jeetje echt? Je zit wel echt op het nieuws.quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:05 schreef THEFXR het volgende:
Horny ontslagen
https://nl.motorsport.com(...)ian-horner/10740704/
Het kan handig zijn om even terug te scrollen voordat je je "scoop" postquote:Op woensdag 9 juli 2025 12:05 schreef THEFXR het volgende:
Horny ontslagen
https://nl.motorsport.com(...)ian-horner/10740704/
Jos had ruzie met hem gehad.quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
jeetje echt? Je zit wel echt op het nieuws.
quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:10 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Jos had ruzie met hem gehad.
https://www.gpfans.com/nl(...)weekend-silverstone/
Klinkt wel weer een beetje opgeblazen voor de clicksquote:"Er was een verhit gesprek, in ieder geval verbaal en visueel, tussen Jos Verstappen, Horner en de persmanager"
Ah, vandaarquote:klinkt het bij Sky Sports.
quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Klinkt wel weer een beetje opgeblazen voor de clicks
[..]
Ah, vandaar
Kijk naar waar ze staan. Dit is echt triest voor een team dat binnen dezelfde regelementen nog extreem dominant was.quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:07 schreef LTVDK het volgende:
Dat het al enige tijd schuurde was wel duidelijk, maar zo op staande voet halverwege het seizoen is wel opvallend
Zakelijk en sportief gezien snap ik het ook wel, maar het is wat apart om iemand die sinds het begin 20 jaar aan het team heeft gewerkt er zo plots uit te schoppen. Al blijft dat natuurlijk gissen, we weten niet wat de afspraken achter de voordeur zijn.quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kijk naar waar ze staan. Dit is echt triest voor een team dat binnen dezelfde regelementen nog extreem dominant was.
RB heeft het nog nooit zo slecht gedaan. Zo raar is dit helemaal niet.quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zakelijk en sportief gezien snap ik het ook wel, maar het is wat apart om iemand die sinds het begin 20 jaar aan het team heeft gewerkt er zo plots uit te schoppen. Al blijft dat natuurlijk gissen, we weten niet wat de afspraken achter de voordeur zijn.
Volgens mij was '15 nog veel dramatischer qua resultatenquote:Op woensdag 9 juli 2025 12:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
RB heeft het nog nooit zo slecht gedaan. Zo raar is dit helemaal niet.
Dit is feitelijk onjuist.quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
RB heeft het nog nooit zo slecht gedaan. Zo raar is dit helemaal niet.
Ik neem dit met een korreltje zout want Olavquote:
hij zegt ook alleen dat het hem niet zou verbazen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik neem dit met een korreltje zout want Olav
Weet ikquote:Op woensdag 9 juli 2025 12:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij zegt ook alleen dat het hem niet zou verbazen.
Olav Molquote:
Zou Mercedes tijdens de GP van België een aankondiging doen? (speculatie)quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:54 schreef SiGNe het volgende:
Allemaal wel heel erg plotseling.
Als dat komt door een ruzie met Jos, zou dat dan betekenen dat Max ook voortijdig bij Red Bull weg gaat?
Ik had ergens gelezen dat of Horner moest vertrekken van team Max of Max zou vertrekken.quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik had juist niet verwacht dat Horner zou worden ontslagen, vooral vanwege gedoe van vorig jaar.
Ik ben vooral benieuwd of Max bij RBR blijft of niet.
Dat zou ik dan juist niet verwachten, dan boeit de mening van de Verstappens niet echt meer namelijk.quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:54 schreef SiGNe het volgende:
Als dat komt door een ruzie met Jos, zou dat dan betekenen dat Max ook voortijdig bij Red Bull weg gaat?
Op tweakers denken er een aantal dat Horner is ontslagen, omdat Max naar Mercedes gaat.quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Ik had ergens gelezen dat of Horner moest vertrekken van team Max of Max zou vertrekken.
Het lijkt juist een ultieme poging te zijn om Max te behouden gezien de geruchten dat Mercedes de afkoopsom van Verstappen wel zou willen betalen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik had juist niet verwacht dat Horner zou worden ontslagen, vooral vanwege gedoe van vorig jaar.
Ik ben vooral benieuwd of Max bij RBR blijft of niet.
Dat is ook nog niet eens zekerquote:Op woensdag 9 juli 2025 12:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Op tweakers denken er een aantal dat Horner is ontslagen, omdat Max naar Mercedes gaat.
Optie 1: Laatste poging om Max te behouden (al dan niet succesvol).quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:54 schreef SiGNe het volgende:
Dat is pure speculatie natuurlijk. Maar zou goed mogelijk kunnen zijn. Of niet.quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Op tweakers denken er een aantal dat Horner is ontslagen, omdat Max naar Mercedes gaat.
Ik ben eigenlijk niet eens meer verrast als punt 2 waar blijkt te zijn.quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Optie 1: Laatste poging om Max te behouden (al dan niet succesvol).
Optie 2: Intern is bekend dat men Max kwijt is geraakt aan Mercedes, dat wordt Horner aangerekend dus het is zijn hoofd wat op het hakblok ligt.
quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk niet eens meer verrast als punt 2 waar blijkt te zijn.
quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik neem dit met een korreltje zout want Olav thestigsdutchcousin
Ik zeg alleen dat ik niet meer verrast zou zijnquote:
quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat ik niet meer verrast zou zijn
quote:
Oh youquote:
Dat is ook een motivatie, jaquote:Op woensdag 9 juli 2025 12:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Grote kansquote:
Ja die had je al gemaakt.quote:
Alleen wanneer Mekkies die auto;s ook mee mag nemen denk ikquote:Op woensdag 9 juli 2025 13:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja die had je al gemaakt.
Overigens zou dat op het moment dat Max zijn zin krijgt ook niet zo’n logische timing zijn. Als Max nu meer macht krijgt binnen het team dan is het voor Max meer een incentive om te blijven dan om elders te kijken.
Ik vind dit een hele rare.quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:57 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dat zou ik dan juist niet verwachten, dan boeit de mening van de Verstappens niet echt meer namelijk.
Ik gok dan 2.. volgens mij heeft Max zelf geen problemen met Horner.quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Optie 2: Intern is bekend dat men Max kwijt is geraakt aan Mercedes, dat wordt Horner aangerekend dus het is zijn hoofd wat op het hakblok ligt.
Laatste zin is echt onzin en hoor ik zo vaak. Meer macht heb je niks aan als je het niet kan omzetten naar overwinningen, dus een auto dat mee kan doen voor de prijzen. Dat krijg je niet door één iemand te ontslaan, dat krijg je door kennis en kunde aan te trekken, iets wat Red Bull nu al drie jaar op rij aan het kwijtraken is.quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja die had je al gemaakt.
Overigens zou dat op het moment dat Max zijn zin krijgt ook niet zo’n logische timing zijn. Als Max nu meer macht krijgt binnen het team dan is het voor Max meer een incentive om te blijven dan om elders te kijken.
Ja en de Verstappens vinden blijkbaar dat dat aan Horner ligt. Dus dan is het simpel. Horner eruit of Verstappen weg.quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:41 schreef Evenstar het volgende:
[..]
iets wat Red Bull nu al drie jaar op rij aan het kwijtraken is.
Helemaal blind zal het ook niet zijn, Max zal vast meer weten over de ontwikkeling van de auto van volgend jaar dan wij in elk geval.quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:39 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik vind dit een hele rare.
... dus Max zou zeggen "als Horner weg gaat, blijf ik wel".
Max zou dan dus "blind" moeten vertrouwen op de nieuwe motoren van Red Bull zelf, de "knappe koppen" die dit bakbeest hebben gebouwd en nu ook aan de 2026 auto werken en ook denken dat het verlies van zoveel kennis en kunde binnen 2-3 jaar is opgelost.
... nee, daar geloof ik echt niet in.
Nee, hij hoopt dan misschien dat nieuwe leiders wel kunnen zorgen voor een omslag, wat Horner al jaren niet meer gelukt is. Integendeel zelfs. Misschien dat dat even tijd kost, en als dat niet gebeurt kan hij na volgend jaar misschien alsnog weg.quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:39 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik vind dit een hele rare.
... dus Max zou zeggen "als Horner weg gaat, blijf ik wel".
Max zou dan dus "blind" moeten vertrouwen op de nieuwe motoren van Red Bull zelf, de "knappe koppen" die dit bakbeest hebben gebouwd en nu ook aan de 2026 auto werken en ook denken dat het verlies van zoveel kennis en kunde binnen 2-3 jaar is opgelost.
... nee, daar geloof ik echt niet in.
Ja, maar een omslag komt niet in één jaar.quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:49 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nee, hij hoopt dan misschien dat nieuwe leiders wel kunnen zorgen voor een omslag, wat Horner al jaren niet meer gelukt is. Integendeel zelfs. Misschien dat dat even tijd kost, en als dat niet gebeurt kan hij na volgend jaar misschien alsnog weg.
Onder Horner is het team afgegleden naar een bedenkelijk niveau wat je met de huidige mensen niet gekeerd krijgt. Nieuw bloed zou dus voor nieuwe impulsen moeten zorgen, zoals bijvoorbeeld ook hij McLaren gebeurde.
Kan natuurlijk ook allemaal gelul zijn wat we hier doen en dat het aan de verhoudingen tussen de Oostenrijkse tak en de Thaise tak van Red Bull ligt.quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja en de Verstappens vinden blijkbaar dat dat aan Horner ligt. Dus dan is het simpel. Horner eruit of Verstappen weg.
Even hypothetisch in ieder geval.
Ik zou zeer verbaasd zijn als kamp Verstappen blij is met dit ontslag op dit moment, hoe de verhoudingen ook zijn. Zo dom zijn ze daar nou ook weer niet.quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja en de Verstappens vinden blijkbaar dat dat aan Horner ligt. Dus dan is het simpel. Horner eruit of Verstappen weg.
Even hypothetisch in ieder geval.
Jos vindt het wel prima. Die heeft een hekel aan Horner.quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik zou zeer verbaasd zijn als kamp Verstappen blij is met dit ontslag op dit moment, hoe de verhoudingen ook zijn. Zo dom zijn ze daar nou ook weer niet.
Maar een persoonlijke verhouding staat niet gelijk aan het willen ontslaan van iemand.quote:Op woensdag 9 juli 2025 14:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jos vindt het wel prima. Die heeft een hekel aan Horner.
Denk van welquote:Op woensdag 9 juli 2025 14:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar een persoonlijke verhouding staat niet gelijk aan het willen ontslaan van iemand.
Vorig jaar maart, zie hier wat uitspraken van Josquote:Op woensdag 9 juli 2025 13:57 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik zou zeer verbaasd zijn als kamp Verstappen blij is met dit ontslag op dit moment, hoe de verhoudingen ook zijn. Zo dom zijn ze daar nou ook weer niet.
Ja dat was anderhalf jaar geleden toen er nog 2 jaar voor de nieuwe regels was. Een half jaar voor de nieuwe regels iemand ontslaan terwijl je in volle ontwikkeling zit voor die nieuwe auto is paniekvoetbal waar niemand blij mee zou moeten zijn.quote:Op woensdag 9 juli 2025 14:05 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Vorig jaar maart, zie hier wat uitspraken van Jos
https://www.bbc.com/sport/formula1/68461379
Mwa Horner moet de toko leiden; hij is niet degene die nu zelf met het nieuwe regelboek in de hand loopt.quote:Op woensdag 9 juli 2025 14:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja dat was anderhalf jaar geleden toen er nog 2 jaar voor de nieuwe regels was. Een half jaar voor de nieuwe regels iemand ontslaan terwijl je in volle ontwikkeling zit voor die nieuwe auto is paniekvoetbal waar niemand blij mee zou moeten zijn.
De Thaise tak heeft de meerderheid van de aandelen, dus deze beslissing kan alleen maar genomen zijn als die tak ook het vertrouwen in Horner heeft verloren.quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:52 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook allemaal gelul zijn wat we hier doen en dat het aan de verhoudingen tussen de Oostenrijkse tak en de Thaise tak van Red Bull ligt.
Die 2 staan al langer tegenover elkaar, sinds de dood van Mateschitz eigenlijk.
Helmut en Horner staan ook al een tijdje tegenover elkaar ipv naast elkaar en ook Newey was dat gedoe zat.
Vasseur gaat daar niet weggestuurd worden.quote:Op woensdag 9 juli 2025 14:15 schreef THEFXR het volgende:
Misschien gaat Horner voor veel geld naar Ferrari.
Jep. Dit zou heel goed kunnen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Die zit/zat daar ook op de schopstoel volgens de Italiaanse media.quote:Op woensdag 9 juli 2025 14:23 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Vasseur gaat daar niet weggestuurd worden.
Denk dat deze onwaarschijnlijk is. Stijve engelse teambazen (Nee, niet op zijn Horner's) en Ferrari gaan niet samen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 14:15 schreef THEFXR het volgende:
Misschien gaat Horner voor veel geld naar Ferrari.
Oh dat wist ik niet.. zo snel alweerquote:Op woensdag 9 juli 2025 14:32 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Die zit/zat daar ook op de schopstoel volgens de Italiaanse media.
Toch ben ik het niet eens met die 2e alinea..quote:
Nee. Kan hooguit meegeholpen hebben.quote:
Binnen 3 jaar niet aan de top schijnt het criterium te zijn.quote:Op woensdag 9 juli 2025 14:33 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet.. zo snel alweer
Niet helemaal mee eens.quote:
Huh?quote:Op woensdag 9 juli 2025 14:48 schreef Zorro het volgende:
Weet je, gezien de huidige resultaten zou het me niks verbazen als Horner aankomend weekend al niet meer de baas is bij Red Bull!
Ik denk dat ze toegangspas en teams account al geblocked zijnquote:Op woensdag 9 juli 2025 14:48 schreef Zorro het volgende:
Weet je, gezien de huidige resultaten zou het me niks verbazen als Horner aankomend weekend al niet meer de baas is bij Red Bull!
Ook de toegang tot het Energy Station?quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:03 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik denk dat ze toegangspas en teams account al geblocked zijn
Uiteraard. Maar voor volgend jaar weten we het sowieso niet. En als blijkt dat hij er volgend jaar vertrouwen in heeft dat RBR weer terug naar de top kan in 2027 of 2028 zie ik hem wel blijven. En zo niet kan hij dan altijd nog weg.quote:Op woensdag 9 juli 2025 14:46 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens.
Verstappen wil een goede auto. Als die in Brackley of Silverstone wordt gebouwd of desnoods in Enstone, gaat ie daar rijden.
Dat is het hele punt inderdaad.quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:05 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar voor volgend jaar weten we het sowieso niet. En als blijkt dat hij er volgend jaar vertrouwen in heeft dat RBR weer terug naar de top kan in 2027 of 2028 zie ik hem wel blijven. En zo niet kan hij dan altijd nog weg.
Mja, lastig.quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:05 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar voor volgend jaar weten we het sowieso niet. En als blijkt dat hij er volgend jaar vertrouwen in heeft dat RBR weer terug naar de top kan in 2027 of 2028 zie ik hem wel blijven. En zo niet kan hij dan altijd nog weg.
Nou vooruit, ik zal dit erbij doen:quote:
FTFY!quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:07 schreef SiGNe het volgende:
Wel jammer dat we nu ook geen GerryGeri Halliwell meer zien in de paddock
De grid girls zijn er ook niet meer.quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:07 schreef SiGNe het volgende:
Wel jammer dat we nu ook geen Gerry Halliwell meer zien in de paddock
Van Haren heeft een kort lijntje met team Verstappen en functioneert vaker als bron voor indirecte quotes, dus dat hier het statement is 'Het feit dat Horner vertrekt betekent niet automatisch dat Max blijft' zegt wel iets.quote:
In 2027 weer als Horner bij Ferrari aan de slag gaatquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:07 schreef SiGNe het volgende:
Wel jammer dat we nu ook geen Gerry Halliwell meer zien in de paddock
Daaromquote:Op woensdag 9 juli 2025 16:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Van Haren heeft een kort lijntje met team Verstappen en functioneert vaker als bron voor indirecte quotes, dus dat hier het statement is 'Het feit dat Horner vertrekt betekent niet automatisch dat Max blijft' zegt wel iets.
De voortdurende onrust zorgt bij Verstappen ook wel voor twijfels denk ik.quote:Op woensdag 9 juli 2025 16:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Van Haren heeft een kort lijntje met team Verstappen en functioneert vaker als bron voor indirecte quotes, dus dat hier het statement is 'Het feit dat Horner vertrekt betekent niet automatisch dat Max blijft' zegt wel iets.
Ik zie Max eerder naar Mercedes gaan. Even een paar jaar flink cashen en dan samen met Mercedes het GT-werk naar een hoger plan tillenquote:Op woensdag 9 juli 2025 18:46 schreef spectrumanalyser het volgende:
Of naar Aston Martin.
Adrian! Jij ook hier?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |