SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik was op zoek naar garageboxen. Op het moment is er niets in de buurt. Ik weet niet of kopen een goed idee is als ik nog steeds de optie wil openhouden om een appartement te kopen ergens.quote:🐙![]()
Maar die garagebox wordt over 5 jaar door de overheid vrij gegeven om daar een woning van te maken. Dat heet op het juiste moment instappenquote:Op donderdag 10 juli 2025 15:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik was op zoek naar garageboxen. Op het moment is er niets in de buurt. Ik weet niet of kopen een goed idee is als ik nog steeds de optie wil openhouden om een appartement te kopen ergens.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2025 15:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar die garagebox wordt over 5 jaar door de overheid vrij gegeven om daar een woning van te maken. Dat heet op het juiste moment instappen
🐙![]()
Ik had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Woningtekort oplossen noemt de VVD dat, want voor auto's is de rest van Nederland geasfalteerd.quote:Trotste mama van Ambar
Dat wist ik.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sow!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
En dan als er ern paarnjaar later nog meer auto's zijn, worden de garageboxwoningen weer verplicht terug omgebouwd tot garageboxen.quote:Op donderdag 10 juli 2025 15:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Woningtekort oplossen noemt de VVD dat, want voor auto's is de rest van Nederland geasfalteerd.🐙![]()
Een premature tikactiequote:Op donderdag 10 juli 2025 15:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik tikte dit voordat ik de TT lasIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Wonen in auto'squote:Op donderdag 10 juli 2025 15:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En dan als er ern paarnjaar later nog meer auto's zijn, worden de garageboxwoningen weer verplicht terug omgebouwd tot garageboxen.
Trotste mama van Ambar
Het instapmoment om een huis te kopen gemist hebben
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
En met airco!quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kan je met z'n vieren in. Das toch mooi een eensgezinswoning.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja sorry dat ik toen nog niet leefde of geen inkomen had ofzoquote:Op donderdag 10 juli 2025 16:00 schreef MooieTop6 het volgende:
Het instapmoment om een huis te kopen gemist hebbenTrotste mama van Ambar
Probleem opgelost.quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kan je met z'n vieren in. Das toch mooi een eensgezinswoning.
Nu nog lid worden van de VVD en dit op het partijprogramma krijgen.Trotste mama van Ambar
Gevalletje eigen schuld dusquote:Op donderdag 10 juli 2025 16:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja sorry dat ik toen nog niet leefde of geen inkomen had ofzoIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Tijd om maar weer eens richting een (jonge) sadist te gaan...
Ze worden ook wel PT genoemd.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Punishment Topquote:Op donderdag 10 juli 2025 16:03 schreef Fogel het volgende:
Tijd om maar weer eens richting een (jonge) sadist te gaan...
Ze worden ook wel PT genoemd.🐙![]()
Uiteraard. Ik had ook gewoon mijn verjaardags- en rapportgeld moeten investeren ipv uit te geven aan speelgoed enzo.quote:
Compleet eigen schuld dit.Trotste mama van Ambar
Mooi dat je een beetje zelfinzicht hebtquote:Op donderdag 10 juli 2025 16:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik had ook gewoon mijn verjaardags- en rapportgeld moeten investeren ipv uit te geven aan speelgoed enzo.
Compleet eigen schuld dit.
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Het niet kunnen betalen om 3 kwart van alle huizen in NL in bezit te hebbenquote:Op donderdag 10 juli 2025 16:00 schreef MooieTop6 het volgende:
Het instapmoment om een huis te kopen gemist hebben
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Dan had je nu in een villa kunnen wonen.quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik had ook gewoon mijn verjaardags- en rapportgeld moeten investeren ipv uit te geven aan speelgoed enzo.
Compleet eigen schuld dit.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oke PB jr.quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het niet kunnen betalen om 3 kwart van alle huizen in NL in bezit te hebben🐙![]()
Van Haga.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
[insert youtube reclame van dropshippers/cryptohandelaren/aandelen handelaren]quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mooi dat je een beetje zelfinzicht hebt
Uiteraard. Ik zeg nu ook elke dag tegen Ambar: Meneer je moet je zakgeld niet stoppen in kauwsnacks maar je moet dat sparen zodat als je straks een hondenhok kan kopen die je weer duur kan doorverkopen.quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mooi dat je een beetje zelfinzicht hebtTrotste mama van Ambar
Ja, maar kies er zelf voor.quote:
Of naja, ik kies ervoor omtegen mijn arts te kunnen doen als ik weer controle heb.
@Pearlbitchquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Buy high, sell low!!!quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[insert youtube reclame van dropshippers/cryptohandelaren/aandelen handelaren]Het is een begin...quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik zeg nu ook elke dag tegen Ambar: Meneer je moet je zakgeld niet stoppen in kauwsnacks maar je moet dat sparen zodat als je straks een hondenhok kan kopen die je weer duur kan doorverkopen.I'm surrounded by morons!
Respect dat je dit inzietquote:Op donderdag 10 juli 2025 16:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Compleet eigen schuld dit.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Van Hagaquote:![]()
Een vriend van me is helemaal fan van hem, onbegrijpelijkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ben je in te huren om mijn muis zelfinzicht bij te brengen? #durfttevragenquote:
Nee, want mijn zelfinzicht leert mij dat ik daar heel slecht in zal zijn. Ik ben namelijk veel te soft.quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ben je in te huren om mijn muis zelfinzicht bij te brengen? #durfttevragenTrotste mama van Ambar
Ah oké, een softe aanpak bij mijn muis werkt inderdaad niet weet ik uit zelfinzicht en ervaringquote:Op donderdag 10 juli 2025 16:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee, want mijn zelfinzicht leert mij dat ik daar heel slecht in zal zijn. Ik ben namelijk veel te soft.
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heeft iemand nog een leuker onderwerp dan dat onze ouders voor een tientje en een koffie een huis konden kopen dat tegenwoordig dik 4 ton waard is?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
De ondergang van Ferrari?quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:15 schreef DerRabbit het volgende:
Heeft iemand nog een leuker onderwerp dan dat onze ouders voor een tientje en een koffie een huis konden kopen dat tegenwoordig dik 4 ton waard is?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Opzich kies ik niet zo'n heel geschikt moment om deze discussie aan te gaan
Hoe gaat het met RBR?quote:
Die hebben een ex Ferrari man als teambaas heb ik vernomen
OMG ik zie net een opinie langskomen van een echte VVD dan wel Haga vriendje: alleenstaanden mogen in de sociale huur alleen nog maar kleinere woningen huren. Zodra een appartement 2 slaapkamers heeft, mag je die niet meer huren als alleenstaande. Hij ziet het zelfs voor zich dat je als 2 huurders zo'n 3 kamer flat betrekken of je elkaar wel of niet kent.
Waar gaat het heen
Trotste mama van Ambar
quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:19 schreef ieniminimuis het volgende:
OMG ik zie net een opinie langskomen van een echte VVD dan wel Haga vriendje: alleenstaanden mogen in de sociale huur alleen nog maar kleinere woningen huren. Zodra een appartement 2 slaapkamers heeft, mag je die niet meer huren als alleenstaande. Hij ziet het zelfs voor zich dat je als 2 huurders zo'n 3 kamer flat betrekken of je elkaar wel of niet kent.
Waar gaat het heen
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe gaat het met RBR?
Die hebben een ex Ferrari man als teambaas heb ik vernomenquote:Op donderdag 10 juli 2025 16:16 schreef MooieTop6 het volgende:
Opzich kies ik niet zo'n heel geschikt moment om deze discussie aan te gaan![]()
Ik ga Geri missenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik vind het opzich wel logisch dat je als single geen appartementen met 2 slaapkamers huurt als sociale huur. Er schijnt namelijk een nogal groot woningtekort te zijn.quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Waar gaat het heenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Top idee om de VVD zo lang aan de macht te laten zitten door het volk.quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Waar gaat het heen
Was echt het meest briljante idee wat het Nederlandse volk heeft gehad in de geschiedenis
Alleenstaande met kind vanwege een scheiding?quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:21 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik vind het opzich wel logisch dat je als single geen appartementen met 2 slaapkamers huurt als sociale huur. Er schijnt namelijk een nogal groot woningtekort te zijn.
Of is je standpunt dan ook dat ze maar in condooms hadden moeten investeren toen ze nog goedkoop waren?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Lekker als 40 jarige alleenstaande de rest van je leven weg gestopt worden in een studiootje of een studentenhuis voor volwassenen, want je bent een loser die 1. niet genoeg geld heeft voor wat beters, 2. geen relatie heeft.quote:
Want keuzevrijheid is alleen weggelegd voor mensen met geld, mensen die afhankelijk zijn van sociale huur die mogen geen eisen hebben.
Deze schrijver heeft volgens mij een vertekend beeld van welke mensen er afhankelijk zijn van sociale huur.Trotste mama van Ambar
Ja, ik had het over singles zonder kinderen natuurlijk. Met kinderen is het een totaal andere situatie.quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Alleenstaande met kind vanwege een scheiding?
Of is je standpunt dan ook dat ze maar in condooms hadden moeten investeren toen ze nog goedkoop waren?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Mona gaat hier toch over?quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Waar gaat het heen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ligt eraan hoe groot te slaapkamers zijn. Er zijn hier flats met slaapkamers waar niet eens een bed in past.quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:21 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik vind het opzich wel logisch dat je als single geen appartementen met 2 slaapkamers huurt als sociale huur. Er schijnt namelijk een nogal groot woningtekort te zijn.Trotste mama van Ambar
Deze vrouw hequote:
Dit zit bij veel woningstichtingen toch al in het passend toewijzen beleid? Maar vind het ook niet zo'n vreemd voorstel, mits er ook voldoende kleinere woningen beschikbaar zijn.quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Waar gaat het heenIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Onder Kutte met Rutte was de kindertoeslag ook perfect geregeld natuurlijkquote:Op donderdag 10 juli 2025 16:24 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ja, ik had het over singles zonder kinderen natuurlijk. Met kinderen is het een totaal andere situatie.
Alweer?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb een mening over kindertoeslagquote:Op donderdag 10 juli 2025 16:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Onder Kutte met Rutte was de kindertoeslag ook perfect geregeld natuurlijk
Deel.quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:26 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik heb een mening over kindertoeslag
Vast, maar dit idee is ook meer geopperd door zo'n boomer VVD'er die vanuit zijn hypotheekvrije gigantische woning met nog 4 lege slaapkamers op zijn Ipad zoiets tikt en het de wijde wereld intikt en denkt dat alleen nog hele arme mensen gebruik maken van sociale huur.quote:Trotste mama van Ambar
Er is passend toewijzen hier ook de gemeente. Zo maak ik geen kans op bepaalde woningen, maar wordt het complex met studiootjes ook alleen aangeraden voor jongeren enzo.quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dit zit bij veel woningstichtingen toch al in het passend toewijzen beleid? Maar vind het ook niet zo'n vreemd voorstel, mits er ook voldoende kleinere woningen beschikbaar zijn.Trotste mama van Ambar
Mja 2 slaapkamers is wel prettig, ook als alleenstaande, maar vanaf 3 slaapkamers snap ik wel dat gezinnen voorrang krijgen dan.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ik twijfel of ik die mening wil horen of nietquote:Op donderdag 10 juli 2025 16:26 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik heb een mening over kindertoeslag![]()
Neuh, beter van niet, denk ikquote:
2 slaapkamers is in gemiddeld flatje net van: oh in kamer 1 kan je bed en in kamer 2 heb je een kast. Succes.Trotste mama van Ambar
Oh - ik denk aan Uluru Rockquote:Op donderdag 10 juli 2025 14:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[..]
Eerste waar iedereen aan denkt bij Australië![]()
En warm. Of heet...
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Een beetje VVDer heeft nog een maximale aflossingsvrije hypotheek voor de HRAquote:Op donderdag 10 juli 2025 16:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vast, maar dit idee is ook meer geopperd door zo'n boomer VVD'er die vanuit zijn hypotheekvrije gigantische woning met nog 4 lege slaapkamers op zijn Ipad zoiets tikt en het de wijde wereld intikt en denkt dat alleen nog hele arme mensen gebruik maken van sociale huur.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik zou er voor tekenen.quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:29 schreef ieniminimuis het volgende:
2 slaapkamers is in gemiddeld flatje net van: oh in kamer 1 kan je bed en in kamer 2 heb je een kast. Succes.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Maar als er zo straks wordt toegewezen in huurwoningen, kunnen we dat ook gaan doen in koopwoningen.
Of zijn regels alleen voor de plebz?Trotste mama van Ambar
Veel ouderen die groot wonen willen best verhuizen maar geef ze dan ook iets terug wat ze verdienen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Als het groot genoege slaapkamers zijn ben ik het met je eens.quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:28 schreef MizzezAmy het volgende:
Mja 2 slaapkamers is wel prettig, ook als alleenstaande, maar vanaf 3 slaapkamers snap ik wel dat gezinnen voorrang krijgen dan.
Maar het moet denk ik ook van situatie tot situatie bekeken worden en geen standaard beleid worden waar je tegen moet gaan vechten om een punt te maken.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Die moeten in ieder geval niet met een huurverhoging te maken krijgenquote:Op donderdag 10 juli 2025 16:30 schreef FreshFruit het volgende:
Veel ouderen die groot wonen willen best verhuizen maar geef ze dan ook iets terug wat ze verdienen.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door FreshFruit op 10-07-2025 16:34:29 ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Moet er niet aan denken maar 1 slaapkamer te hebben, nu heb ik thuiskantoor en slaapkamerUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Die HRA mogen ze van mij ook direct afschaffen.Trotste mama van Ambar
Goed punt.quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:32 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Die moeten in ieder geval niet met een huurverhoging te maken krijgen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Vergeet de mancave niet! Dat is ook een primaire levensbehoefte!quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:32 schreef hemarookworst het volgende:
Moet er niet aan denken maar 1 slaapkamer te hebben, nu heb ik thuiskantoor en slaapkamerOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ja ik ga wel uit van volwaardige slaapkamers, waar ook je kasten enzo inpassen. Dat je een slaapkamer hebt en een logeerkamer/kantoor.quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als het groot genoege slaapkamers zijn ben ik het met je eens.
Maar het moet denk ik ook van situatie tot situatie bekeken worden en geen standaard beleid worden waar je tegen moet gaan vechten om een punt te maken.It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Schuurtje.quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vergeet de mancave niet! Dat is ook een primaire levensbehoefte!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Prima, dan ook gelijk de overdrachtsbelasting en forfait afschaffen, en onderhoud aftrekbaar maken.quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Die HRA mogen ze van mij ook direct afschaffen.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Weer lopen gooien?quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:35 schreef mario390 het volgende:
kut im verdorie moet weer en nieuwe muis kopen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik had nog net geen 45m2 zonder berging en dat is op gegeven moment echt te klein als je ook nog thuis wilt werken. Je komt gewoon ruimte tekort.Trotste mama van Ambar
Wil ik ook, maar ja, ik moet alles al inleveren van Muisquote:Op donderdag 10 juli 2025 16:32 schreef hemarookworst het volgende:
Moet er niet aan denken maar 1 slaapkamer te hebben, nu heb ik thuiskantoor en slaapkamer
Gelukkig geen nieuwe huisquote:Op donderdag 10 juli 2025 16:35 schreef mario390 het volgende:
kut im verdorie moet weer en nieuwe muis kopenUw ADH vitamine Worst
Die is zo uitgewoond door jouw fratse afgelopen weekend dat ik moet gaan bijbetalen mocht ik het huis ooit willen verkopenquote:
Als ik dictator was geweest dan krijg jij ook mooi bijpassende woonruimte.quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:36 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Wil ik ook, maar ja, ik moet alles al inleveren van MuisTrotste mama van Ambar
Jij hebt dan ook wel veel ruimte nodig met al je naaimachines.quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had nog net geen 45m2 zonder berging en dat is op gegeven moment echt te klein als je ook nog thuis wilt werken. Je komt gewoon ruimte tekort.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kut im verdorie klinkt wel als een Oostenrijks bergdorpjeUw ADH vitamine Worst
Jodelahitiequote:Op donderdag 10 juli 2025 16:38 schreef hemarookworst het volgende:
Kut im verdorie klinkt wel als een Oostenrijks bergdorpje![]()
![]()
Die stonden onder tafel. Maar 45m2 is geschikt voor mensen die niet thuis zijn en tv kijken. De rest kan je niet doen.quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook wel veel ruimte nodig met al je naaimachines.Trotste mama van Ambar
Voor de zekerheid maar even in een spoiler gezetquote:Op donderdag 10 juli 2025 16:38 schreef hemarookworst het volgende:
Kut im verdorie klinkt wel als een Oostenrijks bergdorpje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor de zekerheid maar even in een spoiler gezet
Ze hebben daar een bier genaamd fucking hellSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Deze snap ik niet.quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die stonden onder tafel. Maar 45m2 is geschikt voor mensen die niet thuis zijn en tv kijken. De rest kan je niet doen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ich wolte ein fucking hell beer und nur!quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ze hebben daar een bier genaamd fucking hell
Hoeveel slaapkamers?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wel met maximale huurtoeslag toch?quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als ik dictator was geweest dan krijg jij ook mooi bijpassende woonruimte.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Welke rest?quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die stonden onder tafel. Maar 45m2 is geschikt voor mensen die niet thuis zijn en tv kijken. De rest kan je niet doen.
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Je hebt 45m2 en 2 slaapkamers? Hoe dan?quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die stonden onder tafel. Maar 45m2 is geschikt voor mensen die niet thuis zijn en tv kijken. De rest kan je niet doen.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Geen overige hobby's, niet teveel thuis zijn omdat je eigen kont niet kan keren.quote:
Mensen waarvan het leven serieus grote deel buiten de deur afspeelt en die alleen thuis komen op te slapen, tv te kijken en te koken enzo.
Anders komen gewoon de muren op je af.Trotste mama van Ambar
Ik had 45m2quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:44 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Je hebt 45m2 en 2 slaapkamers? Hoe dan?Trotste mama van Ambar
Zie net dat we 36,50 terugkrijgen van de VVE.
Er zijn ook mensen die er zelf juist voor kiezen om in een tiny house te gaan wonenIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Echt hequote:Op donderdag 10 juli 2025 16:46 schreef hemarookworst het volgende:
Niet je 45 m2 appartement met 45 kamers verhurenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
In mijn dictatorschap betaalt niemand huur en bezit ook niemand een woning. Deze krijg je toegewezen.quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:43 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Wel met maximale huurtoeslag toch?
Je hebt een baan en je krijgt ipv salaris leefgeld afhankelijk van je functie.
Woningen worden toegewezen op behoeftes en persoonlijkheden.Trotste mama van Ambar
Ik heb tegenwoordig 65m2 oid.
Die 45m2 was ook inclusief badkamers e.d. uiteindelijk kon je 30m2 functioneel gebruiken.Trotste mama van Ambar
Nu snap ik het.quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Geen overige hobby's, niet teveel thuis zijn omdat je eigen kont niet kan keren.
Mensen waarvan het leven serieus grote deel buiten de deur afspeelt en die alleen thuis komen op te slapen, tv te kijken en te koken enzo.
Anders komen gewoon de muren op je af.![]()
Hier een blok verder zijn er appartementen waar er nooit iemand is omdat ze met hun partner elders wonen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh, en wie gaan dan de kutbaantjes doen en wie de mooie baantjes?quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In mijn dictatorschap betaalt niemand huur en bezit ook niemand een woning. Deze krijg je toegewezen.
Je hebt een baan en je krijgt ipv salaris leefgeld afhankelijk van je functie.
Woningen worden toegewezen op behoeftes en persoonlijkheden.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik zou dit dolgraag willen. Het liefst nog een op wielen ookquote:Op donderdag 10 juli 2025 16:46 schreef MizzezAmy het volgende:
Er zijn ook mensen die er zelf juist voor kiezen om in een tiny house te gaan wonen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 10 juli 2025 16:48 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik zou dit dolgraag willen. Het liefst nog een op wielen ook“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En wie krijgt dat huis met uitzicht op zee, en wie krijgt dat bouwval vlak naast de waterzuivering?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
We hebben nog steeds een selectieproces adhv onderwijs, inteligentie, persoonlijkheid e.d. he?quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:48 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Oh, en wie gaan dan de kutbaantjes doen en wie de mooie baantjes?
Maar jij krijgt een mooi kutbaantje van mij. Iemand moet namelijk de hele dag achter mensen aan bellen en mailen enzo.Trotste mama van Ambar
Of bij Tata steel.quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:49 schreef MooieTop6 het volgende:
En wie krijgt dat huis met uitzicht op zee, en wie krijgt dat bouwval vlak naast de waterzuivering?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ga ik lekker zonder inzet doen, lekker heel de dag niks doenquote:Op donderdag 10 juli 2025 16:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
We hebben nog steeds een selectieproces adhv onderwijs, inteligentie, persoonlijkheid e.d. he?
Maar jij krijgt een mooi kutbaantje van mij. Iemand moet namelijk de hele dag achter mensen aan bellen en mailen enzo.
Uitzicht op zee: autisten, want die gaan beter daarop.quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:49 schreef MooieTop6 het volgende:
En wie krijgt dat huis met uitzicht op zee, en wie krijgt dat bouwval vlak naast de waterzuivering?
Bouwval: loting onder mensen die lid zijn JA21 of van Haga partij.Trotste mama van Ambar
UBI gaat echt nooit werken.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Lekker bolken.quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:50 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ga ik lekker zonder inzet doen, lekker heel de dag niks doen![]()
![]()
Slechte dictator dat je mensen lid laat worden van een andere partij, die had ik gelijk naar de gulag gestuurdquote:Op donderdag 10 juli 2025 16:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uitzicht op zee: autisten, want die gaan beter daarop.
Bouwval: loting onder mensen die lid zijn JA21 of van Haga partij.Uw ADH vitamine Worst
Aha, selectie op politieke mening dus. Amnesty International heeft je zo juist op hun shitlist gezet.quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uitzicht op zee: autisten, want die gaan beter daarop.
Bouwval: loting onder mensen die lid zijn JA21 of van Haga partij.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Wetenquote:
Zo maar ff wat eten...Don't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
Als jij je KPI's niet haalt of je tickets niet op tijd afrond, dan moet je verplicht verhuizen en zie je dat ook terug in je leefgeld.quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:50 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ga ik lekker zonder inzet doen, lekker heel de dag niks doen
Mensen moeten wel gemotiveerd blijven om wat te doen.Trotste mama van Ambar
Ik ben dictator, dus ik mag dat.quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:52 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Aha, selectie op politieke mening dus. Amnesty International heeft je zo juist op hun shitlist gezet.Trotste mama van Ambar
Beetje vroeg wel..Don't follow me. I am lost too
Ah, geen universeel inkomen dus, maar inkomen naar ratio van nuttigheid van je baan?quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Als jij je KPI's niet haalt of je tickets niet op tijd afrond, dan moet je verplicht verhuizen en zie je dat ook terug in je leefgeld.
Mensen moeten wel gemotiveerd blijven om wat te doen.
Goh, waar lijkt dat op?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Oh, ik weet het! Op het normale echte leven!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Don't follow me. I am lost too
Bedacht door Prince toch?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb gezegd dat je gekort wordt op je leefgeld als je de doelstellingen niet haalt. Heb niets gezegd over hoeveel iedereen krijgt.quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:53 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ah, geen universeel inkomen dus, maar inkomen naar ratio van nuttigheid van je baan?
Goh, waar lijkt dat op?
Maar ja een verpleegster in het ziekenhuis zal net iets meer leefgeld krijgen dan een nietsnut van een manager ja.Trotste mama van Ambar
Managersquote:Op donderdag 10 juli 2025 16:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat je gekort wordt op je leefgeld als je de doelstellingen niet haalt. Heb niets gezegd over hoeveel iedereen krijgt.
Maar ja een verpleegster in het ziekenhuis zal net iets meer leefgeld krijgen dan een nietsnut van een manager ja.
Volgens mij wel ja.quote:
Nasty
Was jij niet enorm pro-manager een tijdje terug?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
In Nederland hadden we Centerfold.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Daarom. Van die types die zodra ze klaar zijn met school zeggen: ik wil een manager worden.quote:
Nou dan heb ik de kans voor jou, want je krijgt een mooi container studio in Almere, Lelystad of Zoetermeer.Trotste mama van Ambar
Die zocht ikquote:Op donderdag 10 juli 2025 16:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In Nederland hadden we Centerfold.![]()
Dictator...maar die was van Centerfold.Don't follow me. I am lost too
En een lease auto.quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daarom. Van die types die zodra ze klaar zijn met school zeggen: ik wil een manager worden.
Nou dan heb ik de kans voor jou, want je krijgt een mooi container studio in Almere, Lelystad of Zoetermeer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Neuh zulke mensen worden elke dag gewoon opgehaald met zo'n busje. Kunnen ze gelijk die belangrijke MT meeting doenquote:Trotste mama van Ambar
Ik probeer dit even te visualiseren.quote:Op donderdag 10 juli 2025 17:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Neuh zulke mensen worden elke dag gewoon opgehaald met zo'n busje. Kunnen ze gelijk die belangrijke MT meeting doen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2025 17:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik probeer dit even te visualiseren.
Trotste mama van Ambar
Ik vind dit wel erg seksistischquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Excuses dat ik bij het selecteren van de foto niet gedacht hebt aan diversiteitquote:Trotste mama van Ambar
Mijnheer Klaver is erg teleurgesteld in je.quote:Op donderdag 10 juli 2025 17:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Excuses dat ik bij het selecteren van de foto niet gedacht hebt aan diversiteitIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Mwoah. Ik maak nog steeds elke maand netjes de contributie over.quote:Op donderdag 10 juli 2025 17:10 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Mijnheer Klaver is erg teleurgesteld in je.Trotste mama van Ambar
Wandelsequote:
Poepzakjes mee.quote:
Goeie uitvindingquote:
Te laat voor koffie?quote:
Ik heb vandaag meer koffie gedronken dan normaal. Vandaag was ik op kantoor, dus automatenkoffie, en heb van alles eens uit de automaat gekozen: normale koffie, een cafe au lait, latte macchiato, cappuccino, espresso, en zelfs chocolademelk.
Maar ik moet er wel weer even aan wennen.How can I make this topic about me?![]()
quote:
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Koffieeeeeeeeequote:Op donderdag 10 juli 2025 17:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Te laat voor koffie?
Ik heb vandaag meer koffie gedronken dan normaal. Vandaag was ik op kantoor, dus automatenkoffie, en heb van alles eens uit de automaat gekozen: normale koffie, een cafe au lait, latte macchiato, cappuccino, espresso, en zelfs chocolademelk.
Maar ik moet er wel weer even aan wennen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
En de boetes tegenwoordig zijn ook niet om te lachen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nog steeds moe?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Project X staat op Netflix.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Neh, ik heb het niet zo op honden.quote:
Echt zo slecht? Ik heb toen het gebeurde wel de lives gezien. Ik geef het even 10 minuten.quote:Op donderdag 10 juli 2025 17:27 schreef maily het volgende:
[..]
Gezien. De docu dan.
De helft kun je doorscrollen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Handhaven valt wel tegen helaas.quote:Op donderdag 10 juli 2025 17:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En de boetes tegenwoordig zijn ook niet om te lachen.Don't follow me. I am lost too
Dat Merthe met een smile zit te vertellen dat ze gehoord heeft dat er twee meisjes zijn overleden in de chaos.quote:Op donderdag 10 juli 2025 17:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt zo slecht? Ik heb toen het gebeurde wel de lives gezien. Ik geef het even 10 minuten.![]()
![]()
Meestal niet midden op straat.quote:Don't follow me. I am lost too
Ik hoor niet eens wat ze zegt, die neus.quote:Op donderdag 10 juli 2025 17:31 schreef maily het volgende:
[..]
Dat Merthe met een smile zit te vertellen dat ze gehoord heeft dat er twee meisjes zijn overleden in de chaos.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja net klein tukkie gedaan, maar daarna voel je je gewoon nog gaarder.quote:
Maar vanavond lekker rond 22 uur naar bed
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ik ook niet.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ruim begrip wel.quote:Op donderdag 10 juli 2025 17:33 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja net klein tukkie gedaan, maar daarna voel je je gewoon nog gaarder.
Maar vanavond lekker rond 22 uur naar bed
Ja je knapt er vaak niet echt van opquote:Op donderdag 10 juli 2025 17:33 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja net klein tukkie gedaan, maar daarna voel je je gewoon nog gaarder.
Maar vanavond lekker rond 22 uur naar bedWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ZO heb weer ff een - ergens bij gezet
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dit zie ik heel vaak. 2e slaapkamer is dan 5,5 vierkante meter.quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe groot te slaapkamers zijn. Er zijn hier flats met slaapkamers waar niet eens een bed in past.
Dus nul privacy of ophokplicht.In zekere zin. Waar ik nu tegenaan loop is dat ze de sociale huur hier in (ik geloof) twee inkomensgroepen hebben verdeeld. Dus de meeste woningen die ik mag huren met mijn inkomen hebben teveel slaapkamers voor één persoon, en de woningen die klein genoeg zijn voor één persoon zijn te goedkoop voor mijn inkomen.quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dit zit bij veel woningstichtingen toch al in het passend toewijzen beleid? Maar vind het ook niet zo'n vreemd voorstel, mits er ook voldoende kleinere woningen beschikbaar zijn.
Yay.🐙![]()
Ha die Dotteke, goedemiddag.quote:
* gebrokenglas doet net alsof zijn neus bloedt.![]()
How can I make this topic about me?![]()
Logischquote:
quote:Op donderdag 10 juli 2025 17:36 schreef gebrokenglas het volgende:
Ohhhh, ik zie het. Ik heb de post gemist.![]()
![]()
Sorry sorry.![]()
again and again
Zak doekje nodigquote:Op donderdag 10 juli 2025 17:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ha die Dotteke, goedemiddag.
Zelfs opschrijven heeft geen zin zie je welquote:Op donderdag 10 juli 2025 17:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas kijkt schuldbewust naar het scherm
Nou, de ochtenden gaan tegenwoordig goed, toch?quote:Op donderdag 10 juli 2025 17:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zelfs opschrijven heeft geen zin zie je wel
Ik heb je vanochtend niet eens gezien volgens mij?How can I make this topic about me?![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2025 17:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja geef maar eentje als je wil
Ik was druk vanmorgen, tot net aan toe.quote:Op donderdag 10 juli 2025 17:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, de ochtenden gaan tegenwoordig goed, toch?
Ik heb je vanochtend niet eens gezien volgens mij?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En daarna had aan t werk natuurlijkquote:Op donderdag 10 juli 2025 17:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik jou ook niet, maar ik was al vroeg naar kantoor.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Nu maar lekker rustig aan doen..quote:Op donderdag 10 juli 2025 17:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was druk vanmorgen, tot net aan toe."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Een paar overleggen, ik heb wat koffie gedronken, toen weer een overleg, toen weer koffie, nog een lunchwandeling, koffie, overleg, ook nog wat gedaan en toen weer naar huis.
How can I make this topic about me?![]()
En toen koffie.Don't follow me. I am lost too
Doe ik ook zekerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Cola...Don't follow me. I am lost too
Ja strakkies tegen 19/19.30 uur de laatste van vandaagquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik dan thee of een lattequote:Op donderdag 10 juli 2025 17:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja strakkies tegen 19/19.30 uur de laatste van vandaag
Nee, is lastig hequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Weer een lange dag dus...quote:Op donderdag 10 juli 2025 17:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja strakkies tegen 19/19.30 uur de laatste van vandaagHow can I make this topic about me?![]()
Nee de dag is net zo lang als alle andere dagenquote:
@iieniminimuisquote:
Mario mist je.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe kan het dat ze zo snel stuk gaan? Of gooi je er mee
Hoe komt dat dan? Gooi je er meequote:Op donderdag 10 juli 2025 17:51 schreef mario390 het volgende:
2 finkkutmuisen in 3 mand gehad,beide zijn hops
om dat de kut zijn
deze kabelmuis nu kost nur 6 euro
Logitech muizen zijn prima. Niet die goedkope rommel van de Action nemen (in Oostenrijk is ook een Action zie ik).quote:Op donderdag 10 juli 2025 17:51 schreef mario390 het volgende:
om dat de kut zijn
deze kabelmuis nu kost nur 6 euroHow can I make this topic about me?![]()
Ik heb daar nooit last vanquote:Op donderdag 10 juli 2025 17:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ddar moeten 2 batterien in en de verscheven zich zoveel
altijdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
@FreshFruit
Heb je nog meer nummer zoals die van zo straks? Ik hou er vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik ook niet, die gaan maanden mee. Ik heb een silent touch Logitech muis, bevalt echt prima.quote:How can I make this topic about me?![]()
Ik heb gewoon een goedkope van de action en ook al meer dan een jaarquote:Op donderdag 10 juli 2025 17:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ook niet, die gaan maanden mee. Ik heb een silent touch logi muis, bevalt echt prima.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Klopt helemaal. Ik heb nog ergens een draadloze liggen van 30 euro. Wat een miskoop, steeds leeg en scrollen gaat voor geen meter.quote:Op donderdag 10 juli 2025 17:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Logitech muizen zijn prima. Niet die goedkope rommel van de Action nemen (in Oostenrijk is ook een Action zie ik).“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Even naar de MediaMarkt voor een nieuwe tastatur.quote:Op donderdag 10 juli 2025 17:57 schreef mario390 het volgende:
mijn tastatur ziet uit, de halfen tasten fehlen
de returntaste is komplett wegHow can I make this topic about me?![]()
ja en de kutbatterien verscheven zich altijdquote:Op donderdag 10 juli 2025 17:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Ik heb nog ergens een draadloze liggen van 30 euro. Wat een miskoop, steeds leeg en scrollen gaat voor geen meter.![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2025 17:55 schreef DJMO het volgende:
@:FreshFruit
Heb je nog meer nummer zoals die van zo straks? Ik hou er vanBekijk deze YouTube-videoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat is een tastaturquote:Op donderdag 10 juli 2025 17:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Even naar de MediaMarkt voor een nieuwe tastatur.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen ideequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Oquote:
Een man?quote:
quote:Op donderdag 10 juli 2025 18:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is Duits voor toetsenbord.
Een klavierIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Een toetsenbordquote:
Nee, daar kom ik een stukje voor te kortquote:
Vandaar dat Google wel eens traag isquote:Op donderdag 10 juli 2025 18:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Google gewoon de woorden die mario post/zegtIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
* gebrokenglas verschiet van kleur.quote:Op donderdag 10 juli 2025 18:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, daar kom ik een stukje voor te kortHow can I make this topic about me?![]()
Mijne lekker niet hoorquote:Op donderdag 10 juli 2025 18:01 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Vandaar dat Google wel eens traag is
Deze is ook wel tof, maar ik bedoelde meer de Nederlandstalige (zigeuner) muziekquote:
quote:Op donderdag 10 juli 2025 18:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verschiet van kleur.![]()
Het is niet Britt Dekker hequote:Op donderdag 10 juli 2025 17:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik hoor niet eens wat ze zegt, die neus.![]()
![]()
Mij iets te girly. Maar enjoy.quote:Op donderdag 10 juli 2025 18:05 schreef Lovely het volgende:
Vanavond deze serie kijken Bekijk deze YouTube-video“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nog een neus @FreshFruitquote:Op donderdag 10 juli 2025 17:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ha die Dotteke, goedemiddag.
![]()
Gelesenquote:Op donderdag 10 juli 2025 17:51 schreef mario390 het volgende:
om dat de kut zijn
deze kabelmuis nu kost nur 6 euro![]()
![]()
Ja. Ik ga zo maar eens eten maken.Ik heb er één en ik ben er trots op
@mario390 heeft vliegende muizenquote:Op donderdag 10 juli 2025 17:52 schreef Lovely het volgende:
Hoe kan het dat ze zo snel stuk gaan? Of gooi je er mee![]()
![]()
Vleermuizen dusquote:
Dan zou ie corona muizen en hebbenquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Zou ik niet eten.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ook niet. Zijn ze veel te schattig voorquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Wij hadden ze vroeger wel. In de schemer gooiden we dan biks omhoog en dat aten ze.quote:Op donderdag 10 juli 2025 18:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ook niet. Zijn ze veel te schattig voor“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Das toch paardenvoer?quote:Op donderdag 10 juli 2025 18:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wij hadden ze vroeger wel. In de schemer gooiden we dan biks omhoog en dat aten ze.Ik heb er één en ik ben er trots op
En...Ik heb er één en ik ben er trots op
BijnaIk heb er één en ik ben er trots op
DichtIk heb er één en ik ben er trots op
DusIk heb er één en ik ben er trots op
DTS - Foto's en verslagen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: