Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11![]()
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJanCap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Eerst uitmelkfittiequote:Op woensdag 9 juli 2025 20:09 schreef 5thencounter het volgende:
Moeten ze geen finale spelen... de tijd loopt
De cliffhanger moet in de laatste minuut, dus we hebben nog wel even.quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:09 schreef 5thencounter het volgende:
Moeten ze geen finale spelen... de tijd loopt
Fitties, janken en neuqseks zijn nooit zinloos, want kijkcijfers.quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zinloos want hetzijn de fimalisten
ssstttttquote:Op woensdag 9 juli 2025 20:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Normaal is toch altijd een nachtje slapen voor de finale?
Is hij tenminste ook weg, wat een lul.quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik gun inmiddels Desmond de ton, en dat zegt wat, want wat is die gast onsympathiek.
kloptquote:Op woensdag 9 juli 2025 20:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
Wat een haat naar Desmond van Juul, die kan echt niet tegen verlies en eiste gewoon
dat ze de finale gaat spelen.
Denk wel dat hij Peter graag in zijn mond had genomen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
klopt
maar Desmond doet nu of hij het uiteindelijk wel aan Peter had gegund
wat hij geen enkel moment in zijn mond heeft gehad
ben bang dat ze dit enorm gaan uitmelkenquote:Op woensdag 9 juli 2025 20:12 schreef KinKiJan het volgende:
Nou geef die codes maar meteen gewoon random, kunnen we meteen door naar de kluis
35 gradenquote:Op woensdag 9 juli 2025 20:13 schreef 5thencounter het volgende:
Alle gordijnen dicht.. sfeerverlichting aan![]()
[ afbeelding ]
hooguit 1 uur en 10 minuten en da's inclusief 35 minuten reklamequote:Op woensdag 9 juli 2025 20:13 schreef Whuzz het volgende:
oh, is het nu trouwens 1,5 uur toch?
Dat wordt een lange finale...
Ik hoop met u meequote:Op woensdag 9 juli 2025 20:18 schreef Whuzz het volgende:
Ik hoop dat Julia met 9 codes eindigt en dat Desmond wint
Liever huilia dan Desstrontquote:Op woensdag 9 juli 2025 20:18 schreef 5thencounter het volgende:
Huillia eerst spelletje gewonnen
[ afbeelding ]
En dat de eerste code gelijk groen wordt... gebeurt gek genoeg ook nooitquote:Op woensdag 9 juli 2025 20:18 schreef Whuzz het volgende:
ja van 1000,-quote:
Waarom werd er dan weer een oproepje gedaan voor nog een haarstukje? Voor de even dagen natuurlijk Dotquote:
Maar goed ze heeft er al een gekregen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja van 1000,-
maar de echt goede zijn veel duurder nog
Ik hoop dat ze in een bondje eindigt met Roy, Kim en Seymoownquote:Op woensdag 9 juli 2025 20:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik gun Huillia nog een maand verplicht neuke met Peet, jankmuiltje
ja dat was met die opdrachtquote:Op woensdag 9 juli 2025 20:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar goed ze heeft er al een gekregen.
daar gaat eric al bijquote:Op woensdag 9 juli 2025 20:23 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze in een bondje eindigt met Roy, Kim en Seymoown
Ja dat was het. Thnxquote:Op woensdag 9 juli 2025 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja dat was met die opdracht
waarbij ze 1 iemand wat mochten gunnen van hun bondje
en daar mocht die kijker dan weer uit kiezen
Die mogen met zijn 5-en in één bondje. IQ van Kim telt tenslotte niet mee voor het totaal.quote:
Ze hebben allemaal van die onzin wensen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom werd er dan weer een oproepje gedaan voor nog een haarstukje? Voor de even dagen natuurlijk Dot
Och ochquote:Op woensdag 9 juli 2025 20:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik gun Huillia nog een maand verplicht neuke met Peet, jankmuiltje
Dat is een haarstuk wat ze in haar eigen haar kan doen. Uiteindelijk zal ze al haar haar verliezen en dus dure pruiken moeten dragen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar goed ze heeft er al een gekregen.
O dacht dat ze echt een pruik had gekregen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is een haarstuk wat ze in haar eigen haar kan doen. Uiteindelijk zal ze al haar haar verliezen en dus dure pruiken moeten dragen.
Het is maar een ton he. Ik neem aan dat er nog belasting van af gaat? Dus 50k over.quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze hebben allemaal van die onzin wensen.
Desmond gaat zijn geld aan de familie geven, ook iets ongeloofwaardig.
was het jan willem?quote:
Is volgens mij nog niet helemaal zeker of ze helemaal kaal wordt, ze kan ook kale plekken krijgen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is een haarstuk wat ze in haar eigen haar kan doen. Uiteindelijk zal ze al haar haar verliezen en dus dure pruiken moeten dragen.
Ze hadden nog wat in de opslag.quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:30 schreef 5thencounter het volgende:
Geheugenspel.. ook uit EJVJL
[ afbeelding ]
Ja klopt, JW zei altijd over Moraima dat ze weinig kon qua spellen en toen won ze mooi van hemquote:Op woensdag 9 juli 2025 20:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
was het jan willem?
ik weet wel mori
die won toch?
juistquote:Op woensdag 9 juli 2025 20:32 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ja klopt, JW zei altijd over Moraima dat ze weinig kon qua spellen en toen won ze mooi van hem
die had julia eerst al gestolenquote:Op woensdag 9 juli 2025 20:33 schreef 5thencounter het volgende:
Des wint weer een code terug .. nr 7 even onthouden
Inderdaad!quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:32 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ja klopt, JW zei altijd over Moraima dat ze weinig kon qua spellen en toen won ze mooi van hem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
huis ter Duin zat hij ook mijlenver vanafquote:Op woensdag 9 juli 2025 20:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Niet met bier.
Het merk heeft een Engelse naam, en hij tikt Frankrijk aan.
Hotel ligt toch bij Zevenbergschehoek?quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
huis ter Duin zat hij ook mijlenver vanaf
Zoals Robert gisteravond in Shownieuws zei, hij is al een week thuis en mocht zich nergensquote:Op woensdag 9 juli 2025 20:40 schreef KinKiJan het volgende:
Tegen de tijd dat we zien wie er wint heeft diegene de ton thuis al uitgegeven.
Als die loodzware wimpers er af sloopt ziet ze er gelijk een stuk leuker uit.quote:
Nee.quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Als die loodzware wimpers er af sloopt ziet ze er gelijk een stuk leuker uit.
?quote:
Ja, want geen homo. Dus minder vals.quote:
bye bye valse wimpers(die vallen wel uit van goed janken )quote:
wtf. Wat zit daar in het water joh.quote:
Soort van binnenbandquote:Op woensdag 9 juli 2025 20:56 schreef KinKiJan het volgende:
Heh? Heeft Seymona een band met Desmond!? Nooit wat van meegekregen
Nou zeg, niet zo lullig tegen Geert.quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:57 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Da valse homo of bi zit er helaas nog in
we hebben nog een minuut of 10quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:57 schreef 5thencounter het volgende:
"Morgen met gloednieuwe bewoners.." Jan zei er niet bij hoeveel
Je ziet niet alles hèquote:Op woensdag 9 juli 2025 20:56 schreef KinKiJan het volgende:
Heh? Heeft Seymona een band met Desmond!? Nooit wat van meegekregen
AI maakt er een rare heksenhoed van.quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee, helder.... Morgen nieuwe bewoners en dan gewoon weer verder met de avonturen van Roma
[ afbeelding ]
Op tiktok is er een dame die haar precies na doetquote:Op woensdag 9 juli 2025 20:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee, helder.... Morgen nieuwe bewoners en dan gewoon weer verder met de avonturen van Roma
[ afbeelding ]
Ja, haar poes was ook vreemd, dus die knipte ik erafquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, haar poes was ook vreemd, dus die knipte ik erafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
100x beter mét Roma's poes!
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
hij heeft straks ongeveer 60kquote:Op woensdag 9 juli 2025 21:02 schreef spapaars het volgende:
Desmond kan ook wel een pruik gebruiken.
Voor het eindspel maakte hij haar uit voor stront.quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:02 schreef greysbones het volgende:
Desmond
Juul I love you
hoe krijgt hij het zijn strot uit![]()
Verschrikkelijke vent. Blijf lekker uit zijn buurtquote:Op woensdag 9 juli 2025 21:02 schreef greysbones het volgende:
Desmond
Juul I love you
hoe krijgt hij het zijn strot uit![]()
Het ging gelukkig over en weer, Juul had/heeft ook een sla-bekquote:Op woensdag 9 juli 2025 21:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Voor het eindspel maakte hij haar uit voor stront.
En nu dit.
Ze hadden Erik toch al gevraagd?quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:00 schreef greysbones het volgende:
ow Maudy wil weer anders![]()
niets zo veranderlijk als een Maudy
Blij dat hij ophoepelt, en hoop dat ze niet nog een broer hebben.quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:03 schreef StephanL het volgende:
[..]
Verschrikkelijke vent. Blijf lekker uit zijn buurt
Voor de tweede keer....quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
jep
die wordt straks keihard gedumpt
Wat raar.quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
jep
die wordt straks keihard gedumpt
Dat ze zelf iets moet gaan doen.. het is een lui sekreetquote:Op woensdag 9 juli 2025 21:07 schreef Whuzz het volgende:
Seymoon wil niet "op deze manier" blijven.
Over welke manier heeft ze het in godsnaam
Ho effe, ze heeft wel keihard met de haaitjes gevochten om spellen te mogen spelen he. En toen ze uit de haaien weg was heeft ze dan ook... wacht even tellen...quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat ze zelf iets moet gaan doen.. het is een lui sekreet
Wordt waarschijnlijk een nalevering van DHLquote:Op woensdag 9 juli 2025 21:14 schreef 5thencounter het volgende:
Waar zijn Al die extra deelnemers?
1
SlowMona haar 24u is dus al ingerekend met de 3e Nieuwe , leuke verrassingquote:Op woensdag 9 juli 2025 21:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja, voor
Robert, Desmond en nu vertrekt ook die zwijgzame die vanaf dag1 haar vriend miste.
Ik hoop dat die zending in de container blijft steken, ik hb nu al een slecht gevoel over wat er binnen kwamquote:Op woensdag 9 juli 2025 21:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wordt waarschijnlijk een nalevering van DHL
Marlene is Duits?quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:13 schreef 5thencounter het volgende:
De Kliphangert... 3 Nieuwe Welkom in Cyclus 20
[ afbeelding ]
Ik verwacht -zonder verder ook maar enige reden te hebben- dat het een Mary 2.0 isquote:Op woensdag 9 juli 2025 21:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat gaat wat worden met haar, dat zie je meteen.
Mary of hoe heette zequote:Op woensdag 9 juli 2025 21:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat gaat wat worden met haar, dat zie je meteen.
quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mary of hoe heette ze
zo'n uitstraling heeft ze
Jup... allemaal uit de keuken rotten, die is voor de kokkinquote:Op woensdag 9 juli 2025 21:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mary of hoe heette ze
zo'n uitstraling heeft ze
Weer een nicht?quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:22 schreef 5thencounter het volgende:
Marco37jaar klinkt als... BrianDesmond ik hoop 't niet echt
Haha ja, Mary de keukenprinsesquote:Op woensdag 9 juli 2025 21:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jup... allemaal uit de keuken rotten, die is voor de kokkin
Of een Kitty, of krep suset hoe heet ze ook alweer die uit Helmondquote:Op woensdag 9 juli 2025 21:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik verwacht -zonder verder ook maar enige reden te hebben- dat het een Mary 2.0 is
quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:24 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha ja, Mary de keukenprinsesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja die
Die van mij begon te piepenquote:Op woensdag 9 juli 2025 21:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet.. ik heb niet zo'n goeie radar
Ohhja dan hebben ze weer een :"Lieve jongen" gekozen.. maar voor wie? El-Kweenie, Joey, Justin..quote:
of een trio met El Che en Roma..... Che ff sandwichenquote:Op woensdag 9 juli 2025 21:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhja dan hebben ze weer een :"Lieve jongen" gekozen.. maar voor wie? El-Kweenie, Joey, Justin..
Dat er aan SloMa een steekje los zit is nu wel duidelijk, dus die deelt El_Gelneef wel om de aandacht die het trektquote:Op woensdag 9 juli 2025 21:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
of een trio met El Che en Roma..... Che ff sandwichen
Jij wilt dat BG verhuisd naar 23.00 uur met een 18+ kenmerk, of zoiets.quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:30 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
of een trio met El Che en Roma..... Che ff sandwichen
2 uitzendingen per dag, een voor <18 en na 23:00 een 18+ uitzendingquote:Op woensdag 9 juli 2025 21:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Jij wilt dat BG verhuisd naar 23.00 uur met een 18+ kenmerk, of zoiets.
Ja die krijgt dan 4 reclame blokken van 10 minuten, en dan de aflevering zelf, geheel volgens Floris en El Che hun 'richtlijnen' precies gemiddeld 6 minutenquote:Op woensdag 9 juli 2025 21:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
2 uitzendingen per dag, een voor <18 en na 23:00 een 18+ uitzending
20.00 Ze besloten gezellig bij elkaar in bed te logeren.quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
2 uitzendingen per dag, een voor <18 en na 23:00 een 18+ uitzending
Ja die Veel beloven en weing geven doet een sukkel voor de TV in vreugde leven... zal SBS gedacht hebben na het ophypen van de ZomerDepressiequote:Op woensdag 9 juli 2025 22:26 schreef MacDeMarco het volgende:
Morgen moeten er dus in theorie nog meer mensen door de poort lopen dan deze drie figuren.
Als ze maar geen extra team met BN'ers vol c-artiesten gaan laten deelnemen, dan kan rest alleen maar meevallen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 22:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja die Veel beloven en weing geven doet een sukkel voor de TV in vreugde leven... zal SBS gedacht hebben na het ophypen van de ZomerDepressie
Dat weet ik ook niet haha! Voor hetzelfde geld komen Bradley, Annet, Max en Daniëlle Balk weer met z'n vieren terug, om maar eens 4 vervelende mensen te noemen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 22:33 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Als ze maar geen extra team met BN'ers vol c-artiesten gaan laten deelnemen, dan kan rest alleen maar meevallen.
Dat hele BN'ers verhaal is een eigen leven gaan leiden. De BN'ers die aan het programma mee gaan doen zijn jury leden voor opdrachten.quote:Op woensdag 9 juli 2025 22:33 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Als ze maar geen extra team met BN'ers vol c-artiesten gaan laten deelnemen, dan kan rest alleen maar meevallen.
Daar ben ik wel bang voor, Marcootje Engelbewaarder had het kwijltje al uit de mond lopen in de HypeClipjesquote:Op woensdag 9 juli 2025 22:33 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet alleen Juryleden maar ook een eindeloze stroom "beroemde" sportlui, goochelaars, schilders, koks, stokpaardjesmalloten , Prins Carnavallen ...verzin en zelf ook een paarquote:Op woensdag 9 juli 2025 22:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat hele BN'ers verhaal is een eigen leven gaan leiden. De BN'ers die aan het programma mee gaan doen zijn jury leden voor opdrachten.
Het verzinnen laat ik liever aan jou over.quote:Op woensdag 9 juli 2025 22:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet alleen Juryleden maar ook een eindeloze stroom "beroemde" sportlui, goochelaars, schilders, koks, stokpaardjesmalloten , Prins Carnavallen ...verzin en zelf ook een paar
Ok, daar ben wel goed in iddquote:Op woensdag 9 juli 2025 22:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Het verzinnen laat ik liever aan jou over.
Ja ik weet het, maar het is iig een goed teken dat de opdrachten misschien wat beter worden dan stokpaardje rijden.quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2025 22:36 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet haha! Voor hetzelfde geld komen Bradley, Annet, Max en Daniëlle Balk weer met z'n vieren terug, om maar eens 4 vervelende mensen te noemen.
Wtf.quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:42 schreef 5thencounter het volgende:
Juul 8 codes , En nu Desmond winnen met 2 codes![]()
[ afbeelding ]
Belachelijk dat mensen zo agressief zijn.quote:Op donderdag 10 juli 2025 01:46 schreef Cirilico het volgende:
Desmond gewonnen begrijp ik.![]()
Wat een haat krijgt die op Instagram.
Lol, die was gayer dan Desmond. En die lag lekker El Che te pijpen onder de dekens in de woonkamer.quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, haar poes was ook vreemd, dus die knipte ik erafZo lijkt ze op Prinses Laurentien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hotapnyc
quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:07 schreef 5thencounter het volgende:
SloMona heeft 24u aangevraagt.... alwéér![]()
En nu echt oprotten dan
Het blijft een vage beslissing idd van Erik die zichzelf nog steeds brilliant vind, en die specifieke ruil deed die de meeste ergenis verooraakte.. het "redden" van SlowMona en het mes in de rug van Robert... ik zeg dat Erik dan niet zelf verzonnen heeftquote:Op donderdag 10 juli 2025 02:43 schreef Cirilico het volgende:
[..]![]()
Die had bij de haaien moeten blijven. Dan was Robert er nog geweest. Ik vind het nog altijd een - onnodige - naaistreek van Erik om Robert praktisch uit het programma te schoppen.
Het is frisser in het donker en met de gordijnen dicht. Was tropisch vorige week.quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:13 schreef 5thencounter het volgende:
Alle gordijnen dicht.. sfeerverlichting aan![]()
[ afbeelding ]
Haha, bijna goed.quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:18 schreef Whuzz het volgende:
"En Peter, niet meer seksen waar iedereen bij is!"quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:58 schreef 5thencounter het volgende:
Blijf lekker zitte, of kom naar huis,,, Aldus de Familie
[ afbeelding ]
Ja, want Justin is zo zielig en alleen. Nee, Erik die voor een tweede keer buitengesloten wordt, is niet zielig?quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:01 schreef Whuzz het volgende:
Ze gaan er al vanuit dat Seymoown toch wel afhaakt.
Juul 7 en Desmond 3quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:42 schreef 5thencounter het volgende:
Juul 8 codes , En nu Desmond winnen met 2 codes![]()
[ afbeelding ]
Maudy vind ik altijd een leuk en beleefd meisje, maar dit is gewoon een naaistreek naar Erik toe. Maar goed, wie weet gaat de bondjessamenstelling wel heel anders nu in DB 2.0quote:Op donderdag 10 juli 2025 12:08 schreef Gia het volgende:
[..]
"En Peter, niet meer seksen waar iedereen bij is!"
Oh, Julia was niet aan 't seksen?
[..]
Ja, want Justin is zo zielig en alleen. Nee, Erik die voor een tweede keer buitengesloten wordt, is niet zielig?
Zo gemeen.
Ik hoop dat Roy voet bij stuk houdt en met Erik en twee nieuwelingen gaat. Of wellicht met Peter en Julia.
Ben heel benieuwd. Ik hoop ook dat de bondjes random worden samengesteld.quote:Op donderdag 10 juli 2025 12:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maudy vind ik altijd een leuk en beleefd meisje, maar dit is gewoon een naaistreek naar Erik toe. Maar goed, wie weet gaat de bondjessamenstelling wel heel anders nu in DB 2.0
Jaja en dan langzaam uitgroeien naar Een Paar Maanden Van Je Levenquote:Op donderdag 10 juli 2025 12:30 schreef Gia het volgende:
[..]
Ben heel benieuwd. Ik hoop ook dat de bondjes random worden samengesteld.
Bondjes uitbreiden naar 6 personen, met 2 stapelbedden per kamer, lijkt me ook wel een goede. Verkleint de kansen om te winnen en dan gaan er mogelijk meer voortijdig vertrekken.
Goeie Media exposure weer.. zo werkt het.. neenee ik ga niet over "sturing" beginnenquote:Op donderdag 10 juli 2025 16:52 schreef spapaars het volgende:
https://www.bd.nl/show/br(...)d-verdiend~a38a4987/
[ afbeelding ]
Inmiddels 3 en een halve maand verder en Brijan heeft nog 30k tegoed. Bij Gerrit duurde het ook zo lang voordat hij het volledige bedrag kreeg.quote:Op donderdag 10 juli 2025 16:52 schreef spapaars het volgende:
https://www.bd.nl/show/br(...)d-verdiend~a38a4987/
[ afbeelding ]
Ze krijgen dat bedrag ook 100.000 euro alleen is het bruto.quote:Op donderdag 10 juli 2025 17:26 schreef freaky40 het volgende:
Ze krijgen in totaal 60.000 met aftrek van belastingen van de 100.000 in 2 delen uitbetaald 6 weken na de finale de eerste 30 en 6 weken daarna de volgende 30.000 euro. Het is echt lachwekkend dat ze pretenderen dit bedrag ook krijgen, dat is alleen maar voor TV maar in werkelijkheid veel lager. Je wordt echt gescamed als winnaar.
Geen idee waarom.quote:Op donderdag 10 juli 2025 17:07 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Inmiddels 3 en een halve maand verder en Brijan heeft nog 30k tegoed. Bij Gerrit duurde het ook zo lang voordat hij het volledige bedrag kreeg.
Moeten ze beter communiceren en wel het eerlijke verhaal erbij vertellen maar 60.000 is natuurlijk niet ‘sexy’ omdat als prijs te noemen.quote:Op donderdag 10 juli 2025 17:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze krijgen dat bedrag ook 100.000 euro alleen is het bruto.
Ik vond mijn netto loonstrook ook altijd niet zo sexy vergeleken met mijn bruto loon. Had alleen niet zo veel zin om te klagen bij de baas.quote:Op donderdag 10 juli 2025 19:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Moeten ze beter communiceren en wel het eerlijke verhaal erbij vertellen maar 60.000 is natuurlijk niet ‘sexy’ omdat als prijs te noemen.
Precies. Robert moest naar de haaien (en dus exit) om Zeikmona te redden van die drie kwallen. Ze mocht niet eens spelletjes spelen.quote:Op donderdag 10 juli 2025 02:43 schreef Cirilico het volgende:
[..]![]()
Die had bij de haaien moeten blijven. Dan was Robert er nog geweest. Ik vind het nog altijd een - onnodige - naaistreek van Erik om Robert praktisch uit het programma te schoppen.
Ach, boeiend. 60k, 100k. Ik zou er allebei mijn privacy niet voor opgeven.quote:Op donderdag 10 juli 2025 19:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Moeten ze beter communiceren en wel het eerlijke verhaal erbij vertellen maar 60.000 is natuurlijk niet ‘sexy’ omdat als prijs te noemen.
Het gaat hun om de roem.quote:Op donderdag 10 juli 2025 19:58 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ach, boeiend. 60k, 100k. Ik zou er allebei mijn privacy niet voor opgeven.
Zeker niet als je er een jaar voor in die loods moet zitten. Dan kan ik beter een jaar werken he. Levert meer op (en al helemááál als je het "per uur" zou omrekenen, kost me niet mijn privacy en ik hoef niet in een loods met 15 randdebielen te zitten.
Welke roem. 99.9% van de kijkers is ze na een week vergeten.quote:
tis net een loops hondjequote:Op donderdag 10 juli 2025 20:03 schreef StephanL het volgende:
Aan Justin heb je niks. Meeloper eerste klas en nog weinig gepresteerd.
Ja hallo zeg. Het is niet de bedoeling dat we elkaar aan eerder gedane uitspraken gaan houden. Zo gaan we niet met elkaar omquote:Op donderdag 10 juli 2025 20:05 schreef KinKiJan het volgende:
Ik herhaal nog maar eens de strekking van de woorden van Erik toen hij Robert ruilde:
"'Dit is de bondgenoten, daar moet hij maar tegen kunnen"
Maa-aar het isss maa-ar een ssspe-eeeelquote:Op donderdag 10 juli 2025 20:07 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja hallo zeg. Het is niet de bedoeling dat we elkaar aan eerder gedane uitspraken gaan houden. Zo gaan we niet met elkaar om
Ik zou ook niet klikken met zo'n depressieve huilstruikquote:Op donderdag 10 juli 2025 20:08 schreef StephanL het volgende:
Hoe kan je nou met niemand een klik hebben behalve met Desmond
quote:Op donderdag 10 juli 2025 20:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Leuk, al haar vrienden en al haar familie zijn er om haar op te halen.
quote:Op donderdag 10 juli 2025 20:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik zou ook niet klikken met zo'n depressieve huilstruik
1 nieuwe wat ik zo in de voorstukjes zagquote:Op donderdag 10 juli 2025 20:11 schreef spapaars het volgende:
Nou, nieuwsgierig hoe het spel zal veranderen.
Geert's ex vriendin ?quote:Op donderdag 10 juli 2025 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
1 nieuwe wat ik zo in de voorstukjes zag
20 ste cyclus alles is speciaalquote:Op donderdag 10 juli 2025 20:13 schreef 5thencounter het volgende:
Er zijn al bondjes voordat de Nieuwen er zijn.. dat moet vast fout gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |