Voor het eindspel maakte hij haar uit voor stront.quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:02 schreef greysbones het volgende:
Desmond
Juul I love you
hoe krijgt hij het zijn strot uit![]()
Verschrikkelijke vent. Blijf lekker uit zijn buurtquote:Op woensdag 9 juli 2025 21:02 schreef greysbones het volgende:
Desmond
Juul I love you
hoe krijgt hij het zijn strot uit![]()
Het ging gelukkig over en weer, Juul had/heeft ook een sla-bekquote:Op woensdag 9 juli 2025 21:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Voor het eindspel maakte hij haar uit voor stront.
En nu dit.
Ze hadden Erik toch al gevraagd?quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:00 schreef greysbones het volgende:
ow Maudy wil weer anders![]()
niets zo veranderlijk als een Maudy
Blij dat hij ophoepelt, en hoop dat ze niet nog een broer hebben.quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:03 schreef StephanL het volgende:
[..]
Verschrikkelijke vent. Blijf lekker uit zijn buurt
jepquote:
Voor de tweede keer....quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
jep
die wordt straks keihard gedumpt
Wat raar.quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
jep
die wordt straks keihard gedumpt
Maudy is ook gewoon raarquote:
Dat ze zelf iets moet gaan doen.. het is een lui sekreetquote:Op woensdag 9 juli 2025 21:07 schreef Whuzz het volgende:
Seymoon wil niet "op deze manier" blijven.
Over welke manier heeft ze het in godsnaam
Ho effe, ze heeft wel keihard met de haaitjes gevochten om spellen te mogen spelen he. En toen ze uit de haaien weg was heeft ze dan ook... wacht even tellen...quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat ze zelf iets moet gaan doen.. het is een lui sekreet
Wordt waarschijnlijk een nalevering van DHLquote:Op woensdag 9 juli 2025 21:14 schreef 5thencounter het volgende:
Waar zijn Al die extra deelnemers?
1
SlowMona haar 24u is dus al ingerekend met de 3e Nieuwe , leuke verrassingquote:Op woensdag 9 juli 2025 21:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja, voor
Robert, Desmond en nu vertrekt ook die zwijgzame die vanaf dag1 haar vriend miste.
Ik hoop dat die zending in de container blijft steken, ik hb nu al een slecht gevoel over wat er binnen kwamquote:Op woensdag 9 juli 2025 21:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wordt waarschijnlijk een nalevering van DHL
Marlene is Duits?quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:13 schreef 5thencounter het volgende:
De Kliphangert... 3 Nieuwe Welkom in Cyclus 20
[ afbeelding ]
Ik verwacht -zonder verder ook maar enige reden te hebben- dat het een Mary 2.0 isquote:Op woensdag 9 juli 2025 21:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat gaat wat worden met haar, dat zie je meteen.
Mary of hoe heette zequote:Op woensdag 9 juli 2025 21:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat gaat wat worden met haar, dat zie je meteen.
quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mary of hoe heette ze
zo'n uitstraling heeft ze
Jup... allemaal uit de keuken rotten, die is voor de kokkinquote:Op woensdag 9 juli 2025 21:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mary of hoe heette ze
zo'n uitstraling heeft ze
Weer een nicht?quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:22 schreef 5thencounter het volgende:
Marco37jaar klinkt als... BrianDesmond ik hoop 't niet echt
Haha ja, Mary de keukenprinsesquote:Op woensdag 9 juli 2025 21:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jup... allemaal uit de keuken rotten, die is voor de kokkin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Of een Kitty, of krep suset hoe heet ze ook alweer die uit Helmondquote:Op woensdag 9 juli 2025 21:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik verwacht -zonder verder ook maar enige reden te hebben- dat het een Mary 2.0 is
quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:24 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha ja, Mary de keukenprinsesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja die
Die van mij begon te piepenquote:Op woensdag 9 juli 2025 21:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet.. ik heb niet zo'n goeie radar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |