abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218208864
Hvk blokkeert mensen ook om niks. Diegene heeft gewoon gelijk, je kunt kinderen echt wel leren om netjes te eten. Koop een normale kinderstoel zodat hij goed boven zijn bordje kan eten, snijdt het in stukjes en geef hem evt een vork.
pi_218208873
Debbie: ik ga de rolstoel alleen voor dagjes uit gebruiken.
Ook Debbie: gaat in rolstoel naar de supermarkt.
Lekker consequent weer.
pi_218208905
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 11:08 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ja dinsdag t/m vrijdag. Ben benieuwd of ze hem vrijdag gaan inhalen dan in Nijmegen, al die drukte zal AM vast heel fijn vinden 🙈
Weer wat geleerd.
Nee vast niet, daar kan ze niet naartoe op de bakfiets.
pi_218208913
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 11:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Dat is haar/hun hele opvoedstijl. Laat het los, het komt goed.
Laat het los, maar wel alles filmen en commentaar leveren is het tegenwoordig
pi_218208920
Ik vond het al raar dat ze hem alleen met uitjes wilde gebruiken, want juist in de supermarkt kunnen mensen in haar aandachtsbehoefte voorzien. Ik laat mijn boodschappen altijd bezorgen en als er iets mist, haalt man het waar kan.
Juist de supermarkt kost mij enorm veel energie, energie die ik veel liever in andere dingen steek. Vreemde keus van haar dus zou je denken, maar helaas is dat het voor haar juist niet. Zij smacht naar de zorg van de medewerkers in de super, de meelijwekkende blikken en opmerkingen van de mensen daar. Dat is waarom ze die bolide überhaupt heeft. En L trekt ze daar lekker in mee :(
pi_218208924
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 11:49 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Debbie: ik ga de rolstoel alleen voor dagjes uit gebruiken.
Ook Debbie: gaat in rolstoel naar de supermarkt.
Lekker consequent weer.
Ze heeft toen ook al gezegd dat ze hem voor boodschappen ging gebruiken.. wat ik eerder ook al raar vond want hoe met kind en tassen enzovoort
Daarnaast is de winkel zo dichtbij dat ik het raar vind dat ze niet op de fiets zou kunnen
pi_218208937
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 10:11 schreef Henrike het volgende:

[..]
[..]
[..]
Ja en? Ik kan het in het filmpje niet goed zien, paar keer bekeken.en ik heb haar geen blaastest afgenomen.
Maar prima, geen zin in een discussie en welles nietes.
Dikke prima
Denk om je quotes Lipisu 😘
pi_218208963
Weten we al dat DBM helemaal klaar is met haar autosleutel?
In paniek en al met een andere auto bezig in haar hoofd.
Maar vervolgens lekker gaan rijden al pratend en filmend! Daar krijg ik eerder paniek van😅

[ Bericht 0% gewijzigd door Earring op 14-07-2025 12:07:38 ]
pi_218208996
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 11:58 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Denk om je quotes Lipisu 😘
Dat verklaard...
pi_218208999
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 10:38 schreef Huisopdehoek het volgende:
En dan moet ze straks de zware boodschappentassen van haar bolide tillen en de bolide inklappen/ergens neerzetten?

Dat wordt weer te bed zo.
Waarom niet gewoon online? Is toch zo makkelijk tegenwoordig. Ik heb een chronische ziekte en ik heb 5/6 keer per week Hello Fresh, ik vind dat ideaal. Bespaart mij echt veel energie op recepten verzinnen en boodschappen doen. Met het snijden valt het wel mee, wij zijn kinderloos.
pi_218209003
quote:
1s.gif Op maandag 14 juli 2025 11:03 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Leuk dat Guus de vierdaagse gaat lopen, ik woon in de omgeving van Nijmegen en vind het dus wel een raar idee dat ik hem tegen kan komen, heel veel van hem weet en hij geen idee heeft van mij 😅
Ga langs de weg staan met een bord ‘hup Guus
@deschrijversopFOK!’

😁
pi_218209007
Guus gaat de 4daagse lopen. Am gaat allemaal oude filmpjes van Jim delen en blaten over hoe anders Jim was.

Laat iedereen gewoon in zn waarde en hou op met vergelijken.
Bovendien mag het een keertje alleen over Guus gaan?
pi_218209027
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 12:05 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
@:deschrijversopFOK!’

😁
Ik ga drie keer kijken, grote kans dat ik hem spot.
pi_218209088
Oei die lippen van Debbie
Lijkt wel echt helemaal uit vorm zeg ze kunnen niet eens fatsoenlijk op elkaar
pi_218209089
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 12:05 schreef Lodelie het volgende:
Guus gaat de 4daagse lopen. Am gaat allemaal oude filmpjes van Jim delen en blaten over hoe anders Jim was.

Laat iedereen gewoon in zn waarde en hou op met vergelijken.
Bovendien mag het een keertje alleen over Guus gaan?
Hier zat ik me ook al over te verbazen.
Wéér over Jim. En hoe goed ze nu kan los laten. Nou bij Jim is dat echt niet gelukt hoor met iedere dag koffie en mee eten
pi_218209122
Zo… en ik denk dat HVK met het verkeerde been uit haar bed gestapt is.
Of zullen het de zwangerschapshormonen zijn 😂😂 op haar teentjes getrapt omdat mensen haar advies geven. Kind van 15maanden kan je prima aan leren om met een vorkje te eten.
pi_218209134
Wat is het verhaal trouwens rondom Jim? Is daar iets bij voorgevallen of???
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_218209256
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 12:05 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
@:deschrijversopFOK!’

😁
Wij zijn trots op je!
Liefs van je foktantes❤️
pi_218209262
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 12:04 schreef opwegnaar het volgende:

[..]
Waarom niet gewoon online? Is toch zo makkelijk tegenwoordig. Ik heb een chronische ziekte en ik heb 5/6 keer per week Hello Fresh, ik vind dat ideaal. Bespaart mij echt veel energie op recepten verzinnen en boodschappen doen. Met het snijden valt het wel mee, wij zijn kinderloos.
Ja maar dan kan ze niet zo'n cool rolstoel filmpje maken en dan zien de mensen in Barneveld niet dat ze echt heel erg ziek is.
pi_218209293
Wat een vertoning en gedoe joh bij Debbie😂. Geen woorden voor, we weten allemaal dat ze heel veel wel kan en er is (waarschijnlijk) niks mis met haar benen.

Boodschappen bestellen is een hele goede uitkomst, dit is gewoon aandacht en prikkels willen zoeken
pi_218209302
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 12:41 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Wat een vertoning en gedoe joh bij Debbie😂. Geen woorden voor, we weten allemaal dat ze heel veel wel kan en er is (waarschijnlijk) niks mis met haar benen.

Boodschappen bestellen is een hele goede uitkomst, dit is gewoon aandacht en prikkels willen zoeken
Zij kan prima tegen prikkels en boodschappen doen kan ze ook. De Zeeman is ook geen probleem, zelfs niet met drie kinderen.
pi_218209358
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 12:36 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Wij zijn trots op je!
Liefs van je foktantes❤️
‘Foktantes’ staat dan wel een beetje raar.. 😂
pi_218209374
Milou heeft ook een boek voor allebei haar kinderen waar de leerkrachten iets in moeten schrijven aan het einde van het schooljaar... misschien ligt het aan mijn geflipte toestand als juf aan het einde van het schooljaar, maar ik wil alleen maar roepen: NEEEEE, laat de juf met rust die in de laatste schoolweek elke dag een verjaardag moet vieren, afscheidscadeaus moet knutselen voor de stagiaire en twee verhuizers, die de klas leeg moet opleveren op de laatste schooldag omdat er een nieuwe vloer in moet. Met 32 kleuters om zich heen, die hartstikke leuk zijn maar ook heel erg toe aan vakantie.
Echt, hou op met me. Ik zou nu niet geduldig kunnen reageren op dit verzoek. Laat staan dat meerdere ouders dit fantastische leuke idee krijgen.
pi_218209378
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 12:36 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Wij zijn trots op je!
Liefs van je foktantes❤️
Zou wel lief zijn 😁 #saveguus
pi_218209459
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 12:49 schreef Samarkand het volgende:
Milou heeft ook een boek voor allebei haar kinderen waar de leerkrachten iets in moeten schrijven aan het einde van het schooljaar...
Oeh ja no pressure voor de leerkrachten! Wss ook nog 2 per kind door parttimers.
Dan is een vriendenboekje door het jaar heen handiger voor de leerkrachten waarschijnlijk (bij ons vulden ze die altijd braaf in incl foto of tekening van zichzelf 😄)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')