Jij gaat zelf de Mont Ventoux beklimmenquote:Op maandag 14 juli 2025 10:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is quatorze julliet.
Er staat een mooie bergetappe op de planning.
Antwoord vanuit FOK! is dan standaard: moet je een abo nemen ben je er vanaf...quote:Op maandag 14 juli 2025 10:02 schreef NailQueen het volgende:
Ik begrijp dat Danny en zijn team graag wat inkomsten willen hebben met advertenties. Maar op mobiel bij elke klik een popup te krijgen is wel erg irritant. Sorry voor mijn maandagochtend geklaag. Ik heb duidelijk koffie nodig.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 juli 2025 23:11 schreef Strani het volgende:
En we mogen nu concluderen dat Chelsea de clubkampioen van de wereld is.
Hopelijk het nodige spektakel van de grote namenquote:Op maandag 14 juli 2025 10:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het is quatorze julliet.
Er staat een mooie bergetappe op de planning.
En dan verbaasd zijn dat er steeds minder mensen hier meedoen.quote:Op maandag 14 juli 2025 11:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Antwoord vanuit FOK! is dan standaard: moet je een abo nemen ben je er vanaf...
NWS is het nog erger met trolls.quote:Op maandag 14 juli 2025 11:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En dan verbaasd zijn dat er steeds minder mensen hier meedoen.
Net als dat mods hier op vrijwillige basis actief zijn, en zich dan mogen bezighouden met allerlei halve zolen hier, zie bijvoorbeeld het genot in het POL Feedback topic, waar @:cyan9 en co ongetwijfeld een punthoofd krijgen.
Met COR wel mijn lesje geleerd, elke keer de rotzooi van de zelfde figuren vegen en een dag later zijn ze weer terug. Sommige dood serieus met hun dingen, maar sommige ook lekker trollen de hele tijd. Dan ben je op een gegeven moment wel klaar met bepaalde figuren. Respect voor de mods op NWS en POL hoor.quote:Op maandag 14 juli 2025 11:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Net als dat mods hier op vrijwillige basis actief zijn, en zich dan mogen bezighouden met allerlei halve zolen hier, zie bijvoorbeeld het genot in het POL Feedback topic, waar @:cyan9 en co ongetwijfeld een punthoofd krijgen.
Idd respect voor de mods van NWS en POL.quote:Op maandag 14 juli 2025 11:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Met COR wel mijn lesje geleerd, elke keer de rotzooi van de zelfde figuren vegen en een dag later zijn ze weer terug. Sommige dood serieus met hun dingen, maar sommige ook lekker trollen de hele tijd. Dan ben je op een gegeven moment wel klaar met bepaalde figuren. Respect voor de mods op NWS en POL hoor.
Ja ze jagen mensen eerder weg dan dat ze mensen erbij krijgen. Ik heb zelf nu een aantal jaar een abo. Vooral omdat FOK! zonder echt veel slechter werkt. Vooral mobiel.quote:Op maandag 14 juli 2025 11:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Toen ik lang geleden mod was had ik sowieso totaal niet het gevoel dat er ook maar enige waardering was vanuit de admins. En de baas zelf wist waarschijnlijk niet eens wie je was. Maar goed, dat was mijn ervaring. Maar het was wel de hoofdreden om er mee te stoppen.quote:Op maandag 14 juli 2025 11:38 schreef Fred_B het volgende:
[..]
COR was wel een unieke periode natuurlijk, die er extra aan heeft bijgedragen dat mensen die in de hele geschiedenis van de mensheid zouden zijn uitgelachen in een café, opeens online medestanders voor hun onzin vonden.quote:Op maandag 14 juli 2025 11:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Met COR wel mijn lesje geleerd, elke keer de rotzooi van de zelfde figuren vegen en een dag later zijn ze weer terug. Sommige dood serieus met hun dingen, maar sommige ook lekker trollen de hele tijd. Dan ben je op een gegeven moment wel klaar met bepaalde figuren. Respect voor de mods op NWS en POL hoor.
Ja hèhè, maar jij begint er steeds weer over.quote:Op maandag 14 juli 2025 12:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Jullie haat is wel een beetje geforceerd geweest jongens. Leven en laten leven, toch?
Ik dacht dat we allemaal gingen.quote:Op maandag 14 juli 2025 11:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij gaat zelf de Mont Ventoux beklimmen
Ja, dat krijg je er ook wel bij, van die mensen die constant passief agressief gaan zitten zeuren op de mods. En soms hadden ze nog een punt maar gaven we nog wel ruimte omdat voor veel wel heftig was alle lockdowns en onzekerheid. Sommige hadden ook gewoon een probleem met een andere user. Maar je kan het toch nooit goed doen.quote:Op maandag 14 juli 2025 12:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
COR was wel een unieke periode natuurlijk, die er extra aan heeft bijgedragen dat mensen die in de hele geschiedenis van de mensheid zouden zijn uitgelachen in een café, opeens online medestanders voor hun onzin vonden.
Al moet ik op basis van ervaringen elders zeggen dat er voor mijn gevoel meer energie gaat zitten in het afhandelen van mensen die continu het modereren becommentariëren, dan in de obvious trolls, waar het vooral opruimen is.
Ja, daar hoop ik wel op.quote:Op maandag 14 juli 2025 11:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hopelijk het nodige spektakel van de grote namen
Hehe.quote:Op maandag 14 juli 2025 12:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Deze sla ik even op om waarschijnlijk heel binnenkort te quoten voor één van jouw posts
Ik weet niet waar Luctor over heeft, maar over het modden enzo kan ik meepraten.quote:
Ik had het over de Tour.quote:Op maandag 14 juli 2025 12:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik weet niet waar Luctor over heeft, maar over het modden enzo kan ik meepraten.
Ja ik was er gewoon oprecht enthousiast overquote:Op maandag 14 juli 2025 12:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja hèhè, maar jij begint er steeds weer over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |