en je hebt kinderen rondlopen, lekker als je plas in je kleren hebt of op je meubels, dat moet ze dus echt gaan schoonmaken met speciaal spul! Zal Debbie wel niet doen, anders heb je kans dat ze daar blijven plassen!quote:Op maandag 14 juli 2025 15:49 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Buiten dat het zielig is voor die katten is het ook gewoon smerig dat ze in huis plassen. We weten allemaal dat Debbie niet de schoonste is.
Ik vond het teveel werk om voluit te tikken, dit heb ik gekopieerd: Algemene Verordening Gegevensbeschermingquote:Op maandag 14 juli 2025 15:58 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Aardappel vlees en groente? 😂 (sorry zo staat het bij ons op het menu)
Heb ik ook met aardappelen vlees en groente 😂 daarom avg en moest ik net even lachenquote:Op maandag 14 juli 2025 16:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond het teveel werk om voluit te tikken, dit heb ik gekopieerd: Algemene Verordening Gegevensbescherming
Ik begrijp ook echt niet dat je weken wacht. Zelf zit ze om niks bij de huisarts maar die katten, die niks vertellen maar wel van alles laten zien, moeten wachten.quote:Op maandag 14 juli 2025 16:10 schreef miep123456 het volgende:
[..]
en je hebt kinderen rondlopen, lekker als je plas in je kleren hebt of op je meubels, dat moet ze dus echt gaan schoonmaken met speciaal spul! Zal Debbie wel niet doen, anders heb je kans dat ze daar blijven plassen!
Daarbij anders blijft de geur ook nog in huis hangen
Ik geloof er niks vanquote:Op maandag 14 juli 2025 13:36 schreef Utopica het volgende:
https://www.accountancyva(...)genoeg-voor-inkomen/
"Een influencer moet haar bijstandsuitkering terugbetalen omdat ze zo populair werd, dat ze daar geld mee had kunnen verdienen. Dat ze haar natura-inkomsten had moeten melden, wist ze niet."
Ik ben 34 en snap dat niet, meestal zijn het al mooie meiden van zichzelf, waarom dan al die ongezonde troep (pmu, fillers, botox) in je lijf laten zetten? Social Media is echt vergif. Meelopen met de rest ook.quote:Op maandag 14 juli 2025 13:48 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Onder mijn collega’s, jonger dan Debbie, is het heel gebruikelijk. Inmiddels lijken ze allemaal op elkaar. Zelfde lippen, wangen en voorhoofd. Dan ook nog van die vieze lange en dikke wimpers en allemaal dezelfde pmu wenkbrauwen. En vergeet de extensions ook niet.
Begreep dat jvp altijd de middelste was , vond ik toch apart idee dat mb en k dan niet meer echt naast elkaar liggen . Leken altijd van die knuffelaarsquote:Op maandag 14 juli 2025 16:00 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Dat begreep ik hoor. Was een grapje.
2 meter, misschien 2.20? voor 3 vind ik ook krap, dat is nog geen 70 cm p/p. Het zal wel knus zijn.
Plus, je weet niet wat de reden js van iemands switch naar ander account. Ik deed dat vanwege bedreigingen.quote:Op maandag 14 juli 2025 15:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kloons ontmaskeren is niet wenselijk, iets met AVG ofzo
En wat is nu je punt? Ja ik had mijn telefoon kapot en was alles kwijt. Opnieuw een account aangemaakt en met mijn eigen naam,niet meer en niet minder.quote:Op maandag 14 juli 2025 15:35 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Yup ik had er in het vorige topic al naar gevraagd. Maar geen reactie dus ik wist genoeg
Nahh dat komt pas in het gedrang als ik haar als persoon ontmasker. En die gegevens heb ik niet hoor 🤪 maar ik zou het niet meer doen.quote:Op maandag 14 juli 2025 16:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond het teveel werk om voluit te tikken, dit heb ik gekopieerd: Algemene Verordening Gegevensbescherming
Heb al gereageerd en eeelijk gezegd dat ik een andere telefoon had, opnieuw alles moest activeren. En ik ben echt een oen met laptops en telefoons dus ik heb het zo gedaan. Niet meer en niet minder. Ik heb er wel moeite mee dat er dan zo wordt gereageerd, maar goed.quote:Op maandag 14 juli 2025 16:31 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Plus, je weet niet wat de reden js van iemands switch naar ander account. Ik deed dat vanwege bedreigingen.
Nogmaals , ik vind het gewoon niet prettig dat je hier zo op mij reageert , maar mijn idee heb ik je niets misdaan en is dat gekat niet nodig.quote:Op maandag 14 juli 2025 16:34 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Nahh dat komt pas in het gedrang als ik haar als persoon ontmasker. En die gegevens heb ik niet hoor 🤪 maar ik zou het niet meer doen.
Al is mijn tekst wel weer leeg gequote 🤣
Het is andersom ben ik bang, de kinderen bewegen mee met hun paniekerige moeder. Ze brengt al haar angsten over naar de kinderen, en maar volhouden dat ze niks mankeert (mentaal).quote:Op maandag 14 juli 2025 16:20 schreef Snaky het volgende:
Wat een gemier weer bij DBM
Flip zijn tanden zitten los, alleen de tandarts mag ze eruit trekken. Dus paniek weer. Valt mee dat ze er niet mee naar de spoedpost is gegaan. Flipje moest ook een bril op want het licht is te fel.
Als moeder in elk ding meebeweegt wordt het toch steeds erger?
MB heeft bij Het mooiste meisje verteld dat ze met z'n 3en in 1 bed slapen/sliepen. Weet niet hoe het nu is met alle gedoe.quote:Op maandag 14 juli 2025 15:39 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Zou de poly dat ook hebben? Gewoon nieuwsgierig.
Mij ontgaat het waarom je dit nodig vond om te laten weten.quote:Op maandag 14 juli 2025 16:34 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Nahh dat komt pas in het gedrang als ik haar als persoon ontmasker. En die gegevens heb ik niet hoor 🤪 maar ik zou het niet meer doen.
Al is mijn tekst wel weer leeg gequote 🤣
Maar je vond het wel nodig om toch te reageren. Dat maakt je geen haar beter hoor.quote:Op maandag 14 juli 2025 17:04 schreef Earring het volgende:
[..]
Mij ontgaat het waarom je dit nodig vond om te laten weten.
Staat idd haaks op elkaar, als je al zo angstig bent hier op de doorgaande weg, hoe ga je dat dan daar doen? En hoe heb je daar dan zoveel zin in? Dat maakt toch alleen maar meer angstig?quote:Op maandag 14 juli 2025 17:07 schreef Earring het volgende:
Heel veel angst op de motor maar er toch zó’n zin in hebben volgend jaar! Ik geloof er niks van en snap nog steeds niet waarom MG deze hobby niet uitoefenen op deze manier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |