Ik vind een t-shirt maar armoedig eigenlijk. Je gaat immers op date, niet naar de camping of een festival. First impressions count!quote:Op woensdag 16 juli 2025 15:30 schreef Pinuts het volgende:
Ja ik weet niet, ik vind een wit overhemd altijd wel meteen erg formeel. Ik vind dan weer niks mis met een (rustig) tshirt. Dus geen gekke drukke printen maar gewoon basic. Of een basic tshirt met een losse blouse/overhemd. Maar zeker voor gewoon een drankje doen, doe vooral iets aan waar je je gewoon comfortabel in voelt!
Dit. Kleed je gewoon leuk.quote:Op woensdag 16 juli 2025 17:53 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Ik vind een t-shirt maar armoedig eigenlijk. Je gaat immers op date, niet naar de camping of een festival. First impressions count!
Verder is het natuurlijk helemaal prima als je in je t-shirt, korte broek en sandalen al dan niet met witte sokken gaat daten, omdat het zo comfortabel is. Alleen moet je dan niet raar opkijken dat andere mensen dit wat minder kunnen waarderen...
Precies, je hoeft echt niet strak in een driedelig pak op date te gaan, maar doe wél een beetje moeite om leuk voor de dag te komen.quote:Op woensdag 16 juli 2025 18:04 schreef Pisces29 het volgende:
Dit. Kleed je gewoon leuk.
Als je met je vrienden wat gaat drinken of uit eten gaat kom je toch ook niet in je kloffie. Dan doe je dit bij een date toch nóg minder snel.
Wel niet meteen overboard gaan, maar wel netjes.
Denk het ook.quote:Op woensdag 16 juli 2025 17:12 schreef Hexagon het volgende:
Ik denk dat zelfs een beetje klaar is met appen en die date wel wil uitproberen. Vrouwen nemen daarin bijna nooit het initiatief.
Ik zou gewoon een voorstel doen om eens af te spreken, over een week ofzo als ze weer fit is.
Geen 3 dagen wachten, dan is je momentum wel weg. Als ze nu niet wil, wil ze over drie dagen ook niet.quote:Op woensdag 16 juli 2025 18:40 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Denk het ook.
Ik had een leuke foto gemaakt van mijn wandeling van vanmiddag, ik zat even langs het water.
En stuurde een foto van de donkere luchten, en of het alweer wat beter met haar ging.
En ze stuurde alleen 'gaat goed hoor'
Dus ik merk dat ik beter niks meer kan sturen, en dan over 3 dagen vragen of ze binnenkort de date ziet zitten.
Ik merk altijd wel dat mijn psychische gezondheid het soms lastig heeft met datingwebsites. steeds de onzekerheid, maar toch wil ik eindelijk eens een echte relatie, dus zal door de zure appel heen bijten.
Dit.quote:Op woensdag 16 juli 2025 19:14 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Geen 3 dagen wachten, dan is je momentum wel weg. Als ze nu niet wil, wil ze over drie dagen ook niet.
Gewoon vragen "Hee zullen we dat drankje en wandelen gewoon eens echt gaan uitvoeren? Volgende week, mits je dan wee fit bent ergens? "
Hmm, ze klinkt niet heel gezellig/geïnteresseerd. Als ze ook zo op een date is wordt het lastig een gesprek gaande te houdenquote:Op woensdag 16 juli 2025 18:40 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Denk het ook.
Ik had een leuke foto gemaakt van mijn wandeling van vanmiddag, ik zat even langs het water.
En stuurde een foto van de donkere luchten, en of het alweer wat beter met haar ging.
En ze stuurde alleen 'gaat goed hoor'
Dus ik merk dat ik beter niks meer kan sturen, en dan over 3 dagen vragen of ze binnenkort de date ziet zitten.
Ik merk altijd wel dat mijn psychische gezondheid het soms lastig heeft met datingwebsites. steeds de onzekerheid, maar toch wil ik eindelijk eens een echte relatie, dus zal door de zure appel heen bijten.
Ik ben helemaal het tegenovergesteldequote:Op woensdag 16 juli 2025 17:53 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Ik vind een t-shirt maar armoedig eigenlijk. Je gaat immers op date, niet naar de camping of een festival. First impressions count!
Verder is het natuurlijk helemaal prima als je in je t-shirt, korte broek en sandalen al dan niet met witte sokken gaat daten, omdat het zo comfortabel is. Alleen moet je dan niet raar opkijken dat andere mensen dit wat minder kunnen waarderen...
Uit de berichtjes blijkt alleen niet dat ze het contact überhaupt ziet zitten. Vraag me af of het dan niet beter is om gewoon iets te zeggen van "nou laat maar weten als je je fit genoeg voelt om die kop koffie te gaan drinken, lijkt me leuk!".quote:Op woensdag 16 juli 2025 20:03 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dit.
Contact blijven houden tot er een duidelijke ja of nee op die date volgt.
Tja ze is toch al zo ver geraakt voor verder te gaan op WhatsApp? En (ik zal wel naïef zijn) ze is nu ziek. Wie weet ligt ze daar als een hoopje ellendequote:Op woensdag 16 juli 2025 20:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Uit de berichtjes blijkt alleen niet dat ze het contact überhaupt ziet zitten. Vraag me af of het dan niet beter is om gewoon iets te zeggen van "nou laat maar weten als je je fit genoeg voelt om die kop koffie te gaan drinken, lijkt me leuk!".
Nou ja either way, of ze nou echt heel ziek is of gewoon niet echt interesse meer heeft, zou ik niet koste wat kost berichtjes gaan zitten sturen om het contact op gang te houden. Zelf heeft ze daar geen behoefte aan, aan de reacties te zienquote:Op woensdag 16 juli 2025 20:07 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Tja ze is toch al zo ver geraakt voor verder te gaan op WhatsApp? En (ik zal wel naïef zijn) ze is nu ziek. Wie weet ligt ze daar als een hoopje ellende
Mee eens.quote:Op woensdag 16 juli 2025 20:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Uit de berichtjes blijkt alleen niet dat ze het contact überhaupt ziet zitten. Vraag me af of het dan niet beter is om gewoon iets te zeggen van "nou laat maar weten als je je fit genoeg voelt om die kop koffie te gaan drinken, lijkt me leuk!".
Lijkt me een goed ideequote:Op woensdag 16 juli 2025 20:15 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Mee eens.
Ik begrijp dat sommige mensen liever niet zo veel appen of schrijven.
Maar ik heb al behoorlijk vaak meegemaakt dat je aan een 'dood paard' trekt, (is dit een uitspraak?)
Voor haar is een nummer via een datingssite scoren niet lastig, als je als vrouw pakweg 15 berichten per dag binnen krijgt, dus dan is de noodzaak om dit te laten lukken ook minder groot.
Uiteindelijk moet je net het pure toeval hebben dat je iemand treft die er ook lekker voor wilt zitten, en die het ook een serieuze kans wilt geven zo'n date.. Dus eigenlijk verwacht je wel dat iemand wat interesse terug toont.
Ik ga straks gewoon weer even 5 berichten sturen op de datingwebsite, waar ik gewoon lekker de moeite voor neem, zonder ChatGPT
En dan geen verwachtingen meer hebben.
Dit. Meten is weten.quote:Op woensdag 16 juli 2025 20:14 schreef Hexagon het volgende:
Gewoon op date vragen. Dan krijg je vanzelf duidelijkheid.
Op basis van dat iemand geen interesse toont in je lijkt me voldoende, maar goed.quote:Op woensdag 16 juli 2025 20:24 schreef Hexagon het volgende:
Tja, ik zou haar niet zomaar afboeken op basis van aannames. Gewoon op date vragen. Nee heb je, ja kan je krijgen.
Nouja dat is een aanname. En het is niet veel moeite dat gewoon even te toetsen.quote:Op woensdag 16 juli 2025 20:37 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Op basis van dat iemand geen interesse toont in je lijkt me voldoende, maar goed.
quote:Op woensdag 16 juli 2025 20:03 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Dit.
Contact blijven houden tot er een duidelijke ja of nee op die date volgt.
Misschien is ze net sinds vandaag een beetje aan het opknappen en loopt het nog net niet lekker. Dus idd gewoon vragen.quote:Op woensdag 16 juli 2025 20:44 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nouja dat is een aanname. En het is niet veel moeite dat gewoon even te toetsen.
Dat ze geen interesse toont is een feit.quote:Op woensdag 16 juli 2025 20:44 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nouja dat is een aanname. En het is niet veel moeite dat gewoon even te toetsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |