SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
oh hmm, ik ga het opschrijven op mijn longlasting to do lijstjequote:Op woensdag 9 juli 2025 15:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
twee gmails. toon de ene en de andere niet... geen idee hoe ik dat drie jaar geleden heb ingesteld eigenlijk... maar het werkt.
[..]
dat zou erg handig zijn idd
de tour de france in zwitserlandquote:
Langs mijn huis zelfs geloof ik. Of was het de Vuelta.quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
die is ook wel eens door zwitserland gekomen, zelfs een keer door nederland
Dat heb ik een keer met een tante gedaanquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:46 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
de suprise die kreeg zat vaak gore smurrie wat ik moest verwijderen . #pesterij
Nee, nooit eigenlijkquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:30 schreef kwiwi het volgende:
Hebben jullie geen hele gesprekken via DM? Dat doe ik al jaren
Gelukkig was ze te ver wegquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:56 schreef bondage het volgende:
[..]
Nee, nooit eigenlijk
Gisteren werd jij trouwens aangeboden om uit te lepelenRare mensen hier
Met je harige hontquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Mij kun je trouwens bellen op: 0900 - SexyMuis
Hele verhalen via DMquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:56 schreef bondage het volgende:
[..]
Nee, nooit eigenlijk
Gisteren werd jij trouwens aangeboden om uit te lepelenRare mensen hier
Shirt met lange mouwen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:57 schreef Crack_ het volgende:
Hoe noemen jullie dit kledingstuk?
[ afbeelding ]
longsleeve (shirt)quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:57 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Shirt met lange mouwenquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:57 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Tshirt met lange mouwenquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:57 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
GMTAquote:
Long sleeve shirt. Of gewoon een shirt met lange mouwenquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:57 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
T-shirt lange mouwenquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:57 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Dakloptquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:58 schreef Crack_ het volgende:
Oh, grappig. Ik noem alles met lange mouwen een trui en kom er zojuist achter dat dat niet gebruikelijk is![]()
Longsleeve of t-shirt met lange mouwen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:57 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Een trui is dikker?quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:58 schreef Crack_ het volgende:
Oh, grappig. Ik noem alles met lange mouwen een trui en kom er zojuist achter dat dat niet gebruikelijk is![]()
Bij een trui denk ik aan een wat dikker kledingstuk. Wat jij postte is dunquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:58 schreef Crack_ het volgende:
Maar jij bent Crack_quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:58 schreef Crack_ het volgende:
Ik wilde zeggen een trui wordt gebreid, maar een longsleeve is ook gebreidquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:58 schreef Crack_ het volgende:
verbaast me nietquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:58 schreef Crack_ het volgende:
Ja da's ook niet gebruikelijk trouwens. De meeste mensen zijn iemand andersquote:
lulligquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:05 schreef Wereldgozer het volgende:
Vrouwen vinden dickpics op hun autoruit bij sportschool in Breda - https://nos.nl/l/2574320
@:haags in ons geval was dit een panorama foto geweest
In hun hoofd jaquote:Op woensdag 9 juli 2025 16:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja da's ook niet gebruikelijk trouwens. De meeste mensen zijn iemand anders
nu mezelf aanleren om het een shirt te gaan noemenquote:
quote:
ja dat zei die persoon ookquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:58 schreef bondage het volgende:
[..]
Bij een trui denk ik aan een wat dikker kledingstuk. Wat jij postte is dun
dik is truiquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen een trui wordt gebreid, maar een longsleeve is ook gebreid
dat klopt helemaalquote:
dit klinkt filosofischquote:Op woensdag 9 juli 2025 16:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja da's ook niet gebruikelijk trouwens. De meeste mensen zijn iemand anders
"Slachtofferhulpquote:
Of kleinerquote:Op woensdag 9 juli 2025 16:02 schreef Nizno het volgende:
maar een truitje is dunner dan een trui toch?
Ik vraag me dat weleens af. Waarom ben ik ik? En niet iemand anders? Hoe weinig had dat gescheeld?quote:
Een truitje denk ik meer aan een korterequote:Op woensdag 9 juli 2025 16:02 schreef Nizno het volgende:
oh, ja deze eindigt op 97quote:Op woensdag 9 juli 2025 16:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
@:Crack_ ik denk dat je mijn nummer hebt van jaren geleden.
Nieuwe nummer eindigt op 25.
daarbij denk ik aan een soort naveltruitjequote:Op woensdag 9 juli 2025 16:02 schreef Nizno het volgende:
je kunt nooit iemand anders zijn dan jezelf?quote:Op woensdag 9 juli 2025 16:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vraag me dat weleens af. Waarom ben ik ik? En niet iemand anders? Hoe weinig had dat gescheeld?![]()
quote:Op woensdag 9 juli 2025 16:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een truitje denk ik meer aan een kortere
hmm kan ook...quote:
Waren ze dat al die jaren ook nooit geweest?quote:Op woensdag 9 juli 2025 16:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, ja deze eindigt op 97
[..]
daarbij denk ik aan een soort naveltruitje
[..]
je kunt nooit iemand anders zijn dan jezelf?
als mensen zeggen 'ik was mezelf niet' dan denk ik echt.... hoeeeeeeee?![]()
Dat inderdaadquote:Op woensdag 9 juli 2025 16:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
daarbij denk ik aan een soort naveltruitje
maar dan komt bij mij de vraag, waarom is gebruiken als ben ook kanquote:Op woensdag 9 juli 2025 16:05 schreef Crack_ het volgende:
De vraag wie is ik, is ook leuk. Ik heb geen idee hoe je dat moet omschrijven of onder woorden brengen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |