abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 juli 2025 @ 13:26:08 #51
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_218166979
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 13:20 schreef oheng het volgende:
rusland kan nu buitenlandse burgers en staatslozen in het leger forceren.
Lijkt me wat voor die vogel, van het AD interview.
&lt;signature here&gt;.
pi_218167012
quote:
6s.gif Op woensdag 9 juli 2025 13:26 schreef ExTec het volgende:

[..]
Lijkt me wat voor die vogel, van het AD interview.
Ik wilde het net gaan typen.
Eens zien hoelang het duurt voor ie op een elektrische step richting de Oekraense posities wordt gestuurd.
A mind with a heart of it's own
  woensdag 9 juli 2025 @ 13:35:46 #53
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_218167065
quote:
1s.gif Op woensdag 9 juli 2025 13:30 schreef DrMarten het volgende:

[..]
Eens zien hoelang het duurt voor ie op een elektrische step richting de Oekraense posities wordt gestuurd.
Kan hij eindelijk eens uitproberen of bidden echt helpt
  woensdag 9 juli 2025 @ 13:36:09 #54
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_218167069
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 13:06 schreef Idisrom het volgende:

[..]
Ik vind Rutte een ramp in deze functie. Het moet gaan om de verdediging van NAVO-grondgebied. Maar Rutte doet er alles aan om de NAVO in alle wereldconflicten te willen betrekken. Rutte is een gevaarlijke gek.

Een groot verschil met Jozeph Luns destijds. Die vond ik wel heel goed i.t.t. de gemiddelde Nederlander.
Luns ging wel tegen Reagan in om zijn herbewapeningsprogramma.
En desondanks gaf Reagan hem wel de Presidantial Medal of Freedom, toen zijn termijn bij de NAVO beindigd was. .
Ik zie Rutte toch vooral de Amerikanen paaien totdat de EU het zelf kan.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_218167070
quote:
1s.gif Op woensdag 9 juli 2025 13:30 schreef DrMarten het volgende:

[..]
Kan niet wachten op zijn volgende interview, als ie ergens in een drassig weiland ligt te proberen zijn ingewanden terug te stoppen :Y
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_218167188
quote:

[..]
Ik vind Rutte een ramp in deze functie. Het moet gaan om de verdediging van NAVO-grondgebied. Maar Rutte doet er alles aan om de NAVO in alle wereldconflicten te willen betrekken. Rutte is een gevaarlijke gek.

Een groot verschil met Jozeph Luns destijds. Die vond ik wel heel goed i.t.t. de gemiddelde Nederlander.
En desondanks gaf Reagan hem wel de Presidantial Medal of Freedom, toen zijn termijn bij de NAVO beindigd was. .
Hoe wou je het NAVO-grondgebied verdedigen zonder ons eerst te herbewapenen?
pi_218167309
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 13:48 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]
Hoe wou je het NAVO-grondgebied verdedigen zonder ons eerst te herbewapenen?
Ik bedoel hiermee Rutte's uitspraken over het bombardement op Iran (veel te snel en veel te impulsief) en het steeds China zwartmaken
pi_218167343
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 14:02 schreef Idisrom het volgende:

[..]
Ik bedoel hiermee Rutte's uitspraken over het bombardement op Iran (veel te snel en veel te impulsief) en het steeds China zwartmaken
Dat doet hij puur om Trump naar de mond te praten, dat lijkt me overduidelijk. NAVO Rutte richting en bij Trump is echt een wereld van verschil met de Rutte zoals we die kennen hier in NL. Maak me daar geen zorgen over.
  woensdag 9 juli 2025 @ 14:13:40 #59
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_218167396
quote:
7s.gif Op woensdag 9 juli 2025 13:24 schreef ExTec het volgende:
Bij die wapens die ze dus uit polen terugetrokken hebben zit een type anti-air raket, die de VS allang niet meer gebruikt, maar oekraine kan die wel in hun NASAMS doen.
Welke is dat?
  woensdag 9 juli 2025 @ 14:21:44 #60
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_218167467
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 14:13 schreef AchJa het volgende:

[..]
Welke is dat?
Die ene.

(Heb je zelf gezocht....?)
&lt;signature here&gt;.
  Forum Admin woensdag 9 juli 2025 @ 14:54:26 #61
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_218167727
quote:
7s.gif Op woensdag 9 juli 2025 14:21 schreef ExTec het volgende:

[..]
Die ene.

(Heb je zelf gezocht....?)
Zeg dan niks.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_218168014
Niks.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_218168030
twitter
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_218168081
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 15:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[ x ]
Hij zoekt het gevaar wel op, zo naast het raam :D
A murky, forgotten land.
pi_218168182
Er waren in Ruzland toch meerdere oligarchen met eigen pmc's a la Wagner?

Zou heb ik destijds begrepen hier.

Zal me niks verbazen als een paar van die knakkers nu de krachten gaan bundelen tegen Putin nu ze zelf ook op de korrel genomen gaan worden.
A murky, forgotten land.
pi_218168507
Vraag me af wie er nog zo loyaal onder Poetin werken en waarom hij echt nog steeds heel erg stevig in het zadel zit. Je zou na X jaar ook wel een keer verwachten dat een andere oligarch met veel centjes een gooi naar de macht doet. Alles, echt alles speelt zich af in de schaduwen, met Poetin daarboven. We hebben alleen ome Prigo gehad, maar helaas.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  woensdag 9 juli 2025 @ 16:15:49 #67
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_218168533
quote:

[..]

Vind het ook maar opmerkelijk dat hij oorlogstaal mag uitslaan zonder ook maar teruggefloten te worden door een prominent NAVO land.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 9 juli 2025 @ 16:22:02 #68
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_218168584
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 16:13 schreef Discombobulate het volgende:
Vraag me af wie er nog zo loyaal onder Poetin werken en waarom hij echt nog steeds heel erg stevig in het zadel zit. Je zou na X jaar ook wel een keer verwachten dat een andere oligarch met veel centjes een gooi naar de macht doet. Alles, echt alles speelt zich af in de schaduwen, met Poetin daarboven. We hebben alleen ome Prigo gehad, maar helaas.
Die begon ook wel erg in zichzelf te geloven na bakhmut. Eigenlijk niet weer gezien zo'n vooraanstaand figuur die zich als warlord profileert.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  Forum Admin woensdag 9 juli 2025 @ 16:23:39 #69
pi_218168599
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 16:22 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Die begon ook wel erg in zichzelf te geloven na bakhmut. Eigenlijk niet weer gezien zo'n vooraanstaand figuur die zich als warlord profileert.
Niet heel gek, dan stort je vleigtuig gewoon neer.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  woensdag 9 juli 2025 @ 16:26:14 #70
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_218168630
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 16:23 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Niet heel gek, dan stort je vleigtuig gewoon neer.
Dat kwam natuurlijk door zijn rebelse dollemansrit richting Moskou. Daarvoor was het een zeer bruikbare idioot voor Poetin. Dat gat is niemand meer ingestapt.
  Forum Admin woensdag 9 juli 2025 @ 16:28:40 #71
pi_218168646
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 16:26 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Dat kwam natuurlijk door zijn rebelse dollemansrit richting Moskou. Daarvoor was het een zeer bruikbare idioot voor Poetin. Dat gat is niemand meer ingestapt.
Ja en die kruistocht kwam omdat Poetin al langer van hem af wilde komen, we kennen de bekende SHOOOOOIGUU rant nog toch? Wanger en vooral Prigozhin werden te capabel en mondig.

Ik durf zelfs te stellen dat Poetin hem de "kans" heeft gegeven zich in de luwte te houden maar hij rook bloed en zag een kans.

Dus ja, niemand springt nog in dat gat. Je wordt vroeg of laat geloosd.
  woensdag 9 juli 2025 @ 16:38:41 #72
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_218168744
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 16:28 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Ja en die kruistocht kwam omdat Poetin al langer van hem af wilde komen, we kennen de bekende SHOOOOOIGUU rant nog toch? Wanger en vooral Prigozhin werden te capabel en mondig.

Ik durf zelfs te stellen dat Poetin hem de "kans" heeft gegeven zich in de luwte te houden maar hij rook bloed en zag een kans.

Dus ja, niemand springt nog in dat gat. Je wordt vroeg of laat geloosd.
Jazeker, dat is toen als muiterij beschouwd die beelden tussen de lijken. Het Kremlin zag hem met zijn criminelenlegioen als een liability en dan ook nog zo'n grote waffel.

Wel een prototype Rus verder. Bijzonder figuur :P
  woensdag 9 juli 2025 @ 17:11:23 #73
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_218169135
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2025 16:15 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Vind het ook maar opmerkelijk dat hij oorlogstaal mag uitslaan zonder ook maar teruggefloten te worden door een prominent NAVO land.
Daar zou je een conclusie uit kunnen trekken..
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  woensdag 9 juli 2025 @ 18:08:42 #74
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_218169888
Het gaat nog steeds te weinig over de Human Safari in kherson in westerse media.

twitter

twitter

twitter

twitter

Vandaag een dreumes van 1 jaar oud.

De slachting daar gaat onverminderd door.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')