SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Klopt Dot! Mam is alleen helemaal depressief en probeert daarin heel erg op mij te hangen. Dus ik oefen met mijn grenzen beschermen, best lastig![]()
Grenzen zijn goedquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:15 schreef Monsterkoekie het volgende:
Klopt Dot! Mam is alleen helemaal depressief en probeert daarin heel erg op mij te hangen. Dus ik oefen met mijn grenzen beschermen, best lastig
knufje voor jou en je grenzenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:15 schreef Monsterkoekie het volgende:
Klopt Dot! Mam is alleen helemaal depressief en probeert daarin heel erg op mij te hangen. Dus ik oefen met mijn grenzen beschermen, best lastig
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Heel moeilijk, maar goed dat je je ervan bewust bent en het probeert!quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:15 schreef Monsterkoekie het volgende:
Klopt Dot! Mam is alleen helemaal depressief en probeert daarin heel erg op mij te hangen. Dus ik oefen met mijn grenzen beschermen, best lastigBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Heb net kaarsjes aangestoken het ruikt een beetje naar hond ofzonu zo de keuken ff fatsoeneren en wat zelfbruiner op t snoetje smeren
![]()
de kruidvat heeft nieuwe haarknippen etcquote:
je raadt nooit van wat
doe eens danquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:18 schreef gebrokenglas het volgende:
Grenzen stellen is moeilijk maar heel belangrijk.
Waarom heb je kaarsjes die naar hond ruiken, raarrrrquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:19 schreef Monsterkoekie het volgende:
Heb net kaarsjes aangestoken het ruikt een beetje naar hond ofzonu zo de keuken ff fatsoeneren en wat zelfbruiner op t snoetje smeren
op wie z'n snoetje?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:19 schreef Monsterkoekie het volgende:
![]()
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
Nouquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:20 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Waarom heb je kaarsjes die naar hond ruiken, raarrrrhet huis ruikt naar hond, ik heb ook honden he
![]()
![]()
is nie zo slim niequote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:20 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Sommige mensen....helder lichtIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nou ik hoop op vrolijke ananassenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
de kruidvat heeft nieuwe haarknippen etc
je raadt nooit van wat
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
zijn ze nat geweest vandaag(van de regen?)quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:22 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nouhet huis ruikt naar hond, ik heb ook honden he
Opsporing verzicht?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:20 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Sommige mensen....helder lichtBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik had hem bijna ingekopt!quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:22 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nouhet huis ruikt naar hond, ik heb ook honden he
Oh, die mug hier....
Ik word gek van dat ding.
* gebrokenglas pakt de vliegenmepper en gaat op jacht .How can I make this topic about me?![]()
Is er wel!quote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
quote:
Normaal word ik door vrouwen streng toegesproken, maar op deze wijze word ik altijd door Amy streng aangekeken.quote:
How can I make this topic about me?![]()
Vorige week was het er niet op. Dacht zal wel weer zomerstop zijn. Maar niet dus.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Normaal word ik door vrouwen streng toegesproken, maar op deze wijze word ik altijd door Amy streng aangekeken.
Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
maar ze quotte jouw nietquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Normaal word ik door vrouwen streng toegesproken, maar op deze wijze word ik altijd door Amy streng aangekeken.
kijk hem blozenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Normaal word ik door vrouwen streng toegesproken, maar op deze wijze word ik altijd door Amy streng aangekeken.![]()
![]()
![]()
Criminelen hebben geen zomerstopquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:25 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Vorige week was het er niet op. Dacht zal wel weer zomerstop zijn. Maar niet dus.
pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffquote:![]()
Zijn er mensen die vrouwen voetbal kijken?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 08-07-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Vino_Tinto / 778 / +136 / +100 / 3279 / 3587
2. KillemWieft / 430 / +0 / +0 / 190 / 327
3. FreshFruit / 276 / +12 / +8 / 717 / 893
4. gebrokenglas / 238 / +77 / +33 / 879 / 1046
5. loveislikeakiss / 223 / +0 / +0 / 1151 / 1291
6. DJMO / 188 / +1 / +54 / 335 / 428
7. Fogel / 156 / +40 / +33 / 488 / 601
8. Dr.Mikey / 154 / +21 / +22 / 123 / 180
9. HappyCharly / 152 / +22 / +44 / 85 / 121
10. _UserName_ / 142 / +56 / +39 / 138 / 181
11. mario390 / 142 / +32 / +17 / 274 / 342
12. Lovely / 141 / +24 / +57 / 958 / 1056
13. MooieTop6 / 130 / +18 / +54 / 551 / 630
14. Sally / 121 / +22 / +58 / 81 / 143
15. MizzezAmy / 109 / +14 / +6 / 529 / 620
16. Soury / 98 / +54 / +0 / 27 / 44
17. KoningWouter / 92 / +19 / +4 / 444 / 486
18. Helenattenek / 85 / +40 / +16 / 103 / 129
19. hemarookworst / 73 / +7 / +8 / 341 / 412
20. maily / 72 / +19 / +6 / 464 / 518SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
quote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Hij staat hier wel aan, maar er wordt niet echt naar gekekenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:29 schreef HiDiHo het volgende:
Zijn er mensen die vrouwen voetbal lijklen?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
nopequote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:29 schreef HiDiHo het volgende:
Zijn er mensen die vrouwen voetbal lijklen?
ik kan het niet langer dan 15 minuten aanzien
Nee niet eensquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
zijn ze nat geweest vandaag(van de regen?)![]()
Ik kijk het niet. Maar ik kijk überhaupt niet naar voetbal, tenzij het een EK of WK is. En dan eigenlijk ook alleen de wedstrijden waar NED speelt.How can I make this topic about me?![]()
Steven houdt wel van een blow jo..quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
zo dan zeg!![]()
![]()
snap dat je die lief vindtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik heb meer het idee dat NOS door onze strot probeert te duwen
Weggegooid geldAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Ik moet wel bekennen dat ik niet weet welke landen er nu spelenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik kijk het niet. Maar ik kijk überhaupt niet naar voetbal, tenzij het een EK of WK is. En dan eigenlijk ook alleen de wedstrijden waar NED speelt.
ik zag op X wat klachten over dames voetbal en tour de francequote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:31 schreef HiDiHo het volgende:
Ik heb meer het idee dat NOS door onze strot probeert te duwenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Steven houdt wel van een blow jo..joewel want dat is wat hij zelluf zegtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mjah zijn wel meer mannen die dat lekkah vindenSmile, it's free therapy.![]()
De tour kijk ik ook niet. Dat vind ik zo saai, 6 uur naar fietsende mensen kijken....quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zag op X wat klachten over dames voetbal en tour de franceHow can I make this topic about me?![]()
Tour de France ook ja....kost een fortuinquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zag op X wat klachten over dames voetbal en tour de franceAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Niet elke wedstrijd. Maar ik kijk het weleens ja. Vooral oranje de laatste 10 jaar.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
wat kijk jij dan graag?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De tour kijk ik ook niet. Dat vind ik zo saai, 6 uur naar fietsende mensen kijken....
Smile, it's free therapy.![]()
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Steven houdt wel van een blow jo..Waarom kan dat niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
is het ookquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De tour kijk ik ook niet. Dat vind ik zo saai, 6 uur naar fietsende mensen kijken....Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jup en het antwoord waarvan je wist dat het niet ging komenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De vraag die je wist dat zou komen....
Maar is van een blow job houden dan niet netjes?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
omdat @:stevenhyde altijd heel netjes is
Je zou eens moeten wetenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
omdat @:stevenhyde altijd heel netjes is
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
ik kijk geen NOSquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:31 schreef HiDiHo het volgende:
Ik heb meer het idee dat NOS door onze strot probeert te duwen
Weggegooid geld![]()
misschien niet netjes om te zeggenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:35 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar is van een blow job houden dan niet netjes?
tegen hem
Dusk!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
dat is geen antwoordquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:34 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De vraag die je wist dat zou komen....![]()
![]()
plots is GG heeeel drukquote:
met iets anders dan FOK!Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
boodschappenlijstje enzoquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
plots is GG heeeel druk
met iets anders dan FOK!
senseo ontkalken![]()
![]()
Ik durf er niet goed op te antwoorden, dus ja ik hoop dat de vraag gewoon vergeten wordt.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
plots is GG heeeel druk
met iets anders dan FOK!
nope....... dus...........quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik durf er niet goed op te antwoorden, dus ja ik hoop dat de vraag gewoon vergeten wordt.
Wat is de beste methode?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:38 schreef maily het volgende:
[..]
boodschappenlijstje enzo
senseo ontkalkenAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Ik ben YouTube aan het kijken.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:38 schreef maily het volgende:
[..]
boodschappenlijstje enzo
senseo ontkalkenHow can I make this topic about me?![]()
Nee sowieso, het is hier natuurlijk geen kpd, beter al die vunzigheid daar laten.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien niet netjes om te zeggen
tegen hem
nee hoor we herhalen hem gewoon om de 10 postsquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik durf er niet goed op te antwoorden, dus ja ik hoop dat de vraag gewoon vergeten wordt.
net zo lang tot je antwoord geeftThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:39 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nee sowieso, het is hier natuurlijk geen kpd, beter al die vunzigheid daar laten.![]()
Denk dat het nu wel weer kanquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee hoor we herhalen hem gewoon om de 10 posts
net zo lang tot je antwoord geeft![]()
GG!!!Smile, it's free therapy.![]()
Oja, dat is ook nog een dilemma. Moest ik nu KB eerst groeten en daarna Greys, of was het nu eerst Greys en daarna KB?quote:
Ik ben het even kwijt.How can I make this topic about me?![]()
Heb geen geldboompjequote:
* gebrokenglas hoopt nu stiekem dat kree binnenkomt, dan is er tenminste weer discussie
welke vraag?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik durf er niet goed op te antwoorden, dus ja ik hoop dat de vraag gewoon vergeten wordt.![]()
Misschien werkt het beter als je hem mentiont dan @kreequote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:41 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas hoopt nu stiekem dat kree binnenkomt, dan is er tenminste weer discussie
Nou dat hoeft ook weer niet....quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:41 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Misschien werkt het beter als je hem mentiont dan @:KreeHow can I make this topic about me?![]()
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:41 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas hoopt nu stiekem dat kree binnenkomt, dan is er tenminste weer discussie![]()
Het zijn behoorlijke maatregelen maar hoe kom ik anders uit deze penibele situatie?quote:
Extreme circumstances require extreme measures
Op een Dinsdag? Zal toch niet?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:41 schreef gebrokenglas het volgende:
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Filmpje kijken !![]()
ijdele hoop @kreequote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:41 schreef gebrokenglas het volgende:
nja die leest niet terug
en als @kree teveel mentions krijgt is hij ook zo het spoor bijster![]()
![]()
inderdaad very extremequote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het zijn behoorlijke maatregelen maar hoe kom ik anders uit deze penibele situatie?
Extreme circumstances require extreme measures![]()
![]()
Maar gelukkig kan hij altijd aan ons vragen of hij ze had moeten bekijken!quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:43 schreef maily het volgende:
[..]
ijdele hoop @:kree
nja die leest niet terug
en als @:kree teveel mentions krijgt is hij ook zo het spoor bijsterWelcome to the nightmare in my head 🎶![]()
Ik lees mentions altijd terug. Men mentioned je niet voor niets, denk ik altijd maar.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maar gelukkig kan hij altijd aan ons vragen of hij ze had moeten bekijken!
Anders dan met e-mail.How can I make this topic about me?![]()
Ik klik ze soms wel per ongeluk weg en blijf dan nieuwsgierig wat het was, zeker als ik het niet tegenkom bij het teruglezenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik lees mentions altijd terug. Men mentioned je niet voor niets, denk ik altijd maar.
Anders dan met e-mail.
ja dat heb ik gemerkt maily in NWS / Groot kassencomplex Middenmeer ingestortquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik lees mentions altijd terug. Men mentioned je niet voor niets, denk ik altijd maar.
Anders dan met e-mail.![]()
dat heet eenrichtingsverkeerquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:41 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas hoopt nu stiekem dat kree binnenkomt, dan is er tenminste weer discussieThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ja, klopt, die had ik wel gezien maar die zag ik pas uren later, en ja was het nog de moeite om te reageren... we zijn alweer zover verder in de tijd. Ik dacht van "dat is mosterd na de maaltijd."quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:47 schreef maily het volgende:
[..]
ja dat heb ik gemerkt maily in NWS / Groot kassencomplex Middenmeer ingestort
Voortaan zal ik op al je mentions reageren!
ik kan hier zoveel op zeggenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:43 schreef maily het volgende:
[..]
ijdele hoop @:kree
nja die leest niet terug
en als @:kree teveel mentions krijgt is hij ook zo het spoor bijster
maar ik doe het nietThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
O dat is zeker lastig. Leg wel goed op jezelf hèquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:15 schreef Monsterkoekie het volgende:
Klopt Dot! Mam is alleen helemaal depressief en probeert daarin heel erg op mij te hangen. Dus ik oefen met mijn grenzen beschermen, best lastigWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hoe is het met jouw dochter?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is zeker lastig. Leg wel goed op jezelf hèThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
lastig!quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:15 schreef Monsterkoekie het volgende:
maar wel heel goed om dat te oefenen!!!
![]()
![]()
![]()
Die grenzeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik had de mijne ook aangegevenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb mijn grenzen nu afgebakend.
en je ging eroverheen
When had joe mie gekwoot?!quote:Well, life can be a riot
Yes. Wij hebben er trouwens niet een hier. Schijnt goedkoop te zijnquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
vannacht ergens ..... het was al laatquote:
het ging hierover: kree in ONZ / [ONZ FB #524] ONZ is een vrijbrief om onzin te posten![]()
Hey GTquote:
Sommige producten tegen belachelijke lage prijzenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Yes. Wij hebben er trouwens niet een hier. Schijnt goedkoop te zijn![]()
Heb ik daar niet op gereageerd?quote:
Well, life can be a riot
Heeeeey Dot!quote:Well, life can be a riot
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Yes. Wij hebben er trouwens niet een hier. Schijnt goedkoop te zijnJe gaat er met meer vandaan dan dat je van plan was omdat je het gewoonweg niet kon laten liggen voor die prijzen.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:05 schreef Rob het volgende:
[..]
Sommige producten tegen belachelijke lage prijzen![]()
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:09 schreef Rob het volgende:
[..]
[..]
Je gaat er met meer vandaan dan dat je van plan was omdat je het gewoonweg niet kon laten liggen voor die prijzen.![]()
![]()
![]()
oepsquote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik had de mijne ook aangegeven
en je ging eroverheen
Oh fuck, ik kan je mention ook helemaal niet meer zien...quote:Well, life can be a riot
Ja hoor ik wel vakerquote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:05 schreef Rob het volgende:
[..]
Sommige producten tegen belachelijke lage prijzenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Net zoiets als je naar de action gaatquote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:09 schreef Rob het volgende:
[..]
[..]
Je gaat er met meer vandaan dan dat je van plan was omdat je het gewoonweg niet kon laten liggen voor die prijzen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Slaap lekkerquote:
Yes, ik heb ook mn slaapmiddel weer geslikt, dus ook maar aan het ritueel beginnen
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:25 schreef MizzezAmy het volgende:
Yes, ik heb ook mn slaapmiddel weer geslikt, dus ook maar aan het ritueel beginnen![]()
![]()
Welk slaapmiddel slik je (nee dit bedoel ik niet zo na mijn blazen opmerking) (als ik vragen mag)quote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:25 schreef MizzezAmy het volgende:
Yes, ik heb ook mn slaapmiddel weer geslikt, dus ook maar aan het ritueel beginnenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Haha dat slaapmiddel heb ik niet binnen hand bereik!quote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:26 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Welk slaapmiddel slik je (nee dit bedoel ik niet zo na mijn blazen opmerking) (als ik vragen mag)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha dat slaapmiddel heb ik niet binnen hand bereik!Wij hadden het ook maar werkt niet bij mij. Fijn dat t bij jou werkt. Slaap lekker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha dat slaapmiddel heb ik niet binnen hand bereik!Ik dacht dat dat niet verkocht mocht worden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
de webwinkel ligt in Tsjechiëquote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat niet verkocht mocht worden?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ja maar dat maakt voor Kree niet uit enzo perce :pquote:Well, life can be a riot
Uhu...Grotevriend.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:54 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja maar dat maakt voor Kree niet uit enzo perce :pIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
A zo. In een of andere Els gebruikte ze het ook. En ik meende dat het niet mochtquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Els?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A zo. In een of andere Els gebruikte ze het ook. En ik meende dat het niet mochtUw ADH vitamine Worst
weet niet wat ze mee bedoelt of wat voor tikfout het isquote:
Uw ADH vitamine Worst
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 23:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
weet niet wat ze mee bedoelt of wat voor tikfout het is![]()
![]()
![]()
Ik had deze TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
BolkI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Ja ikI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Kanquote:Op dinsdag 8 juli 2025 23:30 schreef hemarookworst het volgende:
Ik las z'n username eerst als MooieTepelHow can I make this topic about me?![]()
is toch ook leukerquote:Op dinsdag 8 juli 2025 23:30 schreef hemarookworst het volgende:
Ik las z'n username eerst als MooieTepel
Ik als mooietop en dacht aan nederwiet.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 23:30 schreef hemarookworst het volgende:
Ik las z'n username eerst als MooieTepelThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 23:30 schreef hemarookworst het volgende:
Ik las z'n username eerst als MooieTepel
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hallo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
HeelOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Rustig is prima.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
bolkAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
BolkjeOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Heer HiDi.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Op naar de 2 :00“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker sliepe.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ek moai.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat kan nog wel.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoe spreek ik jouw username uit?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Spel m eens? Opdelen in delenquote:
Maar dat kan dus heel verschillend valt me op.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op woensdag 9 juli 2025 01:30 schreef Helenattenek het volgende:
Maar jij mag me Helena t'tenek noemen
Dankje was de achternaam ook maar van griekse roots..
Mn voorouders waren dyslectisch toen ze titanic als achternaam wilden![]()
Ik ben gek op Grieks.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik hoef geen menu doe mij maar de mixed grill
Wel met tzatziki en souvlaki en keftadakia en ga zo maar door
Niet gewoon een gehaktballetje en ossenhaasje met griekse kruiden Dan kan die tent van mij heel snel failliet gaan![]()
En ouzo.quote:Op woensdag 9 juli 2025 01:39 schreef Helenattenek het volgende:
Ik hoef geen menu doe mij maar de mixed grill
Wel met tzatziki en souvlaki en keftadakia en ga zo maar door
Niet gewoon een gehaktballetje en ossenhaasje met griekse kruiden Dan kan die tent van mij heel snel failliet gaan“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Er was een griekse tent in eersel gerund door alleen maar grieken, iedereen gebrekkige nederlands. In de keuken Konden ze je voor geen woord verstaan. Kende de eigenaar via sport. Kwam daar echt elk weekend.. pohh![]()
Hier in de stad ook al jaren dezelfde.quote:Op woensdag 9 juli 2025 01:42 schreef Helenattenek het volgende:
Er was een griekse tent in eersel gerund door alleen maar grieken, gebrekkige nederlands. Kende de eigenaar via sport. Kwam daar echt elk weekend.. pohh“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tijd terug zijn ze overvallen en de eigenaren zijn er Niet bovenop gekomen. Tent is er sindsdien niet meer.
Nooit meer zo'n goede griek gevonden..
Later bij de gozer thuis heeft die me geleerd hoe die kipfilet zo goddelijk maakt. Ik maak mn kip sindsdien nooit meer anders (en dat is hoe geen enkele nederlander het ooit doet) (en nee, zwijgrecht)![]()
Wolvin in schaapskleren?quote:
Of Duiveltje in schaapskleren.
Of.... Draakje in schaapskleren.....![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zo moet je een restaurant hebbenquote:Op woensdag 9 juli 2025 01:42 schreef Helenattenek het volgende:
Er was een griekse tent in eersel gerund door alleen maar grieken, iedereen gebrekkige nederlands. In de keuken Konden ze je voor geen woord verstaan. Kende de eigenaar via sport. Kwam daar echt elk weekend.. pohh
Trojan horse sallyquote:Op woensdag 9 juli 2025 01:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Wolvin in schaapskleren?
Of Duiveltje in schaapskleren.
Of.... Draakje in schaapskleren.....![]()
![]()
Geven kan best intiem zijn.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Succes.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ben daar al jaren geleden mee gestopt.quote:Op woensdag 9 juli 2025 02:04 schreef Helenattenek het volgende:
Rook jonko swa a niffo broer
Werkt sederend. Als ik je goed begrijp restless leg“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik vind het prima dat wat een ander doet. Zelfs nog mooi om te weten zelfs.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lijkt het soms wel op.quote:Op woensdag 9 juli 2025 02:04 schreef Helenattenek het volgende:
Rook jonko swa a niffo broer
Werkt sederend. Als ik je goed begrijp restless leg
Maar dat is maar èèn van de symptomen.
Soort van kortsluiting in mijn zenuwen, omdat mijn immuunsysteem de beschermende mantel aanvalt.![]()
Ik herken wel die tenen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mijn eigen, en heb het ook vaak in mijn linkerhand .een tinteling.quote:Op woensdag 9 juli 2025 02:11 schreef Helenattenek het volgende:
Naar wiens tenen zit je Nou te kijken“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Slaap lekkerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Lekker sliepe.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja hopelijk een keerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Niet die buur van je.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nou ja zeg.quote:Op woensdag 9 juli 2025 02:15 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Ik hoop dat je uit je bed tyft
En hard ook
Misschien dat het wat tegen de pijn kan doen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 02:13 schreef Helenattenek het volgende:
Klinkt ook Niet als iets wat de beschermende mantel van je zenuwen hersteld inderdaad
Ik zou eens kunnen vragen of cbd wat doet.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: