quote:Op maandag 14 juli 2025 15:16 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Idd een bed waar je met z'n 5en naast elkaar kunt liggen/ slapen. Wel breder dan een 2 persoons. Eerder 3 a 4 persoons breed
En Curly staat op privé, die mag niet worden besproken. Pim had/heeft zijn account volgens mij verwijderd.quote:Op maandag 14 juli 2025 15:14 schreef Hannah12345 het volgende:
Weet iemand wat de laatste ontwikkelingen zijn omtrent Sanne/Pim/Curlymomm? Ik zag dat Sanne haar account weer openbaar is.
Vergeet de vieze lange nagels nietquote:Op maandag 14 juli 2025 13:48 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Onder mijn collega’s, jonger dan Debbie, is het heel gebruikelijk. Inmiddels lijken ze allemaal op elkaar. Zelfde lippen, wangen en voorhoofd. Dan ook nog van die vieze lange en dikke wimpers en allemaal dezelfde pmu wenkbrauwen. En vergeet de extensions ook niet.
Wow das wel bijzonder.quote:Op maandag 14 juli 2025 15:13 schreef Hannah12345 het volgende:
[..]
Ja, ze slapen met z'n allen in een groot bed. Het lijkt mij niks, maar als het voor haar en de kinderen werkt vooral lekker doen..
Zou de poly dat ook hebben? Gewoon nieuwsgierig.quote:Op maandag 14 juli 2025 15:13 schreef Hannah12345 het volgende:
[..]
Ja, ze slapen met z'n allen in een groot bed. Het lijkt mij niks, maar als het voor haar en de kinderen werkt vooral lekker doen..
Die ook inderdaad🤢quote:Op maandag 14 juli 2025 15:38 schreef Vingerkeautje het volgende:
[..]
Vergeet de vieze lange nagels niet
Een familiebed met alle kinderen? Nee, denk het niet.quote:Op maandag 14 juli 2025 15:39 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Zou de poly dat ook hebben? Gewoon nieuwsgierig.
Buiten dat het zielig is voor die katten is het ook gewoon smerig dat ze in huis plassen. We weten allemaal dat Debbie niet de schoonste is.quote:Op maandag 14 juli 2025 15:41 schreef miep123456 het volgende:
Debbie heeft lang gewacht alvorens ze de dierenarts liet komen, als ze toch al weken lang
buiten de kattenbak plassen en dingen kapot maken dan weet je toch dat er iets niet klopt.
Kloons ontmaskeren is niet wenselijk, iets met AVG ofzoquote:
Ik bedoelde ook met de volwassenen. En met 3 (ik ga er van uit dat ze samen slapen) op 2 m lijkt me ook niks. Ook wil ik me altijd ‘inrollen’ aan de buitenkant, en dat gaat niet als je middelste bent.quote:Op maandag 14 juli 2025 15:44 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Een familiebed met alle kinderen? Nee, denk het niet.
Nee, zonder gekheid, zij hebben een bed van 2.00 m. breed volgens mij. Vind ik met 3 volwassenen nog steeds krap.
Die staan op ‘haar’ kamer en die wordt niet meer gefilmd?quote:Op maandag 14 juli 2025 15:44 schreef miep123456 het volgende:
Hoe gaat het met Jet haar visjes en garnaaltjes?
Aardappel vlees en groente? 😂 (sorry zo staat het bij ons op het menu)quote:Op maandag 14 juli 2025 15:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kloons ontmaskeren is niet wenselijk, iets met AVG ofzo
Dat begreep ik hoor. Was een grapje.quote:Op maandag 14 juli 2025 15:53 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook met de volwassenen. En met 3 (ik ga er van uit dat ze samen slapen) op 2 m lijkt me ook niks. Ook wil ik me altijd ‘inrollen’ aan de buitenkant, en dat gaat niet als je middelste bent.
Ze is iig uit momtok gegooid en dat is openbaar. Maar volgens mij mocht realityFBI wel besproken worden.quote:Op maandag 14 juli 2025 15:20 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
En Curly staat op privé, die mag niet worden besproken. Pim had/heeft zijn account volgens mij verwijderd.
Mag Reality_FBI worden besproken? Want daar staat een klein stukje op over CM.
Dat zou Jim doen zei AM laatst. Ze was zeker vergeten dat hij ook bij het groooote gezin hoort en meegaat met hen op vakantie. Hoewel dat misschien alleen een lang weekend is voor Jim en Artequote:Op maandag 14 juli 2025 15:55 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Die staan op ‘haar’ kamer en die wordt niet meer gefilmd?
En wie zorgt er voor ze in hun vakantie? Mirjam (van IJsland)?
En de kinderen werd de omgang met de familie van hem onthouden. Dát is ook zo triestquote:Op maandag 14 juli 2025 16:01 schreef Moedervan4kids het volgende:
[..]
Ze is iig uit momtok gegooid en dat is openbaar. Maar volgens mij mocht realityFBI wel besproken worden.
Ze had gewoon vaker moeten gaan rijden samen met Maarten, waarom heeft ze überhaupt haar rijbewijs gehaald?quote:Op maandag 14 juli 2025 16:04 schreef Rimboequeen het volgende:
AM is weer lekker bezig vandaag. Eerst de privacy van je al jaren uitwonende zoon weer het web op slingeren. Daarna haar angst om motor te rijden uit te leggen. Waarom wil je iets doen waar je angst bij hebt en waar je blijkbaar ook geen gevoel en/of talent voor hebt? Ze zou eens naar een therapeut moeten gaan om haar bewijsdrang en minderwaardigheidscomplex aan te pakken.
#triestevrouw
Ja dat gaat je toch aan je hart! Zij leeft blijkbaar vrolijk door met haar festivals.quote:Op maandag 14 juli 2025 16:04 schreef Earring het volgende:
[..]
En de kinderen werd de omgang met de familie van hem onthouden. Dát is ook zo triest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |