Ik weet wat er bij mij allemaal in de buurt woont.quote:Op maandag 14 juli 2025 10:58 schreef Optimizer het volgende:
Natuurlijk wel lid worden, zo heb je direct alle nummers van eenzame vrouwen in de buurt.
Zijn leven op FOK! is een leugen net zoals dat van werkmanquote:Op maandag 14 juli 2025 13:20 schreef Stepperoller het volgende:
Je hele PoHi gaat over je problemen met mensen afwijzen/iets weigeren, zoek eens hulp als het zo'n grote rol in je leven speelt.
Maar daar ben je zeker weer te fragiel voor
Dat is ook om op de buurt te letten, als er dan iets voor je deur gebeurt vraagt iedereen of jij het hebt gezien.quote:Op maandag 14 juli 2025 10:52 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Nee, ik wil geen lid worden van de groepsapp dus je hoeft er ook niet iedere keer voor aan mijn deurbel te hangen.
Ik ben expres geen lid omdat het mij
geen bal interesseert wanneer kleine Eduardo zijn eerste poepje heeft gedaan of Laura heeft leren fietsen.
En het boeit me ook niet dat Rogier van de overkant een nieuwe caravan heeft of dat Nelly op de hoek een nieuwe tas heeft gekocht.
Voor mij hoeft dat domme apptoontje mij niet drie keer per dag uit mijn ritme te halen als ik met betere dingen bezig ben.
En alles is beter dan een verplichte 👍 te moeten zetten op onzin die me geen bal interesseert.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |