abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 juli 2025 @ 19:44:23 #1
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_218187037
Verhaal in het kort: Een dame waarvan bekend is dat ze in een relatie zit heeft me laten weten dat ze iets met mij wil omdat ze wel houdt van "iets anders tussendoor"
Volgens mij informatie weet haar partner hier niks van.

Ik heb haar meteen duidelijk en zonder omwegen afgewezen en verteld dat ik mezelf niet leen voor dit soort praktijken. Iets wat ze volgens mij aan haar gezicht te zien niet echt kon waarderen. Ze zei verder niks maar ze is duidelijk niet te zuinig gegeneerd afgedropen. Duidelijk niet de reactie die ze verwacht had.

Het kan mij echter niks schelen want ik heb zelf heb op deze manier vroeger ook meer dan eens een mes in mijn rug gehad en of ze nou mooi of lekker zijn boeit me niet, ik krijg zulke mensen gewoon niet door mijn strot.

Hoe staan jullie hier tegenover?

[ Bericht 3% gewijzigd door Joopklepzeiker op 11-07-2025 19:54:13 ]
pi_218187092
Snap de reactie van TS wel, voordat je het weet is ze zwanger :+
pi_218187106
TS heeft gelijk
Hier kan alleen maar gedonder van komen
pi_218187107
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juli 2025 19:44 schreef Joopklepzeiker het volgende:

Of ik ook, net als die als bezette vrouw, best wel een zijsprong met jou zou willen maken?

Nee, ik zou dat zeker niet willen, ik denk dat die vrouw vermoedelijk de enige is die wat met je wil.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  Moderator vrijdag 11 juli 2025 @ 19:56:03 #5
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_218187110
Even een gesprekje met die partner voeren.
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
pi_218187111
Maar, to be honest, het is haar verantwoordelijkheid om te doen of laten als ze in een relatie zit.

Als ik de partner verder niet ken, I wouldn't mind.
pi_218187119
Ik heb ook ooit een keer zo'n aanbod gehad van een bezette dame.
Haar vriend zat in de gevangenis en moest nog ruim een jaar zitten. Dus kon ze alleen maar eens per maand met hem wippen tijdens het Bezoek Zonder Toezicht.
Ik heb vriendelijk bedankt voor het aanbod maar heb er geen gebruik van gemaakt. Met zo'n bajesklant op de achtergrond weet je maar nooit waar je aan begint. Verder leek ze me ook geen lekker wijf.
pi_218187148
quote:
3s.gif Op vrijdag 11 juli 2025 19:56 schreef Armani XL het volgende:
Even een gesprekje met die partner voeren.
Wel eerst ff palen voor "bewijs"
  Moderator vrijdag 11 juli 2025 @ 20:04:40 #10
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_218187157
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juli 2025 20:03 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
Obviously
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
  vrijdag 11 juli 2025 @ 20:24:38 #11
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_218187356
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juli 2025 19:44 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Verhaal in het kort: Een dame waarvan bekend is dat ze in een relatie zit heeft me laten weten dat ze iets met mij wil omdat ze wel houdt van "iets anders tussendoor"
Volgens mij informatie weet haar partner hier niks van.

Ik heb haar meteen duidelijk en zonder omwegen afgewezen en verteld dat ik mezelf niet leen voor dit soort praktijken. Iets wat ze volgens mij aan haar gezicht te zien niet echt kon waarderen. Ze zei verder niks maar ze is duidelijk niet te zuinig gegeneerd afgedropen. Duidelijk niet de reactie die ze verwacht had.

Het kan mij echter niks schelen want ik heb zelf heb op deze manier vroeger ook meer dan eens een mes in mijn rug gehad en of ze nou mooi of lekker zijn boeit me niet, ik krijg zulke mensen gewoon niet door mijn strot.

Dat begint met "even iets anders willen" waarna het uitgroeit tot meer dan dat en op het moment suprême kiest ze voor haar eigen vent en dan sta je met lege handen en in het ergste geval met een gebroken hart.
Le Diable
  vrijdag 11 juli 2025 @ 21:14:27 #12
420862 uitkeringsgenieter
Dat moet in je aard liggen
pi_218187861
Gebruik van maken
Je bent een waardeloze agent.
  vrijdag 11 juli 2025 @ 21:30:33 #13
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_218188009
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2025 20:24 schreef SemperLibertas het volgende:
eigen vent en dan sta je met lege handen en in het ergste geval met een gebroken hart.
En een lege zak.

In het geval van TS, die zowat elke vrouw kan krijgen met zijn looks, zou ik ook weigeren.
Waarom seks hebben met een afgelikte boterham als je ook gewoon een maagd aan je paal kunt rijgen.
pindazakje
  vrijdag 11 juli 2025 @ 21:43:44 #14
173391 SemperLibertas
Your pain is my gain.
pi_218188145
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2025 21:30 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]
.
Waarom seks hebben met een afgelikte boterham als je ook gewoon een maagd aan je paal kunt rijgen.

Omdat gebonden vrouwen vrijwel grenzeloos zijn in bed
Le Diable
pi_218189173
Ik las bezatte gezette vrouw
.
  zaterdag 12 juli 2025 @ 13:30:24 #16
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_218191659
Ik zit in een relatie en zou het daarom niet doen maar als ik in jouw schoenen stond had ik het gewoon gedaan als ik er zin in had gehad. Haar verantwoordelijkheid. Nu pakt ze wel een ander die wel wil.
To BG or not to BG!
  zaterdag 12 juli 2025 @ 13:41:28 #17
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_218191729
Ik lees weer zeer vrouwonvriendelijke reacties.
  zaterdag 12 juli 2025 @ 13:46:44 #18
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_218191773
Goed bezig TS, een man met principes ^O^
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  zaterdag 12 juli 2025 @ 14:01:00 #19
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_218191836
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juli 2025 20:03 schreef koffiekoekjes het volgende:

[..]
En natuurlijk even alles vanuit verschillende hoeken op film zetten met 4k materiaal! Voor het juridische stukje dat wellicht nog kan volgen :P
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
  zaterdag 12 juli 2025 @ 21:54:18 #20
470649 Pendule
FOK! Nicht
pi_218195521
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 13:41 schreef Boca_Raton het volgende:
Eerst dezelfde kwaliteiten hebben als een man en dan pas zeiken.

Niet gelijkheid willen als jij je niet gelijk kan gedragen. Til maar eens een wasmachine, dan verder roepen.
pi_218195953
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 21:54 schreef Pendule het volgende:

[..]

Niet gelijkheid willen als jij je niet gelijk kan gedragen. Til maar eens een wasmachine, dan verder roepen.
Wat is dit nu voor idiotie? Alsof alle mannen wasmachines tillen. Ik ken er zat die er niet aan beginnen. Inclusief ik zelf. Ik mis dan vast 'mannelijke kwaliteit'. Wat dat ook moge zijn. Uit je eerste zin blijkt ook nog dat die mannelijke kwaliteiten in jouw beleving meer waard zijn dan 'vrouwelijke' kwaliteiten. Mag jij je even lekker hoogverheven zitten voelen bovenop de apenrots.
  zaterdag 12 juli 2025 @ 22:54:09 #22
470649 Pendule
FOK! Nicht
pi_218196000
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 22:50 schreef Groepfunder het volgende:

[..]
Wat is dit nu voor idiotie? Alsof alle mannen wasmachines tillen. Ik ken er zat die er niet aan beginnen. Inclusief ik zelf. Ik mis dan vast 'mannelijke kwaliteit'. Wat dat ook moge zijn. Uit je eerste zin blijkt ook nog dat die mannelijke kwaliteiten in jouw beleving meer waard zijn dan 'vrouwelijke' kwaliteiten. Mag jij je even lekker hoogverheven zitten voelen bovenop de apenrots.
Ik ben homo en zo verwijfd als wat, maar wijven die gaan zitten zeiken over mannen die grappen maken over vrouwen komen mij mijn strot uit.

Kleinzerig gejank is het.
pi_218196035
quote:
Til maar eens een wasmachine, dan verder roepen.
Aan een bovenlader wil ik nog wel beginnen. Ik heb zelf een bovenlader en ik heb hem wel eens moeten tillen. Het viel best mee. Maar aan een voorlader ga ik niet beginnen.
pi_218196153
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 22:54 schreef Pendule het volgende:
Ik ben homo en zo verwijfd als wat, maar wijven die gaan zitten zeiken over mannen die grappen maken over vrouwen komen mij mijn strot uit.
Ik kan niet voor haar spreken, maar het kan zijn dat @Boca_Raton wat vaker vrouwonvriendelijke reacties leest en het er net één te veel was. Dit is er bijvoorbeeld ook één. En als jij dan toch in mannelijke kwaliteiten wil denken. Had jij, als man, dan niet gewoon je schouders kunnen ophalen bij het lezen van haar bericht? Nu heb je nogal een emo-reactie gegeven. Terwijl rationaliteit een mannelijke kwaliteit is volgens de aanhangers van Tate, toch?

Maar laat ik ook OT reageren. TS is kennelijk een jonge Adoles die blij mag zijn dat de vrouw eerst nog toestemming vroeg en zich niet meteen aan hem vergrepen heeft. Wat ik zou doen? Niet relevant. Ik zal niet benaderd worden. Maar als het iemand zou zijn uit mijn naaste omgeving zou ik uit angst voor repercussies zeker niet op het aanbod ingaan.
  zondag 13 juli 2025 @ 01:03:58 #25
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_218196740
quote:

[..]

Ah, postnr. 23, het verklaart een hoop. :lijstje:
  zondag 13 juli 2025 @ 07:33:30 #26
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218197471
quote:

[..]
Welke 'dezelfde kwaliteiten' moet een vrouw volgens jou eerst hebben als een man om dan pas te mogen zeiken ?

quote:
Eigenlijk zeg je:
Je kunt geen gelijke behandeling eisen als je niet handelt volgens de normen die bij die gelijke positie horen?
Het idee dat iemand zich 'gelijk moet gedragen' om gelijke rechten te verdienen, suggereert dat er een soort norm is – vaak gebaseerd op mannelijk gedrag of bepaalde heersende waarden.

Iemand hoeft zich niet eerst ‘op een bepaalde manier’ te gedragen om als gelijke te worden erkend.
Gelijkheid betekent ook elkaars verschillen respecteren

quote:

Kleinzerig gejank is het.
Sommige mannen lijken een blinde vlek te hebben waarbij 'kritiek' of een opmerking van vrouwen al snel wordt weggezet als zeiken
Check anders je eigen PoHi nog een keer.
Topics vol met onleesbaar gejank over drank en gezeik over je vriend die dán weer boos op je is om je drankgebruik , of die niet doet wat jij van hem verwacht.
Wie is hier nu kleinzerig ?

En alsof jij met jouw lengte wel een wasmachine in je eentje kan tillen :')
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zondag 13 juli 2025 @ 08:15:04 #27
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_218197663
quote:
0s.gif Op zondag 13 juli 2025 07:33 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Welke 'dezelfde kwaliteiten' moet een vrouw volgens jou eerst hebben als een man om dan pas te mogen zeiken ?
[..]
Eigenlijk zeg je:
Je kunt geen gelijke behandeling eisen als je niet handelt volgens de normen die bij die gelijke positie horen?
Het idee dat iemand zich 'gelijk moet gedragen' om gelijke rechten te verdienen, suggereert dat er een soort norm is – vaak gebaseerd op mannelijk gedrag of bepaalde heersende waarden.

Iemand hoeft zich niet eerst ‘op een bepaalde manier’ te gedragen om als gelijke te worden erkend.
Gelijkheid betekent ook elkaars verschillen respecteren
[..]
Sommige mannen lijken een blinde vlek te hebben waarbij 'kritiek' of een opmerking van vrouwen al snel wordt weggezet als zeiken
Check anders je eigen PoHi nog een keer.
Topics vol met onleesbaar gejank over drank en gezeik over je vriend die dán weer boos op je is om je drankgebruik , of die niet doet wat jij van hem verwacht.
Wie is hier nu kleinzerig ?

En alsof jij met jouw lengte wel een wasmachine in je eentje kan tillen :')
Hoe komt dit toch altijd zo ver?
Ik stel een vraag met betrekking tot advances van iemand waarvan je weet dat die bezet is en het eindigd op sjouwen met wasmachines.
  zondag 13 juli 2025 @ 08:16:04 #28
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218197669
quote:
1s.gif Op zondag 13 juli 2025 08:15 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Hoe komt dit toch altijd zo ver?
Ik stel een vraag met betrekking tot advances van iemand waarvan je weet dat die bezet is en het eindigd op sjouwen met wasmachines.
Ik heb werkelijk geen idee
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_218197797
Ontopic graag
pi_218198275
Ik kende trouwens zeker twee vrouwen die het ook gewoon okee vonden om te neuken met een 'bezette' man. Ze vonden het niet hun verantwoordelijkheid om het vreemdgaan te voorkomen.

Als je geen liefdesrelatie aangaat met een persoon en het puur voor de (tijdelijke) seks is dan is het voor mij geen issue dat de ander een relatie blijkt te hebben.
  maandag 14 juli 2025 @ 08:27:23 #31
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_218207214
quote:
2s.gif Op zondag 13 juli 2025 10:18 schreef DJKoster het volgende:
Ik kende trouwens zeker twee vrouwen die het ook gewoon okee vonden om te neuken met een 'bezette' man. Ze vonden het niet hun verantwoordelijkheid om het vreemdgaan te voorkomen.
Totdat ze een keer de partner van die bezette man tegen het lijf lopen met een tube secondelijm...ik heb eens zo'n gevalletje in mijn omgeving gehad.
  maandag 14 juli 2025 @ 09:07:23 #32
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_218207568
Je hebt de juiste keuze gemaakt. Vreemdgaan is triest.
Intel Pentium 4 2.4GHz HT (Northwood, 130nm, 512KB L2, 800MHz FSB)
Intel Extreme Graphics 2 (64MB allocated)
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
Maxtor DiamondMax Plus 10 160GB IDE
pi_218207632
Het is niet de verantwoordelijkheid van degene die geen deel is van de relatie om te achterhalen wat de afspraken op het gebied van exclusiviteit zijn in andermans relatie.

Als je er geen trek in hebt kun je iemand gewoon afwijzen ipv met allemaal vooringenomen waardeoordelen over vreemdgaan op de proppen te komen terwijl je helemaal niet weet hoe het zit. Dat wekt ook de indruk alsof je er wel zou open voor staan als die ander vrijgezel is, dus als het ooit uit is moet je diegene misschien opnieuw afwijzen.

En als je zoveel moeite hebt met afwijzen als TS dat je er elk jaar een of meerdere topics over opent kun je het maar beter gelijk goed doen.
  maandag 14 juli 2025 @ 09:19:48 #34
479315 SuperNeger
pi_218207670
quote:
14s.gif Op maandag 14 juli 2025 09:14 schreef Stepperoller het volgende:
Het is niet de verantwoordelijkheid van degene die geen deel is van de relatie om te achterhalen wat de afspraken op het gebied van exclusiviteit zijn in andermans relatie.

Als je er geen trek in hebt kun je iemand gewoon afwijzen ipv met allemaal vooringenomen waardeoordelen over vreemdgaan op de proppen te komen terwijl je helemaal niet weet hoe het zit. Dat wekt ook de indruk alsof je er wel zou open voor staan als die ander vrijgezel is, dus als het ooit uit is moet je diegene misschien opnieuw afwijzen.

En als je zoveel moeite hebt met afwijzen als TS dat je er elk jaar een of meerdere topics over opent kun je het maar beter gelijk goed doen.
Het is eerder aan zo iemand om dan aan te geven dat ze een open relatie hebben aangezien voor 99% van de gevallen vreemdgaan not done is.

Als zij zo beledigd doet betekent dat ze waarschijnlijk gewoon op d'r nummer is gezet en ze helemaal geen toestemming had anders had ze dat wel gezegd.
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
pi_218208487
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 juli 2025 13:41 schreef Boca_Raton het volgende:
Welke reacties dan bijvoorbeeld? Heb ze allemaal gelezen maar heb ze niet gezien
OT: ik zou daar wel mee in zee gaan hoor, heb niet een of andere messias-complex dat ik me geroepen voel om mensen te behoeden van verkeerde beslissingen maken in het leven. Voel me daar ook totaal niet verantwoordelijk voor, zij heeft verantwoordelijkheid tegenover haar vriend, ik heb alleen verantwoordelijkheid tegenover mezelf. En ik moet ook aan mijn eigen gerief denken, dus stuur haar nummer maar door, als ze zo graag een slippertje maakt, gun ik haar dat wel
  maandag 14 juli 2025 @ 11:13:27 #36
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_218208622
quote:
10s.gif Op maandag 14 juli 2025 11:00 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]
Welke reacties dan bijvoorbeeld? Heb ze allemaal gelezen maar heb ze niet gezien
OT: ik zou daar wel mee in zee gaan hoor, heb niet een of andere messias-complex dat ik me geroepen voel om mensen te behoeden van verkeerde beslissingen maken in het leven. Voel me daar ook totaal niet verantwoordelijk voor, zij heeft verantwoordelijkheid tegenover haar vriend, ik heb alleen verantwoordelijkheid tegenover mezelf. En ik moet ook aan mijn eigen gerief denken, dus stuur haar nummer maar door, als ze zo graag een slippertje maakt, gun ik haar dat wel
Er is geveegd.
pi_218208630
quote:
1s.gif Op maandag 14 juli 2025 11:13 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Er is geveegd.
He jammer
pi_218209699
quote:
En weer een topic van TS over zijn probleem met anderen afwijzen: KLB / Buren die willen dat ik de klit word van de groepsapp.
pi_218218634
Gewoon palen! Haar verantwoordelijkheid, niet de jouwe. Gewoon ff een wip. En weer door.

Tenzij je zelf bezet bent. Dan niet palen. Of op z'n minst met je partner overleggen. Of uitmaken. En dan alsnog palen.
  dinsdag 15 juli 2025 @ 11:43:49 #40
479315 SuperNeger
pi_218219133
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 10:52 schreef DjVero het volgende:
Gewoon palen! Haar verantwoordelijkheid, niet de jouwe. Gewoon ff een wip. En weer door.

Tenzij je zelf bezet bent. Dan niet palen. Of op z'n minst met je partner overleggen. Of uitmaken. En dan alsnog palen.
Als je bewust seks hebt met iemand waarvan je weet dat die persoon een partner heeft en dus vreemdgaat dan mag je wat mij betreft hier verantwoording voor afleggen naar de persoon in kwestie. Vind ik toch een aanval op hem.

En dan heb ik het niet over seks hebben met iemand waarvan je dit niet wist, maar als je echt achter de rug van een andere vent aan zijn vrouw zit dan heb je bij de meeste mannen wel een probleem.

quote:
13s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 11:40 schreef Puzzie het volgende:
Ik ga geen moeite meer doen in R&P als alles continu wordt verwijderd.
Niet okay modjes :')
Zou wel fijn zijn als dan het verwijderde bericht toch ergens blijft staan met een melding van "Dit bericht is verwijderd vanwege dit of dat" dan snappen mensen meer waarom en hoe het zit.
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
  dinsdag 15 juli 2025 @ 11:46:50 #41
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218219165
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 11:43 schreef SuperNeger het volgende:

[..]
Als je bewust seks hebt met iemand waarvan je weet dat die persoon een partner heeft en dus vreemdgaan dan mag je wat mij betreft hier verantwoording voor afleggen naar de persoon in kwestie.

En dan heb ik het niet over seks hebben met iemand waarvan je dit niet wist, maar als je echt achter de rug van een andere vent aan zijn vrouw zit dan heb je bij de meeste mannen wel een probleem.
[..]
Zou wel fijn zijn als dan het verwijderde bericht toch ergens blijft staan met een melding van "Dit bericht is verwijderd vanwege dit of dat" dan snappen mensen meer waarom en hoe het zit.