SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
oh hmm, ik ga het opschrijven op mijn longlasting to do lijstjequote:Op woensdag 9 juli 2025 15:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
twee gmails. toon de ene en de andere niet... geen idee hoe ik dat drie jaar geleden heb ingesteld eigenlijk... maar het werkt.
[..]
dat zou erg handig zijn idd
de tour de france in zwitserlandquote:
Langs mijn huis zelfs geloof ik. Of was het de Vuelta.quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
die is ook wel eens door zwitserland gekomen, zelfs een keer door nederland
Dat heb ik een keer met een tante gedaanquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
de suprise die kreeg zat vaak gore smurrie wat ik moest verwijderen . #pesterij
Nee, nooit eigenlijkquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:30 schreef kwiwi het volgende:
Hebben jullie geen hele gesprekken via DM? Dat doe ik al jaren
Gelukkig was ze te ver wegquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:56 schreef bondage het volgende:
[..]
Nee, nooit eigenlijk
Gisteren werd jij trouwens aangeboden om uit te lepelenRare mensen hier
Met je harige hontquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Mij kun je trouwens bellen op: 0900 - SexyMuis
Hele verhalen via DMquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:56 schreef bondage het volgende:
[..]
Nee, nooit eigenlijk
Gisteren werd jij trouwens aangeboden om uit te lepelenRare mensen hier
Shirt met lange mouwen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:57 schreef Crack_ het volgende:
Hoe noemen jullie dit kledingstuk?
[ afbeelding ]
longsleeve (shirt)quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:57 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Shirt met lange mouwenquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:57 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Tshirt met lange mouwenquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:57 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
GMTAquote:
Long sleeve shirt. Of gewoon een shirt met lange mouwenquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:57 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
T-shirt lange mouwenquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:57 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Dakloptquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:58 schreef Crack_ het volgende:
Oh, grappig. Ik noem alles met lange mouwen een trui en kom er zojuist achter dat dat niet gebruikelijk is![]()
Longsleeve of t-shirt met lange mouwen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:57 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Een trui is dikker?quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:58 schreef Crack_ het volgende:
Oh, grappig. Ik noem alles met lange mouwen een trui en kom er zojuist achter dat dat niet gebruikelijk is![]()
Bij een trui denk ik aan een wat dikker kledingstuk. Wat jij postte is dunquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:58 schreef Crack_ het volgende:
Maar jij bent Crack_quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:58 schreef Crack_ het volgende:
Ik wilde zeggen een trui wordt gebreid, maar een longsleeve is ook gebreidquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:58 schreef Crack_ het volgende:
verbaast me nietquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:58 schreef Crack_ het volgende:
Ja da's ook niet gebruikelijk trouwens. De meeste mensen zijn iemand andersquote:
lulligquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:05 schreef Wereldgozer het volgende:
Vrouwen vinden dickpics op hun autoruit bij sportschool in Breda - https://nos.nl/l/2574320
@:haags in ons geval was dit een panorama foto geweest
In hun hoofd jaquote:Op woensdag 9 juli 2025 16:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja da's ook niet gebruikelijk trouwens. De meeste mensen zijn iemand anders
nu mezelf aanleren om het een shirt te gaan noemenquote:
quote:
ja dat zei die persoon ookquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:58 schreef bondage het volgende:
[..]
Bij een trui denk ik aan een wat dikker kledingstuk. Wat jij postte is dun
dik is truiquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen een trui wordt gebreid, maar een longsleeve is ook gebreid
dat klopt helemaalquote:
dit klinkt filosofischquote:Op woensdag 9 juli 2025 16:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja da's ook niet gebruikelijk trouwens. De meeste mensen zijn iemand anders
"Slachtofferhulpquote:
Of kleinerquote:Op woensdag 9 juli 2025 16:02 schreef Nizno het volgende:
maar een truitje is dunner dan een trui toch?
Ik vraag me dat weleens af. Waarom ben ik ik? En niet iemand anders? Hoe weinig had dat gescheeld?quote:
Een truitje denk ik meer aan een korterequote:Op woensdag 9 juli 2025 16:02 schreef Nizno het volgende:
oh, ja deze eindigt op 97quote:Op woensdag 9 juli 2025 16:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:Crack_ ik denk dat je mijn nummer hebt van jaren geleden.
Nieuwe nummer eindigt op 25.
daarbij denk ik aan een soort naveltruitjequote:Op woensdag 9 juli 2025 16:02 schreef Nizno het volgende:
je kunt nooit iemand anders zijn dan jezelf?quote:Op woensdag 9 juli 2025 16:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vraag me dat weleens af. Waarom ben ik ik? En niet iemand anders? Hoe weinig had dat gescheeld?![]()
quote:Op woensdag 9 juli 2025 16:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een truitje denk ik meer aan een kortere
hmm kan ook...quote:
Waren ze dat al die jaren ook nooit geweest?quote:Op woensdag 9 juli 2025 16:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, ja deze eindigt op 97
[..]
daarbij denk ik aan een soort naveltruitje
[..]
je kunt nooit iemand anders zijn dan jezelf?
als mensen zeggen 'ik was mezelf niet' dan denk ik echt.... hoeeeeeeee?![]()
Dat inderdaadquote:Op woensdag 9 juli 2025 16:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
daarbij denk ik aan een soort naveltruitje
maar dan komt bij mij de vraag, waarom is gebruiken als ben ook kanquote:Op woensdag 9 juli 2025 16:05 schreef Crack_ het volgende:
De vraag wie is ik, is ook leuk. Ik heb geen idee hoe je dat moet omschrijven of onder woorden brengen
Nou ja nee. Je bent jezelf. Maar als je "jezelf niet bent", dan ben je nog niet zomaar even iemand anders. Want die is ook zichzelfquote:Op woensdag 9 juli 2025 16:04 schreef Crack_ het volgende:
je kunt nooit iemand anders zijn dan jezelf?
als mensen zeggen 'ik was mezelf niet' dan denk ik echt.... hoeeeeeeee?
En dan de kans dat wij hier toevallig allemaal met elkaar posten. Bizar klein.quote:Op woensdag 9 juli 2025 16:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vraag me dat weleens af. Waarom ben ik ik? En niet iemand anders? Hoe weinig had dat gescheeld?![]()
omdat is ook kanquote:Op woensdag 9 juli 2025 16:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar dan komt bij mij de vraag, waarom is gebruiken als ben ook kan
ik begrijp dus niet wat men bedoeld met niet jezelf zijn, naar mijn optiek kan dat nietquote:Op woensdag 9 juli 2025 16:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja nee. Je bent jezelf. Maar als je "jezelf niet bent", dan ben je nog niet zomaar even iemand anders. Want die is ook zichzelf
jaquote:
Ja dat is raar inderdaad. In letterlijke zin kan dat nietquote:Op woensdag 9 juli 2025 16:10 schreef Crack_ het volgende:
ik begrijp dus niet wat men bedoeld met niet jezelf zijn, naar mijn optiek kan dat niet .
Maar hoe zit het dan met mensen die aan schizofrenie leiden?quote:Op woensdag 9 juli 2025 16:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat is raar inderdaad. In letterlijke zin kan dat niet
maar wie jezelf zijn precies is, ja dat weet ik ook nietquote:Op woensdag 9 juli 2025 16:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat is raar inderdaad. In letterlijke zin kan dat niet
Lijden.quote:Op woensdag 9 juli 2025 16:13 schreef bondage het volgende:
[..]
Maar hoe zit het dan met mensen die aan schizofrenie leiden?
is al benoemd, zie bovenquote:Op woensdag 9 juli 2025 16:13 schreef bondage het volgende:
[..]
hahahaha die spelen valsquote:Op woensdag 9 juli 2025 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lijden.
Ja die spelen vals. Die zijn er twee. Die moeten dus ook twee kaartjes hebben in de trein en zo.
Andere betekenis voor: ik was er niet van onder de indruk.quote:Op woensdag 9 juli 2025 16:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Slachtofferhulp
De vrouw heeft naar eigen zeggen slachtofferhulp aangeboden gekregen, maar heeft dat aanbod afgeslagen. "Ik snap heel goed dat het voor vrouwen een traumatische ervaring kan zijn, maar voor mij is het niet nodig.""
Die heeft er al genoeg gezien dan.
Ja, datquote:Op woensdag 9 juli 2025 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lijden.
Ja die spelen vals. Die zijn er twee. Die moeten dus ook twee kaartjes hebben in de trein en zo.
Ik zal je een appje sturen zodra ik wat geestelijke ruimte heb.quote:
hmm dat heb ik nietquote:Op woensdag 9 juli 2025 16:17 schreef bondage het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Elektromagnetische_puls
Lost het probleem wel op.
We kunnen wel ergens meeten in de vakantie als je daar zin in hebt? lijkt mij wel gezelligquote:Op woensdag 9 juli 2025 16:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal je een appje sturen zodra ik wat geestelijke ruimte heb.
Denk dat het besloten is want het staat nergens gecommuniceerdquote:Op woensdag 9 juli 2025 16:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien even naartoe gaan. Gezellie mozzarellie
quote:Op woensdag 9 juli 2025 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lijden.
Behalve dan dat schizofrenie en meervoudige persoonlijkheidsstoornis niet hetzelfde zijnquote:Op woensdag 9 juli 2025 16:13 schreef bondage het volgende:
[..]
klopt maar bekt niet lekkerquote:Op woensdag 9 juli 2025 16:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Behalve dan dat schizofrenie en meervoudige persoonlijkheidsstoornis niet hetzelfde zijn
Ah ja, meervoudige persoonlijkheidsstoornis heb je ook nog. Lijkt me best ernstig om te hebbenquote:Op woensdag 9 juli 2025 16:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Behalve dan dat schizofrenie en meervoudige persoonlijkheidsstoornis niet hetzelfde zijn
En mensen met schizofrenie hebben dus over het algemeen niet meerdere persoonlijkhedenquote:Op woensdag 9 juli 2025 16:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah ja, meervoudige persoonlijkheidsstoornis heb je ook nog. Lijkt me best ernstig om te hebben
Ja hoor, lijkt me wel leuk.quote:Op woensdag 9 juli 2025 16:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
We kunnen wel ergens meeten in de vakantie als je daar zin in hebt? lijkt mij wel gezellig
Tjonge. Ik denk, jij legt wel even een lijntje uit naar @Solotovskiquote:Op woensdag 9 juli 2025 16:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:Haags vriend Solo kan helaas niet reageren, want is op permanente vakantie.
Ik gooi hem in de groep waar hij in zit.quote:Op woensdag 9 juli 2025 16:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Tjonge. Ik denk, jij legt wel even een lijntje uit naar @:solotovski
Klopt, die hebben meer het gevoel dat er nog iemand samen met ze in het hoofd leeft, waarbij je bij meerdere persoonlijkheden blijkbaar switcht en de één niet weet wat de andere doet...quote:Op woensdag 9 juli 2025 16:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
En mensen met schizofrenie hebben dus over het algemeen niet meerdere persoonlijkheden
Zou hij anders hier ook niet doen hoor.quote:Op woensdag 9 juli 2025 16:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:Haags vriend Solo kan helaas niet reageren, want is op permanente vakantie.
Uhu, kutbeesten die muggen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 16:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Even de kleine prinses maar ophalen. Zat helemaal onder de muggenbulten, arm kind.
ik ook niet, moet wel een planning gaan maken voordat de vakantie *poef* voorbij isquote:Op woensdag 9 juli 2025 16:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja hoor, lijkt me wel leuk.
Heb niet zo gek veel op de planning staan.
tofquote:Op woensdag 9 juli 2025 17:02 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk nou jongens ik heb Godzilla eetstokjes van @:loveislikeakiss gekregen.
Als die allemaal ook nog eens een hoop hobbies hebben blijf je bezig.quote:Op woensdag 9 juli 2025 16:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
En mensen met schizofrenie hebben dus over het algemeen niet meerdere persoonlijkheden
Gaaf!quote:Op woensdag 9 juli 2025 17:02 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk nou jongens ik heb Godzilla eetstokjes van @:loveislikeakiss gekregen.
Oeh lekkerquote:
*belt GGZ*quote:Op woensdag 9 juli 2025 17:34 schreef Crack_ het volgende:
I need help
I need financial help
I need therapeutic help
I need spiritual help
I need all the help I can get, man
![]()
Die film is wel erg sterk.quote:Op woensdag 9 juli 2025 17:34 schreef CherryLips het volgende:
Zondag draaien ze Reservoir Dogs vanwege de dood van Michael Madsen. Net die middag dat ik iets heb afgesproken met iemand.
Kan daar altijd zo slecht tegen, als er meerdere dingen op 1 dag vallen
ohja dat is echt kut hequote:Op woensdag 9 juli 2025 17:34 schreef CherryLips het volgende:
Zondag draaien ze Reservoir Dogs vanwege de dood van Michael Madsen. Net die middag dat ik iets heb afgesproken met iemand.
afspraak verplaatsen of qua tijdstip.... of locatie zodat het samenvalt?quote:Op woensdag 9 juli 2025 17:34 schreef CherryLips het volgende:
Dit is afgelopen weekend afgesprokenquote:Op woensdag 9 juli 2025 17:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohja dat is echt kut heheb om die reden soms moeite om dingen ver van te voren vast te leggen
Locatie ja? 'Joe we hebben voor de bios afgesproken, ik ga naar binnen!'quote:Op woensdag 9 juli 2025 17:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
afspraak verplaatsen of qua tijdstip.... of locatie zodat het samenvalt?
dan neem je diegene mee naar reservoir dogs bedoel ik dus he...quote:Op woensdag 9 juli 2025 17:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Locatie ja? 'Joe we hebben voor de bios afgesproken, ik ga naar binnen!'
Gezellig! Nee, die film boeit hem niet.quote:Op woensdag 9 juli 2025 17:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan neem je diegene mee naar reservoir dogs bedoel ik dus he...
helaaschquote:Op woensdag 9 juli 2025 17:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gezellig! Nee, die film boeit hem niet.
okeedoeiiiiiiiiiiiiiquote:Op woensdag 9 juli 2025 17:37 schreef Crack_ het volgende:
Ik ga mijn telefoontje ophalen en dan met mijn flesje strawberry peach naar de tuingisteren had ik een glaasje op en viel meteen half in slaap
nou doeggiessssoiesoieosss
Meteen even regelen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 17:41 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dan hebben alle vrouwen op fok! slachtofferhulp nodig
Ja stapjes zijn wel makkelijker als er een vloer isquote:Op woensdag 9 juli 2025 17:49 schreef LTVDK het volgende:
De vloer ligt er in, dus de eerste stap is klaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op woensdag 9 juli 2025 17:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja stapjes zijn wel makkelijker als er een vloer isLastig stapjes zetten daar hoor, denk dat zelfs jij daar niet rechtop kunt staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Hoe hoog is het dan?quote:Op woensdag 9 juli 2025 17:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lastig stapjes zetten daar hoor, denk dat zelfs jij daar niet rechtop kunt staan
Krap aan 1,50 mquote:
Nou vooruit, dan moet ik een heel klein beetje buigenquote:
Volgens mij zijn de meeste wel laagpolig, dus dat scheelt nog ietsquote:Op woensdag 9 juli 2025 18:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Moet net aan lukken zonder de tapijttegels dan.
Gaat nog wel een klein beetje lager worden, ga de balken aftimmeren met platen, scheelt ook weer 38x tegen een balk aanstotenquote:Op woensdag 9 juli 2025 18:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou vooruit, dan moet ik een heel klein beetje buigen
Ik las ravelryquote:Op woensdag 9 juli 2025 18:13 schreef Ama het volgende:
@:ijsdraakje Revery gaat denk ik wel mijn meest beluisterde liedje worden dit jaar.
dan stoot je gewoon tegen de platen. dat scheelt iddquote:Op woensdag 9 juli 2025 18:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat nog wel een klein beetje lager worden, ga de balken aftimmeren met platen, scheelt ook weer 38x tegen een balk aanstoten
Ach tegenwoordig kan vrijwel alles een titel van een liedje zijn.quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik las ravelry
Maar dat heeft niets met muziek te maken
ja als "vrij met mij" als titel kan kan "naai met mij" ookquote:Op woensdag 9 juli 2025 18:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Ach tegenwoordig kan vrijwel alles een titel van een liedje zijn.
Een vlakke plaat is een stuk minder pijnlijk dat een schuine balkquote:Op woensdag 9 juli 2025 18:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan stoot je gewoon tegen de platen. dat scheelt idd
ja dat zeg ik toch, dat scheeltquote:Op woensdag 9 juli 2025 18:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een vlakke plaat is een stuk minder pijnlijk dat een schuine balk
Okequote:Op woensdag 9 juli 2025 18:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja als "vrij met mij" als titel kan kan "naai met mij" ook
das 1 hotel waar de gemeenten niet meer naar toe hoevenquote:De brieven blijken afkomstig van conferentiehotel Villa Heidebad uit Epe. Het hotel had er totaal geen rekening mee gehouden dat de brieven konden worden opgevat als ‘poederbrieven’. „Het was slechts een bedankenvelop, met een recept van een koekje dat wij hier serveren in ons hotel”, zegt eigenaar Bjarne Pechler van het conferentieoord.
Meerdere gemeenten maken weleens gebruik van de conferentieruimtes. Het idee was om hen hiervoor te bedanken door het recept te sturen van een koekje dat bij de koffie in het hotel wordt geserveerd. „Het was een zakje met meel, met een knipoog dat gemeenten ons moesten mailen”, zegt Pechler. „Als ik er nu over nadenk is het superdom van ons, hier was niet goed over nagedacht.”
Diameter van 28cm. Dus vooral een hele hoge.quote:
Mailyquote:
Ha ben je er weer.quote:
Zekerquote:
Ze kan me niet alleen latenquote:Op woensdag 9 juli 2025 18:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Ha ben je er weer.Langzaam ga je wel een vaste user hier worden.
Of stiekem komt ze voor mij.quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze kan me niet alleen laten
Voor ons allebeiquote:
quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Kleppie hequote:Op woensdag 9 juli 2025 18:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ze kan me niet alleen laten
Want Blinkquote:
Voor jou doe ik de klep openquote:
Ben ik allergisch voorquote:Op woensdag 9 juli 2025 17:50 schreef essnhills het volgende:
Allemaal lekker fruit in de aanbieding bij de Deka
Meloen, nectarine, kersen
Je weet niet wat je mist.quote:Op woensdag 9 juli 2025 19:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ben ik allergisch voor
Kersenvlaai daarentegen
quote:Op woensdag 9 juli 2025 19:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ben ik allergisch voor
Kersenvlaai daarentegen
Allergische reacties denk ik.quote:
Allergisch amahoela. Ligt aan de opvoeding, waarschijnlijk grootgebracht met kroketten en frikandellen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 19:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Allergische reacties denk ik.
quote:Op woensdag 9 juli 2025 19:25 schreef bondage het volgende:
[..]
Allergisch amahoela. Ligt aan de opvoeding, waarschijnlijk grootgebracht met kroketten en frikandellen.
Jos brinkie genotquote:Op woensdag 9 juli 2025 19:25 schreef bondage het volgende:
[..]
Allergisch amahoela. Ligt aan de opvoeding, waarschijnlijk grootgebracht met kroketten en frikandellen.
Ik pak ook nog even een Liuk als toetjequote:
Liuky you.quote:Op woensdag 9 juli 2025 19:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik pak ook nog even een Liuk als toetje
Vissen. Buiten.quote:Op woensdag 9 juli 2025 19:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb je ook huisdieren? Belangrijke vraag hier.
Die is wel heel slechtquote:
ik ga dat wel doen als ze hier klaar zijn, in iedergeval deelsquote:Op woensdag 9 juli 2025 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Zal ik eens een lapje kunstgras bestellen. Voor op het balkon. Water erop, heerlie fris aan de voetjes
kopen kan niet. Ik heb nu een gratis stalendoos.quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:03 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ga dat wel doen als ze hier klaar zijn, in iedergeval deels
Een stalen doos krijg je ook van die bekkenbodemspierentraining waar @bitterbal vanmiddag mee kwamquote:Op woensdag 9 juli 2025 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kopen kan niet. Ik heb nu een gratis stalendoos.
Den garp die je wist dat zou komenquote:Op woensdag 9 juli 2025 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een stalen doos krijg je ook van die bekkenbodemspierentraining waar @:bitterbal vanmiddag mee kwam
Ja het helpt ook met orgasmes iddquote:
En je bent verbaasd?quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:20 schreef kwiwi het volgende:
Hmm, ik kom weer in een heel raar gesprek binnenvallen.
Oh lekker, om deze tijd nogquote:Op woensdag 9 juli 2025 20:22 schreef essnhills het volgende:
Hele dag koptelefoon op vanwege dat voeggebeuren, denk je s avonds lekker rustig te kunnen zitten, begint de andere buurman met klussen
Fles heeft alle contante valuta van de hand gedaan en leeft vanaf nu volledig giraalquote:Op woensdag 9 juli 2025 20:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Essn die het over orgasmes heeft?In welke parallelle wereld ben ik ingelogd?
quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Essn die het over orgasmes heeft?In welke parallelle wereld ben ik ingelogd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Fles heeft alle contante valuta van de hand gedaan en leeft vanaf nu volledig giraal
Jaquote:
It's a strange strange worldquote:
Ja bijnaquote:Op woensdag 9 juli 2025 20:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Fles heeft alle contante valuta van de hand gedaan en leeft vanaf nu volledig giraal
Als dat echt zo zou zijn dan moeten we de politie bellen want dan is die waarschijnlijk ontvoerdquote:
Duitsers zijn ook niet te vertrouwenquote:Op woensdag 9 juli 2025 20:33 schreef DeZwabber het volgende:
De Duitser waar ik m'n chemicaliën besteld heb, heeft het adres verkeerd gespeld, en nu is het pakket op weg naar België.
Vrijdagavond was mn laatste kans van de zomer om van de doka gebruik te kunnen maken.
Ja, dat gaat hem niet meer worden denk ik.
ZWABBER jawohl!!quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:33 schreef DeZwabber het volgende:
De Duitser waar ik m'n chemicaliën besteld heb, heeft het adres verkeerd gespeld, en nu is het pakket op weg naar België.
KLAAR VOOR DE ACHTERLIJK HETE SALSA, SAMBAL EN PEPERS?quote:Op woensdag 9 juli 2025 18:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Walther White alias Heisenberg?quote:Op woensdag 9 juli 2025 20:33 schreef DeZwabber het volgende:
Vrijdagavond was mn laatste kans van de zomer om van de doka gebruik te kunnen maken.
Ja, dat gaat hem niet meer worden denk ik.
Nou, zoveel gingen er gelukkig niet in mijn appeltaartquote:
Ja hoor want je komt toch niet.quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
KLAAR VOOR DE ACHTERLIJK HETE SALSA, SAMBAL EN PEPERS?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:30 schreef Crack_ het volgende:
Even een belangrijke vraag..kfcSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:30 schreef Crack_ het volgende:
Even een belangrijke vraag..Why not both?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:36 schreef Crack_ het volgende:
Domino's heeft 1 + 1 gratis en 50% korting, even kijken wat maccie voor aanbiedingen heeft en dan ga ik voor de goedkoopste voor het meeste ongezonde voer
Kijken of deze nog werktquote:Op woensdag 9 juli 2025 21:36 schreef Crack_ het volgende:
Domino's heeft 1 + 1 gratis en 50% korting, even kijken wat maccie voor aanbiedingen heeft en dan ga ik voor de goedkoopste voor het meeste ongezonde voer
ik eet geen vleesquote:Op woensdag 9 juli 2025 21:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kijken of deze nog werkthttps://nl.pepper.com/aan(...)n-voor-eur794-362821
oh yesquote:
Werkte ook op de veggie variantenquote:
Ik heb net 250 kilo tapijttegels de trap op getild, dan kun jij best een beetje was ophangenquote:Op woensdag 9 juli 2025 21:41 schreef Recce het volgende:
Ik heb geen zin in het ophangen van de was.
Nou, als je zo goed bezig bent, kun jij het ook nog wel even erbij doen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb net 250 kilo tapijttegels de trap op getild, dan kun jij best een beetje was ophangen
Hier al opgevouwen en opgeborgen in de kast.quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:41 schreef Recce het volgende:
Zucht ... Bed moet morgen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier al opgevouwen en opgeborgen in de kast.
Bed ook al opgemaakt.
Nee ik lig nu lekker op de bankquote:Op woensdag 9 juli 2025 21:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, als je zo goed bezig bent, kun jij het ook nog wel even erbij doen.
Wie weet is het wel heel lekker?quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een pizza beleggen met een doos kipnuggets.
ik wil het niet horenquote:
dan doe je het nietquote:Op woensdag 9 juli 2025 21:41 schreef Recce het volgende:
dat was ik niet van plan, of wilde je hierheen komen?quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Ga je een milkshake erbij nemen? Daar heb ik nu wel zin in.
Moet ik straks ook nog doen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:41 schreef Recce het volgende:
Nou ja Domino's had wel een tijdje pizza met frikandel.quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een pizza beleggen met een doos kipnuggets.
En dan lachen ze me hier uit om mijn pizza met satéquote:Op woensdag 9 juli 2025 21:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ja Domino's had wel een tijdje pizza met frikandel.
Nee York Pizza had een bitterbalpizza geloof ik?quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ja Domino's had wel een tijdje pizza met frikandel.
Ik niet hoor.quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan lachen ze me hier uit om mijn pizza met saté
Whut.quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan lachen ze me hier uit om mijn pizza met saté
Ja, nee, zo werkt het niet.quote:
Hmm, misschien nadat ik de was heb opgehangen?quote:[..]
dat was ik niet van plan, of wilde je hierheen komen?
vierkaassouffle met of zonder pizza, ik wil dit!quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee York Pizza had een bitterbalpizza geloof ik?
Ik wacht tot de berenklauw met satesauspizza of de vierkaassoufflépizza.
quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, nee, zo werkt het niet.
[..]
Hmm, misschien nadat ik de was heb opgehangen?
Gewoon pindasaus ipv tomatensaus gebruiken, lekker volgooien met kip en groenten en in de oven ermeequote:
Ja, wacht je even met eten?quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]gezellig, tot vannacht ergens misschien?
Een lang gekoesterde wens is om een keertje kaassouflés zelf te maken maar met betere kazen er in.quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
vierkaassouffle met of zonder pizza, ik wil dit!
Etto vindt hier wat van.quote:Op woensdag 9 juli 2025 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zeldzaam vlindertje gespot vandaag.
De morgenroodbladroller.
Ben blij.
Oeh klinkt goed.quote:Op woensdag 9 juli 2025 22:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een lang gekoesterde wens is om een keertje kaassouflés zelf te maken maar met betere kazen er in.
@EttovanBelgiequote:Op woensdag 9 juli 2025 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
De morgenroodbladroller.
Ben blij.
Vind je analoogkaas niet lekker dan?quote:Op woensdag 9 juli 2025 22:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een lang gekoesterde wens is om een keertje kaassouflés zelf te maken maar met betere kazen er in.
lelijke nachtmotjes maken het meestal niet tot op een biljetjequote:Op woensdag 9 juli 2025 22:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
De morgenroodbladroller.
Ben blij.
Is dat dan voor of na de bekkenbodemspierentraining?quote:
..neequote:
Oehh, klinkt echt als een goed ideequote:Op woensdag 9 juli 2025 22:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 juli 2025 22:10 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb een flashback naar de vorige keer dat ik bij de domino’s was. Toen was de bezorger er met mijn pizza’s vandoor ipv de pizza’s die hij moest bezorgen![]()
‘Kom snel terug!!!!!’
Ik heb zo'n rubber knijpballetje aan een slangetje van een meter of vijf zodat je een ouderwetse camera op afstand kan ontspannen. Die knijpen met kegels is wel een creatieve nieuwe manier.quote:Op woensdag 9 juli 2025 22:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dat dan voor of na de bekkenbodemspierentraining?
Ik heb alleen maar goede ideeën.quote:Op woensdag 9 juli 2025 22:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oehh, klinkt echt als een goed ideeheb wel eens zelf kaasbroodjes gemaakt. Was lekker en makkelijk
Even op manuele burst modus zettenquote:Op woensdag 9 juli 2025 22:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb zo'n rubber knijpballetje aan een slangetje van een meter of vijf zodat je een ouderwetse camera op afstand kan ontspannen. Die knijpen met kegels is wel een creatieve nieuwe manier.
Die serie die ze naar aanleiding van deze film hebben gemaakt was erg tof. Maar daar zijn er best al wat van dood. Recent nog Hot Lipsquote:
Hoiquote:Op woensdag 9 juli 2025 23:24 schreef Helenattenek het volgende:
Ja hallo
effe een brutale vraag he..
Welke soortgelijke forums net als fok zijn populair?
Zo vervelend. Droger maakt niet uitmaakt maar wasmachinequote:
Ja nou ja over 5 minuutjes ofzo is die wel klaar.quote:Op woensdag 9 juli 2025 23:35 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Zo vervelend. Droger maakt niet uitmaakt maar wasmachine
wat?quote:Op woensdag 9 juli 2025 23:35 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Zo vervelend. Droger maakt niet uitmaakt maar wasmachine
herken je zo niet meer hoor met die usericonquote:Op woensdag 9 juli 2025 23:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja nou ja over 5 minuutjes ofzo is die wel klaar.
Ja verander hem denk ik nog wel terug.quote:Op donderdag 10 juli 2025 00:21 schreef mschol het volgende:
[..]
herken je zo niet meer hoor met die usericon
och. dat hoeft ook weer nietquote:
nachtje over slapen, altijd een goed ideequote:Op donderdag 10 juli 2025 00:25 schreef Ama het volgende:
Kan er zelf ook niet helemaal aan wennen maar komt morgen wel. Nu eerst slapen. 😴🩷
Heb al paar dagen kunnen wennen haha.quote:Op donderdag 10 juli 2025 00:26 schreef mschol het volgende:
[..]
och. dat hoeft ook weer niet
[..]
nachtje over slapen, altijd een goed idee
ik ga zo ook maar.. laatste dagje voorlopig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |