abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218233213
Dat klinkt inderdaad alsof je verwijderd of geblokkeerd bent. Inderdaad niet netjes. Maar je weet wel waar je aan toe bent. Inderdaad, je moet niet aan een dood paard willen trekken.

Er komt vanzelf wel weer een match!
pi_218233246
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 21:05 schreef BMW1993 het volgende:

Ook de match is opgeheven.. Misschien had ze er toch geen zin in, maar vind het niet helemaal netjes.

Dat is het ook niet. :*
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  woensdag 16 juli 2025 @ 21:11:10 #253
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218233260
Jammer en balen

Maar dit voelt uiteindelijk minder slecht dan dat het een soort open eindje was gebleven.
  Moderator woensdag 16 juli 2025 @ 21:20:35 #254
441859 crew  Lenny77
pi_218233355
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 20:51 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]
:o Ik heb 200 polo's zou dat het zijn?
Waarschijnlijk ;(
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Moderator woensdag 16 juli 2025 @ 21:21:32 #255
441859 crew  Lenny77
pi_218233367
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 21:05 schreef BMW1993 het volgende:
Ik heb het gevraagd maar ik denk dat ik uit haar contactenlijst ben verwijderd.

Mijn bericht is volgens mij wel verzonden, maar toen ik voor de zoveelste keer even haar profielfoto wou bekijken van whatsapp zag ik ineens geen foto meer toen ik erop inzoomde...

Ook de match is opgeheven.. Misschien had ze er toch geen zin in, maar vind het niet helemaal netjes.

Heb net weer 4 berichten gestuurd op de website naar anderen leden, we blijven gewoon vrolijk doorgaan. :)
Ah bah.. nee das niet netjes..
En blijkt toch maar weer dat ik echt naïef ben ;(
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_218233548
Jammer TS. Niet netjes van die dame om het zo te stoppen ipv gewoon netjes melden dat ze geen interesse meer heeft. Maar inderdaad, gewoon lekker doorgaan met waar je mee bezig was. Zit straks echt wel een leuke match voor je bij! :Y
Ik heb nav dit topic ook maar weer eens bumble gedownload
pi_218233796
Je bent geghost. Altijd flauw als dat gebeurt.

Maar ik vond het er ook niet bepaald hoopvol uitzien. Jij stelde de vragen en zij gaf alleen kort antwoord. Daarbij denk ik dat jij ook net wat te opdringerig overkwam.

Je moet proberen een klik te vinden. En dat is behoorlijk ongrijpbaar, maar het werkt vaak als je samen gedeelde interesses of opvattingen hebt, of als je samen om dingen kan lachen.
  woensdag 16 juli 2025 @ 22:36:47 #258
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_218234219
Tja niet netjes, wen er maar aan. Veel mensen zijn zo helaas.

Ze is je ook geen verklaring schuldig na een paar app berichten natuurlijk. Geghost worden na een echte date vind ik kwalijker.
  woensdag 16 juli 2025 @ 23:42:38 #259
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_218234721
Vandaag 10 mailtjes eruit gestuurd, een meisje uit België stuurde alleen 'loser' terug.
Dat heb ik toen maar gerapporteerd, als iemand je niet aanstaat kan je net zoals de rest ook kiezen om te negeren.
Want het lijkt mij niet de bedoeling om anderen gebruikers zonder aanleiding te beledigen.

En deze had mij direct geblokkeerd na een aardig berichtje.

Ik denk dat ik een pauze neem van de dating websites. Mochten er succes verhalen zijn, van Fok'ers die wel de liefde van hun leven hebben gevonden online, zijn ze welkom. :)

woensdag 16 juli 2025 @ 23:47:25 #260
427747 Tieten
Krijg nou...
pi_218234751
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 14:09 schreef BMW1993 het volgende:
Kleine update.

We hebben gister heel kort contact gehad via whatsapp.
Ergens ben ik heel blij dat ik het niet heb opgegeven, dan had ik dit gemist..

Het blijft een spelt in een hooiberg, en het is voor niemand makkelijk om die speld te vinden.

De berichten die ik terug krijg, zijn 'gesloten antwoorden' zonder wedervraag, uit ervaring op al die apps beloofd dat over het algemeen niet veel goeds, al kan het natuurlijk zijn dat ze gewoon niet van whatsapp houd.

Een afspraak plannen komt opdringerig over omdat ze ziek is.
Is het beste om even een paar dagen niets te zeggen, en bijvoorbeeld vragen komende maandag of het al iets beter gaat, en of ze klaar is voor een date?

En moet ik nu uit respect stoppen met het gebruiken van de dating websites, of mag ik gerust nog berichtjes sturen naar overige vrouwen? Want ik wil natuurlijk niet dit contact verpesten :P

(ik ben groen in dit gesprek) Uit privacy de namen weggelaten.
[ link | afbeelding ]
Had je ook nog gevraagd wat ze had? Griepje of iets ergers? Indien niet , had je dat kunnen doen, echte interesse tonen.
  woensdag 16 juli 2025 @ 23:56:03 #261
427747 Tieten
Krijg nou...
pi_218234786
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juli 2025 23:42 schreef BMW1993 het volgende:
Vandaag 10 mailtjes eruit gestuurd, een meisje uit België stuurde alleen 'loser' terug.
Dat heb ik toen maar gerapporteerd, als iemand je niet aanstaat kan je net zoals de rest ook kiezen om te negeren.
Want het lijkt mij niet de bedoeling om anderen gebruikers zonder aanleiding te beledigen.

Ik denk dat ik een pauze neem van de dating websites. Mochten er succes verhalen zijn, van Fok'ers die wel de liefde van hun leven hebben gevonden online, zijn ze welkom. :)

[ link | afbeelding ]
Dit is wel wat creepy....

Doe gewoon: Hi/Hoi naam, wat heb je een leuk profiel! Hoe is het?
Of: Hoi naam, heb je al leuke plannen voor het weekend?

Dat chatgpt gedoe in het begin was niks, maar je lijkt nog wel in die stijl te schrijven.

Hou de opening veel luchtiger, daarna kun je het wat persoonlijker maken. Maar overdrijf niet zo!

En kap met geschreven "Hee"! Dat doe je maar bij de eerste echte enthousiaste ontmoeting: Hee naam, wat leuk om je nu in het echt te zien!

Ps. Ik kom wat laat binnenvallen, heb alleen de ts berichten even gescand. Dus vergeef me als ik iemand anders z'n tips herhaal...
  donderdag 17 juli 2025 @ 00:10:56 #262
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_218234836
Goede tips. ik zal 'hee' in 'Hoi' veranderen, en het algemener houden, misschien kwam het inderdaad een beetje ongemakkelijk over. Bedankt voor je inbreng. :)

Ik had niet gevraagd wat ze had betreft haar ziekte, maar ik wou juist ook niet te veel een gesprek 'afdwingen'.
De balans tussen 'te veel' zeggen en 'te weinig' is echt moeilijk aan te voelen.
pi_218234850
quote:

[ link | afbeelding ]
Je mag echt veel korter gaan schrijven. Dit is idd een beetje creepy en over the top.

Hou het gewoon veel korter. :)
  Forum Admin donderdag 17 juli 2025 @ 00:21:11 #264
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_218234871
quote:
Ik heb mijn vrouw via Badoo leren kennen. Eerst drie weken dag en nacht gechat en na de ontmoeting onafscheidelijk.
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
  donderdag 17 juli 2025 @ 00:23:33 #265
427747 Tieten
Krijg nou...
pi_218234877
Over het ziek zijn.

Je beterschaps bericht heb je goed gedaan!

Daarna had je kunnen zeggen: Mag ik vragen wat er scheelt?

Voorzichtig, beleefd en geïnteresseerd, maar je geeft ook ruimte om haar te laten zeggen dat ze het er liever even niet over wil hebben ofzo. Of misschien krijg je wel een inhoudelijke reactie.
  donderdag 17 juli 2025 @ 00:42:27 #266
488213 BMW1993
Het echte leven.
pi_218234917
quote:
3s.gif Op donderdag 17 juli 2025 00:21 schreef Armani XL het volgende:

[..]
Ik heb mijn vrouw via Badoo leren kennen. Eerst drie weken dag en nacht gechat en na de ontmoeting onafscheidelijk.
Wow, dat is serieus geweldig. :)
Een droomscenario, ben blij voor je. En mooi dat het in real ook zo goed klikt.. Maar dat kan je soms wel aanvoelen, als het contact online ook vlot gaat!
Had je daarvoor ook veel matches die niets terug zeiden na een berichtje?
pi_218235377
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 00:42 schreef BMW1993 het volgende:

[..]
Een droomscenario, ben blij voor je. En mooi dat het in real ook zo goed klikt.. Maar dat kan je soms wel aanvoelen, als het contact online ook vlot gaat!
Dat laatste heeft iedereen. Ik (vrouw) heb dat ook regelmatig. Voor veel mensen is het gewoon makkelijker om niks te zeggen ipv iemand echt af te wijzen.
  donderdag 17 juli 2025 @ 10:27:37 #268
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218237025
quote:

Ik heb mijn huidige vriendin, waarmee ik nu 5,5 jaar ga, er ook mee leren kennen. Ik werd op mijn 33e na 10 jaar relatie ineens weer vrijgezel. Dus toen op aanraden van een vriend gaan online daten.

Dat was een dollemansrit die zo'n 3 jaar duurde met hoogte en dieptepunten. Ik heb misschien wel zo'n 50 dates gehad met een allegaartje aan vrouwen. Ik kan er echt een boek over volschrijven. Maar uiteindelijk een leuke die bleef hangen.

quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 00:42 schreef BMW1993 het volgende:

[..]
Vaak genoeg geghost of geditched door vrouwen. Dat ga je gewoon niet voorkomen. En helaas zitten er ook vrouwelijke hufters bij qua gedrag.

Overigens wil dat het heel leuk online is niets zeggen of de date ook goed loopt. Een date heeft een andere dynamiek omdat je nou eenmaal maar een beperkt beeld kan overbrengen in het echt. Ook wel enkele keren gehad dat het online helemaal geweldig was, en bij de date een volledige flop. Maar ook andersom, dat het vooraf aan de date maar zozo ging maar tijdens de date geweldig was.
pi_218237050
Zet ze niet zo op een voetstuk (sowieso niet, zeker niet nu al) in je berichtjes, ik zou afhankelijk van mijn stemming in de lach schieten of me doodergeren.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
  donderdag 17 juli 2025 @ 10:33:28 #270
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_218237072
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 07:02 schreef Pinuts het volgende:

[..]
Dat laatste heeft iedereen. Ik (vrouw) heb dat ook regelmatig. Voor veel mensen is het gewoon makkelijker om niks te zeggen ipv iemand echt af te wijzen.
Makkelijker wel maar het kan overkomen als ‘je bent het niet waard om wat terug te schrijven.’
  donderdag 17 juli 2025 @ 10:35:06 #271
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_218237088
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juli 2025 10:33 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Makkelijker wel maar het kan overkomen als ‘je bent het niet waard om wat terug te schrijven.’
Het is ook vooral dat je in onzekerheid gehouden wordt, wat het vervelend maakt. Ik hoor nog liever "Lazer op klootzak!", dan weet je in ieder geval duidelijk waar je aan toe bent.
pi_218237677
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 07:02 schreef Pinuts het volgende:

[..]
Of je wijst iemand vriendelijk af en een man dramt dan door, want “hoe weet je nu al dat het niks kan worden, je kent me niet eens!!1!1!1” of je krijgt een “trut” cadeau.
En dit zijn dan nog willekeurige DM’s op insta, wat helemaal niks met daten te maken heeft. :')

Je doet het niet snel goed. :D
pi_218237685
quote:
7s.gif Op donderdag 17 juli 2025 10:30 schreef nostra het volgende:
Zet ze niet zo op een voetstuk (sowieso niet, zeker niet nu al) in je berichtjes, ik zou afhankelijk van mijn stemming in de lach schieten of me doodergeren.
Dit is wel een hele goeie.

TS schrijft soms een beetje alsof hij ze al adoreert. Nergens voor nodig. :)
pi_218237697
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juli 2025 11:19 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Of je wijst iemand vriendelijk af en een man dramt dan door, want “hoe weet je nu al dat het niks kan worden, je kent me niet eens!!1!1!1” of je krijgt een “trut” cadeau.
En dit zijn dan nog willekeurige DM’s op insta, wat helemaal niks met daten te maken heeft. :')

Je doet het niet snel goed. :D
Klopt. Ik heb ook wel eens gehad dat ik iemand na 1 date liet weten dat het daarbij bleef. Wilde hij de reden weten. Oke prima. Kreeg ik een heel betoog jaa ik kan toch veranderen en Waarom vind je dat eigenlijk erg? Gast, het klikte niet, get over it.
  donderdag 17 juli 2025 @ 13:02:21 #275
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_218238498
Ghosten is het meest sneue fenomeen qua dating anno nu. Wees blij dat je van haar af bent.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')