abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218207943
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 09:42 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik vond de lippen van Debbie eerst altijd wel meevallen en beter t.o.v. haar eigen bovenlip, maar ik vind het nu echt te heftig. Slinkt dit nog een beetje?
Die bovenlip beweegt ook helemaal niet als ze praat.
Nee ik schrok ervan🫠
Die hele lip staat strak en zit geen beweging meer in... "hopelijk" is dat zwelling en anders is ze écht verminkt door Oranjeklinieken, niet best😱
Dat moet ze zelf toch ook zien? Dat valt écht meer op dan een grijze haar.🙈
pi_218207991
Ik vind die grijze haren eigenlijk prima passen bij Debbie haar doen en laten. Ze is gewoon een oudere vrouw.
Ik zou er wel even een wasbeurt tegenaan gooien als ik haar was.

En die filmpjes in haar bolide🙄. Eerder deed ze geen boodschappen?
pi_218207994
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 09:26 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
In my defence ik doelde op dat ik ook ineens het hartje erbij opgemerkt had... ze had al eerder gedeeld dat haar buik groter bleef sinds de laatste zwangerschappen
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 09:32 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Kijk even de recap. Dan zie je dat zij aan de bestuurderskant. Ze reed.
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 09:32 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Kijk even de recap. Dan zie je dat zij aan de bestuurderskant. Ze reed.
Ja en? Ik kan het in het filmpje niet goed zien, paar keer bekeken.en ik heb haar geen blaastest afgenomen.
Maar prima, geen zin in een discussie en welles nietes.
Dikke prima
pi_218208025
🤦‍♂️ weer een net niet actie van Debbie..
Denk dat het gehannis met Liam op schoot, boodschappen doen enzovoort meer energie, verhoogd hartslag enzovoort kost dan die 2 straten op volle ondersteuning met de bakfiets..
Wat een gedoe!
pi_218208098
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 10:16 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Denk dat het gehannis met Liam op schoot, boodschappen doen enzovoort meer energie, verhoogd hartslag enzovoort kost dan die 2 straten op volle ondersteuning met de bakfiets..
Wat een gedoe!
Tsja, dat hadden wij al voorzien
pi_218208101
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 01:37 schreef Earring het volgende:
Wat een niveau ook weer die stories van Jannekedbm. De gabberfamilie is ook wel een terecht gekozen naam.
En toch vind ik het er bij hun wel altijd gezellig uit zien. Het zou mijn vriendengroep ook niet zijn maar vind het wel verfrissend tussen alle andere influencers met telkens een nieuwe BFF. Gewoon oprechte vrienden zeg maar.
pi_218208102
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 10:16 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Wat een gedoe!
Inderdaad. Met een elektrische fiets/bakfiets hoef je toch amper tot geen kracht te zetten bij max ondersteuning? Misschien wel minder inspanning dan lopen. En je kan ook gewoon langzaam trappen helemaal als je een driewieler bakfiets hebt zoals zij.
Dit gehannes inderdaad met Liam op schoot kost zeker weten meer energie
I can't help it, if I'm lucky
pi_218208109
Ha, Judith heeft weer een bericht gevonden om haar mening over zwemdiploma’s te onderstrepen.
pi_218208210
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 10:25 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Inderdaad. Met een elektrische fiets/bakfiets hoef je toch amper tot geen kracht te zetten bij max ondersteuning? Misschien wel minder inspanning dan lopen. En je kan ook gewoon langzaam trappen helemaal als je een driewieler bakfiets hebt zoals zij.
Dit gehannes inderdaad met Liam op schoot kost zeker weten meer energie
Ik heb ook een elektrische bakfiets en kan niet lang lopen.. heb een hart probleem.. dus ieder kort stukje gaat ook gewoon op de fiets 🤣tegen de tijd dat je hart door heeft dat je fiets ben je al op bestemming 🤦‍♂️ Debbie hoeft echt maar 2x de bocht om voor de jumbo he... mijn hartslag gaat al omhoog als ik bedenk wat ze heeft lopen hannissen... hoe deed ze het in de winkel dan? Heeft ze daar wel gewoon met kar gelopen? Of reed ze rond met een winkelmedewerker die haar kar vulde?? Pfff word al moe en gestrest bij het idee
pi_218208292
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 10:26 schreef JaNeeDan het volgende:
Ha, Judith heeft weer een bericht gevonden om haar mening over zwemdiploma’s te onderstrepen.
Aangezien ze vindt dat Bob alles goed kan ben ik niet verbaasd dat ze hem wil vergelijken met een Olympisch zwemmer.
pi_218208294
Guus gaat de vierdaagse lopen. De Nijmeegse vierdaagse? Ik heb nog nooit gelezen dat hij iets aan voorbereiding heeft gedaan?
pi_218208299
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 10:37 schreef Huisopdehoek het volgende:
Guus gaat de vierdaagse lopen. De Nijmeegse vierdaagse? Ik heb nog nooit gelezen dat hij iets aan voorbereiding heeft gedaan?
Dat lijkt me wel, er is geen andere deze week denk ik?
pi_218208300
En dan moet ze straks de zware boodschappentassen van haar bolide tillen en de bolide inklappen/ergens neerzetten?

Dat wordt weer te bed zo.
pi_218208311
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 10:11 schreef Henrike het volgende:

[..]
[..]
[..]
Ja en? Ik kan het in het filmpje niet goed zien, paar keer bekeken.en ik heb haar geen blaastest afgenomen.
Maar prima, geen zin in een discussie en welles nietes.
Dikke prima
Maar dan kan je gewoon beter rapporteren dan wordt er meegekeken door de mods.
pi_218208337
quote:
Gelukkig filmt ze Guus niet vaak dus wie weet heeft hij vaker gelopen om dit voor te bereiden
pi_218208393
quote:
Nou gelukkig maar. Laat die jongen lekker zijn leven buiten de social media van m'n moeder leven.
pi_218208427
DBM heeft 2 weken 4x pw oppas voor de kinderen omdat ze wil graan sporten, eerder had ze dat egoïstisch gevonden maar nu niet. Ik vind daar wel wat van, de sportschool is ook op avond open en dan vind ik 4x oppas heel veel. Maar misschien ben ik dan een “curlingouder” maar zou het zelf niet doen, ik zou dan gaan wandelen fietsen of wat dan ook met de kinderen of op avond gaan als papa thuis is.

Toen mijn kids klein waren heb ik alles zoveel mogelijk gepland dat ik gewoon thuis was of dat ik op avond weg kon. Maar goed ik ben nooit een sporter geweest, heb nooit dikke mooie of weet ik wat voor spieren gehad dus misschien is dat het gewoon dat ik de sportdrive niet heb. 😂
pi_218208431
quote:
1s.gif Op maandag 14 juli 2025 09:09 schreef Huisopdehoek het volgende:
Debby heeft haar eerste grijze haar mensen. En ze is dértig.. welke diagnose zal daar aan gehangen worden?

En dat moest in pyjama gedeeld worden met haar volgers.

(En moet weer snel selftime bij de nagelvrouw/man)
De overgang
pi_218208436
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 09:32 schreef PinsesKoe het volgende:
Tja dan wordt het toch bezuinigen op de nagels en je haar laten verven bij een goede kapper Debbie. Of wat minder Labubu, boeken en andere Temu zooi.

En gnagna, hier een 35-jarige zonder grijze haar. Of ze vallen niet op in mijn rossige bos haar, kan ook. Maar uitkomst is hetzelfde.
Ik ben 40 en heb nog geen grijze haar gevonden 🫣
pi_218208445
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 10:54 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ik ben 40 en heb nog geen grijze haar gevonden 🫣
Ik heb er een heleboel en ik ben nog geen veertig. Wordt een lang filmpje als ik ze allemaal zo dramatisch aan wil wijzen.

Ik heb wel schonere nagels. Checken die fluflus hun filmpjes nooit?
pi_218208446
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 09:42 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik vond de lippen van Debbie eerst altijd wel meevallen en beter t.o.v. haar eigen bovenlip, maar ik vind het nu echt te heftig. Slinkt dit nog een beetje?
Die bovenlip beweegt ook helemaal niet als ze praat.
Heeft ze ook haar onderlip gedaan?
pi_218208454
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 10:55 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Yup
pi_218208460
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 10:55 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Niet dat ik weet, maar zij had echt geen bovenlip, dus toen ze begon met vullen vond ik het wel een verbetering, maar ondertussen echt niet meer
pi_218208478
Ook behoorlijk wat boodschappen gehaald heeft ze, benieuwd hoe ze heeft gedaan, vast hulp gevraagd voor de hoge dingen
pi_218208481
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 10:57 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Niet dat ik weet, maar zij had echt geen bovenlip, dus toen ze begon met vullen vond ik het wel een verbetering, maar ondertussen echt niet meer
Jawel ze zei dat ze zoveel boven en zoveel onder erin gekregen had.. hoeveelheid niet onthouden..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')