Ja je schijnt te bijtenquote:Op zondag 10 juli 2022 22:18 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Niemand zou dat durven uiteraard. En terecht.
In het geval van Urk is het eerder:quote:Op zaterdag 9 juli 2022 11:25 schreef Werkman het volgende:
[..]
In jou geval als inwoner van Urk:
"Luister, we zijn familie.
Dit gaat niet werken."
Dus waar anderen bij waren?quote:Op woensdag 13 juli 2022 19:46 schreef Joopklepzeiker het volgende:
De reden dat ik dit topic groot heb is omdat ik een (oudere) dame vriendelijk maar beslist heb afgewezen op mijn werk.
Gewoon omdat het qua karakter mijn type niet is.
Ze was hier totaal niet op voorbereid en behandeld me nu met koelte en afstandelijkheid.
Ze was nogal ad rem om mij uit te vragen op de werkvloer en zette mij voor het blok om dan ook gelijk nee te zeggen.
Als zij het vraagt waar anderen bij zijn moet ik ook antwoord geven waar anderen bij zijn.quote:Op woensdag 13 juli 2022 20:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dus waar anderen bij waren?
Het was wel tactischer geweest om dat misschien even onder vier ogen te doen.
Ik weet niet wat voor werkvloer dat is. Maar kijk er dan niet van op dat ze je na die publiekelijke afwijzing helemaal niet meer moet.quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:12 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Als zij het vraagt waar anderen bij zijn moet ik ook antwoord geven waar anderen bij zijn.
Vind dat ook een vreemde actie hoor.quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:12 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
Als zij het vraagt waar anderen bij zijn moet ik ook antwoord geven waar anderen bij zijn.
quote:Op woensdag 13 juli 2022 20:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dus waar anderen bij waren?
Het was wel tactischer geweest om dat misschien even onder vier ogen te doen.
Zijn jullie besodemieterd!quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:45 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Vind dat ook een vreemde actie hoor.
Ik zou in dat geval ook aangeven dat ik me voor het blok gezet voel en er 1 op 1 op terug wil komen.
Maar dan moet je ook niet gaan lopen klagen dat ze niet meer aardig tegen je doen.quote:Op donderdag 14 juli 2022 00:16 schreef Werkman het volgende:
[..]
[..]
Zijn jullie besodemieterd!
Gewoon "nee" zeggen.
Niet in discussie gaan, geen drama maken, kort, duidelijk, vriendelijk en vooral nonchalant gewoon zeggen waar het op staat en zonder onderbreking gelijk doorgaan met je werk.
Klaar!
Als je verder goed met haar op kan schieten kan je altijd nog even zeggen dat je erdoor verrast werd, dat je haar verder een leuke/fijne collega vindt en het niet de bedoeling was dat ze zich rot zou voelen.quote:Op woensdag 13 juli 2022 19:46 schreef Joopklepzeiker het volgende:
De reden dat ik dit topic groot heb is omdat ik een (oudere) dame vriendelijk maar beslist heb afgewezen op mijn werk.
Gewoon omdat het qua karakter mijn type niet is.
Ze was hier totaal niet op voorbereid en behandeld me nu met koelte en afstandelijkheid.
Ze was nogal ad rem om mij uit te vragen op de werkvloer en zette mij voor het blok om dan ook gelijk nee te zeggen.
Nee jij bent betoeterd!!quote:Op donderdag 14 juli 2022 00:16 schreef Werkman het volgende:
[..]
[..]
Zijn jullie besodemieterd!
Gewoon "nee" zeggen.
Niet in discussie gaan, geen drama maken, kort, duidelijk, vriendelijk en vooral nonchalant gewoon zeggen waar het op staat en zonder onderbreking gelijk doorgaan met je werk.
Klaar!
Iets zeggen in de trant van dat je al met iemand anders aan het daten bent ofzo, geeft denk ik het minste schaamte voor de ander in die situatie.quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:12 schreef Joopklepzeiker het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |