Weer wat geleerd.quote:Op maandag 14 juli 2025 11:08 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ja dinsdag t/m vrijdag. Ben benieuwd of ze hem vrijdag gaan inhalen dan in Nijmegen, al die drukte zal AM vast heel fijn vinden 🙈
Laat het los, maar wel alles filmen en commentaar leveren is het tegenwoordigquote:Op maandag 14 juli 2025 11:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Dat is haar/hun hele opvoedstijl. Laat het los, het komt goed.
Ze heeft toen ook al gezegd dat ze hem voor boodschappen ging gebruiken.. wat ik eerder ook al raar vond want hoe met kind en tassen enzovoortquote:Op maandag 14 juli 2025 11:49 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Debbie: ik ga de rolstoel alleen voor dagjes uit gebruiken.
Ook Debbie: gaat in rolstoel naar de supermarkt.
Lekker consequent weer.
Denk om je quotes Lipisu 😘quote:Op maandag 14 juli 2025 10:11 schreef Henrike het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja en? Ik kan het in het filmpje niet goed zien, paar keer bekeken.en ik heb haar geen blaastest afgenomen.
Maar prima, geen zin in een discussie en welles nietes.
Dikke prima
Waarom niet gewoon online? Is toch zo makkelijk tegenwoordig. Ik heb een chronische ziekte en ik heb 5/6 keer per week Hello Fresh, ik vind dat ideaal. Bespaart mij echt veel energie op recepten verzinnen en boodschappen doen. Met het snijden valt het wel mee, wij zijn kinderloos.quote:Op maandag 14 juli 2025 10:38 schreef Huisopdehoek het volgende:
En dan moet ze straks de zware boodschappentassen van haar bolide tillen en de bolide inklappen/ergens neerzetten?
Dat wordt weer te bed zo.
Ga langs de weg staan met een bord ‘hup Guusquote:Op maandag 14 juli 2025 11:03 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Leuk dat Guus de vierdaagse gaat lopen, ik woon in de omgeving van Nijmegen en vind het dus wel een raar idee dat ik hem tegen kan komen, heel veel van hem weet en hij geen idee heeft van mij 😅
Ik ga drie keer kijken, grote kans dat ik hem spot.quote:Op maandag 14 juli 2025 12:05 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ga langs de weg staan met een bord ‘hup Guus
@:deschrijversopFOK!’
😁
Hier zat ik me ook al over te verbazen.quote:Op maandag 14 juli 2025 12:05 schreef Lodelie het volgende:
Guus gaat de 4daagse lopen. Am gaat allemaal oude filmpjes van Jim delen en blaten over hoe anders Jim was.
Laat iedereen gewoon in zn waarde en hou op met vergelijken.
Bovendien mag het een keertje alleen over Guus gaan?
Wij zijn trots op je!quote:Op maandag 14 juli 2025 12:05 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ga langs de weg staan met een bord ‘hup Guus
@:deschrijversopFOK!’
😁
Ja maar dan kan ze niet zo'n cool rolstoel filmpje maken en dan zien de mensen in Barneveld niet dat ze echt heel erg ziek is.quote:Op maandag 14 juli 2025 12:04 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon online? Is toch zo makkelijk tegenwoordig. Ik heb een chronische ziekte en ik heb 5/6 keer per week Hello Fresh, ik vind dat ideaal. Bespaart mij echt veel energie op recepten verzinnen en boodschappen doen. Met het snijden valt het wel mee, wij zijn kinderloos.
Zij kan prima tegen prikkels en boodschappen doen kan ze ook. De Zeeman is ook geen probleem, zelfs niet met drie kinderen.quote:Op maandag 14 juli 2025 12:41 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Wat een vertoning en gedoe joh bij Debbie😂. Geen woorden voor, we weten allemaal dat ze heel veel wel kan en er is (waarschijnlijk) niks mis met haar benen.
Boodschappen bestellen is een hele goede uitkomst, dit is gewoon aandacht en prikkels willen zoeken
‘Foktantes’ staat dan wel een beetje raar.. 😂quote:Op maandag 14 juli 2025 12:36 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Wij zijn trots op je!
Liefs van je foktantes❤️
Zou wel lief zijn 😁 #saveguusquote:Op maandag 14 juli 2025 12:36 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Wij zijn trots op je!
Liefs van je foktantes❤️
Oeh ja no pressure voor de leerkrachten! Wss ook nog 2 per kind door parttimers.quote:Op maandag 14 juli 2025 12:49 schreef Samarkand het volgende:
Milou heeft ook een boek voor allebei haar kinderen waar de leerkrachten iets in moeten schrijven aan het einde van het schooljaar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |