SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
oh hmm, ik ga het opschrijven op mijn longlasting to do lijstjequote:Op woensdag 9 juli 2025 15:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
twee gmails. toon de ene en de andere niet... geen idee hoe ik dat drie jaar geleden heb ingesteld eigenlijk... maar het werkt.
[..]
dat zou erg handig zijn idd
de tour de france in zwitserlandquote:
Langs mijn huis zelfs geloof ik. Of was het de Vuelta.quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
die is ook wel eens door zwitserland gekomen, zelfs een keer door nederland
Dat heb ik een keer met een tante gedaanquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
de suprise die kreeg zat vaak gore smurrie wat ik moest verwijderen . #pesterij
Nee, nooit eigenlijkquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:30 schreef kwiwi het volgende:
Hebben jullie geen hele gesprekken via DM? Dat doe ik al jaren
Gelukkig was ze te ver wegquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:56 schreef bondage het volgende:
[..]
Nee, nooit eigenlijk
Gisteren werd jij trouwens aangeboden om uit te lepelenRare mensen hier
Met je harige hontquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Mij kun je trouwens bellen op: 0900 - SexyMuis
Hele verhalen via DMquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:56 schreef bondage het volgende:
[..]
Nee, nooit eigenlijk
Gisteren werd jij trouwens aangeboden om uit te lepelenRare mensen hier
Shirt met lange mouwen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:57 schreef Crack_ het volgende:
Hoe noemen jullie dit kledingstuk?
[ afbeelding ]
longsleeve (shirt)quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:57 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Shirt met lange mouwenquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:57 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Tshirt met lange mouwenquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:57 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
GMTAquote:
Long sleeve shirt. Of gewoon een shirt met lange mouwenquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:57 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
T-shirt lange mouwenquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:57 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Dakloptquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:58 schreef Crack_ het volgende:
Oh, grappig. Ik noem alles met lange mouwen een trui en kom er zojuist achter dat dat niet gebruikelijk is![]()
Longsleeve of t-shirt met lange mouwen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:57 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Een trui is dikker?quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:58 schreef Crack_ het volgende:
Oh, grappig. Ik noem alles met lange mouwen een trui en kom er zojuist achter dat dat niet gebruikelijk is![]()
Bij een trui denk ik aan een wat dikker kledingstuk. Wat jij postte is dunquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:58 schreef Crack_ het volgende:
Maar jij bent Crack_quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:58 schreef Crack_ het volgende:
Ik wilde zeggen een trui wordt gebreid, maar een longsleeve is ook gebreidquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:58 schreef Crack_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |