abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218209473
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 12:46 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
‘Foktantes’ staat dan wel een beetje raar.. 😂
😂😂 heb je een punt ja 😂
pi_218209481
Debbie in haar rolstoel, sorry maar zo'n kind op schoot geeft toch kei veel prikkels? Zo'n kind zit nooit stil en je hebt je handen helemaal niet vrij om boodschappen te pakken
pi_218209511
Ze gaat dus boodschappen pakken, ze in boodschappentassen doen, die tassen achter haar rolstoel aan de handvatten hangen, een kind in toom houden die op haar schoot zit of rondloopt (want waar laat ze anders haar boodschappen? Ze zal een mandje op schoot hebben).

Dat is allemaal heel omslachtig en kost veel energie. Allemaal doordat ze dit in de rolstoel wil doen.
pi_218209734
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 13:04 schreef Lodelie het volgende:
Ze gaat dus boodschappen pakken, ze in boodschappentassen doen, die tassen achter haar rolstoel aan de handvatten hangen, een kind in toom houden die op haar schoot zit of rondloopt (want waar laat ze anders haar boodschappen? Ze zal een mandje op schoot hebben).

Dat is allemaal heel omslachtig en kost veel energie. Allemaal doordat ze dit in de rolstoel wil doen.
Aandacht is aandacht hè?
pi_218209786
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 12:14 schreef Lolaliedje30 het volgende:
Zo… en ik denk dat HVK met het verkeerde been uit haar bed gestapt is.
Of zullen het de zwangerschapshormonen zijn 😂😂 op haar teentjes getrapt omdat mensen haar advies geven. Kind van 15maanden kan je prima aan leren om met een vorkje te eten.
Ze kan de stoel dichter bij de tafel schuiven of het jochie in een kinderstoel zetten, dat scheelt al veel. (En niks mis met corrigeren)
pi_218209896
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 12:05 schreef Lodelie het volgende:
Guus gaat de 4daagse lopen. Am gaat allemaal oude filmpjes van Jim delen en blaten over hoe anders Jim was.

Laat iedereen gewoon in zn waarde en hou op met vergelijken.
Bovendien mag het een keertje alleen over Guus gaan?
Precies! Ze had het kunnen laten bij 'G. heeft dit allemaal zelf geregeld '. Dan had het een compliment geweest. Iets waarvan een zelfstandige 16-jarige kan opveren.

Maar nee, het komt door háár, de moeder. Die nu zo goed kan loslaten. Echt grrrrrr :(
pi_218209967
Ik zit nog even na te denken over Debbie´s leeftijd maar is het is toch niet per se gebruikelijk om op je dertigste al fillers en botox en weet ik het te doen?

(onder influencers dan misschien wel...?)
pi_218209979
https://www.accountancyva(...)genoeg-voor-inkomen/

"Een influencer moet haar bijstandsuitkering terugbetalen omdat ze zo populair werd, dat ze daar geld mee had kunnen verdienen. Dat ze haar natura-inkomsten had moeten melden, wist ze niet."
pi_218210099
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 13:35 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Ik zit nog even na te denken over Debbie´s leeftijd maar is het is toch niet per se gebruikelijk om op je dertigste al fillers en botox en weet ik het te doen?

Ik zat laatst zo'n reality programma te kijken waar het normaal was dat de meiden op hun 18e lippen, botox wn tieten cadeau kregen 😅
pi_218210107
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 13:29 schreef Shuri het volgende:

[..]
Precies! Ze had het kunnen laten bij 'G. heeft dit allemaal zelf geregeld '. Dan had het een compliment geweest. Iets waarvan een zelfstandige 16-jarige kan opveren.

Maar nee, het komt door háár, de moeder. Die nu zo goed kan loslaten. Echt grrrrrr :(
Echt zo’n nare karaktertrek, alles naar je toetrekken en het alleen over jezelf laten gaan.
pi_218210114
Misschien kunnen de therapiekatten mee in de rolstoel?! Lekker in de kattenrugzak. Vet leuk! Kan best. 🦄🦄🦄
pi_218210116
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 12:57 schreef Holaa het volgende:

[..]
Oeh ja no pressure voor de leerkrachten! Wss ook nog 2 per kind door parttimers.
Dan is een vriendenboekje door het jaar heen handiger voor de leerkrachten waarschijnlijk (bij ons vulden ze die altijd braaf in incl foto of tekening van zichzelf 😄)
Die vul ik ook ongeveer 20x per jaar in. Lievelingskleur: groen, lievelingseten: appeltaart, etc etc
pi_218210118
quote:

Volgens mij is het bij veel jonge vrouwen, al dan niet influencers, best al wel gebruikelijk om fillers en Botox te gebruiken. Dat in combinatie met glad, stijl en lang haar = eenheidsworsten.
pi_218210120
quote:

Onder mijn collega’s, jonger dan Debbie, is het heel gebruikelijk. Inmiddels lijken ze allemaal op elkaar. Zelfde lippen, wangen en voorhoofd. Dan ook nog van die vieze lange en dikke wimpers en allemaal dezelfde pmu wenkbrauwen. En vergeet de extensions ook niet.
pi_218210142
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 13:36 schreef Utopica het volgende:
https://www.accountancyva(...)genoeg-voor-inkomen/

"Een influencer moet haar bijstandsuitkering terugbetalen omdat ze zo populair werd, dat ze daar geld mee had kunnen verdienen. Dat ze haar natura-inkomsten had moeten melden, wist ze niet."
'Ik verdiende er niks aan, ze betaalde alleen mijn ticket'
En waar wordt dat ticket van betaald? Schelpen? Liefde?
Ga toch weg, zo dom kan je toch niet zijn? Je moet alles aangeven als je een uitkering hebt.
pi_218210165
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 13:47 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Volgens mij is het bij veel jonge vrouwen, al dan niet influencers, best al wel gebruikelijk om fillers en Botox te gebruiken. Dat in combinatie met glad, stijl en lang haar = eenheidsworsten.
Ik vind het er ook echt heel saai uitzien. En lelijk.
pi_218210304
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 13:47 schreef Johanna38 het volgende:
Misschien kunnen de therapiekatten mee in de rolstoel?! Lekker in de kattenrugzak. Vet leuk! Kan best. 🦄🦄🦄
Oh jaaa die kattenbakrugzak....waar ze lekker mee ging wandelen. Dat is toch ook niet zo lang geleden?
pi_218210454
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 13:46 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik zat laatst zo'n reality programma te kijken waar het normaal was dat de meiden op hun 18e lippen, botox wn tieten cadeau kregen 😅
Ook een van de meiden Nagelkerke (een huis vol) heeft op haar 18e haar lippen laten doen.
pi_218210496
quote:
1s.gif Op maandag 14 juli 2025 13:48 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Onder mijn collega’s, jonger dan Debbie, is het heel gebruikelijk. Inmiddels lijken ze allemaal op elkaar. Zelfde lippen, wangen en voorhoofd. Dan ook nog van die vieze lange en dikke wimpers en allemaal dezelfde pmu wenkbrauwen. En vergeet de extensions ook niet.
Begrijp vooral niet waar al die jongeren het van betalen, is echt een hele dure hobby waarbij je om de zoveel maanden weer moet. Ik was op die leeftijd al blij dat ik m'n avondeten kon betalen :')
pi_218210798
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 14:25 schreef Nieve het volgende:

[..]
Begrijp vooral niet waar al die jongeren het van betalen, is echt een hele dure hobby waarbij je om de zoveel maanden weer moet. Ik was op die leeftijd al blij dat ik m'n avondeten kon betalen :')
Ons salaris is niet verkeerd. Wat ik niet begrijp is dat ze het geld willen uitgeven aan zoiets. En niet omdat ik tegen fillers of botox ben maar omdat ik vind dat ze zichzelf zo laten veranderen dat ze niet meer op zichzelf lijken.
pi_218210817
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 14:49 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ons salaris is niet verkeerd. Wat ik niet begrijp is dat ze het geld willen uitgeven aan zoiets. En niet omdat ik tegen fillers of botox ben maar omdat ik vind dat ze zichzelf zo laten veranderen dat ze niet meer op zichzelf lijken.
Ik begrijp echt wel dat ze iets aan die bovenlip wilde laten doen, die was heel dun en begrijp dat je dat vervelend vindt.
Zoals ze het op het begin deed was t alleen nog subtiel en zag het er prima uit. Nu wordt het, naar mijn mening, gewoon te veel.

En idd in het algemeen lijkt het wel alsof t allemaal meer en meer moet, maar mooier wordt t er niet van
pi_218210926
quote:
1s.gif Op maandag 14 juli 2025 09:09 schreef Huisopdehoek het volgende:
Debby heeft haar eerste grijze haar mensen. En ze is dértig.. welke diagnose zal daar aan gehangen worden?

En dat moest in pyjama gedeeld worden met haar volgers.

(En moet weer snel selftime bij de nagelvrouw/man)
Wat een geluk om op je dertigste pas je eerste grijze haren te krijgen. Blijkt dat ze toch gezonder is dan ze dacht :)

quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 09:01 schreef Hannah12345 het volgende:
Kyra heeft in ieder geval twee goedkope IKEA bedframes gehaald dit keer, voor het familiebed. En ze geeft aan nu nog eenpersoonsbedden op voorraad te hebben voor wanneer haar kinderen groter zijn. Dat valt me weer mee. Al denk ik dat ze alsnog wel weer een schattig nieuwe peuterbedje gaat kopen + 10 dekbedovertrekken wanneer die tweede uit het familiebed wil, maar ach. Gelukkig niet mijn geld 😉. Als ik Kyra's partner was zou ik haar eens naar een budgetcoach sturen.
Wat is een familiebed? Je gaat me toch niet vertellen dat die met het hele gezin in 1 bed slaapt?
Twiddel
pi_218210979
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 15:05 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Wat is een familiebed? Je gaat me toch niet vertellen dat die met het hele gezin in 1 bed slaapt?
Ja, ze slapen met z'n allen in een groot bed. Het lijkt mij niks, maar als het voor haar en de kinderen werkt vooral lekker doen..
pi_218210996
Weet iemand wat de laatste ontwikkelingen zijn omtrent Sanne/Pim/Curlymomm? Ik zag dat Sanne haar account weer openbaar is.
pi_218211016
quote:
0s.gif Op maandag 14 juli 2025 15:05 schreef summer2bird het volgende:

Idd een bed waar je met z'n 5en naast elkaar kunt liggen/ slapen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')