Lijkt me wat voor die vogel, van het AD interview.quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:20 schreef oheng het volgende:
rusland kan nu buitenlandse burgers en staatslozen in het leger forceren.
Ik wilde het net gaan typen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:26 schreef ExTec het volgende:
[..]
Lijkt me wat voor die vogel, van het AD interview.
Kan hij eindelijk eens uitproberen of bidden echt helptquote:Op woensdag 9 juli 2025 13:30 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik wilde het net gaan typen.
Eens zien hoelang het duurt voor ie op een elektrische step richting de Oekraense posities wordt gestuurd.
Ik zie Rutte toch vooral de Amerikanen paaien totdat de EU het zelf kan.quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:06 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik vind Rutte een ramp in deze functie. Het moet gaan om de verdediging van NAVO-grondgebied. Maar Rutte doet er alles aan om de NAVO in alle wereldconflicten te willen betrekken. Rutte is een gevaarlijke gek.
Een groot verschil met Jozeph Luns destijds. Die vond ik wel heel goed i.t.t. de gemiddelde Nederlander.
Luns ging wel tegen Reagan in om zijn herbewapeningsprogramma.
En desondanks gaf Reagan hem wel de Presidantial Medal of Freedom, toen zijn termijn bij de NAVO beindigd was. .
Kan niet wachten op zijn volgende interview, als ie ergens in een drassig weiland ligt te proberen zijn ingewanden terug te stoppenquote:Op woensdag 9 juli 2025 13:30 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik wilde het net gaan typen.
Eens zien hoelang het duurt voor ie op een elektrische step richting de Oekraense posities wordt gestuurd.
Hoe wou je het NAVO-grondgebied verdedigen zonder ons eerst te herbewapenen?quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:06 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik vind Rutte een ramp in deze functie. Het moet gaan om de verdediging van NAVO-grondgebied. Maar Rutte doet er alles aan om de NAVO in alle wereldconflicten te willen betrekken. Rutte is een gevaarlijke gek.
Een groot verschil met Jozeph Luns destijds. Die vond ik wel heel goed i.t.t. de gemiddelde Nederlander.
En desondanks gaf Reagan hem wel de Presidantial Medal of Freedom, toen zijn termijn bij de NAVO beindigd was. .
Ik bedoel hiermee Rutte's uitspraken over het bombardement op Iran (veel te snel en veel te impulsief) en het steeds China zwartmakenquote:Op woensdag 9 juli 2025 13:48 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Hoe wou je het NAVO-grondgebied verdedigen zonder ons eerst te herbewapenen?
Dat doet hij puur om Trump naar de mond te praten, dat lijkt me overduidelijk. NAVO Rutte richting en bij Trump is echt een wereld van verschil met de Rutte zoals we die kennen hier in NL. Maak me daar geen zorgen over.quote:Op woensdag 9 juli 2025 14:02 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik bedoel hiermee Rutte's uitspraken over het bombardement op Iran (veel te snel en veel te impulsief) en het steeds China zwartmaken
Welke is dat?quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:24 schreef ExTec het volgende:
Bij die wapens die ze dus uit polen terugetrokken hebben zit een type anti-air raket, die de VS allang niet meer gebruikt, maar oekraine kan die wel in hun NASAMS doen.
Zeg dan niks.quote:
Hij zoekt het gevaar wel op, zo naast het raamquote:
Vind het ook maar opmerkelijk dat hij oorlogstaal mag uitslaan zonder ook maar teruggefloten te worden door een prominent NAVO land.quote:Op woensdag 9 juli 2025 13:06 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Die begon ook wel erg in zichzelf te geloven na bakhmut. Eigenlijk niet weer gezien zo'n vooraanstaand figuur die zich als warlord profileert.quote:Op woensdag 9 juli 2025 16:13 schreef Discombobulate het volgende:
Vraag me af wie er nog zo loyaal onder Poetin werken en waarom hij echt nog steeds heel erg stevig in het zadel zit. Je zou na X jaar ook wel een keer verwachten dat een andere oligarch met veel centjes een gooi naar de macht doet. Alles, echt alles speelt zich af in de schaduwen, met Poetin daarboven. We hebben alleen ome Prigo gehad, maar helaas.
Niet heel gek, dan stort je vleigtuig gewoon neer.quote:Op woensdag 9 juli 2025 16:22 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Die begon ook wel erg in zichzelf te geloven na bakhmut. Eigenlijk niet weer gezien zo'n vooraanstaand figuur die zich als warlord profileert.
Dat kwam natuurlijk door zijn rebelse dollemansrit richting Moskou. Daarvoor was het een zeer bruikbare idioot voor Poetin. Dat gat is niemand meer ingestapt.quote:Op woensdag 9 juli 2025 16:23 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Niet heel gek, dan stort je vleigtuig gewoon neer.
Ja en die kruistocht kwam omdat Poetin al langer van hem af wilde komen, we kennen de bekende SHOOOOOIGUU rant nog toch? Wanger en vooral Prigozhin werden te capabel en mondig.quote:Op woensdag 9 juli 2025 16:26 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat kwam natuurlijk door zijn rebelse dollemansrit richting Moskou. Daarvoor was het een zeer bruikbare idioot voor Poetin. Dat gat is niemand meer ingestapt.
Jazeker, dat is toen als muiterij beschouwd die beelden tussen de lijken. Het Kremlin zag hem met zijn criminelenlegioen als een liability en dan ook nog zo'n grote waffel.quote:Op woensdag 9 juli 2025 16:28 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja en die kruistocht kwam omdat Poetin al langer van hem af wilde komen, we kennen de bekende SHOOOOOIGUU rant nog toch? Wanger en vooral Prigozhin werden te capabel en mondig.
Ik durf zelfs te stellen dat Poetin hem de "kans" heeft gegeven zich in de luwte te houden maar hij rook bloed en zag een kans.
Dus ja, niemand springt nog in dat gat. Je wordt vroeg of laat geloosd.
Daar zou je een conclusie uit kunnen trekken..quote:Op woensdag 9 juli 2025 16:15 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Vind het ook maar opmerkelijk dat hij oorlogstaal mag uitslaan zonder ook maar teruggefloten te worden door een prominent NAVO land.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |