Zou Mercedes tijdens de GP van België een aankondiging doen? (speculatie)quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:54 schreef SiGNe het volgende:
Allemaal wel heel erg plotseling.
Als dat komt door een ruzie met Jos, zou dat dan betekenen dat Max ook voortijdig bij Red Bull weg gaat?
Ik had ergens gelezen dat of Horner moest vertrekken van team Max of Max zou vertrekken.quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik had juist niet verwacht dat Horner zou worden ontslagen, vooral vanwege gedoe van vorig jaar.
Ik ben vooral benieuwd of Max bij RBR blijft of niet.
Dat zou ik dan juist niet verwachten, dan boeit de mening van de Verstappens niet echt meer namelijk.quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:54 schreef SiGNe het volgende:
Als dat komt door een ruzie met Jos, zou dat dan betekenen dat Max ook voortijdig bij Red Bull weg gaat?
Op tweakers denken er een aantal dat Horner is ontslagen, omdat Max naar Mercedes gaat.quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:57 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Ik had ergens gelezen dat of Horner moest vertrekken van team Max of Max zou vertrekken.
Het lijkt juist een ultieme poging te zijn om Max te behouden gezien de geruchten dat Mercedes de afkoopsom van Verstappen wel zou willen betalen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik had juist niet verwacht dat Horner zou worden ontslagen, vooral vanwege gedoe van vorig jaar.
Ik ben vooral benieuwd of Max bij RBR blijft of niet.
Dat is ook nog niet eens zekerquote:Op woensdag 9 juli 2025 12:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Op tweakers denken er een aantal dat Horner is ontslagen, omdat Max naar Mercedes gaat.
Optie 1: Laatste poging om Max te behouden (al dan niet succesvol).quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:54 schreef SiGNe het volgende:
Dat is pure speculatie natuurlijk. Maar zou goed mogelijk kunnen zijn. Of niet.quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Op tweakers denken er een aantal dat Horner is ontslagen, omdat Max naar Mercedes gaat.
Ik ben eigenlijk niet eens meer verrast als punt 2 waar blijkt te zijn.quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Optie 1: Laatste poging om Max te behouden (al dan niet succesvol).
Optie 2: Intern is bekend dat men Max kwijt is geraakt aan Mercedes, dat wordt Horner aangerekend dus het is zijn hoofd wat op het hakblok ligt.
quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk niet eens meer verrast als punt 2 waar blijkt te zijn.
quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:51 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik neem dit met een korreltje zout want Olav thestigsdutchcousin
Ik zeg alleen dat ik niet meer verrast zou zijnquote:
quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat ik niet meer verrast zou zijn
quote:
Oh youquote:
Dat is ook een motivatie, jaquote:Op woensdag 9 juli 2025 12:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Grote kansquote:
Ja die had je al gemaakt.quote:
Alleen wanneer Mekkies die auto;s ook mee mag nemen denk ikquote:Op woensdag 9 juli 2025 13:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja die had je al gemaakt.
Overigens zou dat op het moment dat Max zijn zin krijgt ook niet zo’n logische timing zijn. Als Max nu meer macht krijgt binnen het team dan is het voor Max meer een incentive om te blijven dan om elders te kijken.
Ik vind dit een hele rare.quote:Op woensdag 9 juli 2025 12:57 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dat zou ik dan juist niet verwachten, dan boeit de mening van de Verstappens niet echt meer namelijk.
Ik gok dan 2.. volgens mij heeft Max zelf geen problemen met Horner.quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Optie 1: Laatste poging om Max te behouden (al dan niet succesvol).
Optie 2: Intern is bekend dat men Max kwijt is geraakt aan Mercedes, dat wordt Horner aangerekend dus het is zijn hoofd wat op het hakblok ligt.
Laatste zin is echt onzin en hoor ik zo vaak. Meer macht heb je niks aan als je het niet kan omzetten naar overwinningen, dus een auto dat mee kan doen voor de prijzen. Dat krijg je niet door één iemand te ontslaan, dat krijg je door kennis en kunde aan te trekken, iets wat Red Bull nu al drie jaar op rij aan het kwijtraken is.quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja die had je al gemaakt.
Overigens zou dat op het moment dat Max zijn zin krijgt ook niet zo’n logische timing zijn. Als Max nu meer macht krijgt binnen het team dan is het voor Max meer een incentive om te blijven dan om elders te kijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |