quote:Het Junior Eurovisiesongfestival 2025 is de 23ste editie van het Junior Eurovisiesongfestival. Het vind op 13 december plaats in Tbilisi, Georgië. Het wordt georganiseerd door de EBU en de Georgische omroep GPB.
Eerste nummer van JSF is bekend gemaakt:quote:Het is tijd voor de grote finale van het Junior Songfestival op 20 september! Tijdens deze spectaculaire live tv-show strijden vier talentvolle acts om de felbegeerde titel en de kans om Nederland te vertegenwoordigen op het Junior Eurovisie Songfestival. Met spetterende optredens, indrukwekkende performances en een jury vol experts wordt bepaald wie dit jaar de eer krijgt om internationaal het podium te betreden. De avond wordt gepresenteerd door Stefania Liberakakis en Matheu Hinzen, die het publiek meenemen in een muzikale strijd vol spanning en talent. Wie wint de finale en mag Nederland trots vertegenwoordigen?
Ja eens. Vond wel dat bij die eerste ook het geluid opzich niet heel best klonk, die jongens te zacht en het publiek veel te hardquote:Op zaterdag 20 september 2025 19:45 schreef Momo het volgende:
Vocals vallen niet helemaal mee, maar het is junior
Ze heeft jonge Elsa gespeeld in Frozen!quote:Op zaterdag 20 september 2025 19:51 schreef NailQueen het volgende:
Volgens mij had dit meisje al wat musicial ervaring.
Dat ze ervaring heeft valt goed te zien.quote:Op zaterdag 20 september 2025 19:52 schreef koekje_ het volgende:
[..]
Ze heeft jonge Elsa gespeeld in Frozen!
De laatste de gewenste winnaar zou prima kunnen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 19:54 schreef blackswangreen het volgende:
Ik schakel nu in maar dit lijkt me de winnaar? Kan me niet voorstellen dat de rest beter was.
Is meestal bij junior wel zo toch?quote:Op zaterdag 20 september 2025 19:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De laatste de gewenste winnaar zou prima kunnen.
Bij genoeg voorrondes van het echte ESF ook.quote:Op zaterdag 20 september 2025 19:55 schreef koekje_ het volgende:
[..]
Is meestal bij junior wel zo toch?
Haha ja das waarquote:Op zaterdag 20 september 2025 19:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bij genoeg voorrondes van het echte ESF ook.
Dat ook. Maar ze brengt het ook gewoon goed. Het nummer op zich is misschien wat rommelig.quote:Op zaterdag 20 september 2025 19:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De laatste de gewenste winnaar zou prima kunnen.
Ze staan allemaal vooraan toch?😛quote:
Ja denk ik ook. Ze zal van het publiek ook wel de 12 krijgen gok ikquote:Op zaterdag 20 september 2025 20:11 schreef Momo het volgende:
Meadow heeft al gewonnen voor het publiek gestemd heeft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |