abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218211520
En weeeeer stamppot bij de Geertsen! Mjam mjam.
pi_218211526
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 15:49 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Buiten dat het zielig is voor die katten is het ook gewoon smerig dat ze in huis plassen. We weten allemaal dat Debbie niet de schoonste is.
en je hebt kinderen rondlopen, lekker als je plas in je kleren hebt of op je meubels, dat moet ze dus echt gaan schoonmaken met speciaal spul! Zal Debbie wel niet doen, anders heb je kans dat ze daar blijven plassen!
Daarbij anders blijft de geur ook nog in huis hangen
  Moderator maandag 14 juli 2025 @ 16:11:59 #178
184769 crew  Deisyy
pi_218211541
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 15:58 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Aardappel vlees en groente? 😂 (sorry zo staat het bij ons op het menu)
Ik vond het teveel werk om voluit te tikken, dit heb ik gekopieerd: Algemene Verordening Gegevensbescherming :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_218211576
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 16:11 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Ik vond het teveel werk om voluit te tikken, dit heb ik gekopieerd: Algemene Verordening Gegevensbescherming :D
Heb ik ook met aardappelen vlees en groente 😂 daarom avg en moest ik net even lachen
pi_218211614
Wat een gemier weer bij DBM
Flip zijn tanden zitten los, alleen de tandarts mag ze eruit trekken. Dus paniek weer. Valt mee dat ze er niet mee naar de spoedpost is gegaan. Flipje moest ook een bril op want het licht is te fel.
Als moeder in elk ding meebeweegt wordt het toch steeds erger?
pi_218211620
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 16:10 schreef miep123456 het volgende:

[..]
en je hebt kinderen rondlopen, lekker als je plas in je kleren hebt of op je meubels, dat moet ze dus echt gaan schoonmaken met speciaal spul! Zal Debbie wel niet doen, anders heb je kans dat ze daar blijven plassen!
Daarbij anders blijft de geur ook nog in huis hangen
Ik begrijp ook echt niet dat je weken wacht. Zelf zit ze om niks bij de huisarts maar die katten, die niks vertellen maar wel van alles laten zien, moeten wachten.
pi_218211631
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 11:58 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Denk om je quotes Lipisu 😘
pi_218211647
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 13:36 schreef Utopica het volgende:
https://www.accountancyva(...)genoeg-voor-inkomen/

"Een influencer moet haar bijstandsuitkering terugbetalen omdat ze zo populair werd, dat ze daar geld mee had kunnen verdienen. Dat ze haar natura-inkomsten had moeten melden, wist ze niet."
Ik geloof er niks van
pi_218211658
quote:
1s.gif Op maandag 14 juli 2025 13:48 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Onder mijn collega’s, jonger dan Debbie, is het heel gebruikelijk. Inmiddels lijken ze allemaal op elkaar. Zelfde lippen, wangen en voorhoofd. Dan ook nog van die vieze lange en dikke wimpers en allemaal dezelfde pmu wenkbrauwen. En vergeet de extensions ook niet.
Ik ben 34 en snap dat niet, meestal zijn het al mooie meiden van zichzelf, waarom dan al die ongezonde troep (pmu, fillers, botox) in je lijf laten zetten? Social Media is echt vergif. Meelopen met de rest ook.
pi_218211665
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 16:00 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Dat begreep ik hoor. Was een grapje.

