SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
oh hmm, ik ga het opschrijven op mijn longlasting to do lijstjequote:Op woensdag 9 juli 2025 15:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
twee gmails. toon de ene en de andere niet... geen idee hoe ik dat drie jaar geleden heb ingesteld eigenlijk... maar het werkt.
[..]
dat zou erg handig zijn idd
de tour de france in zwitserlandquote:
Langs mijn huis zelfs geloof ik. Of was het de Vuelta.quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
die is ook wel eens door zwitserland gekomen, zelfs een keer door nederland
Dat heb ik een keer met een tante gedaanquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
de suprise die kreeg zat vaak gore smurrie wat ik moest verwijderen . #pesterij
Nee, nooit eigenlijkquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:30 schreef kwiwi het volgende:
Hebben jullie geen hele gesprekken via DM? Dat doe ik al jaren
Gelukkig was ze te ver wegquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:56 schreef bondage het volgende:
[..]
Nee, nooit eigenlijk
Gisteren werd jij trouwens aangeboden om uit te lepelenRare mensen hier
Met je harige hontquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Mij kun je trouwens bellen op: 0900 - SexyMuis
Hele verhalen via DMquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:56 schreef bondage het volgende:
[..]
Nee, nooit eigenlijk
Gisteren werd jij trouwens aangeboden om uit te lepelenRare mensen hier
Shirt met lange mouwen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:57 schreef Crack_ het volgende:
Hoe noemen jullie dit kledingstuk?
[ afbeelding ]
longsleeve (shirt)quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:57 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Shirt met lange mouwenquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:57 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Tshirt met lange mouwenquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:57 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
GMTAquote:
Long sleeve shirt. Of gewoon een shirt met lange mouwenquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:57 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
T-shirt lange mouwenquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:57 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Dakloptquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:58 schreef Crack_ het volgende:
Oh, grappig. Ik noem alles met lange mouwen een trui en kom er zojuist achter dat dat niet gebruikelijk is![]()
Longsleeve of t-shirt met lange mouwen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:57 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Een trui is dikker?quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:58 schreef Crack_ het volgende:
Oh, grappig. Ik noem alles met lange mouwen een trui en kom er zojuist achter dat dat niet gebruikelijk is![]()
Bij een trui denk ik aan een wat dikker kledingstuk. Wat jij postte is dunquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:58 schreef Crack_ het volgende:
Maar jij bent Crack_quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:58 schreef Crack_ het volgende:
Ik wilde zeggen een trui wordt gebreid, maar een longsleeve is ook gebreidquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:58 schreef Crack_ het volgende:
verbaast me nietquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:58 schreef Crack_ het volgende:
Ja da's ook niet gebruikelijk trouwens. De meeste mensen zijn iemand andersquote:
lulligquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:05 schreef Wereldgozer het volgende:
Vrouwen vinden dickpics op hun autoruit bij sportschool in Breda - https://nos.nl/l/2574320
@:haags in ons geval was dit een panorama foto geweest
In hun hoofd jaquote:Op woensdag 9 juli 2025 16:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja da's ook niet gebruikelijk trouwens. De meeste mensen zijn iemand anders
nu mezelf aanleren om het een shirt te gaan noemenquote:
quote:
ja dat zei die persoon ookquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:58 schreef bondage het volgende:
[..]
Bij een trui denk ik aan een wat dikker kledingstuk. Wat jij postte is dun
dik is truiquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen een trui wordt gebreid, maar een longsleeve is ook gebreid
dat klopt helemaalquote:
dit klinkt filosofischquote:Op woensdag 9 juli 2025 16:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja da's ook niet gebruikelijk trouwens. De meeste mensen zijn iemand anders
"Slachtofferhulpquote:
Of kleinerquote:Op woensdag 9 juli 2025 16:02 schreef Nizno het volgende:
maar een truitje is dunner dan een trui toch?
Ik vraag me dat weleens af. Waarom ben ik ik? En niet iemand anders? Hoe weinig had dat gescheeld?quote:
Een truitje denk ik meer aan een korterequote:Op woensdag 9 juli 2025 16:02 schreef Nizno het volgende:
oh, ja deze eindigt op 97quote:Op woensdag 9 juli 2025 16:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:Crack_ ik denk dat je mijn nummer hebt van jaren geleden.
Nieuwe nummer eindigt op 25.
daarbij denk ik aan een soort naveltruitjequote:Op woensdag 9 juli 2025 16:02 schreef Nizno het volgende:
je kunt nooit iemand anders zijn dan jezelf?quote:Op woensdag 9 juli 2025 16:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vraag me dat weleens af. Waarom ben ik ik? En niet iemand anders? Hoe weinig had dat gescheeld?![]()
quote:Op woensdag 9 juli 2025 16:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een truitje denk ik meer aan een kortere
hmm kan ook...quote:
Waren ze dat al die jaren ook nooit geweest?quote:Op woensdag 9 juli 2025 16:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, ja deze eindigt op 97
[..]
daarbij denk ik aan een soort naveltruitje
[..]
je kunt nooit iemand anders zijn dan jezelf?
als mensen zeggen 'ik was mezelf niet' dan denk ik echt.... hoeeeeeeee?![]()
Dat inderdaadquote:Op woensdag 9 juli 2025 16:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
daarbij denk ik aan een soort naveltruitje
maar dan komt bij mij de vraag, waarom is gebruiken als ben ook kanquote:Op woensdag 9 juli 2025 16:05 schreef Crack_ het volgende:
De vraag wie is ik, is ook leuk. Ik heb geen idee hoe je dat moet omschrijven of onder woorden brengen
Nou ja nee. Je bent jezelf. Maar als je "jezelf niet bent", dan ben je nog niet zomaar even iemand anders. Want die is ook zichzelfquote:Op woensdag 9 juli 2025 16:04 schreef Crack_ het volgende:
je kunt nooit iemand anders zijn dan jezelf?
als mensen zeggen 'ik was mezelf niet' dan denk ik echt.... hoeeeeeeee?
En dan de kans dat wij hier toevallig allemaal met elkaar posten. Bizar klein.quote:Op woensdag 9 juli 2025 16:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vraag me dat weleens af. Waarom ben ik ik? En niet iemand anders? Hoe weinig had dat gescheeld?![]()
omdat is ook kanquote:Op woensdag 9 juli 2025 16:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar dan komt bij mij de vraag, waarom is gebruiken als ben ook kan
ik begrijp dus niet wat men bedoeld met niet jezelf zijn, naar mijn optiek kan dat nietquote:Op woensdag 9 juli 2025 16:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja nee. Je bent jezelf. Maar als je "jezelf niet bent", dan ben je nog niet zomaar even iemand anders. Want die is ook zichzelf
jaquote:
Ja dat is raar inderdaad. In letterlijke zin kan dat nietquote:Op woensdag 9 juli 2025 16:10 schreef Crack_ het volgende:
ik begrijp dus niet wat men bedoeld met niet jezelf zijn, naar mijn optiek kan dat niet .
Maar hoe zit het dan met mensen die aan schizofrenie leiden?quote:Op woensdag 9 juli 2025 16:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat is raar inderdaad. In letterlijke zin kan dat niet
maar wie jezelf zijn precies is, ja dat weet ik ook nietquote:Op woensdag 9 juli 2025 16:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat is raar inderdaad. In letterlijke zin kan dat niet
Lijden.quote:Op woensdag 9 juli 2025 16:13 schreef bondage het volgende:
[..]
Maar hoe zit het dan met mensen die aan schizofrenie leiden?
is al benoemd, zie bovenquote:Op woensdag 9 juli 2025 16:13 schreef bondage het volgende:
[..]
hahahaha die spelen valsquote:Op woensdag 9 juli 2025 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lijden.
Ja die spelen vals. Die zijn er twee. Die moeten dus ook twee kaartjes hebben in de trein en zo.
Andere betekenis voor: ik was er niet van onder de indruk.quote:Op woensdag 9 juli 2025 16:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"Slachtofferhulp
De vrouw heeft naar eigen zeggen slachtofferhulp aangeboden gekregen, maar heeft dat aanbod afgeslagen. "Ik snap heel goed dat het voor vrouwen een traumatische ervaring kan zijn, maar voor mij is het niet nodig.""
Die heeft er al genoeg gezien dan.
Ja, datquote:Op woensdag 9 juli 2025 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lijden.
Ja die spelen vals. Die zijn er twee. Die moeten dus ook twee kaartjes hebben in de trein en zo.
Ik zal je een appje sturen zodra ik wat geestelijke ruimte heb.quote:
hmm dat heb ik nietquote:Op woensdag 9 juli 2025 16:17 schreef bondage het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Elektromagnetische_puls
Lost het probleem wel op.
We kunnen wel ergens meeten in de vakantie als je daar zin in hebt? lijkt mij wel gezelligquote:Op woensdag 9 juli 2025 16:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zal je een appje sturen zodra ik wat geestelijke ruimte heb.
Denk dat het besloten is want het staat nergens gecommuniceerdquote:Op woensdag 9 juli 2025 16:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien even naartoe gaan. Gezellie mozzarellie
quote:Op woensdag 9 juli 2025 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lijden.
Behalve dan dat schizofrenie en meervoudige persoonlijkheidsstoornis niet hetzelfde zijnquote:Op woensdag 9 juli 2025 16:13 schreef bondage het volgende:
[..]
klopt maar bekt niet lekkerquote:Op woensdag 9 juli 2025 16:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Behalve dan dat schizofrenie en meervoudige persoonlijkheidsstoornis niet hetzelfde zijn
Ah ja, meervoudige persoonlijkheidsstoornis heb je ook nog. Lijkt me best ernstig om te hebbenquote:Op woensdag 9 juli 2025 16:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Behalve dan dat schizofrenie en meervoudige persoonlijkheidsstoornis niet hetzelfde zijn
En mensen met schizofrenie hebben dus over het algemeen niet meerdere persoonlijkhedenquote:Op woensdag 9 juli 2025 16:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah ja, meervoudige persoonlijkheidsstoornis heb je ook nog. Lijkt me best ernstig om te hebben
Ja hoor, lijkt me wel leuk.quote:Op woensdag 9 juli 2025 16:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
We kunnen wel ergens meeten in de vakantie als je daar zin in hebt? lijkt mij wel gezellig
Tjonge. Ik denk, jij legt wel even een lijntje uit naar @Solotovskiquote:Op woensdag 9 juli 2025 16:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:Haags vriend Solo kan helaas niet reageren, want is op permanente vakantie.
Ik gooi hem in de groep waar hij in zit.quote:Op woensdag 9 juli 2025 16:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Tjonge. Ik denk, jij legt wel even een lijntje uit naar @:solotovski
Klopt, die hebben meer het gevoel dat er nog iemand samen met ze in het hoofd leeft, waarbij je bij meerdere persoonlijkheden blijkbaar switcht en de één niet weet wat de andere doet...quote:Op woensdag 9 juli 2025 16:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
En mensen met schizofrenie hebben dus over het algemeen niet meerdere persoonlijkheden
Zou hij anders hier ook niet doen hoor.quote:Op woensdag 9 juli 2025 16:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:Haags vriend Solo kan helaas niet reageren, want is op permanente vakantie.
Uhu, kutbeesten die muggen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 16:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Even de kleine prinses maar ophalen. Zat helemaal onder de muggenbulten, arm kind.
ik ook niet, moet wel een planning gaan maken voordat de vakantie *poef* voorbij isquote:Op woensdag 9 juli 2025 16:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja hoor, lijkt me wel leuk.
Heb niet zo gek veel op de planning staan.
tofquote:Op woensdag 9 juli 2025 17:02 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk nou jongens ik heb Godzilla eetstokjes van @:loveislikeakiss gekregen.
Als die allemaal ook nog eens een hoop hobbies hebben blijf je bezig.quote:Op woensdag 9 juli 2025 16:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
En mensen met schizofrenie hebben dus over het algemeen niet meerdere persoonlijkheden
Gaaf!quote:Op woensdag 9 juli 2025 17:02 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk nou jongens ik heb Godzilla eetstokjes van @:loveislikeakiss gekregen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |