abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205303340
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2022 22:18 schreef Speedfight het volgende:

[..]
Niemand zou dat durven uiteraard. En terecht.
Ja je schijnt te bijten ;(
pi_205305149
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2022 11:25 schreef Werkman het volgende:

[..]
In jou geval als inwoner van Urk:
"Luister, we zijn familie.
Dit gaat niet werken."
In het geval van Urk is het eerder:
"Luister, we zijn geen familie. Dit gaat niet werken."
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_205305201
Wat vaak goed werkt in mijn ervaring is door het niet persoonlijk (richting haar) te maken. Wat ik bijvoorbeeld zeg is dat ik op dit moment nog niet klaar ben voor een relatie / om me te committeren. Veel vrouwen zien mannen toch als onverantwoordelijke en ietwat kinderlijke wezens, dus dat gaat er vrij makkelijk in.

Als je het namelijk wel persoonlijk maakt, met uitlatingen als je bent niet helemaal mijn type, heb ik gemerkt dat bij vrouwen een soort van nijd jegens jou ontstaat waar je voorlopig niet meer vanaf komt. Ook al heb je ze nooit iets misdaan. Zelfs al heb je nooit seks met ze gehad/ gezoend ofzo. Dan gaan ze voortaan, mocht jij ter sprake komen bij hun vriendinnen ofzo, met een '' :') '' houding over je praten en waar je eerst fantastisch was, deugt er opeens niks meer aan je, omdat ze kennelijk toch in hun ego gekrenkt zijn.

Tenzij je dat niets boeit natuurlijk, maar als je net doet alsof je het probleem echt bij jezelf zoekt, dan levert dat over het algemeen minder een negatieve respons op.
pi_205305950
Bedenk dat het hier gaat om afwijzen, niet om uitmaken.
Dat zijn twee verschillende dingen. Met iemand die je afwijst heb je nooit wat gehad.
Dus hoeft het ook niet langdradig te zijn.
Het is net een militaire operatie, bom droppen en weg wezen.
  woensdag 13 juli 2022 @ 19:46:27 #55
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_205332937
De reden dat ik dit topic groot heb is omdat ik een (oudere) dame vriendelijk maar beslist heb afgewezen op mijn werk.
Gewoon omdat het qua karakter mijn type niet is.
Ze was hier totaal niet op voorbereid en behandeld me nu met koelte en afstandelijkheid.
Ze was nogal ad rem om mij uit te vragen op de werkvloer en zette mij voor het blok om dan ook gelijk nee te zeggen.
  woensdag 13 juli 2022 @ 20:20:36 #56
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_205333380
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 19:46 schreef Joopklepzeiker het volgende:
De reden dat ik dit topic groot heb is omdat ik een (oudere) dame vriendelijk maar beslist heb afgewezen op mijn werk.
Ze was hier totaal niet op voorbereid en behandeld me nu met koelte en afstandelijkheid.
Ze was nogal ad rem om mij uit te vragen op de werkvloer en zette mij voor het blok om dan ook gelijk nee te zeggen.
Dus waar anderen bij waren?

Het was wel tactischer geweest om dat misschien even onder vier ogen te doen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_205333622
Ik hanteer hetzelfde motto als Herman Finkers

'romantiek is leuk, maar het moet wel betaalbaar blijven'

:P
"You can call me Susan if it makes you happy"
  woensdag 13 juli 2022 @ 22:12:30 #58
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_205335095
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2022 20:20 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Als zij het vraagt waar anderen bij zijn moet ik ook antwoord geven waar anderen bij zijn.
  woensdag 13 juli 2022 @ 22:21:44 #59
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_205335293
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 22:12 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Als zij het vraagt waar anderen bij zijn moet ik ook antwoord geven waar anderen bij zijn.
Ik weet niet wat voor werkvloer dat is. Maar kijk er dan niet van op dat ze je na die publiekelijke afwijzing helemaal niet meer moet.
pi_205335620
quote:

[..]
Vind dat ook een vreemde actie hoor.
Ik zou in dat geval ook aangeven dat ik me voor het blok gezet voel en er 1 op 1 op terug wil komen.
pi_205336545
quote:
1s.gif Op woensdag 13 juli 2022 20:20 schreef Lienekien het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 22:45 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Vind dat ook een vreemde actie hoor.
Ik zou in dat geval ook aangeven dat ik me voor het blok gezet voel en er 1 op 1 op terug wil komen.
Zijn jullie besodemieterd!
Gewoon "nee" zeggen.
Niet in discussie gaan, geen drama maken, kort, duidelijk, vriendelijk en vooral nonchalant gewoon zeggen waar het op staat en zonder onderbreking gelijk doorgaan met je werk.
Klaar!
  donderdag 14 juli 2022 @ 00:21:47 #62
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_205336565
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2022 00:16 schreef Werkman het volgende:

[..]
[..]
Gewoon "nee" zeggen.
Niet in discussie gaan, geen drama maken, kort, duidelijk, vriendelijk en vooral nonchalant gewoon zeggen waar het op staat en zonder onderbreking gelijk doorgaan met je werk.
Klaar!
Maar dan moet je ook niet gaan lopen klagen dat ze niet meer aardig tegen je doen.

Of topics openen om te vragen hoe het moet en wat je toch verkeerd doet.
  donderdag 14 juli 2022 @ 07:07:58 #63
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_205336819
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juli 2022 19:46 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Als je verder goed met haar op kan schieten kan je altijd nog even zeggen dat je erdoor verrast werd, dat je haar verder een leuke/fijne collega vindt en het niet de bedoeling was dat ze zich rot zou voelen.

Maar ik zou het eerst even een paar daagjes aankijken, gewoon vriendelijk blijven doen, kletspraatje proberen te maken (als jullie dat gewoonlijk wel deden).

Vaak is het wel genoeg als het duidelijk is dat het verder gewoon normaal blijft. Is het eventjes awkward en komt het wel goed.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  Tettenkoning donderdag 14 juli 2022 @ 11:04:56 #64
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_205338242
"Het was gezellig maar ik voel het niet"
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_205339581
quote:
1s.gif Op donderdag 14 juli 2022 00:16 schreef Werkman het volgende:

[..]
[..]
Gewoon "nee" zeggen.
Klaar!
Nee jij bent betoeterd!!

Beetje voor mij willen bepalen hoe ik mijn grenzen aangeef. :') Ik zal één op een namelijk ook aangeven dat ik dat soort publiekelijke geintjes over mijn grens heen vindt gaan.

Dat jij je er als zonder communicatieve vaardigheden lekker makkelijk vanaf maakt door gewoon keihard nee te brullen (wat mi juist weer veel vragen kan oproepen bij degene die het in eerste instantie vraagt, want die heeft blijkbaar al niet een al te beste sociale antenne) betekent niet dat een ander dat ook moet doen.
pi_205340225
Op het werk? Dan zeg je toch gewoon 'nee dank je' omdat je 'privé en werk gescheiden houdt'?, niets raars aan, op veel werkplekken zijn relaties op de werkvloer ook niet gewenst volgens het officiële beleid van de werkgever. En je kan het altijd nog achteraf zo uitleggen aan haar ook. Succes!
pi_205347073
quote:

[..]
Iets zeggen in de trant van dat je al met iemand anders aan het daten bent ofzo, geeft denk ik het minste schaamte voor de ander in die situatie.
Maar verder natuurlijk sowieso beetje dom van haar om dit in aanwezigheid van anderen te doen.
Eerst denken, dan typen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')