Als je dan toch zo slecht belastbaar bent dan laat je die toch bezorgen? Lijkt mij minder vermoeiend.quote:Op maandag 14 juli 2025 10:58 schreef Loveischocolala het volgende:
Ook behoorlijk wat boodschappen gehaald heeft ze, benieuwd hoe ze heeft gedaan, vast hulp gevraagd voor de hoge dingen
Misschien aan een riem?quote:Op maandag 14 juli 2025 11:00 schreef Sstt1993 het volgende:
Debbie die vertelt dat het voor L. nog net te ver is om met zijn loopauto naar de supermarkt te gaan.
Hoe denkt ze hem in de gaten te houden in haar bolide 🤔 ?
En voor de boodschappen moet ze maar een aanhanger kopen.
Alleen maar fijn voor hem. Maar ik ken verschillende mensen die dat doen/hebben gedaan, en dan moet je toch wel vele kilometers trainen. Langere tochten, vaak een groot deel van de dag op pad. En hij is nog maar net klaar met school, dus toen geen tijd.quote:Op maandag 14 juli 2025 10:48 schreef Holaa het volgende:
[..]
Nou gelukkig maar. Laat die jongen lekker zijn leven buiten de social media van m'n moeder leven.
Sowieso, als ze nu pas Guus gaat wegbrengen... je moet toch om vier uur 's nachts beginnen met die vierdaagse?quote:Op maandag 14 juli 2025 10:43 schreef Earring het volgende:
[..]
Gelukkig filmt ze Guus niet vaak dus wie weet heeft hij vaker gelopen om dit voor te bereiden
De vierdaagse begint morgen pas 😉quote:Op maandag 14 juli 2025 11:02 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Sowieso, als ze nu pas Guus gaat wegbrengen... je moet toch om vier uur 's nachts beginnen met die vierdaagse?
Die vierdaagse begint pas morgen.quote:Op maandag 14 juli 2025 11:02 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Sowieso, als ze nu pas Guus gaat wegbrengen... je moet toch om vier uur 's nachts beginnen met die vierdaagse?
O.4ml boven, 0.3 beneden.quote:Op maandag 14 juli 2025 10:59 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Jawel ze zei dat ze zoveel boven en zoveel onder erin gekregen had.. hoeveelheid niet onthouden..
Oh haha, ik dacht, ma t/m do.quote:Op maandag 14 juli 2025 11:03 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
De vierdaagse begint morgen pas 😉
Daarom komt de appie hier elke week aan de deur, scheelt mij heel veel.quote:Op maandag 14 juli 2025 10:59 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Als je dan toch zo slecht belastbaar bent dan laat je die toch bezorgen? Lijkt mij minder vermoeiend.
Wij laten ook de boodschappen zoveel mogelijk bezorgen, veel handiger. En wij hebben niks noemenswaardigs. (Niet dat je een excuus moet hebben om de booschappen te laten bezorgen).quote:Op maandag 14 juli 2025 11:05 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Daarom komt de appie hier elke week aan de deur, scheelt mij heel veel.
Ja dinsdag t/m vrijdag. Ben benieuwd of ze hem vrijdag gaan inhalen dan in Nijmegen, al die drukte zal AM vast heel fijn vinden 🙈quote:Op maandag 14 juli 2025 11:04 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Oh haha, ik dacht, ma t/m do.
... het is wel echt vier dagen toch?
Dit idd. Heeeeeel goor. En vette haren en uitgegroeide nagels. Voor mij het recept om te kotsen.quote:Op maandag 14 juli 2025 09:21 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Ja ik vond die nagels er een beetje vies dikkig uit zien en leek wel een hoop smurrie onder te zitten ofzo. 🤢
Nee, want dan krijgt ze geen aandacht omdat ze in een rolstoel zit.quote:Op maandag 14 juli 2025 10:59 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Als je dan toch zo slecht belastbaar bent dan laat je die toch bezorgen? Lijkt mij minder vermoeiend.
Niet zo mal doen! Dan moet AM werken!quote:Op maandag 14 juli 2025 11:08 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ja dinsdag t/m vrijdag. Ben benieuwd of ze hem vrijdag gaan inhalen dan in Nijmegen, al die drukte zal AM vast heel fijn vinden 🙈
Naast dat het morgen pas is ging hij samen met vrienden die samen weg gebracht werden 🤔🤷quote:Op maandag 14 juli 2025 11:02 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Ook genoeg (jonge) mensen die het zonder echte voorbereiding doen. Of het verstandig is, is een tweede.quote:Op maandag 14 juli 2025 11:01 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Alleen maar fijn voor hem. Maar ik ken verschillende mensen die dat doen/hebben gedaan, en dan moet je toch wel vele kilometers trainen. Langere tochten, vaak een groot deel van de dag op pad. En hij is nog maar net klaar met school, dus toen geen tijd.
Daarom verbaast het me.
Toen ik jong was liep ik hem ook zonder echt te trainen, komt wel goed. Zou het nu niet meer zonder trainen kunnen denk ik 🙈quote:Op maandag 14 juli 2025 11:36 schreef Harper het volgende:
[..]
Ook genoeg (jonge) mensen die het zonder echte voorbereiding doen. Of het verstandig is, is een tweede.
Guus liep een tijdje geleden toch ook "zomaar" flink wat kilometers in de nacht?
Komt vast goed. Ik vind het een leuke activiteit om met vrienden te doen.
Haha ja als tiener is dat vele malen gemakkelijker om het semi ongetrained te doen.quote:Op maandag 14 juli 2025 11:36 schreef Harper het volgende:
[..]
Ook genoeg (jonge) mensen die het zonder echte voorbereiding doen. Of het verstandig is, is een tweede.
Guus liep een tijdje geleden toch ook "zomaar" flink wat kilometers in de nacht?
Komt vast goed. Ik vind het een leuke activiteit om met vrienden te doen.
Dat is haar/hun hele opvoedstijl. Laat het los, het komt goed.quote:Op maandag 14 juli 2025 11:37 schreef Lodelie het volgende:
Super leuk dat Guus dat gaat doen! (in mijn stad!)
En wat goed dat wij er nooit iets over gehoord hebben of gezien hebben, positief voor hem!
Ik ben bang dat Am totaal geen idee heeft wat een grote happening de 4daagse is, wat een impact het heeft en hoe belangrijk het is dat je er bent. En mentale support is ook heel belangrijk! Bang dat ze daar wat steken laat vallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |