quote:Op zaterdag 9 juli 2022 11:17 schreef Farenji het volgende:
"Sorry ik vind je gewoon niet aantrekkelijk, ik voel geen klik en je hebt al twee of drie kids waar ik me niet mee zie lopen”
In jou geval als inwoner van Urk:quote:Op zaterdag 9 juli 2022 11:15 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Omgekeerd geen probleem.
Een appje met "geen interesse meer" verstuurd door de dames en ze kunnen verder.
Afwijzing is meestal ook het werk van de dames.
Andersom ligt dat toch vaak gevoeliger, vrouwen worden ook niet zo vaak afgewezen en mannen behoren ook soort van altijd beschikbaar te zijn of zoiets.
Maar wat als je de dame in kwestie gewoon niet aantrekkelijk vind?
Of gewoon geen klik voelt?
Of al twee of drie kids heeft waar je je niet mee ziet lopen?
Hoe pakken de heren dat hier aan?
Korte samenvatting voor TS.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 13:13 schreef PiyeReloaded het volgende:
Het maakt in principe heel weinig uit, zolang je niet in de valkuil trapt je bezwaren als iets tijdelijks over te laten komen. Nog belangrijker, als je haar vaker spreekt, is om geen gedrag meer te vertonen dat als flirt kan worden opgevat. Want je afwijzing kan nog zo duidelijk zijn, als je erna dubbele signalen afgeeft wordt het al snel een slepende kwestie.
Dit zou voor mij wel de pijn verlichten, want iemand die zo'n pubercliché gebruikt om het gebrek aan liefdesinteresse te verwoorden is het voor mij ook niet.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 15:59 schreef FlippingCoin het volgende:
Het ligt niet aan jou maar aan mij.
Joe.
Zolang je mij verder met rust laat heb ik daar ook helemaal vrede mee.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 16:15 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Dit zou voor mij wel de pijn verlichten, want iemand die zo'n pubercliché gebruikt om het gebrek aan liefdesinteresse te verwoorden is het voor mij ook niet.
Als ik zeg dat ik een account op FOK! heb is het meestal wel gelijk klaar.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 11:15 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Omgekeerd geen probleem.
Een appje met "geen interesse meer" verstuurd door de dames en ze kunnen verder.
Afwijzing is meestal ook het werk van de dames.
Andersom ligt dat toch vaak gevoeliger, vrouwen worden ook niet zo vaak afgewezen en mannen behoren ook soort van altijd beschikbaar te zijn of zoiets.
Maar wat als je de dame in kwestie gewoon niet aantrekkelijk vind?
Of gewoon geen klik voelt?
Of al twee of drie kids heeft waar je je niet mee ziet lopen?
Hoe pakken de heren dat hier aan?
Ja boeien, als ik ergens anders ga werken boeit het mij toch ook niet meer of mijn oude werkgever daarom pisnijdig is? Blik vooruit en doorlopen.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 16:47 schreef pokkerdepok het volgende:
kan wel uit ervaring zeggen, dat dames dat niet goed opnemen. gewoon geen een.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |