Nee ik schrok ervan🫠quote:Op maandag 14 juli 2025 09:42 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik vond de lippen van Debbie eerst altijd wel meevallen en beter t.o.v. haar eigen bovenlip, maar ik vind het nu echt te heftig. Slinkt dit nog een beetje?
Die bovenlip beweegt ook helemaal niet als ze praat.
quote:Op maandag 14 juli 2025 09:26 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
In my defence ik doelde op dat ik ook ineens het hartje erbij opgemerkt had... ze had al eerder gedeeld dat haar buik groter bleef sinds de laatste zwangerschappen
quote:Op maandag 14 juli 2025 09:32 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Kijk even de recap. Dan zie je dat zij aan de bestuurderskant. Ze reed.
Ja en? Ik kan het in het filmpje niet goed zien, paar keer bekeken.en ik heb haar geen blaastest afgenomen.quote:Op maandag 14 juli 2025 09:32 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Kijk even de recap. Dan zie je dat zij aan de bestuurderskant. Ze reed.
Tsja, dat hadden wij al voorzienquote:Op maandag 14 juli 2025 10:16 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
🤦♂️ weer een net niet actie van Debbie..
Denk dat het gehannis met Liam op schoot, boodschappen doen enzovoort meer energie, verhoogd hartslag enzovoort kost dan die 2 straten op volle ondersteuning met de bakfiets..
Wat een gedoe!
En toch vind ik het er bij hun wel altijd gezellig uit zien. Het zou mijn vriendengroep ook niet zijn maar vind het wel verfrissend tussen alle andere influencers met telkens een nieuwe BFF. Gewoon oprechte vrienden zeg maar.quote:Op maandag 14 juli 2025 01:37 schreef Earring het volgende:
Wat een niveau ook weer die stories van Jannekedbm. De gabberfamilie is ook wel een terecht gekozen naam.
Inderdaad. Met een elektrische fiets/bakfiets hoef je toch amper tot geen kracht te zetten bij max ondersteuning? Misschien wel minder inspanning dan lopen. En je kan ook gewoon langzaam trappen helemaal als je een driewieler bakfiets hebt zoals zij.quote:Op maandag 14 juli 2025 10:16 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
🤦♂️ weer een net niet actie van Debbie..
Denk dat het gehannis met Liam op schoot, boodschappen doen enzovoort meer energie, verhoogd hartslag enzovoort kost dan die 2 straten op volle ondersteuning met de bakfiets..
Wat een gedoe!
Ik heb ook een elektrische bakfiets en kan niet lang lopen.. heb een hart probleem.. dus ieder kort stukje gaat ook gewoon op de fiets 🤣tegen de tijd dat je hart door heeft dat je fiets ben je al op bestemming 🤦♂️ Debbie hoeft echt maar 2x de bocht om voor de jumbo he... mijn hartslag gaat al omhoog als ik bedenk wat ze heeft lopen hannissen... hoe deed ze het in de winkel dan? Heeft ze daar wel gewoon met kar gelopen? Of reed ze rond met een winkelmedewerker die haar kar vulde?? Pfff word al moe en gestrest bij het ideequote:Op maandag 14 juli 2025 10:25 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Inderdaad. Met een elektrische fiets/bakfiets hoef je toch amper tot geen kracht te zetten bij max ondersteuning? Misschien wel minder inspanning dan lopen. En je kan ook gewoon langzaam trappen helemaal als je een driewieler bakfiets hebt zoals zij.
Dit gehannes inderdaad met Liam op schoot kost zeker weten meer energie
Aangezien ze vindt dat Bob alles goed kan ben ik niet verbaasd dat ze hem wil vergelijken met een Olympisch zwemmer.quote:Op maandag 14 juli 2025 10:26 schreef JaNeeDan het volgende:
Ha, Judith heeft weer een bericht gevonden om haar mening over zwemdiploma’s te onderstrepen.
Dat lijkt me wel, er is geen andere deze week denk ik?quote:Op maandag 14 juli 2025 10:37 schreef Huisopdehoek het volgende:
Guus gaat de vierdaagse lopen. De Nijmeegse vierdaagse? Ik heb nog nooit gelezen dat hij iets aan voorbereiding heeft gedaan?
Maar dan kan je gewoon beter rapporteren dan wordt er meegekeken door de mods.quote:Op maandag 14 juli 2025 10:11 schreef Henrike het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja en? Ik kan het in het filmpje niet goed zien, paar keer bekeken.en ik heb haar geen blaastest afgenomen.
Maar prima, geen zin in een discussie en welles nietes.
Dikke prima
Gelukkig filmt ze Guus niet vaak dus wie weet heeft hij vaker gelopen om dit voor te bereidenquote:Op maandag 14 juli 2025 10:37 schreef Huisopdehoek het volgende:
Guus gaat de vierdaagse lopen. De Nijmeegse vierdaagse? Ik heb nog nooit gelezen dat hij iets aan voorbereiding heeft gedaan?
Nou gelukkig maar. Laat die jongen lekker zijn leven buiten de social media van m'n moeder leven.quote:Op maandag 14 juli 2025 10:37 schreef Huisopdehoek het volgende:
De overgangquote:Op maandag 14 juli 2025 09:09 schreef Huisopdehoek het volgende:
Debby heeft haar eerste grijze haar mensen. En ze is dértig.. welke diagnose zal daar aan gehangen worden?
En dat moest in pyjama gedeeld worden met haar volgers.
(En moet weer snel selftime bij de nagelvrouw/man)
Ik ben 40 en heb nog geen grijze haar gevonden 🫣quote:Op maandag 14 juli 2025 09:32 schreef PinsesKoe het volgende:
Tja dan wordt het toch bezuinigen op de nagels en je haar laten verven bij een goede kapper Debbie. Of wat minder Labubu, boeken en andere Temu zooi.
En gnagna, hier een 35-jarige zonder grijze haar. Of ze vallen niet op in mijn rossige bos haar, kan ook. Maar uitkomst is hetzelfde.
Ik heb er een heleboel en ik ben nog geen veertig. Wordt een lang filmpje als ik ze allemaal zo dramatisch aan wil wijzen.quote:Op maandag 14 juli 2025 10:54 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Ik ben 40 en heb nog geen grijze haar gevonden 🫣
Heeft ze ook haar onderlip gedaan?quote:Op maandag 14 juli 2025 09:42 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik vond de lippen van Debbie eerst altijd wel meevallen en beter t.o.v. haar eigen bovenlip, maar ik vind het nu echt te heftig. Slinkt dit nog een beetje?
Die bovenlip beweegt ook helemaal niet als ze praat.
Yupquote:Op maandag 14 juli 2025 10:55 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Heeft ze ook haar onderlip gedaan?
Niet dat ik weet, maar zij had echt geen bovenlip, dus toen ze begon met vullen vond ik het wel een verbetering, maar ondertussen echt niet meerquote:Op maandag 14 juli 2025 10:55 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Heeft ze ook haar onderlip gedaan?
Jawel ze zei dat ze zoveel boven en zoveel onder erin gekregen had.. hoeveelheid niet onthouden..quote:Op maandag 14 juli 2025 10:57 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, maar zij had echt geen bovenlip, dus toen ze begon met vullen vond ik het wel een verbetering, maar ondertussen echt niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |