abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218349328
Die komen gewoon door de voordeur, @Troel Ze liggen op de loer en zodra er een kiertje verschijnt, is het fzzzzt, en ze zitten binnen }:|

@FlyingFish, ik zie het zo voor me he :D Veel plezier met de geredde draak :+

Wat een gekut weer @exode Hopelijk kost het jullie niet al te veel moeite met de aannemer.

Wij gaan zo inpakken en dan naar Maastricht. Geen idee wanneer ik terug ben. Mocht dochter eerder bevallen dan gepland, dan gaan we terug en als niet, plak ik er misschien wat daagjes aanvast.
Best weird vakantie zo, niet weten waar ik aantoe ben.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_218349953
Die draak _O- Maar held op die trap!

Ik heb de auto naar de garage gebracht vanwege de achterklep en heb als vervangende auto een soort kart gekregen. Als ik maar naar het gaspedaal kijk gaat ie tekeer, niet normaal.

Nou aannemer al gesproken, heel relaxt :) Dus dat was een opluchting, hij komt deze week kijken en fixt het vanaf eind volgende week inclusief stortbak wc en nieuw raam aan de voorkant van de woonkamer. Eventueel in onze vakantie.....

Jammer alleen dat de Quooker vanochtend in storing is gegaan (het houdt niet op, niet vanzelf :{ )
  maandag 28 juli 2025 @ 09:32:08 #278
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_218349981
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2025 09:29 schreef exode het volgende:

Ik heb de auto naar de garage gebracht vanwege de achterklep en heb als vervangende auto een soort kart gekregen. Als ik maar naar het gaspedaal kijk gaat ie tekeer, niet normaal.

Nou aannemer al gesproken, heel relaxt :) Dus dat was een opluchting, hij komt deze week kijken en fixt het vanaf eind volgende week inclusief stortbak wc en nieuw raam aan de voorkant van de woonkamer. Eventueel in onze vakantie.....

Jammer alleen dat de Quooker vanochtend in storing is gegaan (het houdt niet op, niet vanzelf :{ )
Misschien heeft de vrouw waarmee je gaat trouwen toch een draadje verkeerd aangesloten en valt alles wel mee?

Hoe is het eigenlijk afgelopen met die persoon, waarvoor de ambulance moest komen?
pi_218349996
Fijne vakantie @Mushanga71

quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2025 09:29 schreef exode het volgende:

Och wat een gedoe... hopelijk is het qua Quooker ook snal op te lossen.

Ik zie je al gaan met die auto, ik kreeg mario kart vibes ;)
Fake it till you make it...
pi_218350070
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2025 09:32 schreef amaranta het volgende:

[..]
Misschien heeft de vrouw waarmee je gaat trouwen toch een draadje verkeerd aangesloten en valt alles wel mee?

Hoe is het eigenlijk afgelopen met die persoon, waarvoor de ambulance moest komen?
Ze heeft geen draadjes los gehaald nadat deze 6 weken geleden door de loodgieter is aangesloten. Alleen de kraan zelf. >:)
We gaan hem zo voor de 3e keer resetten en anders moet er een monteur langskomen. Dat gebeurt na de vakantie, we hebben nog een waterkoker op zolder staan.

Dat weet ik niet, we kenden de moeder en het meisje niet. Ik denk dat we dat niet zullen weten, tenminste ik weet niet hoe je daar achter moet komen?
pi_218350079
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2025 09:34 schreef Nijna het volgende:
Fijne vakantie @:Mushanga71
[..]
Och wat een gedoe... hopelijk is het qua Quooker ook snal op te lossen.

Ik zie je al gaan met die auto, ik kreeg mario kart vibes ;)
Ik stond een kwartier stil voor een open brug en dat ding brulde elke paar seconden _O- De mensen om me heen zullen wel gedacht hebben, ding zit ook onder de krassen en deukjes.
pi_218350212
Maar VEEL belangrijker, hoe gaat het met jou Amaranta?
pi_218350274
Wat fijn dat de aannemer zo relaxed reageerde Exode!

Mushanga, hopelijk heb je een heerlijke vakantie O+

En die draak, geniaal, stiekem ben ik nu heel benieuwd welke draak dat is want hij klinkt erg leuk :')

Wij werden vandaag voor de 1e keer sinds 1,5e week wakker met zon O+ dus wij kunnen eindelijk naar een meer, iets waar de kinderen al die tijd al om vragen en naar uit kijken O+ en ondanks het feit dat het een prutsnacht was, want de jongste gilde 4 keer vannacht en kwam 1 keer zelf naar ons toe, heb daarnaast van 3 tot 4 uur 's nachts muggenjacht gehouden (want die muggen hier zijn flink agressief, steken aan 1 stuk door en de bulten die je ervan krijgt hebben de grootte van een bonk (zo'n grote knikker dus)), ziet het leven er met wat zonlicht en een blauwe hemel toch opeens zoveel beter uit O+
pi_218350325
Thanx meiden :)
En geniet van het zonnetje, @Schanu :*

#Kutpuber }:| Stel he, ik raak hem onderweg kwijt ofzo, komt ie zeker terug?
If they say
pi_218350343
Veel plezier Mush! En succes met de puber 8-)
pi_218350375
We zijn er al achter, de kraan van de Quooker is kaduk. 3 keer demonteren en weer monteren is teveel geweest vrees ik.

On the bright side, stuk goedkoper dan een kapot reservoir.
pi_218350398
Jammer, maar gelukkig voordeliger dan nieuw reservoir :)
Fake it till you make it...
pi_218351064
De draak had last van slechte thermiek. Het klinkt wel als een leuk ding

@exodo dat is positiever dan een kapot reservoir maar niet leuk.

Mush fijne vakantie

Schanu veel plezier bij het meer
pi_218351520
Scheelt iig in de kosten exode ;)

Heb nu al geen bloed meer onder mn nagels en we zijn nog niet eens bij Utrecht :X :')
If they say
pi_218351659
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2025 12:21 schreef Mushanga71 het volgende:
Scheelt iig in de kosten exode ;)

Heb nu al geen bloed meer onder mn nagels en we zijn nog niet eens bij Utrecht :X :')
Oortjes in, muziekje op en hem hetzelfde laten doen 🫣

Succes met je puber! En fijne vakantie.

Exode, fijn dat de lekkage opgelost gaat worden. Wel balen van de cooker!

Schanu geniet van het lekkere weer vandaag!
pi_218351824
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2025 12:37 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
Oortjes in, muziekje op en hem hetzelfde laten doen 🫣

Succes met je puber! En fijne vakantie.

Exode, fijn dat de lekkage opgelost gaat worden. Wel balen van de cooker!

Schanu geniet van het lekkere weer vandaag!
Hij leest nu 8-)
Was net druk dus we zaten, met de koffers opgefrot op een 2 zitsplaats. Ik had al gezegd dat bij Utrecht de trein leeg zou lopen, maar hij bleef klagen dat ie zn benen niet kwijt kon :') Nu zitten we op een 4 zitsplaats en ist gezeik gestopt :+
En dank! :)

Ik vergat mijn OVkaart :') en heb geen jas mee want had het warm. Nu heb ik het koud :')
If they say
pi_218353224
Weer is ook heel afwisselend hoor. Zeker als je daar gevoelig voor bent. :+
Warm/fris/droog/nat.
In Disney heb ik het allemaal gehad.
pi_218353341
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2025 15:33 schreef vencodark het volgende:
Weer is ook heel afwisselend hoor. Zeker als je daar gevoelig voor bent. :+
Warm/fris/droog/nat.
In Disney heb ik het allemaal gehad.
Wij hebben al dagen achter elkaar een heatadvisory. Zelfs de Floridianen zeggen dat het momenteel extreem is qua temperatuur. Gistermiddag een flinke hoosbui en een paar klappen onweer. Het wordt er jammer genoeg alleen maar klammer van.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_218353452
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2025 15:47 schreef Vicky het volgende:

[..]
Wij hebben al dagen achter elkaar een heatadvisory. Zelfs de Floridianen zeggen dat het momenteel extreem is qua temperatuur. Gistermiddag een flinke hoosbui en een paar klappen onweer. Het wordt er jammer genoeg alleen maar klammer van.
Dus vooral binnen blijven en pas na 17:00 de deur uit? Wat is het advies daar? :)
pi_218353537
In de trein stond de airco op standje diepvries :')
Nu int hotel ist prima. Tis niet eens de zon of de regen, tis het vieze plakweer waardoor je het niet echt warm krijgt maar wél gaat zweten, blegh :{

Oeh @Vicky, ik zie dat het bij jou s'nachts ook niet afkoelt, dan is het helemaal 😖
Fijne vakantie iig!
If they say
pi_218353731
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2025 16:02 schreef vencodark het volgende:

[..]
Dus vooral binnen blijven en pas na 17:00 de deur uit? Wat is het advies daar? :)
Goed opletten veel drinken, inderdaad naar binnen. We wisselen af. Doen een attractie of show en gaan naar binnen en dat elke keer. Vandaag hebben we meerdere fastpasses dus sneller aan de beurt. Gelukkig zijn veel wachtrijen binnen en er is overal airco.

quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2025 16:18 schreef Mushanga71 het volgende:
In de trein stond de airco op standje diepvries :')
Nu int hotel ist prima. Tis niet eens de zon of de regen, tis het vieze plakweer waardoor je het niet echt warm krijgt maar wél gaat zweten, blegh :{

Oeh @:Vicky, ik zie dat het bij jou s'nachts ook niet afkoelt, dan is het helemaal 😖
Fijne vakantie iig!
Lang leve airco op de kamer.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_218353808
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2025 16:42 schreef Vicky het volgende:
Wij hadden in 1 vakantiehuis airco. Nou wil vriend ook vaste airco thuis... :')
pi_218353813
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2025 16:42 schreef Vicky het volgende:

[..]
Goed opletten veel drinken, inderdaad naar binnen. We wisselen af. Doen een attractie of show en gaan naar binnen en dat elke keer. Vandaag hebben we meerdere fastpasses dus sneller aan de beurt. Gelukkig zijn veel wachtrijen binnen en er is overal airco.
[..]
Jij zit in Disney Florida dan?
Ik weet niet meer of iemand anders er over postte. :P

Wat kosten die fast passes daar?

Wachtrijen binnen is wel lekker. Daar mag Disney Parijs nog wel aan verbeteren. Er zijn echt hele stukken in de brandende zon (als die er is :P ).
pi_218353974
Florida ligt altijd in de brandende zon (of met stortregen), dus daar houden ze gelukkig rekening mee bij alles wat ze bouwen. Parijs is qua temperatuur meestal wel goed te doen, en de ene keer dat we daar waren toen het heel warm was hadden ze van die verstuivers staan op een flink aantal plekken. Disneyland Anaheim daarentegen is slecht geregeld. Daar is het ook vaak warm, maar vrijwel alle wachtrijen zijn buiten in de zon. En dan met van die hutje mutje zigzag wachtrijen, niet fijn. Sowieso is dat hele park een mierennest, ongeacht het weer.

Maar goed, je kan ook in Turkije zitten met 50 graden…

Voor @Schanu en wie nog meer de draak in actie wil zien een korte video. Zien jullie gelijk met wat voor held ik getrouwd ben :D ik verwijder het filmpje vanavond weer.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 28 juli 2025 @ 17:29:12 #300
35189 Troel
scherp en bot
pi_218354068
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2025 17:16 schreef FlyingFish het volgende:

Voor @:Schanu en wie nog meer de draak in actie wil zien een korte video. Zien jullie gelijk met wat voor held ik getrouwd ben :D ik verwijder het filmpje vanavond weer.

Ik moest lachen :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')