quote:Op zaterdag 9 juli 2022 11:17 schreef Farenji het volgende:
"Sorry ik vind je gewoon niet aantrekkelijk, ik voel geen klik en je hebt al twee of drie kids waar ik me niet mee zie lopen”
In jou geval als inwoner van Urk:quote:Op zaterdag 9 juli 2022 11:15 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Omgekeerd geen probleem.
Een appje met "geen interesse meer" verstuurd door de dames en ze kunnen verder.
Afwijzing is meestal ook het werk van de dames.
Andersom ligt dat toch vaak gevoeliger, vrouwen worden ook niet zo vaak afgewezen en mannen behoren ook soort van altijd beschikbaar te zijn of zoiets.
Maar wat als je de dame in kwestie gewoon niet aantrekkelijk vind?
Of gewoon geen klik voelt?
Of al twee of drie kids heeft waar je je niet mee ziet lopen?
Hoe pakken de heren dat hier aan?
Korte samenvatting voor TS.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 13:13 schreef PiyeReloaded het volgende:
Het maakt in principe heel weinig uit, zolang je niet in de valkuil trapt je bezwaren als iets tijdelijks over te laten komen. Nog belangrijker, als je haar vaker spreekt, is om geen gedrag meer te vertonen dat als flirt kan worden opgevat. Want je afwijzing kan nog zo duidelijk zijn, als je erna dubbele signalen afgeeft wordt het al snel een slepende kwestie.
Dit zou voor mij wel de pijn verlichten, want iemand die zo'n pubercliché gebruikt om het gebrek aan liefdesinteresse te verwoorden is het voor mij ook niet.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 15:59 schreef FlippingCoin het volgende:
Het ligt niet aan jou maar aan mij.
Joe.
Zolang je mij verder met rust laat heb ik daar ook helemaal vrede mee.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 16:15 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Dit zou voor mij wel de pijn verlichten, want iemand die zo'n pubercliché gebruikt om het gebrek aan liefdesinteresse te verwoorden is het voor mij ook niet.
Als ik zeg dat ik een account op FOK! heb is het meestal wel gelijk klaar.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 11:15 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Omgekeerd geen probleem.
Een appje met "geen interesse meer" verstuurd door de dames en ze kunnen verder.
Afwijzing is meestal ook het werk van de dames.
Andersom ligt dat toch vaak gevoeliger, vrouwen worden ook niet zo vaak afgewezen en mannen behoren ook soort van altijd beschikbaar te zijn of zoiets.
Maar wat als je de dame in kwestie gewoon niet aantrekkelijk vind?
Of gewoon geen klik voelt?
Of al twee of drie kids heeft waar je je niet mee ziet lopen?
Hoe pakken de heren dat hier aan?
Ja boeien, als ik ergens anders ga werken boeit het mij toch ook niet meer of mijn oude werkgever daarom pisnijdig is? Blik vooruit en doorlopen.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 16:47 schreef pokkerdepok het volgende:
kan wel uit ervaring zeggen, dat dames dat niet goed opnemen. gewoon geen een.
Niet de ballen om gewoon te zeggen:quote:Op zaterdag 9 juli 2022 17:10 schreef herverwijderd het volgende:
Ik zeg dan meestal na de date dat ik haar wel een tikkie stuur. Dan snappen ze het wel.
Genoeg vrouwen die dat wel oké vinden, dan zit je ermee.quote:Op zondag 10 juli 2022 10:22 schreef corehype het volgende:
Ik heb een paar anderen vind je dat oke?
En dan wijzen ze jou vanzelf af
Toen hadden ze nog geen tikkie, denk ik.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 18:01 schreef Werkman het volgende:
[..]
Niet de ballen om gewoon te zeggen:
"Het was leuk en gezellig maar ik zie hier van mijn kant niks meer van komen."
Dat deed ik in mijn vrijgezellentijd.
Kort, vriendelijk, beleefd en duidelijk.
Ik weet ook eigenlijk niet wat het is.quote:Op zondag 10 juli 2022 15:25 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Toen hadden ze nog geen tikkie, denk ik.
Nodig ze uit voor een trio of gangbang dan is het weer top!quote:Op zondag 10 juli 2022 12:08 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Genoeg vrouwen die dat wel oké vinden, dan zit je ermee.
Je moet het dan ook gewoon melden en verder geen discussie aangaan. Je niet laten verleiden tot een hoe en waarom verhaaltje waarbij de ander tegenwerpingen gaat maken.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 16:47 schreef pokkerdepok het volgende:
kan wel uit ervaring zeggen, dat dames dat niet goed opnemen. gewoon geen een.
Ook mannen hebben maar zelden nog zin in joepie de poepie doen met elkaar na een (fatsoenlijke) afwijzing.quote:Op zondag 10 juli 2022 13:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Het cliché dat vrouwen niet met afwijzingen om kunnen gaan geldt natuurlijk niet voor alle vrouwen maar mijn ervaring is wel dat ze dan ineens heel kil en koud kunnen worden. Als man houd je er denk ik toch iets meer rekening mee.
De rekening splitten, via een app.quote:Op zondag 10 juli 2022 16:05 schreef Werkman het volgende:
[..]
Ik weet ook eigenlijk niet wat het is.
Ik lees het hier voor het eerst.
Wat betekent het eigenlijk?
Dat is wel zo maar ben zelf altijd heel relaxt met afwijzingen omgegaan. Al heeft dat misschien ook te maken met mijn visie op relaties, ik geloof namelijk dat er heel veel matches mogelijk zijn tussen mensen. En dat als 1 van de 2 het niet wil het meteen duidelijk is dat er geen match is. Dus daar kon ik altijd goed mee omgaan. Op naar de volgende.quote:Op zondag 10 juli 2022 18:04 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Ook mannen hebben maar zelden nog zin in joepie de poepie doen met elkaar na een (fatsoenlijke) afwijzing.
Zeker als de ander wel nog verder wilde is het toch een beetje awkward. Er valt dan nog weinig te zeggen en te doen. Het beste is als de wegen direct daarna kunnen scheiden.
Ik heb weleens iemand afgewezen die nog met me mee moest rijden een kwartiertje. Hij had wel graag verder gewild. Dat was toch een ongemakkelijke situatie, hij was niet onvriendelijk erover en deed niet zielig ofzo. Maar het was wel duidelijk dat hij het niet leuk vond en dat gaf een ongemakkelijke stilte.
En dat is best te begrijpen, het lijkt me ook niet leuk om te horen te krijgen dat de ander je niet ziet zitten terwijl jij het juist wel zag zitten, hoe vriendelijk iemand dat ook brengt.
Ik split 'm zelf.quote:Op zondag 10 juli 2022 18:06 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
De rekening splitten, via een app.
Dan stuur je een tikkie, kan iemand direct geld overmaken.
ik ben altijd juist direct en to the point.quote:Op zondag 10 juli 2022 17:49 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Je moet het dan ook gewoon melden en verder geen discussie aangaan. Je niet laten verleiden tot een hoe en waarom verhaaltje waarbij de ander tegenwerpingen gaat maken.
Dat is met mannen net zo, kort, duidelijk en fatsoenlijk is het beste.
Als je al een relatie hebt gehad met iemand is het anders, dan is wat meer uitleg wel zo redelijk. Maar zelfs dan is het beter om er geen oeverloze discussie van te maken.
Wij kunnen wel wat hebben hoor, Faxie.quote:Op zondag 10 juli 2022 14:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als je dat zegt voelt een vrouw zich vast wel afgewezen ja
De beruchte 1 euro tikkies.quote:Op zondag 10 juli 2022 18:06 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
De rekening splitten, via een app.
Dan stuur je een tikkie, kan iemand direct geld overmaken.
Maar wie zou jou dan afwijzen?quote:Op zondag 10 juli 2022 19:03 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Wij kunnen wel wat hebben hoor, Faxie.
Niemand zou dat durven uiteraard. En terecht.quote:
Ja je schijnt te bijtenquote:Op zondag 10 juli 2022 22:18 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Niemand zou dat durven uiteraard. En terecht.
In het geval van Urk is het eerder:quote:Op zaterdag 9 juli 2022 11:25 schreef Werkman het volgende:
[..]
In jou geval als inwoner van Urk:
"Luister, we zijn familie.
Dit gaat niet werken."
Dus waar anderen bij waren?quote:Op woensdag 13 juli 2022 19:46 schreef Joopklepzeiker het volgende:
De reden dat ik dit topic groot heb is omdat ik een (oudere) dame vriendelijk maar beslist heb afgewezen op mijn werk.
Gewoon omdat het qua karakter mijn type niet is.
Ze was hier totaal niet op voorbereid en behandeld me nu met koelte en afstandelijkheid.
Ze was nogal ad rem om mij uit te vragen op de werkvloer en zette mij voor het blok om dan ook gelijk nee te zeggen.
Als zij het vraagt waar anderen bij zijn moet ik ook antwoord geven waar anderen bij zijn.quote:Op woensdag 13 juli 2022 20:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dus waar anderen bij waren?
Het was wel tactischer geweest om dat misschien even onder vier ogen te doen.
Ik weet niet wat voor werkvloer dat is. Maar kijk er dan niet van op dat ze je na die publiekelijke afwijzing helemaal niet meer moet.quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:12 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Als zij het vraagt waar anderen bij zijn moet ik ook antwoord geven waar anderen bij zijn.
Vind dat ook een vreemde actie hoor.quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:12 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Als zij het vraagt waar anderen bij zijn moet ik ook antwoord geven waar anderen bij zijn.
quote:Op woensdag 13 juli 2022 20:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dus waar anderen bij waren?
Het was wel tactischer geweest om dat misschien even onder vier ogen te doen.
Zijn jullie besodemieterd!quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:45 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Vind dat ook een vreemde actie hoor.
Ik zou in dat geval ook aangeven dat ik me voor het blok gezet voel en er 1 op 1 op terug wil komen.
Maar dan moet je ook niet gaan lopen klagen dat ze niet meer aardig tegen je doen.quote:Op donderdag 14 juli 2022 00:16 schreef Werkman het volgende:
[..]
[..]
Zijn jullie besodemieterd!
Gewoon "nee" zeggen.
Niet in discussie gaan, geen drama maken, kort, duidelijk, vriendelijk en vooral nonchalant gewoon zeggen waar het op staat en zonder onderbreking gelijk doorgaan met je werk.
Klaar!
Als je verder goed met haar op kan schieten kan je altijd nog even zeggen dat je erdoor verrast werd, dat je haar verder een leuke/fijne collega vindt en het niet de bedoeling was dat ze zich rot zou voelen.quote:Op woensdag 13 juli 2022 19:46 schreef Joopklepzeiker het volgende:
De reden dat ik dit topic groot heb is omdat ik een (oudere) dame vriendelijk maar beslist heb afgewezen op mijn werk.
Gewoon omdat het qua karakter mijn type niet is.
Ze was hier totaal niet op voorbereid en behandeld me nu met koelte en afstandelijkheid.
Ze was nogal ad rem om mij uit te vragen op de werkvloer en zette mij voor het blok om dan ook gelijk nee te zeggen.
Nee jij bent betoeterd!!quote:Op donderdag 14 juli 2022 00:16 schreef Werkman het volgende:
[..]
[..]
Zijn jullie besodemieterd!
Gewoon "nee" zeggen.
Niet in discussie gaan, geen drama maken, kort, duidelijk, vriendelijk en vooral nonchalant gewoon zeggen waar het op staat en zonder onderbreking gelijk doorgaan met je werk.
Klaar!
Iets zeggen in de trant van dat je al met iemand anders aan het daten bent ofzo, geeft denk ik het minste schaamte voor de ander in die situatie.quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:12 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |