SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik was op zoek naar garageboxen. Op het moment is er niets in de buurt. Ik weet niet of kopen een goed idee is als ik nog steeds de optie wil openhouden om een appartement te kopen ergens.quote:🐙![]()
Maar die garagebox wordt over 5 jaar door de overheid vrij gegeven om daar een woning van te maken. Dat heet op het juiste moment instappenquote:Op donderdag 10 juli 2025 15:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik was op zoek naar garageboxen. Op het moment is er niets in de buurt. Ik weet niet of kopen een goed idee is als ik nog steeds de optie wil openhouden om een appartement te kopen ergens.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
quote:Op donderdag 10 juli 2025 15:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar die garagebox wordt over 5 jaar door de overheid vrij gegeven om daar een woning van te maken. Dat heet op het juiste moment instappen
🐙![]()
Ik had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Woningtekort oplossen noemt de VVD dat, want voor auto's is de rest van Nederland geasfalteerd.quote:Trotste mama van Ambar
Dat wist ik.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sow!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
En dan als er ern paarnjaar later nog meer auto's zijn, worden de garageboxwoningen weer verplicht terug omgebouwd tot garageboxen.quote:Op donderdag 10 juli 2025 15:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Woningtekort oplossen noemt de VVD dat, want voor auto's is de rest van Nederland geasfalteerd.🐙![]()
Een premature tikactiequote:Op donderdag 10 juli 2025 15:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik tikte dit voordat ik de TT lasIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Wonen in auto'squote:Op donderdag 10 juli 2025 15:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En dan als er ern paarnjaar later nog meer auto's zijn, worden de garageboxwoningen weer verplicht terug omgebouwd tot garageboxen.
Trotste mama van Ambar
Het instapmoment om een huis te kopen gemist hebben
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
En met airco!quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kan je met z'n vieren in. Das toch mooi een eensgezinswoning.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja sorry dat ik toen nog niet leefde of geen inkomen had ofzoquote:Op donderdag 10 juli 2025 16:00 schreef MooieTop6 het volgende:
Het instapmoment om een huis te kopen gemist hebbenTrotste mama van Ambar
Probleem opgelost.quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Kan je met z'n vieren in. Das toch mooi een eensgezinswoning.
Nu nog lid worden van de VVD en dit op het partijprogramma krijgen.Trotste mama van Ambar
Gevalletje eigen schuld dusquote:Op donderdag 10 juli 2025 16:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja sorry dat ik toen nog niet leefde of geen inkomen had ofzoIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Tijd om maar weer eens richting een (jonge) sadist te gaan...
Ze worden ook wel PT genoemd.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Punishment Topquote:Op donderdag 10 juli 2025 16:03 schreef Fogel het volgende:
Tijd om maar weer eens richting een (jonge) sadist te gaan...
Ze worden ook wel PT genoemd.🐙![]()
Uiteraard. Ik had ook gewoon mijn verjaardags- en rapportgeld moeten investeren ipv uit te geven aan speelgoed enzo.quote:
Compleet eigen schuld dit.Trotste mama van Ambar
Mooi dat je een beetje zelfinzicht hebtquote:Op donderdag 10 juli 2025 16:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik had ook gewoon mijn verjaardags- en rapportgeld moeten investeren ipv uit te geven aan speelgoed enzo.
Compleet eigen schuld dit.
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Het niet kunnen betalen om 3 kwart van alle huizen in NL in bezit te hebbenquote:Op donderdag 10 juli 2025 16:00 schreef MooieTop6 het volgende:
Het instapmoment om een huis te kopen gemist hebben
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Dan had je nu in een villa kunnen wonen.quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik had ook gewoon mijn verjaardags- en rapportgeld moeten investeren ipv uit te geven aan speelgoed enzo.
Compleet eigen schuld dit.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oke PB jr.quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het niet kunnen betalen om 3 kwart van alle huizen in NL in bezit te hebben🐙![]()
Van Haga.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
[insert youtube reclame van dropshippers/cryptohandelaren/aandelen handelaren]quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mooi dat je een beetje zelfinzicht hebt
Uiteraard. Ik zeg nu ook elke dag tegen Ambar: Meneer je moet je zakgeld niet stoppen in kauwsnacks maar je moet dat sparen zodat als je straks een hondenhok kan kopen die je weer duur kan doorverkopen.quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mooi dat je een beetje zelfinzicht hebtTrotste mama van Ambar
Ja, maar kies er zelf voor.quote:
Of naja, ik kies ervoor omtegen mijn arts te kunnen doen als ik weer controle heb.
@Pearlbitchquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Buy high, sell low!!!quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[insert youtube reclame van dropshippers/cryptohandelaren/aandelen handelaren]Het is een begin...quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik zeg nu ook elke dag tegen Ambar: Meneer je moet je zakgeld niet stoppen in kauwsnacks maar je moet dat sparen zodat als je straks een hondenhok kan kopen die je weer duur kan doorverkopen.I'm surrounded by morons!
Respect dat je dit inzietquote:Op donderdag 10 juli 2025 16:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Compleet eigen schuld dit.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Van Hagaquote:![]()
Een vriend van me is helemaal fan van hem, onbegrijpelijkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ben je in te huren om mijn muis zelfinzicht bij te brengen? #durfttevragenquote:
Nee, want mijn zelfinzicht leert mij dat ik daar heel slecht in zal zijn. Ik ben namelijk veel te soft.quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ben je in te huren om mijn muis zelfinzicht bij te brengen? #durfttevragenTrotste mama van Ambar
Ah oké, een softe aanpak bij mijn muis werkt inderdaad niet weet ik uit zelfinzicht en ervaringquote:Op donderdag 10 juli 2025 16:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee, want mijn zelfinzicht leert mij dat ik daar heel slecht in zal zijn. Ik ben namelijk veel te soft.
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heeft iemand nog een leuker onderwerp dan dat onze ouders voor een tientje en een koffie een huis konden kopen dat tegenwoordig dik 4 ton waard is?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
De ondergang van Ferrari?quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:15 schreef DerRabbit het volgende:
Heeft iemand nog een leuker onderwerp dan dat onze ouders voor een tientje en een koffie een huis konden kopen dat tegenwoordig dik 4 ton waard is?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Forum Opties Forumhop: Hop naar: