Dat is het ook niet.quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:05 schreef BMW1993 het volgende:
Ook de match is opgeheven.. Misschien had ze er toch geen zin in, maar vind het niet helemaal netjes.
Waarschijnlijkquote:Op woensdag 16 juli 2025 20:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ik heb 200 polo's zou dat het zijn?
Ah bah.. nee das niet netjes..quote:Op woensdag 16 juli 2025 21:05 schreef BMW1993 het volgende:
Ik heb het gevraagd maar ik denk dat ik uit haar contactenlijst ben verwijderd.
Mijn bericht is volgens mij wel verzonden, maar toen ik voor de zoveelste keer even haar profielfoto wou bekijken van whatsapp zag ik ineens geen foto meer toen ik erop inzoomde...
Ook de match is opgeheven.. Misschien had ze er toch geen zin in, maar vind het niet helemaal netjes.
Heb net weer 4 berichten gestuurd op de website naar anderen leden, we blijven gewoon vrolijk doorgaan.
Had je ook nog gevraagd wat ze had? Griepje of iets ergers? Indien niet , had je dat kunnen doen, echte interesse tonen.quote:Op woensdag 16 juli 2025 14:09 schreef BMW1993 het volgende:
Kleine update.
We hebben gister heel kort contact gehad via whatsapp.
Ergens ben ik heel blij dat ik het niet heb opgegeven, dan had ik dit gemist..
Het blijft een spelt in een hooiberg, en het is voor niemand makkelijk om die speld te vinden.
De berichten die ik terug krijg, zijn 'gesloten antwoorden' zonder wedervraag, uit ervaring op al die apps beloofd dat over het algemeen niet veel goeds, al kan het natuurlijk zijn dat ze gewoon niet van whatsapp houd.
Een afspraak plannen komt opdringerig over omdat ze ziek is.
Is het beste om even een paar dagen niets te zeggen, en bijvoorbeeld vragen komende maandag of het al iets beter gaat, en of ze klaar is voor een date?
En moet ik nu uit respect stoppen met het gebruiken van de dating websites, of mag ik gerust nog berichtjes sturen naar overige vrouwen? Want ik wil natuurlijk niet dit contact verpesten![]()
(ik ben groen in dit gesprek) Uit privacy de namen weggelaten.
[ link | afbeelding ]
Dit is wel wat creepy....quote:Op woensdag 16 juli 2025 23:42 schreef BMW1993 het volgende:
Vandaag 10 mailtjes eruit gestuurd, een meisje uit België stuurde alleen 'loser' terug.
Dat heb ik toen maar gerapporteerd, als iemand je niet aanstaat kan je net zoals de rest ook kiezen om te negeren.
Want het lijkt mij niet de bedoeling om anderen gebruikers zonder aanleiding te beledigen.
En deze had mij direct geblokkeerd na een aardig berichtje.
Ik denk dat ik een pauze neem van de dating websites. Mochten er succes verhalen zijn, van Fok'ers die wel de liefde van hun leven hebben gevonden online, zijn ze welkom.![]()
[ link | afbeelding ]
Je mag echt veel korter gaan schrijven. Dit is idd een beetje creepy en over the top.quote:Op woensdag 16 juli 2025 23:42 schreef BMW1993 het volgende:
Vandaag 10 mailtjes eruit gestuurd, een meisje uit België stuurde alleen 'loser' terug.
Dat heb ik toen maar gerapporteerd, als iemand je niet aanstaat kan je net zoals de rest ook kiezen om te negeren.
Want het lijkt mij niet de bedoeling om anderen gebruikers zonder aanleiding te beledigen.
En deze had mij direct geblokkeerd na een aardig berichtje.
Ik denk dat ik een pauze neem van de dating websites. Mochten er succes verhalen zijn, van Fok'ers die wel de liefde van hun leven hebben gevonden online, zijn ze welkom.![]()
[ link | afbeelding ]
Ik heb mijn vrouw via Badoo leren kennen. Eerst drie weken dag en nacht gechat en na de ontmoeting onafscheidelijk.quote:Op woensdag 16 juli 2025 23:42 schreef BMW1993 het volgende:
Wow, dat is serieus geweldig.quote:Op donderdag 17 juli 2025 00:21 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Ik heb mijn vrouw via Badoo leren kennen. Eerst drie weken dag en nacht gechat en na de ontmoeting onafscheidelijk.
Dat laatste heeft iedereen. Ik (vrouw) heb dat ook regelmatig. Voor veel mensen is het gewoon makkelijker om niks te zeggen ipv iemand echt af te wijzen.quote:Op donderdag 17 juli 2025 00:42 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Wow, dat is serieus geweldig.![]()
Een droomscenario, ben blij voor je. En mooi dat het in real ook zo goed klikt.. Maar dat kan je soms wel aanvoelen, als het contact online ook vlot gaat!
Had je daarvoor ook veel matches die niets terug zeiden na een berichtje?
Ik heb mijn huidige vriendin, waarmee ik nu 5,5 jaar ga, er ook mee leren kennen. Ik werd op mijn 33e na 10 jaar relatie ineens weer vrijgezel. Dus toen op aanraden van een vriend gaan online daten.quote:Op woensdag 16 juli 2025 23:42 schreef BMW1993 het volgende:
Vaak genoeg geghost of geditched door vrouwen. Dat ga je gewoon niet voorkomen. En helaas zitten er ook vrouwelijke hufters bij qua gedrag.quote:Op donderdag 17 juli 2025 00:42 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Wow, dat is serieus geweldig.![]()
Een droomscenario, ben blij voor je. En mooi dat het in real ook zo goed klikt.. Maar dat kan je soms wel aanvoelen, als het contact online ook vlot gaat!
Had je daarvoor ook veel matches die niets terug zeiden na een berichtje?
Makkelijker wel maar het kan overkomen als ‘je bent het niet waard om wat terug te schrijven.’quote:Op donderdag 17 juli 2025 07:02 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Dat laatste heeft iedereen. Ik (vrouw) heb dat ook regelmatig. Voor veel mensen is het gewoon makkelijker om niks te zeggen ipv iemand echt af te wijzen.
Het is ook vooral dat je in onzekerheid gehouden wordt, wat het vervelend maakt. Ik hoor nog liever "Lazer op klootzak!", dan weet je in ieder geval duidelijk waar je aan toe bent.quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:33 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Makkelijker wel maar het kan overkomen als ‘je bent het niet waard om wat terug te schrijven.’
Of je wijst iemand vriendelijk af en een man dramt dan door, want “hoe weet je nu al dat het niks kan worden, je kent me niet eens!!1!1!1” of je krijgt een “trut” cadeau.quote:Op donderdag 17 juli 2025 07:02 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Dat laatste heeft iedereen. Ik (vrouw) heb dat ook regelmatig. Voor veel mensen is het gewoon makkelijker om niks te zeggen ipv iemand echt af te wijzen.
Dit is wel een hele goeie.quote:Op donderdag 17 juli 2025 10:30 schreef nostra het volgende:
Zet ze niet zo op een voetstuk (sowieso niet, zeker niet nu al) in je berichtjes, ik zou afhankelijk van mijn stemming in de lach schieten of me doodergeren.
Klopt. Ik heb ook wel eens gehad dat ik iemand na 1 date liet weten dat het daarbij bleef. Wilde hij de reden weten. Oke prima. Kreeg ik een heel betoog jaa ik kan toch veranderen en Waarom vind je dat eigenlijk erg? Gast, het klikte niet, get over it.quote:Op donderdag 17 juli 2025 11:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Of je wijst iemand vriendelijk af en een man dramt dan door, want “hoe weet je nu al dat het niks kan worden, je kent me niet eens!!1!1!1” of je krijgt een “trut” cadeau.
En dit zijn dan nog willekeurige DM’s op insta, wat helemaal niks met daten te maken heeft.![]()
Je doet het niet snel goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |