Ja die Veel beloven en weing geven doet een sukkel voor de TV in vreugde leven... zal SBS gedacht hebben na het ophypen van de ZomerDepressiequote:Op woensdag 9 juli 2025 22:26 schreef MacDeMarco het volgende:
Morgen moeten er dus in theorie nog meer mensen door de poort lopen dan deze drie figuren.
Als ze maar geen extra team met BN'ers vol c-artiesten gaan laten deelnemen, dan kan rest alleen maar meevallen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 22:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja die Veel beloven en weing geven doet een sukkel voor de TV in vreugde leven... zal SBS gedacht hebben na het ophypen van de ZomerDepressie
Dat weet ik ook niet haha! Voor hetzelfde geld komen Bradley, Annet, Max en Daniëlle Balk weer met z'n vieren terug, om maar eens 4 vervelende mensen te noemen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 22:33 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Als ze maar geen extra team met BN'ers vol c-artiesten gaan laten deelnemen, dan kan rest alleen maar meevallen.
Dat hele BN'ers verhaal is een eigen leven gaan leiden. De BN'ers die aan het programma mee gaan doen zijn jury leden voor opdrachten.quote:Op woensdag 9 juli 2025 22:33 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Als ze maar geen extra team met BN'ers vol c-artiesten gaan laten deelnemen, dan kan rest alleen maar meevallen.
Daar ben ik wel bang voor, Marcootje Engelbewaarder had het kwijltje al uit de mond lopen in de HypeClipjesquote:Op woensdag 9 juli 2025 22:33 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet alleen Juryleden maar ook een eindeloze stroom "beroemde" sportlui, goochelaars, schilders, koks, stokpaardjesmalloten , Prins Carnavallen ...verzin en zelf ook een paarquote:Op woensdag 9 juli 2025 22:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat hele BN'ers verhaal is een eigen leven gaan leiden. De BN'ers die aan het programma mee gaan doen zijn jury leden voor opdrachten.
Het verzinnen laat ik liever aan jou over.quote:Op woensdag 9 juli 2025 22:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet alleen Juryleden maar ook een eindeloze stroom "beroemde" sportlui, goochelaars, schilders, koks, stokpaardjesmalloten , Prins Carnavallen ...verzin en zelf ook een paar
Ok, daar ben wel goed in iddquote:Op woensdag 9 juli 2025 22:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Het verzinnen laat ik liever aan jou over.
Ja ik weet het, maar het is iig een goed teken dat de opdrachten misschien wat beter worden dan stokpaardje rijden.quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2025 22:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet haha! Voor hetzelfde geld komen Bradley, Annet, Max en Daniëlle Balk weer met z'n vieren terug, om maar eens 4 vervelende mensen te noemen.
Wtf.quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:42 schreef 5thencounter het volgende:
Juul 8 codes , En nu Desmond winnen met 2 codes![]()
[ afbeelding ]
Belachelijk dat mensen zo agressief zijn.quote:Op donderdag 10 juli 2025 01:46 schreef Cirilico het volgende:
Desmond gewonnen begrijp ik.![]()
Wat een haat krijgt die op Instagram.
Lol, die was gayer dan Desmond. En die lag lekker El Che te pijpen onder de dekens in de woonkamer.quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, haar poes was ook vreemd, dus die knipte ik erafZo lijkt ze op Prinses Laurentien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hotapnyc
quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:07 schreef 5thencounter het volgende:
SloMona heeft 24u aangevraagt.... alwéér![]()
En nu echt oprotten dan
Het blijft een vage beslissing idd van Erik die zichzelf nog steeds brilliant vind, en die specifieke ruil deed die de meeste ergenis verooraakte.. het "redden" van SlowMona en het mes in de rug van Robert... ik zeg dat Erik dan niet zelf verzonnen heeftquote:Op donderdag 10 juli 2025 02:43 schreef Cirilico het volgende:
[..]![]()
Die had bij de haaien moeten blijven. Dan was Robert er nog geweest. Ik vind het nog altijd een - onnodige - naaistreek van Erik om Robert praktisch uit het programma te schoppen.
Het is frisser in het donker en met de gordijnen dicht. Was tropisch vorige week.quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:13 schreef 5thencounter het volgende:
Alle gordijnen dicht.. sfeerverlichting aan![]()
[ afbeelding ]
Haha, bijna goed.quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:18 schreef Whuzz het volgende:
Ik hoop dat Julia met 9 codes eindigt en dat Desmond wint
"En Peter, niet meer seksen waar iedereen bij is!"quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:58 schreef 5thencounter het volgende:
Blijf lekker zitte, of kom naar huis,,, Aldus de Familie
[ afbeelding ]
Ja, want Justin is zo zielig en alleen. Nee, Erik die voor een tweede keer buitengesloten wordt, is niet zielig?quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:01 schreef Whuzz het volgende:
Ze gaan er al vanuit dat Seymoown toch wel afhaakt.
Juul 7 en Desmond 3quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:42 schreef 5thencounter het volgende:
Juul 8 codes , En nu Desmond winnen met 2 codes![]()
[ afbeelding ]
Maudy vind ik altijd een leuk en beleefd meisje, maar dit is gewoon een naaistreek naar Erik toe. Maar goed, wie weet gaat de bondjessamenstelling wel heel anders nu in DB 2.0quote:Op donderdag 10 juli 2025 12:08 schreef Gia het volgende:
[..]
"En Peter, niet meer seksen waar iedereen bij is!"
Oh, Julia was niet aan 't seksen?
[..]
Ja, want Justin is zo zielig en alleen. Nee, Erik die voor een tweede keer buitengesloten wordt, is niet zielig?
Zo gemeen.
Ik hoop dat Roy voet bij stuk houdt en met Erik en twee nieuwelingen gaat. Of wellicht met Peter en Julia.
Ben heel benieuwd. Ik hoop ook dat de bondjes random worden samengesteld.quote:Op donderdag 10 juli 2025 12:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maudy vind ik altijd een leuk en beleefd meisje, maar dit is gewoon een naaistreek naar Erik toe. Maar goed, wie weet gaat de bondjessamenstelling wel heel anders nu in DB 2.0
Jaja en dan langzaam uitgroeien naar Een Paar Maanden Van Je Levenquote:Op donderdag 10 juli 2025 12:30 schreef Gia het volgende:
[..]
Ben heel benieuwd. Ik hoop ook dat de bondjes random worden samengesteld.
Bondjes uitbreiden naar 6 personen, met 2 stapelbedden per kamer, lijkt me ook wel een goede. Verkleint de kansen om te winnen en dan gaan er mogelijk meer voortijdig vertrekken.
Goeie Media exposure weer.. zo werkt het.. neenee ik ga niet over "sturing" beginnenquote:Op donderdag 10 juli 2025 16:52 schreef spapaars het volgende:
https://www.bd.nl/show/br(...)d-verdiend~a38a4987/
[ afbeelding ]
Inmiddels 3 en een halve maand verder en Brijan heeft nog 30k tegoed. Bij Gerrit duurde het ook zo lang voordat hij het volledige bedrag kreeg.quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:52 schreef spapaars het volgende:
https://www.bd.nl/show/br(...)d-verdiend~a38a4987/
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |