SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Klopt Dot! Mam is alleen helemaal depressief en probeert daarin heel erg op mij te hangen. Dus ik oefen met mijn grenzen beschermen, best lastig![]()
Grenzen zijn goedquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:15 schreef Monsterkoekie het volgende:
Klopt Dot! Mam is alleen helemaal depressief en probeert daarin heel erg op mij te hangen. Dus ik oefen met mijn grenzen beschermen, best lastig
knufje voor jou en je grenzenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:15 schreef Monsterkoekie het volgende:
Klopt Dot! Mam is alleen helemaal depressief en probeert daarin heel erg op mij te hangen. Dus ik oefen met mijn grenzen beschermen, best lastig
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Heel moeilijk, maar goed dat je je ervan bewust bent en het probeert!quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:15 schreef Monsterkoekie het volgende:
Klopt Dot! Mam is alleen helemaal depressief en probeert daarin heel erg op mij te hangen. Dus ik oefen met mijn grenzen beschermen, best lastigBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Heb net kaarsjes aangestoken het ruikt een beetje naar hond ofzonu zo de keuken ff fatsoeneren en wat zelfbruiner op t snoetje smeren
![]()
de kruidvat heeft nieuwe haarknippen etcquote:
je raadt nooit van wat
doe eens danquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:18 schreef gebrokenglas het volgende:
Grenzen stellen is moeilijk maar heel belangrijk.
Waarom heb je kaarsjes die naar hond ruiken, raarrrrquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:19 schreef Monsterkoekie het volgende:
Heb net kaarsjes aangestoken het ruikt een beetje naar hond ofzonu zo de keuken ff fatsoeneren en wat zelfbruiner op t snoetje smeren
op wie z'n snoetje?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:19 schreef Monsterkoekie het volgende:
![]()
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
Nouquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:20 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Waarom heb je kaarsjes die naar hond ruiken, raarrrrhet huis ruikt naar hond, ik heb ook honden he
![]()
![]()
is nie zo slim niequote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:20 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Sommige mensen....helder lichtIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nou ik hoop op vrolijke ananassenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
de kruidvat heeft nieuwe haarknippen etc
je raadt nooit van wat
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
zijn ze nat geweest vandaag(van de regen?)quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:22 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nouhet huis ruikt naar hond, ik heb ook honden he
Opsporing verzicht?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:20 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
Sommige mensen....helder lichtBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik had hem bijna ingekopt!quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:22 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Nouhet huis ruikt naar hond, ik heb ook honden he
Oh, die mug hier....
Ik word gek van dat ding.
* gebrokenglas pakt de vliegenmepper en gaat op jacht .How can I make this topic about me?![]()
Is er wel!quote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
quote:
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
Normaal word ik door vrouwen streng toegesproken, maar op deze wijze word ik altijd door Amy streng aangekeken.quote:
How can I make this topic about me?![]()
Vorige week was het er niet op. Dacht zal wel weer zomerstop zijn. Maar niet dus.quote:Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Normaal word ik door vrouwen streng toegesproken, maar op deze wijze word ik altijd door Amy streng aangekeken.
Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
maar ze quotte jouw nietquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Normaal word ik door vrouwen streng toegesproken, maar op deze wijze word ik altijd door Amy streng aangekeken.
kijk hem blozenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Normaal word ik door vrouwen streng toegesproken, maar op deze wijze word ik altijd door Amy streng aangekeken.![]()
![]()
![]()
Criminelen hebben geen zomerstopquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:25 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Vorige week was het er niet op. Dacht zal wel weer zomerstop zijn. Maar niet dus.
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
Forum Opties Forumhop: Hop naar: