SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI Buienradar
• KNMI Pluim
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel![]()
Ouwe flaneerpijpquote:
Held!quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:37 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik denk waar ken ik jouw naam toch van. Maar weet het al weer. Ben ook enorme Twin Peaksfan.
Ja heb die vast vooruit gestuurdquote:Op woensdag 9 juli 2025 16:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
Eindelijk de zon vandaag weer te zienwat heb ik haar gemist!
Dankje die had ik wel even nodig 🥰quote:
They've got a cherry pie that'll kill yaquote:Op woensdag 9 juli 2025 19:53 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Held!
Ik ga in de vakantie weer eens beginnen om het met mijn oudste te kijken. Die is nu 12 en ik was ook 12 toen ik het voor eerst keek (en er destijds niet van kon slapen)
Dale Cooper: Harry, I’m going to let you in on a little secret. Every day, once a day, give yourself a present. Don’t plan it, don’t wait for it, just let it happen. It could be a new shirt at the men's store, a catnap in your office chair or two cups of good hot black coffee. Like this.
Sheriff Truman: A present? Like Christmas?
Dale Cooper: [Taking a sip] Ah, man that hits the spot. Nothing like a great cup of black coffee.
Black as a starless night.quote:Op woensdag 9 juli 2025 19:53 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Held!
Ik ga in de vakantie weer eens beginnen om het met mijn oudste te kijken. Die is nu 12 en ik was ook 12 toen ik het voor eerst keek (en er destijds niet van kon slapen)
Dale Cooper: Harry, I’m going to let you in on a little secret. Every day, once a day, give yourself a present. Don’t plan it, don’t wait for it, just let it happen. It could be a new shirt at the men's store, a catnap in your office chair or two cups of good hot black coffee. Like this.
Sheriff Truman: A present? Like Christmas?
Dale Cooper: [Taking a sip] Ah, man that hits the spot. Nothing like a great cup of black coffee.
Gewoon erin duiken, aanhouder wintquote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:04 schreef RamboDirk het volgende:
Ik kijk al een aantal dagen tegen een afgedekt zwembad aan. Erg jammer
Volgens juffrouw Jetten zouden we iedere dag een duik kunnen nemen tijdens de nieuw Nederlandse zomers. Erg jammer
Het is idd vies, goor, grauw tyfusweer de hele tijd. Mijn splinternieuwe zonnebril heb ik nog niet eens hoeven gebruiken.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 11:19 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben blij dat het geen voorspelde 26 graden is maar hele dag bewolking en gisteren zelfs motregen doet mij jullie in niet noord-oost Nederland willen slaan.![]()
Maar.. in de avond hebben wij ook zon hoor!
En elke nacht is het prachtig mooi weer.
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:03 schreef Djeez het volgende:
[..]
Het is idd vies, goor, grauw tyfusweer de hele tijd. Mijn splinternieuwe zonnebril heb ik nog niet eens hoeven gebruiken.
Gelukkig hebben mijn Antwerpse schoonouders ons uitgenodigd het weekend bij hen door te brengen, omdat het daar volop zon is.
En over twee weken naar Zuid-Frankrijk, lekker naar de hitte. Alles beter dan deze grafzomer!
Vandaag en gisteren gewoon de winterjas aan van en naar werk. Zolang de R of de I nog in de maand zit, blijft de leren winterjas mooi aan.
O ja, we hebben nog een offerte liggen voor airco in huis. Maar we zien ervan af, omdat het in Assen nooit warmer wordt dan 20 graden
Weer een pareltje, Djeez.quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:27 schreef Djeez het volgende:
Zo, net mijn gehele zomergarderobe op Vinted gezet. Ben er helemaal klaar mee, deze 'heetste zomer des doods aller tijden'. We zijn al halverwege de zomer, maar nog geen dag moment boven 30 graden gehad
quote:Op vrijdag 11 juli 2025 12:27 schreef Djeez het volgende:
We zijn al halverwege de zomer, maar nog geen dag moment boven 30 graden gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |