Misschien heeft de vrouw waarmee je gaat trouwen toch een draadje verkeerd aangesloten en valt alles wel mee?quote:Op maandag 28 juli 2025 09:29 schreef exode het volgende:
Die draakMaar held op die trap!
Ik heb de auto naar de garage gebracht vanwege de achterklep en heb als vervangende auto een soort kart gekregen. Als ik maar naar het gaspedaal kijk gaat ie tekeer, niet normaal.
Nou aannemer al gesproken, heel relaxtDus dat was een opluchting, hij komt deze week kijken en fixt het vanaf eind volgende week inclusief stortbak wc en nieuw raam aan de voorkant van de woonkamer. Eventueel in onze vakantie.....
Jammer alleen dat de Quooker vanochtend in storing is gegaan (het houdt niet op, niet vanzelf)
Och wat een gedoe... hopelijk is het qua Quooker ook snal op te lossen.quote:Op maandag 28 juli 2025 09:29 schreef exode het volgende:
Die draakMaar held op die trap!
Ik heb de auto naar de garage gebracht vanwege de achterklep en heb als vervangende auto een soort kart gekregen. Als ik maar naar het gaspedaal kijk gaat ie tekeer, niet normaal.
Nou aannemer al gesproken, heel relaxtDus dat was een opluchting, hij komt deze week kijken en fixt het vanaf eind volgende week inclusief stortbak wc en nieuw raam aan de voorkant van de woonkamer. Eventueel in onze vakantie.....
Jammer alleen dat de Quooker vanochtend in storing is gegaan (het houdt niet op, niet vanzelf)
Ze heeft geen draadjes los gehaald nadat deze 6 weken geleden door de loodgieter is aangesloten. Alleen de kraan zelf.quote:Op maandag 28 juli 2025 09:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
Misschien heeft de vrouw waarmee je gaat trouwen toch een draadje verkeerd aangesloten en valt alles wel mee?
Hoe is het eigenlijk afgelopen met die persoon, waarvoor de ambulance moest komen?
Ik stond een kwartier stil voor een open brug en dat ding brulde elke paar secondenquote:Op maandag 28 juli 2025 09:34 schreef Nijna het volgende:
Fijne vakantie @:Mushanga71
[..]
Och wat een gedoe... hopelijk is het qua Quooker ook snal op te lossen.
Ik zie je al gaan met die auto, ik kreeg mario kart vibes
Oortjes in, muziekje op en hem hetzelfde laten doen 🫣quote:Op maandag 28 juli 2025 12:21 schreef Mushanga71 het volgende:
Scheelt iig in de kosten exode![]()
Heb nu al geen bloed meer onder mn nagels en we zijn nog niet eens bij Utrecht![]()
Hij leest nuquote:Op maandag 28 juli 2025 12:37 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Oortjes in, muziekje op en hem hetzelfde laten doen 🫣
Succes met je puber! En fijne vakantie.
Exode, fijn dat de lekkage opgelost gaat worden. Wel balen van de cooker!
Schanu geniet van het lekkere weer vandaag!
Wij hebben al dagen achter elkaar een heatadvisory. Zelfs de Floridianen zeggen dat het momenteel extreem is qua temperatuur. Gistermiddag een flinke hoosbui en een paar klappen onweer. Het wordt er jammer genoeg alleen maar klammer van.quote:Op maandag 28 juli 2025 15:33 schreef vencodark het volgende:
Weer is ook heel afwisselend hoor. Zeker als je daar gevoelig voor bent.![]()
Warm/fris/droog/nat.
In Disney heb ik het allemaal gehad.
Dus vooral binnen blijven en pas na 17:00 de deur uit? Wat is het advies daar?quote:Op maandag 28 juli 2025 15:47 schreef Vicky het volgende:
[..]
Wij hebben al dagen achter elkaar een heatadvisory. Zelfs de Floridianen zeggen dat het momenteel extreem is qua temperatuur. Gistermiddag een flinke hoosbui en een paar klappen onweer. Het wordt er jammer genoeg alleen maar klammer van.
Goed opletten veel drinken, inderdaad naar binnen. We wisselen af. Doen een attractie of show en gaan naar binnen en dat elke keer. Vandaag hebben we meerdere fastpasses dus sneller aan de beurt. Gelukkig zijn veel wachtrijen binnen en er is overal airco.quote:Op maandag 28 juli 2025 16:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dus vooral binnen blijven en pas na 17:00 de deur uit? Wat is het advies daar?
Lang leve airco op de kamer.quote:Op maandag 28 juli 2025 16:18 schreef Mushanga71 het volgende:
In de trein stond de airco op standje diepvries![]()
Nu int hotel ist prima. Tis niet eens de zon of de regen, tis het vieze plakweer waardoor je het niet echt warm krijgt maar wél gaat zweten, blegh![]()
Oeh @:Vicky, ik zie dat het bij jou s'nachts ook niet afkoelt, dan is het helemaal 😖
Fijne vakantie iig!
Jij zit in Disney Florida dan?quote:Op maandag 28 juli 2025 16:42 schreef Vicky het volgende:
[..]
Goed opletten veel drinken, inderdaad naar binnen. We wisselen af. Doen een attractie of show en gaan naar binnen en dat elke keer. Vandaag hebben we meerdere fastpasses dus sneller aan de beurt. Gelukkig zijn veel wachtrijen binnen en er is overal airco.
[..]
Lang leve airco op de kamer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moest lachenquote:Op maandag 28 juli 2025 17:16 schreef FlyingFish het volgende:
Voor @:Schanu en wie nog meer de draak in actie wil zien een korte video. Zien jullie gelijk met wat voor held ik getrouwd benik verwijder het filmpje vanavond weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |