Nee. Kan hooguit meegeholpen hebben.quote:
Binnen 3 jaar niet aan de top schijnt het criterium te zijn.quote:Op woensdag 9 juli 2025 14:33 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet.. zo snel alweer
Niet helemaal mee eens.quote:
Huh?quote:Op woensdag 9 juli 2025 14:48 schreef Zorro het volgende:
Weet je, gezien de huidige resultaten zou het me niks verbazen als Horner aankomend weekend al niet meer de baas is bij Red Bull!
Ik denk dat ze toegangspas en teams account al geblocked zijnquote:Op woensdag 9 juli 2025 14:48 schreef Zorro het volgende:
Weet je, gezien de huidige resultaten zou het me niks verbazen als Horner aankomend weekend al niet meer de baas is bij Red Bull!
Ook de toegang tot het Energy Station?quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:03 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik denk dat ze toegangspas en teams account al geblocked zijn
Uiteraard. Maar voor volgend jaar weten we het sowieso niet. En als blijkt dat hij er volgend jaar vertrouwen in heeft dat RBR weer terug naar de top kan in 2027 of 2028 zie ik hem wel blijven. En zo niet kan hij dan altijd nog weg.quote:Op woensdag 9 juli 2025 14:46 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens.
Verstappen wil een goede auto. Als die in Brackley of Silverstone wordt gebouwd of desnoods in Enstone, gaat ie daar rijden.
Dat is het hele punt inderdaad.quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:05 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar voor volgend jaar weten we het sowieso niet. En als blijkt dat hij er volgend jaar vertrouwen in heeft dat RBR weer terug naar de top kan in 2027 of 2028 zie ik hem wel blijven. En zo niet kan hij dan altijd nog weg.
Mja, lastig.quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:05 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar voor volgend jaar weten we het sowieso niet. En als blijkt dat hij er volgend jaar vertrouwen in heeft dat RBR weer terug naar de top kan in 2027 of 2028 zie ik hem wel blijven. En zo niet kan hij dan altijd nog weg.
Nou vooruit, ik zal dit erbij doen:quote:
FTFY!quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:07 schreef SiGNe het volgende:
Wel jammer dat we nu ook geen GerryGeri Halliwell meer zien in de paddock
De grid girls zijn er ook niet meer.quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:07 schreef SiGNe het volgende:
Wel jammer dat we nu ook geen Gerry Halliwell meer zien in de paddock
Van Haren heeft een kort lijntje met team Verstappen en functioneert vaker als bron voor indirecte quotes, dus dat hier het statement is 'Het feit dat Horner vertrekt betekent niet automatisch dat Max blijft' zegt wel iets.quote:
In 2027 weer als Horner bij Ferrari aan de slag gaatquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:07 schreef SiGNe het volgende:
Wel jammer dat we nu ook geen Gerry Halliwell meer zien in de paddock
Daaromquote:Op woensdag 9 juli 2025 16:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Van Haren heeft een kort lijntje met team Verstappen en functioneert vaker als bron voor indirecte quotes, dus dat hier het statement is 'Het feit dat Horner vertrekt betekent niet automatisch dat Max blijft' zegt wel iets.
De voortdurende onrust zorgt bij Verstappen ook wel voor twijfels denk ik.quote:Op woensdag 9 juli 2025 16:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Van Haren heeft een kort lijntje met team Verstappen en functioneert vaker als bron voor indirecte quotes, dus dat hier het statement is 'Het feit dat Horner vertrekt betekent niet automatisch dat Max blijft' zegt wel iets.
Ik zie Max eerder naar Mercedes gaan. Even een paar jaar flink cashen en dan samen met Mercedes het GT-werk naar een hoger plan tillenquote:Op woensdag 9 juli 2025 18:46 schreef spectrumanalyser het volgende:
Of naar Aston Martin.
Adrian! Jij ook hier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |