SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Dank u.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Al die puncktenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Niet te stoppen die LievIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ozzy osbourne afgelopen weekend een afscheidsconcert gegeven vooral Mama im coming home was erg aangrijpend.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Heb ik ook gezien. Brok in mijn keel.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ozzy osbourne afgelopen weekend een afscheidsconcert gegeven vooral Mama im coming home was erg aangrijpend.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bijna thuisIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Hoe oud is hij eigenlijk?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ozzy osbourne afgelopen weekend een afscheidsconcert gegeven vooral Mama im coming home was erg aangrijpend.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Voor DTS is dat een heel prima tijd hoor.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja je voelt het dit is een afscheid.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:27 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb ik ook gezien. Brok in mijn keel.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
76quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik was vanochtend melodramatisch en meende het niet zo
Voelde mij genegeerd maar soms kan je niet alles hebben
Was natuurlijk niet zo bedoeld, mijn slechte eigenschap is mijn ongeduldheid![]()
Alles is goed
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:30 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Was natuurlijk niet zo bedoeld, mijn slechte eigenschap is mijn ongeduldheid![]()
Alles is goed
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Hey Borrel.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:30 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Alles is goed
Ik zei niemand wil met mij praten
Gezellig praten forceren nee niet doen
Hangt er ook maar net vanaf wie er zijn.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:31 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik zei niemand wil met mij praten
Gezellig praten forceren nee niet doen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja precies...quote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hangt er ook maar net vanaf wie er zijn.
En niet alles kan je afdwingen altijd
Voor mijn gezondheid nietquote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Voor DTS is dat een heel prima tijd hoor.
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Zeer herkenbaar.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is ook weer slecht voor mijn rug. 7 a 8 uur is primaquote:Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Ik deed voorheen vaak, ach nog 1 uurtje, dat werden er dan meestal 6 of 7. Ben je je hele dag weer kwijt.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ok maar soms ben je extra moequote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:39 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Dat is ook weer slecht voor mijn rug. 7 a 8 uur is prima
Dan heb je gewoon echt slaaptekort want dan haal je zo wat een dag slaap inquote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik deed voorheen vaak, ach nog 1 uurtje, dat werden er dan meestal 6 of 7. Ben je je hele dag weer kwijt.
Ooit heeft iemand tegen mij gezegd. Slaap kan je niet inhalenquote:
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Als je ziek bent slaap je ook meer, dan heb je ook nodig tochquote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:41 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ooit heeft iemand tegen mij gezegd. Slaap kan je niet inhalen
Maar zou kunnen'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Hey Borrelquote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja precies...
En niet alles kan je afdwingen altijdSOrry dat ik je vanmorgen geen hoi heb gezegd
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dat slaaptekort ook, maar je hele ritme gaat er ook aan kapot.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:41 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Dan heb je gewoon echt slaaptekort want dan haal je zo wat een dag slaap in“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jij was idd van nachten door halenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik deed voorheen vaak, ach nog 1 uurtje, dat werden er dan meestal 6 of 7. Ben je je hele dag weer kwijt.
Een uur is zo om,en als het gezellig is. Blijf je langer plakken"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Haha lievw schat maakt niet uit.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey BorrelSOrry dat ik je vanmorgen geen hoi heb gezegd
Op dat moment was ik in zo*n staat ik vat het niet persoonlijk op. Depri ochtend. Ik zie het nu anders (was niet expres en ik neem je niks kwalijk).'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Maar het is niet meer zo druk in de nacht. En dan is het moeilijk wakker blijvenIk hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Vleermuismodequote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat slaaptekort ook, maar je hele ritme gaat er ook aan kapot.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
En dan ondertussen een serie kijken. Waar ik dan de helft van mis , hielp ook wel mee.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:43 schreef Lovely het volgende:
[..]
Jij was idd van nachten door halen
Een uur is zo om,en als het gezellig is. Blijf je langer plakken“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gelukkig maar, want ik mag je graagquote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:44 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Haha lievw schat maakt niet uit.
Op dat moment was ik in zo*n staat ik vat het niet persoonlijk op. Depri ochtend. Ik zie het nu anders (was niet expres en ik neem je niks kwalijk).![]()
Ik meende echt dat ik je hallo had gezegd, maar toen ik terug ging scrollen zag ik dat ik je gewoon niets gezegd had.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nu slaap je wel in de nacht weer?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dan ondertussen een serie kijken. Waar ik dan de helft van mis , hielp ook wel mee."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Wanneer komt Killem weer terug?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:44 schreef Vino_Tinto het volgende:
Maar het is niet meer zo druk in de nacht. En dan is het moeilijk wakker blijvenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maakt niet uit, maar toch bedanktquote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig maar, want ik mag je graag![]()
Ik meende echt dat ik je hallo had gezegd, maar toen ik terug ging scrollen zag ik dat ik je gewoon niets gezegd had.![]()
Tevens HALLO
Dat probeer ik wel zoveel mogelijk. Is ook echt beter.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Helloquote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:48 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, maar toch bedankt![]()
Tevens HALLO![]()
Ga je nog op vakantie?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Thuis bolkquote:
De beste bolk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Heer GG.quote:
![]()
Ik weet niet of je mij gemist hebtquote:
Ik was de hele tijd bezig met het oplossen van problemen, en ik dacht maar 1 ding: ik wil lekker bolken!!!!How can I make this topic about me?![]()
Ons enige echte borrel nootje prinsesquote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:48 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, maar toch bedankt![]()
Tevens HALLO![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:
Formule 1 manquote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ons enige echte borrel nootje prinses![]()
Een probleem kan je ook als uitdaging zien.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik was de hele tijd bezig met het oplossen van problemen, en ik dacht maar 1 ding: ik wil lekker bolken!!!!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
oh please....quote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een probleem kan je ook als uitdaging zien.
Mensen die 'uitdagingen aangaan'... Verschrikkelijk
How can I make this topic about me?![]()
Hey Nijntjuhquote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ons enige echte borrel nootje prinses![]()
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
oh please....
Mensen die 'uitdagingen aangaan'... Verschrikkelijk
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.![]()
Charles Marc Hervé Perceval Leclerc inderdaadquote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:56 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ooo ik weet wie het is
Leqlerc toch?![]()
![]()
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Je leert het welquote:
Wat een naamquote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Charles Marc Hervé Perceval Leclerc inderdaad![]()
![]()
Classy iig
Fijne avond Borrelquote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:59 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Even wat anders doen
Rustig aan allemaal.![]()
Jij durft wel hequote:
Wat voor spelletjes staan er binnen inquote:
Ik heb mijn puntenteller hierop aangepast, ik heb nu deze zelfde users in soortgelijke exclude tabellen.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 14:10 schreef bondage het volgende:
Deze users staan niet in de score maar wel kunnen bolken: Dotteke,capuchon_jongen,SwJ,RedShoe
Deze users staan niet in de score en kunnen ook niet bolken: Monitor,Kissingbird
Oei, ehh, heb ik wat gemist? Ik was bezig met koffie drinken en mijn puntenteller aanpassen.quote:How can I make this topic about me?![]()
Ditquote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oei, ehh, heb ik wat gemist? Ik was bezig met koffie drinken en mijn puntenteller aanpassen.quote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Kan gebeuren, maar ik was wel een beetje verdrietigquote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, een soort compensatie van dat ik je vergeten was
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kan gebeuren, maar ik was wel een beetje verdrietig“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hey Greysquote:
Oeh, dat was heel niet de bedoelingquote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kan gebeuren, maar ik was wel een beetje verdrietig![]()
Het is je vergevenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oeh, dat was heel niet de bedoeling![]()
Dit overzicht is de score zoals die was op tijdstip 14:30 uur.
Het getal onder kolom ratio is score / totaal.
Hoe hoger dat getal, hoe effectiever de bolks zijn geweest.
Dat is vooral 's nachts of in de vroege ochtend het geval,
wanneer het niet druk is.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24+------+-----------------+---------+------------+-----------+----------+---------+
| nr | user | score | gisteren | vandaag | totaal | ratio |
|------+-----------------+---------+------------+-----------+----------+---------|
| 1 | Vino_Tinto | 767 | 136 | 89 | 3545 | 0.22 |
| 2 | KillemWieft | 430 | 0 | 0 | 313 | 1.37 |
| 3 | FreshFruit | 269 | 12 | 0 | 862 | 0.31 |
| 4 | loveislikeakiss | 223 | 0 | 0 | 1291 | 0.17 |
| 5 | gebrokenglas | 220 | 78 | 14 | 984 | 0.22 |
| 6 | DJMO | 185 | 1 | 51 | 419 | 0.44 |
| 7 | HappyCharly | 152 | 22 | 44 | 121 | 1.26 |
| 8 | Dr.Mikey | 143 | 21 | 11 | 174 | 0.82 |
| 9 | mario390 | 142 | 32 | 17 | 337 | 0.42 |
| 10 | _UserName_ | 142 | 56 | 39 | 181 | 0.78 |
| 11 | Fogel | 141 | 40 | 18 | 579 | 0.24 |
| 12 | MooieTop6 | 123 | 18 | 47 | 589 | 0.21 |
| 13 | Lovely | 122 | 24 | 38 | 1002 | 0.12 |
| 14 | Sally | 114 | 22 | 51 | 126 | 0.9 |
| 15 | MizzezAmy | 109 | 14 | 5 | 597 | 0.18 |
| 16 | Soury | 98 | 54 | 0 | 44 | 2.23 |
| 17 | KoningWouter | 91 | 19 | 3 | 482 | 0.19 |
| 18 | Helenattenek | 85 | 40 | 16 | 129 | 0.66 |
| 19 | marc0871 | 70 | 30 | 6 | 317 | 0.22 |
| 20 | hemarookworst | 69 | 7 | 4 | 404 | 0.17 |
+------+-----------------+---------+------------+-----------+----------+---------+How can I make this topic about me?![]()
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
auw auw ja ja het gaat niet meer gebeuren![]()
![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Oeh lekkerquote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Als kadootje een heerlijk kopje koffie
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oeh lekkerIk heb nog geen AI theeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aiii, dat is ook alweer een minnetje
Zal ik ook even op orde maken.
AI thee?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb nog geen AI thee
Zal ik ook even op orde maken.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Geen beste start voor de dinsdagavondquote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb nog geen AI thee
Zal ik ook even op orde maken.
je kunt toch ook gewoon een afbeelding van google plukkenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee, dat doe ik niet. Ik genereer die dingen het heerlijk kopje thee zelf.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:32 schreef greysbones het volgende:
je kunt toch ook gewoon een afbeelding van google plukkenHow can I make this topic about me?![]()
nee je laat ze genererenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik niet. Ik genereer die dingen zelf.
Nee je doet niets zelf, je laat het doenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik niet. Ik genereer die dingen het heerlijk kopje thee zelf.
Verwacht morgen vroeg een ontbijtjequote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En dan moet de woensdag nog komen.
moet ik die doenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij moet je nog haar date met @:Aeque doen![]()
Ze mag wel een schriftje gaan bijhouden
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
En weer 10 meisjes in een zomerkamp doodquote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Correct, ik geef Copilot opdracht thee te genererenAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
hidiquote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En weer 10 meisjes in een zomerkamp dood
Wat een dag..Don't follow me. I am lost too
I always feel like somebody's watchin' me
Tell me, is it just a dream?![]()
quote:
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Nee je is zequote:
Morgen gaat de week door middenDon't follow me. I am lost too
Hey Hidoquote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En weer 10 meisjes in een zomerkamp dooddat is lang geleden. Leuk je weer eens te zien hier
kom je even op bezoekquote:
of weer gezellig meeposten?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Gezellig..Don't follow me. I am lost too
Schrijf je wel op wie wat en wanneer hoe laat ze komenquote:
Straks heb je een dubbele afspraak staan met al die mannen hier
Daten met Lovelyquote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Schrijf je wel op wie wat en wanneer hoe laat ze komen
Daar veeg ik heel mijn agenda voor schoon.
HihiDon't follow me. I am lost too
Dat geloof ik graag, en jij niet alleenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daten met Lovely
Alleen met gebrokenglas nu hoor..quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Schrijf je wel op wie wat en wanneer hoe laat ze komen
Lekker vegenDon't follow me. I am lost too
dit is je kansquote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daten met Lovely
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Hidodat is lang geleden. Leuk je weer eens te zien hier
Ik kom even kijkenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
kom je even op bezoek
of weer gezellig meeposten?
Ik probeer mijn tijd wat nuttiger te besteden de laatste tijd.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
zolang je F1 maar nuttig blijft vindenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
[..]
Ik kom even kijken
Ik probeer mijn tijd wat nuttiger te besteden de laatste tijd.
Met Aeque staat ook nog een date geplandquote:
Verstandigquote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
[..]
Ik kom even kijken
Ik probeer mijn tijd wat nuttiger te besteden de laatste tijd.
Don't follow me. I am lost too
Doe je toch al lange, zo vaak zien we je hier niet. Volgens mij al jaren niet meer. ZIe je alleen bij de F1 postenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:42 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
[..]
Ik kom even kijken
Ik probeer mijn tijd wat nuttiger te besteden de laatste tijd.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is de enige "sport" die ik echt volgquote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
zolang je F1 maar nuttig blijft vinden
* gebrokenglas verslikt zich in de koffiequote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met Aeque staat ook nog een date gepland
Heb ik concurrentie?
Je wilt het niet weten maar bijna alles met een tweede kop loopt er achter aanquote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verslikt zich in de koffie
Heb ik concurrentie?
Topsport dat F1
Misschien wil hij niet meer datenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met Aeque staat ook nog een date gepland![]()
metooquote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat is de enige "sport" die ik echt volgThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Ja druk met programmeren in mijn vrije tijdquote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doe je toch al lange, zo vaak zien we je hier niet. Volgens mij al jaren niet meer. ZIe je alleen bij de F1 postenAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Geen idee, zie hem niet veel meer hierquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
iets specifieks?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja druk met programmeren in mijn vrije tijdThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Beter toch.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja druk met programmeren in mijn vrije tijd
WunderbarDon't follow me. I am lost too
Ik ook nietquote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee, zie hem niet veel meer hier
Zal wel druk zijnquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
en nie andersquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik denk dat Hidi dat wel kan jaquote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hij programmeert een puntentellerThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Vooral integraties voor Home Assistantquote:
Weer, Neerslag, Energiekosten, Water etc
https://github.com/HiDiHo01Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Vooral integraties voor Home Assistant
https://github.com/HiDiHo01
aah vandaar je verwarring tijdens de qualiquote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
https://github.com/HiDiHo01
![]()
![]()
Ik dacht dat het zondag was, kan gebeurenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
aah vandaar je verwarring tijdens de qualiAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Vertel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
jepquote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik dacht dat het zondag was, kan gebeurenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
https://github.com/HiDiHo01Ik snap er alleen niets van
Ik ook niet toen ik ermee begon maar nu heb ik een project overgenomen en een paar zelf gemaakt.quote:
En nog begrijp ik niet alles....is vrij complex
Gelukkig helpt AI een beetjeAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
beetje zelf lerend?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ook niet toen ik ermee begon maar nu heb ik een project overgenomen en een paar zelf gemaakt.
Gelukkig helpt AI een beetje
knap hoor!Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Home Assistant gebruik ik hier thuis ook, voor alle deur- en raamsensoren en voor aansturing van het een en ander.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ook niet toen ik ermee begon maar nu heb ik een project overgenomen en een paar zelf gemaakt.
Ik lees er bijvoorbeeld de temperaturen in al mijn kamers mee uit Dotteke.
Als ik die temperaturen hier neerzet kopieer ik ze uit een scherm in Home Assistant.
Ja met vallen en opstaanquote:
Soms werkt er iets niet meer en dan ben ik weer een paar dagen aan het uitzoeken hoe ik het op moet lossen.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
heel erg knap!quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja met vallen en opstaan
Soms werkt er iets niet meer en dan ben ik weer een paar dagen aan het uitzoeken hoe ik het op moet lossen.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Fijn toch dat je het al doende leertquote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Liever niet.quote:
Hoe was jouw dag?Don't follow me. I am lost too
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Home Assistant gebruik ik hier thuis ook, voor alle deur- en raamsensoren en voor aansturing van het een en ander.
Ik lees er bijvoorbeeld de temperaturen in al mijn kamers mee uit Dotteke.
Als ik die temperaturen hier neerzet kopieer ik ze uit een scherm in Home Assistant.![]()
Dan weet je hoe verslavend het is![]()
En soms complex.
Ik heb bijna alles geautomatiseerd. overall sensoren, smartspeakers, smart plugs, energie inzicht, water inzicht.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Vind het knap hoor, heb je veel frustratie als het niet lukt?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja met vallen en opstaan
Soms werkt er iets niet meer en dan ben ik weer een paar dagen aan het uitzoeken hoe ik het op moet lossen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daar moet je natuurlijk wel heel wat voor aanschaffen?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]![]()
En soms complex.
Ik heb bijna alles geautomatiseerd. overall sensoren, smartspeakers, smart plugs, energie inzicht, water inzicht.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
Ik heb weer veel geleerd.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja vooral als mensen dan beginnen te klagen dat iets niet meer werkt.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het knap hoor, heb je veel frustratie als het niet lukt?
Dan blijf ik bezig tot het weer werkt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Zo ver heb ik het nog niet. Stroom en gas lees ik uit via Domoticz. Het is me nog niet gelukt die in Home assistant toe te voegen. Komt nog wel. Elke ochtend lees ik via een script de meterstanden uit en zet die (momenteel) in Excel.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]![]()
En soms complex.
Ik heb bijna alles geautomatiseerd. overall sensoren, smartspeakers, smart plugs, energie inzicht, water inzicht.
Ja is een beetje een hobby, 40 lampen, 30 smartplugs, 10 sensoren, 3 smartmeters, etcquote:Op dinsdag 8 juli 2025 19:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar moet je natuurlijk wel heel wat voor aanschaffen?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Ik ook.quote:
Elke dag weer meer.Don't follow me. I am lost too
ik heb hem naar buiten gegooid. Hopelijk niet weer mn appartement daarna ingeklommenquote:Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
.
[ Bericht 99% gewijzigd door gebrokenglas op 08-07-2025 20:09:49 ]How can I make this topic about me?![]()
Vriendin gaat over een paar maand op uitnodiging naar TwitchCon in San Diego.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb ieder detail die je maar kunt bedenken, van real time data tot jaar totalen en gemiddelde en alles er tusseninquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zo ver heb ik het nog niet. Stroom en gas lees ik uit via Domoticz. Het is me nog niet gelukt die in Home assistant toe te voegen. Komt nog wel. Elke ochtend lees ik via een script de meterstanden uit en zet die (momenteel) in Excel.
Als ik een apparaat aanzet zie ik meteen hoeveel extra me dat kost per maand
Misschien een beetje doorgeslagen daarin mja is ook een beetje uittesten wat nuttig is.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
* gebrokenglas doet ctrl-a + delete in de kalender.quote:
Gedaan
Dat is voor mij haast niet te doen, zonnepanelen vertroebelen de meetwaarden.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb ieder detail die je maar kunt bedenken, van real time data tot jaar totalen en gemiddelde en alles er tussenin
Misschien een beetje doorgeslagen daarin mja is ook een beetje uittesten wat nuttig is.
Ik kan alleen goed meten wat het verbruik is van de apparaten hier als het donker is buiten.How can I make this topic about me?![]()
Dat is toch iets met live streams.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vriendin gaat over een paar maand op uitnodiging naar TwitchCon in San Diego.Don't follow me. I am lost too
Echt knapquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja vooral als mensen dan beginnen te klagen dat iets niet meer werkt.
Dan blijf ik bezig tot het weer werkt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
Met een P1 meter zie je precies hoeveel stroom je gebruikt en hoeveel je teruglevertquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is voor mij haast niet te doen, zonnepanelen vertroebelen de meetwaarden.
Ik kan alleen goed meten wat het verbruik is van de apparaten hier als het donker is buiten.
Ik heb zelf geen zonnepanelen(ik heb gezamelijk panelen) maar volgens mij kun je die ook uitlezen op hoeveel er binnenkomt. Daarnaast kun je met smartplugs individuele apparaten uitlezen.
Dit in combinatie met de kosten/opbrengsten van je stroomleverancier kun je in Home Assistant bijna alles uitrekenen.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Dat lijkt mij echt gaaf...kan ze van Twitch leven?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vriendin gaat over een paar maand op uitnodiging naar TwitchCon in San Diego.
Of is het een hobby?Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Ja dat klopt, ik krijg 4 waarden binnen (levering hoog, levering laag, teruglevering hoog, teruglevering laag).quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Met een P1 meter zie je precies hoeveel stroom je gebruikt en hoeveel je teruglevert
Ik heb zelf geen zonnepanelen(ik heb gezamelijk panelen) maar volgens mij kun je die ook uitlezen op hoeveel er binnenkomt. Daarnaast kun je met smartplugs individuele apparaten uitlezen.
Dit in combinatie met de kosten/opbrengsten van je stroomleverancier kun je in Home Assistant bijna alles uitrekenen.
Ik zal eens kijken of ik dat uitlezen via Home Assitant kan laten lopen. Het was me vorig jaar niet gelukt.
Ik heb niet overal smartplugs.
Mijn MacBook zit achter een smartplug ten behoeve van het gedoseerd opladen, in de keuken heb ik nog 3 pluggen en boven nog 2.How can I make this topic about me?![]()
Het kost een beetje maar dan heb je wel wat. Euhh 40 lampen?quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja is een beetje een hobby, 40 lampen, 30 smartplugs, 10 sensoren, 3 smartmeters, etcWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is toch leerzaam en wie weet kan je er later je voordeel mee doenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb ieder detail die je maar kunt bedenken, van real time data tot jaar totalen en gemiddelde en alles er tussenin
Misschien een beetje doorgeslagen daarin mja is ook een beetje uittesten wat nuttig is.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb ik ook, alles zijn hier nu smart lampen, die ik via een app en via Home Assistant uit en aan kan zetten (en die automatisch via motion sensors aan- en uitgaan). Ik raak nooit meer een lichtknop aan, alles gaat hier vanzelf.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het kost een beetje maar dan heb je wel wat. Euhh 40 lampen?
Het is echt handiger dan je denkt.How can I make this topic about me?![]()
O dat geloof ik graag. In de winter heb ik veel lampjes die op een timer gaan gaan allemaal na 6 uur vanazelf uitquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb ik ook, alles zijn hier nu smart lampen, die ik via een app en via Home Assistant uit en aan kan zetten (en automatisch via motion sensors aan- en uitgaan). Ik raak nooit meer een lichtknop aan, alles gaat hier vanzelf.
Het is echt handiger dan je denkt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja beetje doorgeslagenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het kost een beetje maar dan heb je wel wat. Euhh 40 lampen?![]()
Waar ik nu zit achter mijn bureau al 9 lampen/spots/strips
3 vóór mij, 3 strips, 2 onder bureau, 1 in plafond
En dan de rest van het huisAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Ja zeer leerzaam en bespaar ook flink op kosten.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is toch leerzaam en wie weet kan je er later je voordeel mee doen
Soms levert het zelfs geld op.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Ik heb een knop waarmee ik alle lampen in 1 keer aan kan doen (is het hele huis en de tuin ineens een zee van licht), en ook een knop waarmee ik direct alles uit zet.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja beetje doorgeslagen![]()
En dan de rest van het huis
Je vergeet nooit meer een lamp uit te doen, en het maakt je kostenbewust.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja zeer leerzaam en bespaar ook flink op kosten.
Soms levert het zelfs geld op.
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je vergeet nooit meer een lamp uit te doen, en het maakt je kostenbewust.![]()
Ik heb ook weleens dat lampen aan gaan op onverklaarbare momenten mja.....
Zo blijf je bezig héAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Zo danquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja beetje doorgeslagen![]()
En dan de rest van het huisWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kijk en dat is het mooiste als het naast voldoening ook nog geld oplevert tochquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:29 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja zeer leerzaam en bespaar ook flink op kosten.
Soms levert het zelfs geld op.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb boven 2 lampen achter een smartplug die via de motion sensor wel aangaan maar na 1 seconde ook vanzelf weer uit. En ook uit blijven.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]![]()
Ik heb ook weleens dat lampen aan gaan op onverklaarbare momenten mja.....
Zo blijf je bezig hé
Zo raar. Moet ik ze alsnog handmatig aanzetten.![]()
Maar goed dat is de enige hapering met die dingen.How can I make this topic about me?![]()
Ik heb 1 strip van Innr maar die werkt ook met Hue hub / appquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O jij hebt ook alles van Philips Hue. Heb ik ook.
Daarnaast heb ik een usb zigbee stick voor de plugs en een paar anderen dingen,Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Ik heb een automatisering voor mijn keuken die niet helemaal goed werkt...quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb boven 2 lampen achter een smartplug die via de motion sensor wel aangaan maar na 1 seconde ook vanzelf weer uit. En ook uit blijven.
Zo raar. Moet ik ze alsnog handmatig aanzetten.![]()
Maar goed dat is de enige hapering met die dingen.
Met sensor gaat het licht aan en weer uit na 4 minuten geen beweging.
Maar als ik dan zeg "Lampen keuken aan" dan gaan ze aan en direct weer uit...
Daar moet ik ook nog eens naar kijken.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Dat klinkt als hetzelfde probleem. Maar ik heb het alleen bij de smart plugs. Normale lampen gaan allemaal zoals het hoort.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:40 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik heb een automatisering voor mijn keuken die niet helemaal goed werkt...
Met sensor gaat het licht aan en weer uit na 4 minuten geen beweging.
Maar als ik dan zeg "Lampen keuken aan" dan gaan ze aan en direct weer uit...
Daar moet ik ook nog eens naar kijken.
Strips heb ik nog niet, ik wil eerst even uitrekenen hoeveel meter ik nodig ga hebben voor de trap. Dat is eerst even de bedoeling. Ze zijn behoorlijk duur.How can I make this topic about me?![]()
Alles van Hue is duurquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat klinkt als hetzelfde probleem. Maar ik heb het alleen bij de smart plugs. Normale lampen gaan allemaal zoals het hoort.
Strips heb ik nog niet, ik wil eerst even uitrekenen hoeveel meter ik nodig ga hebben voor de trap. Dat is eerst even de bedoeling. Ze zijn behoorlijk duur.![]()
En ik vind het ook zonde om strips te "verknippen" daarom gebruik ik alleen hele strips van 2, 3 of 5 meter.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Ja, dat is ook een idee.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Alles van Hue is duur![]()
En ik vind het ook zonde om strips te "verknippen" daarom gebruik ik alleen hele strips van 2, 3 of 5 meter.How can I make this topic about me?![]()
Voor traptreden is dat een beetje lastig. die zijn niet zo breedquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Lijkt erop dat zijn hersens ook niet zo effectief werkenquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:56 schreef HiDiHo het volgende:
Gezocht..iemand die een fiets naar de politie gooit....
Lijkt mij niet erg effectief dit......
[ afbeelding ]
Smile, it's free therapy.![]()
En wegrennen héquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Lijkt erop dat zijn hersens ook niet zo effectief werken
niet eens raakquote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:56 schreef HiDiHo het volgende:
Gezocht..iemand die een fiets naar de politie gooit....
Lijkt mij niet erg effectief dit......
[ afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik ben bedreigd![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Door wie?quote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Ergens op FOK!quote:
Monsterkoekie, ja moah och, er speelt een hoop. Hoe is het met jou?quote:How can I make this topic about me?![]()
quote:
Tuurlijk. Follow my Po Hiquote:
door watquote:
Dat constateer ik wel bij meer mensen....quote:Op dinsdag 8 juli 2025 20:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Lijkt erop dat zijn hersens ook niet zo effectief werkenHow can I make this topic about me?![]()
Hier wel weer oke, vakantie bijna afgelopen. Hoop kunnen afvinken mbt opa’s overlijden dat is wel heel fijn. En nu nog een paar dagen ontspannen.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Monsterkoekie, ja moah och, er speelt een hoop. Hoe is het met jou?![]()
quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:08 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hier wel weer oke, vakantie bijna afgelopen. Hoop kunnen afvinken mbt opa’s overlijden dat is wel heel fijn. En nu nog een paar dagen ontspannen.
Hello
Nog even complete me-time, dat is wel lekker.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:08 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hier wel weer oke, vakantie bijna afgelopen. Hoop kunnen afvinken mbt opa’s overlijden dat is wel heel fijn. En nu nog een paar dagen ontspannen.How can I make this topic about me?![]()
Ctrl + F op mijn nickname had mss wat gescheeldquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:09 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Mn spanningboog van 3 seconden kon het net aan
Mobiel is ctrl F wat lastigerquote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:10 schreef Sally het volgende:
[..]
Ctrl + F op mijn nickname had mss wat gescheeld
Welcome to the nightmare in my head 🎶![]()
HALLO KOEKIEquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Hey koekie. Met mij wel goed hoorquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Klopt! Daarna 1,5 maand werken en dan weer vakantiequote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nog even complete me-time, dat is wel lekker.![]()
![]()
nietquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
HaiI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Fijn dat alles met betrekking met je opa nu klaar is. Geeft ook weer een stukje rust of nietquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: