quote:Het Junior Eurovisiesongfestival 2025 is de 23ste editie van het Junior Eurovisiesongfestival. Het vind op 13 december plaats in Tbilisi, Georgië. Het wordt georganiseerd door de EBU en de Georgische omroep GPB.
Eerste nummer van JSF is bekend gemaakt:quote:Het is tijd voor de grote finale van het Junior Songfestival op 20 september! Tijdens deze spectaculaire live tv-show strijden vier talentvolle acts om de felbegeerde titel en de kans om Nederland te vertegenwoordigen op het Junior Eurovisie Songfestival. Met spetterende optredens, indrukwekkende performances en een jury vol experts wordt bepaald wie dit jaar de eer krijgt om internationaal het podium te betreden. De avond wordt gepresenteerd door Stefania Liberakakis en Matheu Hinzen, die het publiek meenemen in een muzikale strijd vol spanning en talent. Wie wint de finale en mag Nederland trots vertegenwoordigen?
Ja eens. Vond wel dat bij die eerste ook het geluid opzich niet heel best klonk, die jongens te zacht en het publiek veel te hardquote:Op zaterdag 20 september 2025 19:45 schreef Momo het volgende:
Vocals vallen niet helemaal mee, maar het is junior
Ze heeft jonge Elsa gespeeld in Frozen!quote:Op zaterdag 20 september 2025 19:51 schreef NailQueen het volgende:
Volgens mij had dit meisje al wat musicial ervaring.
Dat ze ervaring heeft valt goed te zien.quote:Op zaterdag 20 september 2025 19:52 schreef koekje_ het volgende:
[..]
Ze heeft jonge Elsa gespeeld in Frozen!
De laatste de gewenste winnaar zou prima kunnen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 19:54 schreef blackswangreen het volgende:
Ik schakel nu in maar dit lijkt me de winnaar? Kan me niet voorstellen dat de rest beter was.
Is meestal bij junior wel zo toch?quote:Op zaterdag 20 september 2025 19:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De laatste de gewenste winnaar zou prima kunnen.
Bij genoeg voorrondes van het echte ESF ook.quote:Op zaterdag 20 september 2025 19:55 schreef koekje_ het volgende:
[..]
Is meestal bij junior wel zo toch?
Haha ja das waarquote:Op zaterdag 20 september 2025 19:57 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bij genoeg voorrondes van het echte ESF ook.
Dat ook. Maar ze brengt het ook gewoon goed. Het nummer op zich is misschien wat rommelig.quote:Op zaterdag 20 september 2025 19:55 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De laatste de gewenste winnaar zou prima kunnen.
Ze staan allemaal vooraan toch?😛quote:
Ja denk ik ook. Ze zal van het publiek ook wel de 12 krijgen gok ikquote:Op zaterdag 20 september 2025 20:11 schreef Momo het volgende:
Meadow heeft al gewonnen voor het publiek gestemd heeft
Ik heb wel wat anders te kijkenquote:Op maandag 8 december 2025 19:40 schreef Momo het volgende:
Trouwens als iemand nog zin heeft in ESF. Deze zaterdag is de finale vanaf 17:00.
Dat is altijd lastig. Wij kijken met volwassen ogen hiernaar.quote:Op zaterdag 13 december 2025 17:36 schreef Momo het volgende:
Oekraïne, professioneel optreden voor een 10 jarige. Vraag me wel af wat kinderen van het nummer vinden
Hoeveel kinderen zullen überhaupt stemmen.quote:Op zaterdag 13 december 2025 17:36 schreef Momo het volgende:
Oekraïne, professioneel optreden voor een 10 jarige. Vraag me wel af wat kinderen van het nummer vinden
Het is gratis via app/websitequote:Op zaterdag 13 december 2025 17:39 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Hoeveel kinderen zullen überhaupt stemmen.
Als ook in andere landen programma`s gericht op kinderen er aandacht aan besteden, denk ik nog best veel.quote:Op zaterdag 13 december 2025 17:39 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Hoeveel kinderen zullen überhaupt stemmen.
Aantal jaar terug JSF had Kazachstan ook een jurk als dat en won de televotequote:Op zaterdag 13 december 2025 17:46 schreef usagi414 het volgende:
Die jurk van Polen kennen we ergens van.
Spanje is de 14de van de 18quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:08 schreef Guanabana het volgende:
Oh ik kom er nu achter, ze zijn zeker al bijna allemaal geweest?
Het doet mij erg denken aan dat Austin liedje. Did you boots stop working etc.quote:Op zaterdag 13 december 2025 17:26 schreef Momo het volgende:
Liedje van San Marino zou ik als volwassene zelf opzetten. Meest volwassen nummer misschien wel.
Zo, die uithalen. Vocaal de beste.quote:
Het gaat om de muziek, dat is al niet best.quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:20 schreef RipCity het volgende:
Frankrijk al stuk beter dan onze Lucia Martha’s rotzooi
Zou op volwassen editie ook scoren zo’n nummer
Waren we zo slecht?quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:32 schreef Momo het volgende:
Nederland zou wel eens laatste kunnen worden
Ik dacht aan San Marino nog onder onsquote:Op zaterdag 13 december 2025 18:32 schreef Momo het volgende:
Nederland zou wel eens laatste kunnen worden
Ze heeft het wel eens beter gezongenquote:
2 en half uur uitzending is meer dan normaal toch?quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:47 schreef Fred_B het volgende:
Dit duurt toch allemaal veel te lang voor de doelgroep?
Dat zijn semi numbers bij het grote ESF.quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:48 schreef Momo het volgende:
[..]
2 en half uur uitzending is meer dan normaal toch?
Ik weet het eigenlijk niet. Maar de tijd tussen het afsluitende liedje en de punten is onnodig lang.quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:48 schreef Momo het volgende:
[..]
2 en half uur uitzending is meer dan normaal toch?
Leuk dat je er ook bent.quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat zijn semi numbers bij het grote ESF.
Te laat ingeschakeld. Dus geen favoriet.quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:53 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Leuk dat je er ook bent.
Heb je ook een favoriet ?
Was wel goed hoor, top5 waardigquote:Op zaterdag 13 december 2025 19:14 schreef TheVulture het volgende:
Ook bij de kids is de televote dus stuk met die overvloed aan punten voor Oekraïne
Het is dat je maar op 3 landen mag stemmen , maar Oekraïne stond in mijn short list.quote:Op zaterdag 13 december 2025 19:14 schreef TheVulture het volgende:
Ook bij de kids is de televote dus stuk met die overvloed aan punten voor Oekraïne
da's een daling van 75 procent, als ik op je post van vorig jaar af mag gaan:quote:
quote:Op zondag 17 november 2024 10:30 schreef Fred_B het volgende:
320.000 kijkers voor het JESF (en het Jeugdjournaal).
Vorig jaar was die rare aflevering rond het Sinterklaasjournaal en Speculasies. Toen zullen er wel mensen zijn blijven hangen. Maar zonder instroom boeit het dus vrijwel niemand.quote:Op woensdag 17 december 2025 08:43 schreef Sableheart het volgende:
[..]
da's een daling van 75 procent, als ik op je post van vorig jaar af mag gaan:
[..]
quote:
Ik twijfel of dit nog wel genoeg aanslaat bij de kinderen. AVROTROS gaat er lekker mee door. Begrijpelijk want er zijn elk jaar genoeg aanmeldingen. Maar het JESF is allang niet meer zo populair onder het jongerenpubliek. Dat zie je dus ook terug in kijkcijfers. Het zou mij niets verbazen als dit binnen een paar jaar wordt wegbezuinigd.quote:Op woensdag 7 januari 2026 18:04 schreef Fred_B het volgende:
In totaal waren er 16 miljoen kijkers. Hoewel het juichende persbericht van de EBU enthousiast is over een toename in het aantal kliks op TikTok, vraag ik me af wat de ondergrens is om het JESF levensvatbaar te houden.
Kijkcijferontwikkeling:
2022: 33 miljoen
2023: 27 miljoen
2024: 23 miljoen
2025: 16 miljoen
Door de EBU of AVROTROS?quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:23 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
Ik twijfel of dit nog wel genoeg aanslaat bij de kinderen. AVROTROS gaat er lekker mee door. Begrijpelijk want er zijn elk jaar genoeg aanmeldingen. Maar het JESF is allang niet meer zo populair onder het jongerenpubliek. Dat zie je dus ook terug in kijkcijfers. Het zou mij niets verbazen als dit binnen een paar jaar wordt wegbezuinigd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |