Of ik ook, net als die als bezette vrouw, best wel een zijsprong met jou zou willen maken?quote:
Wel eerst ff palen voor "bewijs"quote:Op vrijdag 11 juli 2025 19:56 schreef Armani XL het volgende:
Even een gesprekje met die partner voeren.
Obviouslyquote:Op vrijdag 11 juli 2025 20:03 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Wel eerst ff palen voor "bewijs"
Dat begint met "even iets anders willen" waarna het uitgroeit tot meer dan dat en op het moment suprême kiest ze voor haar eigen vent en dan sta je met lege handen en in het ergste geval met een gebroken hart.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 19:44 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Verhaal in het kort: Een dame waarvan bekend is dat ze in een relatie zit heeft me laten weten dat ze iets met mij wil omdat ze wel houdt van "iets anders tussendoor"
Volgens mij informatie weet haar partner hier niks van.
Ik heb haar meteen duidelijk en zonder omwegen afgewezen en verteld dat ik mezelf niet leen voor dit soort praktijken. Iets wat ze volgens mij aan haar gezicht te zien niet echt kon waarderen. Ze zei verder niks maar ze is duidelijk niet te zuinig gegeneerd afgedropen. Duidelijk niet de reactie die ze verwacht had.
Het kan mij echter niks schelen want ik heb zelf heb op deze manier vroeger ook meer dan eens een mes in mijn rug gehad en of ze nou mooi of lekker zijn boeit me niet, ik krijg zulke mensen gewoon niet door mijn strot.
Hoe staan jullie hier tegenover?
En een lege zak.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 20:24 schreef SemperLibertas het volgende:
eigen vent en dan sta je met lege handen en in het ergste geval met een gebroken hart.
Omdat gebonden vrouwen vrijwel grenzeloos zijn in bedquote:Op vrijdag 11 juli 2025 21:30 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
.
Waarom seks hebben met een afgelikte boterham als je ook gewoon een maagd aan je paal kunt rijgen.
En natuurlijk even alles vanuit verschillende hoeken op film zetten met 4k materiaal! Voor het juridische stukje dat wellicht nog kan volgenquote:Op vrijdag 11 juli 2025 20:03 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Wel eerst ff palen voor "bewijs"
Eerst dezelfde kwaliteiten hebben als een man en dan pas zeiken.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 13:41 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik lees weer zeer vrouwonvriendelijke reacties.
Wat is dit nu voor idiotie? Alsof alle mannen wasmachines tillen. Ik ken er zat die er niet aan beginnen. Inclusief ik zelf. Ik mis dan vast 'mannelijke kwaliteit'. Wat dat ook moge zijn. Uit je eerste zin blijkt ook nog dat die mannelijke kwaliteiten in jouw beleving meer waard zijn dan 'vrouwelijke' kwaliteiten. Mag jij je even lekker hoogverheven zitten voelen bovenop de apenrots.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:54 schreef Pendule het volgende:
[..]
Eerst dezelfde kwaliteiten hebben als een man en dan pas zeiken.
Niet gelijkheid willen als jij je niet gelijk kan gedragen. Til maar eens een wasmachine, dan verder roepen.
Ik ben homo en zo verwijfd als wat, maar wijven die gaan zitten zeiken over mannen die grappen maken over vrouwen komen mij mijn strot uit.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:50 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Wat is dit nu voor idiotie? Alsof alle mannen wasmachines tillen. Ik ken er zat die er niet aan beginnen. Inclusief ik zelf. Ik mis dan vast 'mannelijke kwaliteit'. Wat dat ook moge zijn. Uit je eerste zin blijkt ook nog dat die mannelijke kwaliteiten in jouw beleving meer waard zijn dan 'vrouwelijke' kwaliteiten. Mag jij je even lekker hoogverheven zitten voelen bovenop de apenrots.
Aan een bovenlader wil ik nog wel beginnen. Ik heb zelf een bovenlader en ik heb hem wel eens moeten tillen. Het viel best mee. Maar aan een voorlader ga ik niet beginnen.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:54 schreef Pendule het volgende:
Til maar eens een wasmachine, dan verder roepen.
Ik kan niet voor haar spreken, maar het kan zijn dat @Boca_Raton wat vaker vrouwonvriendelijke reacties leest en het er net één te veel was. Dit is er bijvoorbeeld ook één. En als jij dan toch in mannelijke kwaliteiten wil denken. Had jij, als man, dan niet gewoon je schouders kunnen ophalen bij het lezen van haar bericht? Nu heb je nogal een emo-reactie gegeven. Terwijl rationaliteit een mannelijke kwaliteit is volgens de aanhangers van Tate, toch?quote:Op zaterdag 12 juli 2025 22:54 schreef Pendule het volgende:
Ik ben homo en zo verwijfd als wat, maar wijven die gaan zitten zeiken over mannen die grappen maken over vrouwen komen mij mijn strot uit.
Ah, postnr. 23, het verklaart een hoop.quote:Op zaterdag 12 juli 2025 21:54 schreef Pendule het volgende:
[..]
Eerst dezelfde kwaliteiten hebben als een man en dan pas zeiken.
Niet gelijkheid willen als jij je niet gelijk kan gedragen. Til maar eens een wasmachine, dan verder roepen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |