gaan zo aan was 2 beginnen. Zoons scoutingtas hebben we gisteren omgekeerd en alles wat wasbaar was is inclusief alles wat hij aan had gelijk de wasmachine in gegaan.

En de eerste ruzie van vandaag hebben we ook alweer gehad. Fijn dat hij weer thuis is -O-
pi_218336522
Dat is wel een gedoe met uitzoeken F_r, kijk even goed naar de voorwaarden van de verzekering. Wij hebben destijds grotendeels met stelposten gewerkt in overleg met de schade expert. Dat was wel de inboedelverzekering en de lijst zal een stuk langer zijn geweest. Maar in openheid en overleg kan je nog best een eind komen.
pi_218336824
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2025 09:59 schreef exode het volgende:
Dat is wel een gedoe met uitzoeken F_r, kijk even goed naar de voorwaarden van de verzekering. Wij hebben destijds grotendeels met stelposten gewerkt in overleg met de schade expert. Dat was wel de inboedelverzekering en de lijst zal een stuk langer zijn geweest. Maar in openheid en overleg kan je nog best een eind komen.
Ik bel ze maandag sowieso even
pi_218336839
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2025 09:48 schreef Hupje het volgende:

[..]
Succes met alles opzoeken. Ik zit nu te denken of ik wel genoeg terug zou kunnen vinden...

Ik spreid de vakantiewas juist uit voor plek op het wasrek en benutting van de zonnepanelen (al valt dat laatste niet mee met dit weer ;) )
Ik ook niet. De dingen die daar gekocht zijn zijn betaald met cc of pinpas dus terug te halen. De doos van mijn nieuwe hardloopschoenen staart nog thuis dat is wel te bewezen even als mijn vrij nieuwe kleding bon of afschrijving nog terug te halen. Maar veel ook idd niet.
  Moderator zondag 27 juli 2025 @ 10:38:18 #257
5428 crew  miss_sly
pi_218336995
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2025 08:42 schreef Schanu het volgende:
1 euro per boom krijgen, daarvoor zouden onze kinderen het ook nog wel willen. Hier krijgen ze een kwartje ofzo :')

Wij zouden vandaag naar een klimpark gaan, is het weer weer eens helemaal omgeslagen in de dordogne en vandaag grauw en regen. Dus alle plannen vallen letterlijk weer in het water. En dat is vooral niet handig met een kind dat je moet voorbereiden op de dag. Ik hoef echt niet elke dag zon op vakantie, maar dit ben ik wel echt een beetje zat.

Anyway, als dat ons grootste probleem is op dit moment, hebben we het nog best goed ;
Waar zitten jullie dan ergens in de Dordogne? Wij vertrekken aankomende week en ik hou het weer al een tijdje in de gaten van de plek waar we heengaan, maar wat jij noemt zie ik niet voorbijokmen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_218337438
Ik heb een vochtmeter gekocht voor het haardhout en meteen voor de muren die dus vochtig zijn. Ik dacht dan kan ik meten wanneer deze droog genoeg zijn om te verven (nadat de lekkage van de stortbak is opgelost).

Die lekkage in een waterleiding in een muur die was gefixt tijdens de verbouwing, ik vrees dat die niet is gefixt. De plek waar de koppeling zit die lekte is echt zeiknat volgens de meter.
Dat betekent A. de lekkage zit er nog of B. er is zeiknat overheen gestukt. Welke van de 2 het ook is, de plek moet weer opengebroken worden.

:'( :'( :'(

Zo geen zin in een discussie met de aannemer, want ik ga daar natuurlijk niet voor betalen he jongens (en meisjes).
Ik had al een paar keer bij de aannemer aangegeven dat het stukwerk daar erg traag en slecht droogde. Ik heb die hele muur namelijk nog steeds niet geverfd omdat alles wat je erop smeert er meteen weer af komt.
pi_218337447
quote:
7s.gif Op zondag 27 juli 2025 10:38 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Waar zitten jullie dan ergens in de Dordogne? Wij vertrekken aankomende week en ik hou het weer al een tijdje in de gaten van de plek waar we heengaan, maar wat jij noemt zie ik niet voorbijokmen.
Wij zitten in Grezels. De vooruitzichten zijn ook de hele tijd wel prima, maar puntje bij paaltje valt het steeds tegen. Vorige week zou het vanaf dit weekend nog 30 graden zijn met volle zon en zou het regenfront zijn weggetrokken. Nu worden de voorspellingen voor komende week weer met de dag slechter en is het vandaag dus ook prut.

Voordeel is dat het eind van de middag vaak wel opknapt. En we hebben echt wel mooie dagen, met zon tussendoor. Dus in principe mag ik niet klagen. Maar ook ik kan een planning moeilijk loslaten. Voor vandaag stond alles al klaar voor het klimpark met zwembad erbij. En dan 's ochtends wakker worden en de plannen moeten bijstellen, trek ik ongelooflijk slecht. Dochterlief heeft het niet van een vreemde ;)

Mijn schoonfamilie zit nu in Boulazac en belde vanmorgen ook al dat ze het zat zijn. Zij zitten op een camping en schoonzus gaf aan dat de ene campingganger nog chagrijniger is dan de ander :')

Maar zoals gezegd, als dit nu onze grootste zorg is dan hebben we het goed. Ik lees berichten over noodweer in Oostenrijk, ondergelopen tenten in Italië, extreme hitte in Turkije. Dan is dat beetje regen wat hier valt echt prima te overzien. Maar ik ben nogal rigide qua planningen en dan zit ik mijzelf in de weg. Ik ga voor de komende tijd gewoon niks meer proberen vast te leggen in mijn hoofd en dan kan ik misschien ook wat makkelijker meeveren. Ik zit vooral mijzelf dus dwars :+
pi_218337467
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2025 11:21 schreef exode het volgende:
Ik heb een vochtmeter gekocht voor het haardhout en meteen voor de muren die dus vochtig zijn. Ik dacht dan kan ik meten wanneer deze droog genoeg zijn om te verven (nadat de lekkage van de stortbak is opgelost).

Die lekkage in een waterleiding in een muur die was gefixt tijdens de verbouwing, ik vrees dat die niet is gefixt. De plek waar de koppeling zit die lekte is echt zeiknat volgens de meter.
Dat betekent A. de lekkage zit er nog of B. er is zeiknat overheen gestukt. Welke van de 2 het ook is, de plek moet weer opengebroken worden.

:'( :'( :'(

Zo geen zin in een discussie met de aannemer, want ik ga daar natuurlijk niet voor betalen he jongens (en meisjes).
Ik had al een paar keer bij de aannemer aangegeven dat het stukwerk daar erg traag en slecht droogde. Ik heb die hele muur namelijk nog steeds niet geverfd omdat alles wat je erop smeert er meteen weer af komt.
Wat vreselijk balen weer dit @exode ;( Het zit jullie ook gewoon echt met alles tegen qua verbouwing :{
pi_218337722
Ik zie en lees overal slecht weer, echt balen van de vakantiegangers.

Ik fietste net naar de AH en had het gewoon koud in mijn korte broek. Sinds bij ons de airco hangt is het fris in Nederland (sorry allemaal!)

Ik ga naar een binnenzwembad op fietsafstand met B en Juul. Al heeft B echt een enorme puberbui dus ik ben in staat hem thuis te laten.
pi_218337919
Wat een drama @exode
pi_218338563
Ik stuur jullie wel wat zon en warmte. Het is nu (7.17 uur) 26 graden en het gaat richting 35 (met wel kans op flinke onweer).
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_218338915
Hier vandaag ook fris, maar gisteren en eergisteren in zuid België was het echt wel warm met het zonnetje er bij (vooral vrijdag). Al is het hier ook nog 20 graden nu. Maar echt geen zin om een lange broek aan te gaan doen eigenlijk ;)

Puberbuien hier ook herkenbaar. En dan vooral tegen elkaar. De oudste die heel stilletjes tegen de jongste iets zegt en de jongste die dan als een malle daar overheen vliegt.

Gisteren was ik er helemaal klaar mee. En ze weten nu dat als het op deze manier door gaat de schermtijd voor een heel deel van de vakanties naar 0 gaat, op alle schermen en ik heb geen compassie met het verlies van snapstreaks })

En dat ze er maar eens over moeten gaan denken wat ze dan in de vakantie gaan doen, want ik zie het nog niet gebeuren dat ze het vol gaan houden. (Een keertje kibbelen is niet erg, maar ik ga mijn vakantie niet laten verpesten door twee ruziënde pubers. Daarvoor heb ik ook te hard gewerkt het afgelopen jaar :P
pi_218339027
Puber B draaide bij halverwege de fietsrit. Bij mijnheer is alles bij voorbaat 'kapot stom'. Inclusief heel boos worden.

En hij ligt nu al 2 uur in het 'stomste zwembad ter wereld' te lachen en wil er niet eens uit voor een boterham. Dikke lol met zijn zusje.

Van mij hoeft ie niet mee, geen behoefte aan een soort Godzilla maar hij wilde uiteindelijk toch mee, mokken en al. En echt na 5 minuten fietsen is het ineens een andere jongen, zegt uitgebreid sorry etc. Maar dat half uur ervoor haalt ie echt het bloed onder mijn nagels vandaan.
pi_218339311
Pubers herkenbaar ze zijn nu met hun vader nieuwe kleding kopen. Ik ben niet meer want de wassen hangen buiten en kans op regen. Ik kan het echt niet allemaal binnen drogen en ondertussen dus bezig met bewijs van bonnetjes ed. Ik heb heel de lijst uitgetypt met spullen die we missen. Er kwam geen eind aan en ik ben vast nog dingen vergeten.
pi_218340824
Ik vraag het ook maar even hier als het mag.
Heeft er iemand misschien een origineleoplaadkabel van een Samsung watch 6 liggen. Die van de 5 past ook denkt ze. Die van mijn dochter is dus gestolen en de reserve via de bekende Chinese weg werkt niet goed.
pi_218343549
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2025 15:44 schreef F_r het volgende:
Ik vraag het ook maar even hier als het mag.
Heeft er iemand misschien een origineleoplaadkabel van een Samsung watch 6 liggen. Die van de 5 past ook denkt ze. Die van mijn dochter is dus gestolen en de reserve via de bekende Chinese weg werkt niet goed.
Ik heb er 1 via Amazon gekocht voor mij 4 en die doet het prima.
Zou ook voor de 6 moeten werken.
https://amzn.eu/d/2esJx7S
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_218346126
Wij hadden ook weer een leuk avontuur vanmiddag… we hadden een vliegende draak gewonnen bij de intertoys. Dat was een piepschuim beest met stoffenvleugels met een afstandsbediening waarmee je met de vleugels kan flapperen en dan zou hij moeten kunnen vliegen. Leek ons niet handig om dat in de tuin te doen, dus wij naar het grote veld bij school. Mijn man gooit dat ding in de lucht, ik laat hem flapperen en hij vliegt daadwerkelijk rond, erg leuk. Toen kwam er een windvlaag en vloog hij hoger en hoger, maar je kan hem niet sturen of naar beneden halen, alleen naar boven of vooruit. Dus toen was hup na de allereerste vlucht de draak verdwenen.

Alle tuinen nagekeken maar niets te zien, lag dus waarschijnlijk op een dak. Na even overwegen wat de opties waren (mijn man was voor ‘helaas, die zien we nooit meer terug’) uiteindelijk bij een buurman die schilder is een enorme ladder geleend en bij mensen in dat huizenblok aangebeld of we hun dak op mochten om onze draak te zoeken :') Na veel moed verzamelen ik die ladder op (m’n man is een kneusje, die zou zeker wat breken dus dit soort dingen moet ik altijd doen), maar dat was toch wel erg wankel en hoog, dus eerst een ander dakje op, en vanuit daar naar de volgende verdieping. Draak lag wonderbaarlijk genoeg precies op dat dak, maar toen moest ik weer naar beneden… uiteindelijk is de bewoner van dat huis op het middendak geklommen om de ladder beet te houden zodat ik weer naar beneden durfde :D Kortom, ik ga nooit schilder worden, en de draak mag voortaan alleen nog op het nog grotere speelveld vliegen waar geen huizen omheen staan. We zijn daarna nog even daarheen gegaan (de kinderen hadden er überhaupt nog niet mee gevlogen), en dat vonden ze wel geweldig, maar wat een gedoe :')
pi_218346327
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2025 18:24 schreef Vicky het volgende:

[..]
Ik heb er 1 via Amazon gekocht voor mij 4 en die doet het prima.
Zou ook voor de 6 moeten werken.
https://amzn.eu/d/2esJx7S
Ik geef de tip aan haar door.
pi_218346429
@FlyingFish :D _O- Die draken toch!

Wij hadden de dag voor we op vakantie gingen (je zult altijd zien...) een hoog laag bureau wat niet meer goed in hoogte verstelbaar was. Eenmaal terug weer geprobeerd na een poos zonder stroom, maar helaas. Quick Fix van de fabrikant: nope. Bureau ondersteboven, test: doet het goed! Nog een keer, nee, toch niet. Wat geprobeerd, leek de voeding te zijn. Omgewisseld met ander bureau... En nu doen ze het allebei goed?! :')
Die tweede zal vast niet heel goed meer zijn, maar voorlopig gaat het zo, dus hoeven we nog niet moeilijk te doen met garantie. Fingers crossed.
En het grootste voordeel: vriend kan morgen gewoon thuiswerken.
  zondag 27 juli 2025 @ 21:54:47 #272
319308 Tink89
To live is to dance
pi_218347260
Ach exode, wat een gezeik! Succes met het ruziën met de aannemer.

En dat verhaal over die draak _O-

De was is zo goed als klaar, de kinderen gaan morgen een dagje naar de vakantie-bos-bso en ik ga de hele dag keihard werken om m'n kostuum voor castlefest af te krijgen. En een dutje doen, hoop ik...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_218347303
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2025 20:46 schreef FlyingFish het volgende:
Wij hadden ook weer een leuk avontuur vanmiddag… we hadden een vliegende draak gewonnen bij de intertoys. Dat was een piepschuim beest met stoffenvleugels met een afstandsbediening waarmee je met de vleugels kan flapperen en dan zou hij moeten kunnen vliegen. Leek ons niet handig om dat in de tuin te doen, dus wij naar het grote veld bij school. Mijn man gooit dat ding in de lucht, ik laat hem flapperen en hij vliegt daadwerkelijk rond, erg leuk. Toen kwam er een windvlaag en vloog hij hoger en hoger, maar je kan hem niet sturen of naar beneden halen, alleen naar boven of vooruit. Dus toen was hup na de allereerste vlucht de draak verdwenen.

Alle tuinen nagekeken maar niets te zien, lag dus waarschijnlijk op een dak. Na even overwegen wat de opties waren (mijn man was voor ‘helaas, die zien we nooit meer terug’) uiteindelijk bij een buurman die schilder is een enorme ladder geleend en bij mensen in dat huizenblok aangebeld of we hun dak op mochten om onze draak te zoeken :') Na veel moed verzamelen ik die ladder op (m’n man is een kneusje, die zou zeker wat breken dus dit soort dingen moet ik altijd doen), maar dat was toch wel erg wankel en hoog, dus eerst een ander dakje op, en vanuit daar naar de volgende verdieping. Draak lag wonderbaarlijk genoeg precies op dat dak, maar toen moest ik weer naar beneden… uiteindelijk is de bewoner van dat huis op het middendak geklommen om de ladder beet te houden zodat ik weer naar beneden durfde :D Kortom, ik ga nooit schilder worden, en de draak mag voortaan alleen nog op het nog grotere speelveld vliegen waar geen huizen omheen staan. We zijn daarna nog even daarheen gegaan (de kinderen hadden er überhaupt nog niet mee gevlogen), en dat vonden ze wel geweldig, maar wat een gedoe :')
Wat een avontuur, ik moest er wel een beetje om lachen :s) . Fijn dat de draak weer terecht is!
Fake it till you make it...
  maandag 28 juli 2025 @ 03:53:16 #274
35189 Troel
scherp en bot
pi_218349043
Mug. Jeuk. En waar ie vandaan komt? Alles heeft keurig horren :X
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_218349297
quote:
2s.gif Op maandag 28 juli 2025 03:53 schreef Troel het volgende:
Mug. Jeuk. En waar ie vandaan komt? Alles heeft keurig horren :X
Door de deur mee naar binnen gesneakt... rotbeesten.

Ik had gisteren een daas in mn pols hangen, gelukkig valt het mee qua zwelling. Vorige keer op mn been (weet niet of dat een daas was) had ik een flinke plek.
pi_218349328
Die komen gewoon door de voordeur, @Troel Ze liggen op de loer en zodra er een kiertje verschijnt, is het fzzzzt, en ze zitten binnen }:|

@FlyingFish, ik zie het zo voor me he :D Veel plezier met de geredde draak :+

Wat een gekut weer @exode Hopelijk kost het jullie niet al te veel moeite met de aannemer.

Wij gaan zo inpakken en dan naar Maastricht. Geen idee wanneer ik terug ben. Mocht dochter eerder bevallen dan gepland, dan gaan we terug en als niet, plak ik er misschien wat daagjes aanvast.
Best weird vakantie zo, niet weten waar ik aantoe ben.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_218349953
Die draak _O- Maar held op die trap!

Ik heb de auto naar de garage gebracht vanwege de achterklep en heb als vervangende auto een soort kart gekregen. Als ik maar naar het gaspedaal kijk gaat ie tekeer, niet normaal.

Nou aannemer al gesproken, heel relaxt :) Dus dat was een opluchting, hij komt deze week kijken en fixt het vanaf eind volgende week inclusief stortbak wc en nieuw raam aan de voorkant van de woonkamer. Eventueel in onze vakantie.....

Jammer alleen dat de Quooker vanochtend in storing is gegaan (het houdt niet op, niet vanzelf :{ )
  maandag 28 juli 2025 @ 09:32:08 #278
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_218349981
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2025 09:29 schreef exode het volgende:

Ik heb de auto naar de garage gebracht vanwege de achterklep en heb als vervangende auto een soort kart gekregen. Als ik maar naar het gaspedaal kijk gaat ie tekeer, niet normaal.

Nou aannemer al gesproken, heel relaxt :) Dus dat was een opluchting, hij komt deze week kijken en fixt het vanaf eind volgende week inclusief stortbak wc en nieuw raam aan de voorkant van de woonkamer. Eventueel in onze vakantie.....

Jammer alleen dat de Quooker vanochtend in storing is gegaan (het houdt niet op, niet vanzelf :{ )
Misschien heeft de vrouw waarmee je gaat trouwen toch een draadje verkeerd aangesloten en valt alles wel mee?

Hoe is het eigenlijk afgelopen met die persoon, waarvoor de ambulance moest komen?
pi_218349996
Fijne vakantie @Mushanga71

quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2025 09:29 schreef exode het volgende:

Och wat een gedoe... hopelijk is het qua Quooker ook snal op te lossen.

Ik zie je al gaan met die auto, ik kreeg mario kart vibes ;)
pi_218350070
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2025 09:32 schreef amaranta het volgende:

[..]
Misschien heeft de vrouw waarmee je gaat trouwen toch een draadje verkeerd aangesloten en valt alles wel mee?

Hoe is het eigenlijk afgelopen met die persoon, waarvoor de ambulance moest komen?
Ze heeft geen draadjes los gehaald nadat deze 6 weken geleden door de loodgieter is aangesloten. Alleen de kraan zelf. >:)
We gaan hem zo voor de 3e keer resetten en anders moet er een monteur langskomen. Dat gebeurt na de vakantie, we hebben nog een waterkoker op zolder staan.

Dat weet ik niet, we kenden de moeder en het meisje niet. Ik denk dat we dat niet zullen weten, tenminste ik weet niet hoe je daar achter moet komen?
pi_218350079
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2025 09:34 schreef Nijna het volgende:
Fijne vakantie @:Mushanga71
[..]
Och wat een gedoe... hopelijk is het qua Quooker ook snal op te lossen.

Ik zie je al gaan met die auto, ik kreeg mario kart vibes ;)
Ik stond een kwartier stil voor een open brug en dat ding brulde elke paar seconden _O- De mensen om me heen zullen wel gedacht hebben, ding zit ook onder de krassen en deukjes.
pi_218350212
Maar VEEL belangrijker, hoe gaat het met jou Amaranta?
pi_218350274
Wat fijn dat de aannemer zo relaxed reageerde Exode!

Mushanga, hopelijk heb je een heerlijke vakantie O+

En die draak, geniaal, stiekem ben ik nu heel benieuwd welke draak dat is want hij klinkt erg leuk :')

Wij werden vandaag voor de 1e keer sinds 1,5e week wakker met zon O+ dus wij kunnen eindelijk naar een meer, iets waar de kinderen al die tijd al om vragen en naar uit kijken O+ en ondanks het feit dat het een prutsnacht was, want de jongste gilde 4 keer vannacht en kwam 1 keer zelf naar ons toe, heb daarnaast van 3 tot 4 uur 's nachts muggenjacht gehouden (want die muggen hier zijn flink agressief, steken aan 1 stuk door en de bulten die je ervan krijgt hebben de grootte van een bonk (zo'n grote knikker dus)), ziet het leven er met wat zonlicht en een blauwe hemel toch opeens zoveel beter uit O+
pi_218350325
Thanx meiden :)
En geniet van het zonnetje, @Schanu :*

#Kutpuber }:| Stel he, ik raak hem onderweg kwijt ofzo, komt ie zeker terug?
If they say
pi_218350343
Veel plezier Mush! En succes met de puber 8-)
pi_218350375
We zijn er al achter, de kraan van de Quooker is kaduk. 3 keer demonteren en weer monteren is teveel geweest vrees ik.

On the bright side, stuk goedkoper dan een kapot reservoir.
pi_218350398
Jammer, maar gelukkig voordeliger dan nieuw reservoir :)
pi_218351064
De draak had last van slechte thermiek. Het klinkt wel als een leuk ding

@exodo dat is positiever dan een kapot reservoir maar niet leuk.

Mush fijne vakantie

Schanu veel plezier bij het meer
pi_218351520
Scheelt iig in de kosten exode ;)

Heb nu al geen bloed meer onder mn nagels en we zijn nog niet eens bij Utrecht :X :')
If they say
pi_218351659
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2025 12:21 schreef Mushanga71 het volgende:
Scheelt iig in de kosten exode ;)

Heb nu al geen bloed meer onder mn nagels en we zijn nog niet eens bij Utrecht :X :')
Oortjes in, muziekje op en hem hetzelfde laten doen 🫣

Succes met je puber! En fijne vakantie.

Exode, fijn dat de lekkage opgelost gaat worden. Wel balen van de cooker!

Schanu geniet van het lekkere weer vandaag!
pi_218351824
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2025 12:37 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
Oortjes in, muziekje op en hem hetzelfde laten doen 🫣

Succes met je puber! En fijne vakantie.

Exode, fijn dat de lekkage opgelost gaat worden. Wel balen van de cooker!

Schanu geniet van het lekkere weer vandaag!
Hij leest nu 8-)
Was net druk dus we zaten, met de koffers opgefrot op een 2 zitsplaats. Ik had al gezegd dat bij Utrecht de trein leeg zou lopen, maar hij bleef klagen dat ie zn benen niet kwijt kon :') Nu zitten we op een 4 zitsplaats en ist gezeik gestopt :+
En dank! :)

Ik vergat mijn OVkaart :') en heb geen jas mee want had het warm. Nu heb ik het koud :')
If they say
pi_218353224
Weer is ook heel afwisselend hoor. Zeker als je daar gevoelig voor bent. :+
Warm/fris/droog/nat.
In Disney heb ik het allemaal gehad.
pi_218353341
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2025 15:33 schreef vencodark het volgende:
Weer is ook heel afwisselend hoor. Zeker als je daar gevoelig voor bent. :+
Warm/fris/droog/nat.
In Disney heb ik het allemaal gehad.
Wij hebben al dagen achter elkaar een heatadvisory. Zelfs de Floridianen zeggen dat het momenteel extreem is qua temperatuur. Gistermiddag een flinke hoosbui en een paar klappen onweer. Het wordt er jammer genoeg alleen maar klammer van.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_218353452
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2025 15:47 schreef Vicky het volgende:

[..]
Wij hebben al dagen achter elkaar een heatadvisory. Zelfs de Floridianen zeggen dat het momenteel extreem is qua temperatuur. Gistermiddag een flinke hoosbui en een paar klappen onweer. Het wordt er jammer genoeg alleen maar klammer van.
Dus vooral binnen blijven en pas na 17:00 de deur uit? Wat is het advies daar? :)
pi_218353537
In de trein stond de airco op standje diepvries :')
Nu int hotel ist prima. Tis niet eens de zon of de regen, tis het vieze plakweer waardoor je het niet echt warm krijgt maar wél gaat zweten, blegh :{

Oeh @Vicky, ik zie dat het bij jou s'nachts ook niet afkoelt, dan is het helemaal 😖
Fijne vakantie iig!
If they say
pi_218353731
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2025 16:02 schreef vencodark het volgende:

[..]
Dus vooral binnen blijven en pas na 17:00 de deur uit? Wat is het advies daar? :)
Goed opletten veel drinken, inderdaad naar binnen. We wisselen af. Doen een attractie of show en gaan naar binnen en dat elke keer. Vandaag hebben we meerdere fastpasses dus sneller aan de beurt. Gelukkig zijn veel wachtrijen binnen en er is overal airco.

quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2025 16:18 schreef Mushanga71 het volgende:
In de trein stond de airco op standje diepvries :')
Nu int hotel ist prima. Tis niet eens de zon of de regen, tis het vieze plakweer waardoor je het niet echt warm krijgt maar wél gaat zweten, blegh :{

Oeh @:Vicky, ik zie dat het bij jou s'nachts ook niet afkoelt, dan is het helemaal 😖
Fijne vakantie iig!
Lang leve airco op de kamer.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_218353808
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2025 16:42 schreef Vicky het volgende:
Wij hadden in 1 vakantiehuis airco. Nou wil vriend ook vaste airco thuis... :')
pi_218353813
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2025 16:42 schreef Vicky het volgende:

[..]
Goed opletten veel drinken, inderdaad naar binnen. We wisselen af. Doen een attractie of show en gaan naar binnen en dat elke keer. Vandaag hebben we meerdere fastpasses dus sneller aan de beurt. Gelukkig zijn veel wachtrijen binnen en er is overal airco.
[..]
Jij zit in Disney Florida dan?
Ik weet niet meer of iemand anders er over postte. :P

Wat kosten die fast passes daar?

Wachtrijen binnen is wel lekker. Daar mag Disney Parijs nog wel aan verbeteren. Er zijn echt hele stukken in de brandende zon (als die er is :P ).
pi_218353974
Florida ligt altijd in de brandende zon (of met stortregen), dus daar houden ze gelukkig rekening mee bij alles wat ze bouwen. Parijs is qua temperatuur meestal wel goed te doen, en de ene keer dat we daar waren toen het heel warm was hadden ze van die verstuivers staan op een flink aantal plekken. Disneyland Anaheim daarentegen is slecht geregeld. Daar is het ook vaak warm, maar vrijwel alle wachtrijen zijn buiten in de zon. En dan met van die hutje mutje zigzag wachtrijen, niet fijn. Sowieso is dat hele park een mierennest, ongeacht het weer.

Maar goed, je kan ook in Turkije zitten met 50 graden…

Voor @Schanu en wie nog meer de draak in actie wil zien een korte video. Zien jullie gelijk met wat voor held ik getrouwd ben :D ik verwijder het filmpje vanavond weer.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 28 juli 2025 @ 17:29:12 #300
35189 Troel
scherp en bot
pi_218354068
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2025 17:16 schreef FlyingFish het volgende:

Voor @:Schanu en wie nog meer de draak in actie wil zien een korte video. Zien jullie gelijk met wat voor held ik getrouwd ben :D ik verwijder het filmpje vanavond weer.

Ik moest lachen :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')