abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218217698
Ik gok dat Mark wat heeft ingefluisterd bij Trump over dat Vlad hem ontzettend te kakken zet. Da's precies wat die zwakzinnige egotripper nodig heeft om radicaal te draaien richting Poetin. Het valt alleen niet uit te sluiten dat ie morgen weer totaal anders reageert, het blijven dagkoersen. :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_218217893
quote:
Pijnlijk, maar hij weet ook dat Trump heel de dag door Fox News kijkt. Rutte heeft een zelf-vernederende strategie gekozen en de toekomst zal uitwijzen of het de juiste was. Ik had dit niet gekund.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_218217938
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 09:21 schreef TheVulture het volgende:
Ik gok dat Mark wat heeft ingefluisterd bij Trump over dat Vlad hem ontzettend te kakken zet. Da's precies wat die zwakzinnige egotripper nodig heeft om radicaal te draaien richting Poetin. Het valt alleen niet uit te sluiten dat ie morgen weer totaal anders reageert, het blijven dagkoersen. :')
Mwoah, 50 dagen. Genoeg TACO tijd ingebouwd. 50 dagen voor Rusland om nog zoveel mogelijk land in te nemen en burgers af te slachten. En tegen die tijd geeft Trump weer 50 dagen, want dat is zijn modus operandi.
We zijn nu al maanden lang aan het wachten op tarieven die ingetrokken worden, aangekondigd worden, bijgesteld worden, uitgesteld worden etc etc. Voorlopig heeft Trump nog niets gedaan tegen Putin.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_218217963
Ook over 50 dagen gaat TACO niks doen natuurlijk. Net als de plannen van van alles en nog wat die altijd over 2 weken komen. Of de Epstein0-files die echt geopenbaard gaan worden. etc etc.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_218217970
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 09:49 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Mwoah, 50 dagen. Genoeg TACO tijd ingebouwd. 50 dagen voor Rusland om nog zoveel mogelijk land in te nemen en burgers af te slachten. En tegen die tijd geeft Trump weer 50 dagen, want dat is zijn modus operandi.
We zijn nu al maanden lang aan het wachten op tarieven die ingetrokken worden, aangekondigd worden, bijgesteld worden, uitgesteld worden etc etc. Voorlopig heeft Trump nog niets gedaan tegen Putin.
Telkens wanneer Trump zegt: "this war would not have happened if I were president" denk ik dat dat zou komen omdat hij Rusland geen strobreed in de weg zou leggen om Oekraïne in te nemen. Tot nu toe stelt hij niet teleur (of wel, is maar net hoe je 't ziet).
pi_218218342
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 09:49 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
De datum dat het afloopt is wel lullig. 2 September. Exact 80 jaar nadat Japan de overgave tekende op de USS Missouri.

Benieuwd of Trump het aandurft om zelf op die dag te capituleren.
pi_218218862
Misschien kan @Chivaz ons uitleggen waarom de Republikeinen hiertegen hebben gestemd....

twitter
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 15 juli 2025 @ 11:24:08 #208
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_218218893
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 11:18 schreef KoosVogels het volgende:
Misschien kan @:Chivaz ons uitleggen waarom de Republikeinen hiertegen hebben gestemd....

[ x ]
Terwijl Trump campagne voerde om het vrijgegeven te krijgen..

Promises made, promises broken.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_218219158
quote:
Misschien kan @:Chivaz ons uitleggen waarom de Republikeinen hiertegen hebben gestemd....

[ x ]
Donald zal wel wat chantagekansen hebben gevonden in die files.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_218219169
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 11:45 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]
Donald zal wel wat chantagekansen hebben gevonden in die files.
Ik vermoed 2 dingen:
1)Trump komt te vaak voor in het dossier op een manier die hij maar moeilijk kan uitleggen.
2) Rijk volk heeft Trump onder druk gezet het e.e.a. niet te openbaren.
  dinsdag 15 juli 2025 @ 11:50:46 #211
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_218219191
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 11:47 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ik vermoed 2 dingen:
1)Trump komt te vaak voor in het dossier op een manier die hij maar moeilijk kan uitleggen.
2) Rijk volk heeft Trump onder druk gezet het e.e.a. niet te openbaren.
Onder druk gezet of betaald idd. Kompromat = macht.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_218219254
Net wanneer je dacht dat het niet gekker kon:
quote:
Trump kept FIFA Club World Cup trophy for himself - leaving champions Chelsea to lift a replica

President Donald Trump revealed that FIFA officials gave him the Club World Cup trophy ahead of Chelsea’s win in inaugural competition’s final.

Before the showpiece game at MetLife Stadium, New Jersey, Trump told broadcaster DAZN that he was gifted the trophy, and that it currently sits in the Oval Office.

FIFA President Gianni Infantino visited the White House, along with the trophy, in March.

“They said, ‘Could you hold this trophy for a little while?’ We put it in the Oval Office,” Trump said. “And then I said, ‘When are you going to pick up the trophy?’ He says, ‘We're never going to pick it up. You can have it forever in the Oval Office. We're making a new one.’”

“And they actually made a new one. So that was quite exciting…It’s in the Oval right now,” he added.

This meant that, despite upsetting the odds with their triumph over European champions Paris Saint-Germain, Chelsea had to make do with the replica trophy.
The Don, grifter in chief. FIFA laat zich ook weer van z'n beste kant zien hier.
pi_218219264
quote:

[ x ]
Geen idee, ik ben immers niet helderziend. Ik verwacht na de midterms uiteraard dat heel de lijst wel word geopenbaard.
pi_218219272
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 12:06 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Geen idee, ik ben immers niet helderziend. Ik verwacht na de midterms uiteraard dat heel de lijst wel word geopenbaard.
Gaat Trump dan eindelijk zijn verkiezingsbelofte inlossen?
pi_218219280
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 12:07 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Gaat Trump dan eindelijk zijn verkiezingsbelofte inlossen?
We zullen zien, wat dat betreft is Donald Trump helaas ook maar een politicus.
pi_218219368
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 12:06 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Volgens Trump moet mensen zich niet zo druk lopen maken over Epstein. Hoe kijk je daar dan tegenaan?
  dinsdag 15 juli 2025 @ 12:26:54 #217
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_218219397
Trump is toch wat slimmer dan gedacht. Die heeft goed ingezien dat Europeanen hun moeder nog verkopen voor wat grijpstuivers en doodsbang de hele dag in hun broek poepen.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_218219444
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 12:22 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Volgens Trump moet mensen zich niet zo druk lopen maken over Epstein. Hoe kijk je daar dan tegenaan?
Wat denk je zelf?
pi_218219482
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 12:33 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Wat denk je zelf?
Geen idee. Je ziet Trump al jaren als halve godheid, dus ik gok dat je hem dit niet kwalijk neemt.
pi_218219534
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 09:13 schreef xpompompomx het volgende:
Hier gaan mensen ZIENDEND om zijn:
[ x ]
Ziet er idd uit als een hele vriendelijke jongen…zou die ook gratis drugs aan alle verslaafden willen geven want zielig? Zelf heeft die al aardig van wat spul gepakt zo te zien….
pi_218219558
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 12:03 schreef beefkeek het volgende:
Net wanneer je dacht dat het niet gekker kon:
[..]
The Don, grifter in chief. FIFA laat zich ook weer van z'n beste kant zien hier.
Ik neem aan dat dit satire is
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_218219679
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 12:22 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Dat moet natuurlijk nog even indalen en nog door wat ophitsende maga propaganda bronnen gepusht worden en daarna gaan de goed geïndoctrineerden weer dat napraten.. Ik vermoed dat ook de nu boze magamensen hier erin gaan trappen..
pi_218219691
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 13:07 schreef Basp1 het volgende:

[..]
Dat moet natuurlijk nog even indalen en nog door wat ophitsende maga propaganda bronnen gepusht worden en daarna gaan de goed geïndoctrineerden weer dat napraten.. Ik vermoed dat ook de nu boze magamensen hier erin gaan trappen..
Dat dat volk mensenhandel en bijbehorende ellende gaat goedpraten gaat prachtig om te aanschouwen worden. _O_
  dinsdag 15 juli 2025 @ 13:37:25 #224
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_218219862
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 juli 2025 13:09 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Dat dat volk mensenhandel en bijbehorende ellende gaat goedpraten gaat prachtig om te aanschouwen worden. _O_
Mensenhandel moet weer leuk worden *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  dinsdag 15 juli 2025 @ 13:43:41 #225
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_218219921
'Als Rusland niet aan de vredestafel komt in 50 dagen, dan laat ik alle Amerikanen 50% meer betalen!!!'

Nee, flapdrol, sancties. Die waren er al, maar die heeft ome Donnie zelf stop gezet. Hmmm, misschien dat ie eens moet toegeven dat ie er te licht over dacht en zijn excuses aanbieden.....
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')