abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218207353
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 08:37 schreef Tarantelle het volgende:
Uit milieuoogpunt vind ik het schadelijk. Die auto rijdt wel, dus waarom dan nog een vliegtuig pakken? Het zou mijn keuze echt niet zijn. Daarnaast wil ik kunnen afwisselen met rijden en vind ik reizen met zijn allen leuker. Maar goed, mijn kinderen deden nooit moeilijk in de auto, ook niet toen ze klein waren.
4 kinderen hebben is sowieso niet heel milieuvriendelijk 😁
pi_218207396
‘Waar is je zus, Saar?’
‘Ik ben Suus’
‘Ja, waar is Sáár’

Tuurlijk AM.
pi_218207403
Ik vind lang auto rijden met kinderen dramatisch. Zelfs nu ze ouder zijn. Wij hebben er vier. Tweeling van 16, 12 jarige en een 4 jarige. Dus we pakken liever het vliegtuig óf mijn man rijdt vooruit, als we voor een camping kiezen, óf we vliegen met z’n allen. Ik begrijp de keuze van Kim. Maar het is een persoonlijke kwestie.
pi_218207414
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 08:43 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
4 kinderen hebben is sowieso niet heel milieuvriendelijk 😁
Touché
pi_218207446
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2025 23:05 schreef Henrike het volgende:

[..]
Het is niet bewezen dat ze met alcohol
Op heeft gereden hè, of dat ze zelf reed. Iemand vraagt het zich hier af
Misschien reed Maud wel , die was er ook toch?
Die nanny was daar afzonderlijk van haar. Heb je de stories überhaupt gekeken? 🤣
pi_218207447
En zullen we niet aan de hand van hoe iemand eruit ziet speculeren of iemand wel of niet zwanger is?
pi_218207481
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 08:06 schreef miep123456 het volgende:
Kim schrijft in story dat over 12 dagen haar man en 1 kind naar Kroatië rijden en zij de dag daarna met de rest afreist vaar Kroatië.
Is dat niet een beetje vreemd?
Ze heeft een paar weken geleden uitgelegd in haar stories waarom dit is. Ik heb het niet onthouden 🤣 maar er was wel een reden voor. En die was helemaal niet zo vreemd.
pi_218207517
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 05:52 schreef Huisopdehoek het volgende:
Mbt HVK en het rode hartje: er staat ‘single mama van 6 ❤’

En dat klopt toch? Van de oudste staat alleen geen naam vermeld, die is ook niet meer op foto’s te zien etc. Wijs besluit.
Eerst stond er alleen 6 geen hartje
pi_218207530
Kyra heeft in ieder geval twee goedkope IKEA bedframes gehaald dit keer, voor het familiebed. En ze geeft aan nu nog eenpersoonsbedden op voorraad te hebben voor wanneer haar kinderen groter zijn. Dat valt me weer mee. Al denk ik dat ze alsnog wel weer een schattig nieuwe peuterbedje gaat kopen + 10 dekbedovertrekken wanneer die tweede uit het familiebed wil, maar ach. Gelukkig niet mijn geld 😉. Als ik Kyra's partner was zou ik haar eens naar een budgetcoach sturen.
pi_218207545
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 08:49 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Die nanny was daar afzonderlijk van haar. Heb je de stories überhaupt gekeken? 🤣
Jazeker, maar het zou niet zo kunnen zijn dat Maud met haar terugreed? Zelfde woonplaats? Zo gek vind ik dat niet.
Het zijn allemaal aannames dat Mb met alcohol op heeft gereden en alleen terugreed.
We zien het niet op insta.
Anderen hier krijgen dan een waarschuwing en worden op de vingers getikt.
Hier vertelt ergens iemand dat Mb met alcohol op alleen terugreed en dat is niet zeker.
Met alcohol op rijden is strafbaar en dat Mb in de schoenen schuiven vind ik niet ok.
pi_218207575
Nou Debbie, je kan jezelf ook druk maken om je first world problems in de ochtend.

Ik zou mezelf persoonlijk drukker maken om mijn gezondheid dan een grijze haar. Maar dat ben ik.
of over mijn lippen, wat een duckface.
pi_218207576
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 08:06 schreef miep123456 het volgende:
Kim schrijft in story dat over 12 dagen haar man en 1 kind naar Kroatië rijden en zij de dag daarna met de rest afreist vaar Kroatië.
Is dat niet een beetje vreemd?
Nee, zij gaat vliegen. Is toch prima?
pi_218207584
Debby heeft haar eerste grijze haar mensen. En ze is dértig.. welke diagnose zal daar aan gehangen worden?

En dat moest in pyjama gedeeld worden met haar volgers.

(En moet weer snel selftime bij de nagelvrouw/man)
pi_218207630
‘… en deze week nog de afscheidscadeautjes voor de meesters en juffen’

Daar werd toch niet aan gedaan in huize Geerts?
pi_218207661
quote:
1s.gif Op maandag 14 juli 2025 09:09 schreef Huisopdehoek het volgende:
Debby heeft haar eerste grijze haar mensen. En ze is dértig.. welke diagnose zal daar aan gehangen worden?

Komt vast door het B12 te kort.
pi_218207686
quote:
1s.gif Op maandag 14 juli 2025 09:09 schreef Huisopdehoek het volgende:

Ja ik vond die nagels er een beetje vies dikkig uit zien en leek wel een hoop smurrie onder te zitten ofzo. 🤢
pi_218207707
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 08:50 schreef Hocuspocus2 het volgende:
En zullen we niet aan de hand van hoe iemand eruit ziet speculeren of iemand wel of niet zwanger is?
In my defence ik doelde op dat ik ook ineens het hartje erbij opgemerkt had... ze had al eerder gedeeld dat haar buik groter bleef sinds de laatste zwangerschappen
pi_218207719
quote:
1s.gif Op maandag 14 juli 2025 08:17 schreef Maremare het volgende:

[..]
Zeker niet vreemd, wel fijn om je eigen auto daar te hebben. Het zou mijn keus niet zijn, vind het gezelliger om samen te reizen en ook handig om te kunnen wisselen met rijden.
Vind ik ook niet vreemd. Wij hebben dit ook regelmatig gedaan. Man met 1 of twee kinderen met de auto....ik met de rest vliegen. Dan is het bij ons toch echt gezelliger dan als we met zn allen met de auto zo'n lange rit maken.
pi_218207745
Tja dan wordt het toch bezuinigen op de nagels en je haar laten verven bij een goede kapper Debbie. Of wat minder Labubu, boeken en andere Temu zooi.

En gnagna, hier een 35-jarige zonder grijze haar. Of ze vallen niet op in mijn rossige bos haar, kan ook. Maar uitkomst is hetzelfde.
pi_218207749
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 09:04 schreef Henrike het volgende:

[..]
Jazeker, maar het zou niet zo kunnen zijn dat Maud met haar terugreed? Zelfde woonplaats? Zo gek vind ik dat niet.
Het zijn allemaal aannames dat Mb met alcohol op heeft gereden en alleen terugreed.
Hier vertelt ergens iemand dat Mb met alcohol op alleen terugreed en dat is niet zeker.
Met alcohol op rijden is strafbaar en dat Mb in de schoenen schuiven vind ik niet ok.
Kijk even de recap. Dan zie je dat zij aan de bestuurderskant. Ze reed.
pi_218207766
quote:
1s.gif Op maandag 14 juli 2025 09:21 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Ja ik vond die nagels er een beetje vies dikkig uit zien en leek wel een hoop smurrie onder te zitten ofzo. 🤢
🤣zat gewoon iets oranjes onder haar uitgroei nagels 🤢
Maar wat een drama om een haar 🤣😂 de tandjes 🤦‍♂️ mevrouw watermeloen op het strandbedje en world peace stickers... zelfs kind op achtergrond denkt dat er iets heel ergs aan de hand is 🤦‍♂️
Ik zeg vraag Roy om extra te gaan werken en ga naar de kapper en de nagel studio... en die lippen zijn ook niet helemaal gelukt
pi_218207827
Ik vond de lippen van Debbie eerst altijd wel meevallen en beter t.o.v. haar eigen bovenlip, maar ik vind het nu echt te heftig. Slinkt dit nog een beetje?
Die bovenlip beweegt ook helemaal niet als ze praat.
pi_218207900
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 09:04 schreef Henrike het volgende:

[..]
Rijden met een telefoon in je hand is net zo strafbaar en dat doet ze ook. Net als alle andere flu flu’s (zowel in auto’s als op de fiets)
pi_218207913
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 09:36 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
🤣zat gewoon iets oranjes onder haar uitgroei nagels 🤢
Maar wat een drama om een haar 🤣😂 de tandjes 🤦‍♂️ mevrouw watermeloen op het strandbedje en world peace stickers... zelfs kind op achtergrond denkt dat er iets heel ergs aan de hand is 🤦‍♂️
Ik zeg vraag Roy om extra te gaan werken en ga naar de kapper en de nagel studio... en die lippen zijn ook niet helemaal gelukt
Weet niet wat ik schokkender vind, die grijze haren, dit beeld op de vroege ochtend of het feit dat ze blijkbaar nog jonger is dan ik 😭😭
Meid geniet toch van deze tijd in plaats van je zo af te takelen.
pi_218207938
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 09:14 schreef Huisopdehoek het volgende:
‘… en deze week nog de afscheidscadeautjes voor de meesters en juffen’

Daar werd toch niet aan gedaan in huize Geerts?
Dat weet chat gpt niet😉
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')