2 meter, misschien 2.20? voor 3 vind ik ook krap, dat is nog geen 70 cm p/p. Het zal wel knus zijn.
Begreep dat jvp altijd de middelste was , vond ik toch apart idee dat mb en k dan niet meer echt naast elkaar liggen . Leken altijd van die knuffelaars
pi_218211703
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 15:51 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Kloons ontmaskeren is niet wenselijk, iets met AVG ofzo ;)
Plus, je weet niet wat de reden js van iemands switch naar ander account. Ik deed dat vanwege bedreigingen.
Gefrustreerde Gerda met een prei als profielfoto
pi_218211714
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 15:35 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Yup ik had er in het vorige topic al naar gevraagd. Maar geen reactie dus ik wist genoeg :+
En wat is nu je punt? Ja ik had mijn telefoon kapot en was alles kwijt. Opnieuw een account aangemaakt en met mijn eigen naam,niet meer en niet minder.
Had niet gezien dat je dit had gevraagd.
Maar is dat een schande dan ? En als mijn quotes niet altijd goed gaan is ook een overtreding?
Vind het een beetje kinderachtig gedrag nergens voor nodig toch lijkt me
pi_218211720
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 16:11 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Nahh dat komt pas in het gedrang als ik haar als persoon ontmasker. En die gegevens heb ik niet hoor 🤪 maar ik zou het niet meer doen.
Al is mijn tekst wel weer leeg gequote 🤣
pi_218211725
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 16:31 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Plus, je weet niet wat de reden js van iemands switch naar ander account. Ik deed dat vanwege bedreigingen.
Heb al gereageerd en eeelijk gezegd dat ik een andere telefoon had, opnieuw alles moest activeren. En ik ben echt een oen met laptops en telefoons dus ik heb het zo gedaan. Niet meer en niet minder. Ik heb er wel moeite mee dat er dan zo wordt gereageerd, maar goed.
Ik heb niets te verbergen ben ook niet bedreigd hoor.
pi_218211730
Debbie had wel de juiste brokken. Sure. Daarom mogen ze ook niet terug naar die brokken.
Komop zeg. Het is geen schande dat dit is gebeurd. Zeg gewoon dat ze niet tegen die brokken konden.
pi_218211824
quote:
1s.gif Op maandag 14 juli 2025 16:34 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Nahh dat komt pas in het gedrang als ik haar als persoon ontmasker. En die gegevens heb ik niet hoor 🤪 maar ik zou het niet meer doen.
Nogmaals , ik vind het gewoon niet prettig dat je hier zo op mij reageert , maar mijn idee heb ik je niets misdaan en is dat gekat niet nodig.
En ja ik quote misschien niet altijd goed, ben een oen met telefoons en computers, doe mijn best.
pi_218211825
Dus katten plassen al even in huis 🤔 bijzonder... vooral dat je dat even laat duren 🤷 lekker met kinderen 👌
Maar... de dierenarts komt aan huis en je loopt nog/weer in je pyjama.. ook vrij bijzonder
En die katten slapen in haar bed als Roy er niet is yuk...
  maandag 14 juli 2025 @ 16:59:25 #193
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_218211894
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 16:20 schreef Snaky het volgende:
Wat een gemier weer bij DBM
Flip zijn tanden zitten los, alleen de tandarts mag ze eruit trekken. Dus paniek weer. Valt mee dat ze er niet mee naar de spoedpost is gegaan. Flipje moest ook een bril op want het licht is te fel.
Als moeder in elk ding meebeweegt wordt het toch steeds erger?
Het is andersom ben ik bang, de kinderen bewegen mee met hun paniekerige moeder. Ze brengt al haar angsten over naar de kinderen, en maar volhouden dat ze niks mankeert (mentaal).
pi_218211905
Bah. Guus gaat met vrienden de vierdaagse lopen en heeft alles zelf geregeld. Hartstikke leuk!

Maar in plaats de credits hiervan bij Guus te leggen (waar ze horen), trekt Annemarie, zoals hier ook al beschreven was, alles naar zich toe. Het is niet de verdienste van Guus en zijn vriendengroep, nee, het komt omdat Annemarie los durft te laten. En dan gaat het ineens over Jim (als we het over loslaten hebben), lekker logisch ook.

Nou kunnen er hele goede redenen zijn om je volwassen kind bij je gezin te houden en misschien speelt er zoiets, maar ik blijf het apart vinden dat een volwassen kind elk dag thuis komt eten.

En maar weer eens een boeksamenwerking over motorrijden. Ach ja, Annemarie het boekenmonster, die vooral heel graag leest als ze zelf een boek schrijft.
Ik snap vooral niet waarom Annemarie zo graag wil motorrijden. Ze lijkt er totaal geen lol in te hebben. Zou hetzelfde zijn als ik ineens grotten zou gaan verkennen, terwijl ik claustrofobie heb. Het zou vast een enorme overwinning op mijzelf zijn (voor mijzelf, ik denk niet dat de buitenwereld er ook maar iets van zal vinden), maar ik heb er stress van en ik vind het gewoon niet leuk. Dan ga ik liever mtb'en, bergwandelen of skiën, dingen die ik wel heel erg leuk vind.
pi_218211914
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 15:39 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Zou de poly dat ook hebben? Gewoon nieuwsgierig.
MB heeft bij Het mooiste meisje verteld dat ze met z'n 3en in 1 bed slapen/sliepen. Weet niet hoe het nu is met alle gedoe.
pi_218211944
quote:
1s.gif Op maandag 14 juli 2025 16:34 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Mij ontgaat het waarom je dit nodig vond om te laten weten.
pi_218211994
Heel veel angst op de motor maar er toch zó’n zin in hebben volgend jaar! Ik geloof er niks van en snap nog steeds niet waarom MG deze hobby niet uitoefenen op deze manier
pi_218212002
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 17:04 schreef Earring het volgende:

[..]
Mij ontgaat het waarom je dit nodig vond om te laten weten.
Maar je vond het wel nodig om toch te reageren. Dat maakt je geen haar beter hoor.

Ik ga weer ontopic. Jij ook?
pi_218212030
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 17:07 schreef Earring het volgende:
Heel veel angst op de motor maar er toch zó’n zin in hebben volgend jaar! Ik geloof er niks van en snap nog steeds niet waarom MG deze hobby niet uitoefenen op deze manier
Staat idd haaks op elkaar, als je al zo angstig bent hier op de doorgaande weg, hoe ga je dat dan daar doen? En hoe heb je daar dan zoveel zin in? Dat maakt toch alleen maar meer angstig?
pi_218212035
Vind die storie van Debbie met “Vrijheid ❤” ook meer zo misplaatst. Dat mens heeft verdomme vreselijk veel vrijheid. Gaat van nagelstylist, naar floaten, naar zeeman, naar lipfillers… (met de auto) en dan gaat ze nu omslachtig met haar elektrische bolide en liam op schoot boodschappen doen. Stap gewoon in de auto, haal je boodschappen en rij naar huis. Stuk minder vermoeiend dan met je peuter op schoot en tassen boodschappen aan je handvatten naar huis rijden.

Alles voor de aandacht pfffff.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')