Pijnlijk, maar hij weet ook dat Trump heel de dag door Fox News kijkt. Rutte heeft een zelf-vernederende strategie gekozen en de toekomst zal uitwijzen of het de juiste was. Ik had dit niet gekund.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 02:58 schreef Kijkertje het volgende:
https://bsky.app/profile/atrupar.com/post/3ltxgpnpxnn2o
[ afbeelding ]
Echt waar!
Mwoah, 50 dagen. Genoeg TACO tijd ingebouwd. 50 dagen voor Rusland om nog zoveel mogelijk land in te nemen en burgers af te slachten. En tegen die tijd geeft Trump weer 50 dagen, want dat is zijn modus operandi.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik gok dat Mark wat heeft ingefluisterd bij Trump over dat Vlad hem ontzettend te kakken zet. Da's precies wat die zwakzinnige egotripper nodig heeft om radicaal te draaien richting Poetin. Het valt alleen niet uit te sluiten dat ie morgen weer totaal anders reageert, het blijven dagkoersen.
Telkens wanneer Trump zegt: "this war would not have happened if I were president" denk ik dat dat zou komen omdat hij Rusland geen strobreed in de weg zou leggen om Oekraïne in te nemen. Tot nu toe stelt hij niet teleur (of wel, is maar net hoe je 't ziet).quote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:49 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Mwoah, 50 dagen. Genoeg TACO tijd ingebouwd. 50 dagen voor Rusland om nog zoveel mogelijk land in te nemen en burgers af te slachten. En tegen die tijd geeft Trump weer 50 dagen, want dat is zijn modus operandi.
We zijn nu al maanden lang aan het wachten op tarieven die ingetrokken worden, aangekondigd worden, bijgesteld worden, uitgesteld worden etc etc. Voorlopig heeft Trump nog niets gedaan tegen Putin.
De datum dat het afloopt is wel lullig. 2 September. Exact 80 jaar nadat Japan de overgave tekende op de USS Missouri.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:49 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Mwoah, 50 dagen. Genoeg TACO tijd ingebouwd. 50 dagen voor Rusland om nog zoveel mogelijk land in te nemen en burgers af te slachten. En tegen die tijd geeft Trump weer 50 dagen, want dat is zijn modus operandi.
We zijn nu al maanden lang aan het wachten op tarieven die ingetrokken worden, aangekondigd worden, bijgesteld worden, uitgesteld worden etc etc. Voorlopig heeft Trump nog niets gedaan tegen Putin.
Terwijl Trump campagne voerde om het vrijgegeven te krijgen..quote:Op dinsdag 15 juli 2025 11:18 schreef KoosVogels het volgende:
Misschien kan @:Chivaz ons uitleggen waarom de Republikeinen hiertegen hebben gestemd....
[ x ]
Donald zal wel wat chantagekansen hebben gevonden in die files.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 11:18 schreef KoosVogels het volgende:
Misschien kan @:Chivaz ons uitleggen waarom de Republikeinen hiertegen hebben gestemd....
[ x ]
Ik vermoed 2 dingen:quote:Op dinsdag 15 juli 2025 11:45 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Donald zal wel wat chantagekansen hebben gevonden in die files.
Onder druk gezet of betaald idd. Kompromat = macht.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 11:47 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik vermoed 2 dingen:
1)Trump komt te vaak voor in het dossier op een manier die hij maar moeilijk kan uitleggen.
2) Rijk volk heeft Trump onder druk gezet het e.e.a. niet te openbaren.
The Don, grifter in chief. FIFA laat zich ook weer van z'n beste kant zien hier.quote:Trump kept FIFA Club World Cup trophy for himself - leaving champions Chelsea to lift a replica
President Donald Trump revealed that FIFA officials gave him the Club World Cup trophy ahead of Chelsea’s win in inaugural competition’s final.
Before the showpiece game at MetLife Stadium, New Jersey, Trump told broadcaster DAZN that he was gifted the trophy, and that it currently sits in the Oval Office.
FIFA President Gianni Infantino visited the White House, along with the trophy, in March.
“They said, ‘Could you hold this trophy for a little while?’ We put it in the Oval Office,” Trump said. “And then I said, ‘When are you going to pick up the trophy?’ He says, ‘We're never going to pick it up. You can have it forever in the Oval Office. We're making a new one.’”
“And they actually made a new one. So that was quite exciting…It’s in the Oval right now,” he added.
This meant that, despite upsetting the odds with their triumph over European champions Paris Saint-Germain, Chelsea had to make do with the replica trophy.
Geen idee, ik ben immers niet helderziend. Ik verwacht na de midterms uiteraard dat heel de lijst wel word geopenbaard.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 11:18 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
Gaat Trump dan eindelijk zijn verkiezingsbelofte inlossen?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 12:06 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben immers niet helderziend. Ik verwacht na de midterms uiteraard dat heel de lijst wel word geopenbaard.
We zullen zien, wat dat betreft is Donald Trump helaas ook maar een politicus.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 12:07 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Gaat Trump dan eindelijk zijn verkiezingsbelofte inlossen?
Volgens Trump moet mensen zich niet zo druk lopen maken over Epstein. Hoe kijk je daar dan tegenaan?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 12:06 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben immers niet helderziend. Ik verwacht na de midterms uiteraard dat heel de lijst wel word geopenbaard.
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 15 juli 2025 12:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Volgens Trump moet mensen zich niet zo druk lopen maken over Epstein. Hoe kijk je daar dan tegenaan?
Geen idee. Je ziet Trump al jaren als halve godheid, dus ik gok dat je hem dit niet kwalijk neemt.quote:
Ziet er idd uit als een hele vriendelijke jongen…zou die ook gratis drugs aan alle verslaafden willen geven want zielig? Zelf heeft die al aardig van wat spul gepakt zo te zien….quote:Op dinsdag 15 juli 2025 09:13 schreef xpompompomx het volgende:
Hier gaan mensen ZIENDEND om zijn:
[ x ]
Ik neem aan dat dit satire isquote:Op dinsdag 15 juli 2025 12:03 schreef beefkeek het volgende:
Net wanneer je dacht dat het niet gekker kon:
[..]
The Don, grifter in chief. FIFA laat zich ook weer van z'n beste kant zien hier.
Dat moet natuurlijk nog even indalen en nog door wat ophitsende maga propaganda bronnen gepusht worden en daarna gaan de goed geïndoctrineerden weer dat napraten.. Ik vermoed dat ook de nu boze magamensen hier erin gaan trappen..quote:Op dinsdag 15 juli 2025 12:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Volgens Trump moet mensen zich niet zo druk lopen maken over Epstein. Hoe kijk je daar dan tegenaan?
Dat dat volk mensenhandel en bijbehorende ellende gaat goedpraten gaat prachtig om te aanschouwen worden.quote:Op dinsdag 15 juli 2025 13:07 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat moet natuurlijk nog even indalen en nog door wat ophitsende maga propaganda bronnen gepusht worden en daarna gaan de goed geïndoctrineerden weer dat napraten.. Ik vermoed dat ook de nu boze magamensen hier erin gaan trappen..
Mensenhandel moet weer leuk wordenquote:Op dinsdag 15 juli 2025 13:09 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat dat volk mensenhandel en bijbehorende ellende gaat goedpraten gaat prachtig om te aanschouwen worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |