Waren we zo slecht?quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:32 schreef Momo het volgende:
Nederland zou wel eens laatste kunnen worden
Ik dacht aan San Marino nog onder onsquote:Op zaterdag 13 december 2025 18:32 schreef Momo het volgende:
Nederland zou wel eens laatste kunnen worden
Ze heeft het wel eens beter gezongenquote:
2 en half uur uitzending is meer dan normaal toch?quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:47 schreef Fred_B het volgende:
Dit duurt toch allemaal veel te lang voor de doelgroep?
Dat zijn semi numbers bij het grote ESF.quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:48 schreef Momo het volgende:
[..]
2 en half uur uitzending is meer dan normaal toch?
Ik weet het eigenlijk niet. Maar de tijd tussen het afsluitende liedje en de punten is onnodig lang.quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:48 schreef Momo het volgende:
[..]
2 en half uur uitzending is meer dan normaal toch?
Leuk dat je er ook bent.quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat zijn semi numbers bij het grote ESF.
Te laat ingeschakeld. Dus geen favoriet.quote:Op zaterdag 13 december 2025 18:53 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Leuk dat je er ook bent.
Heb je ook een favoriet ?
Was wel goed hoor, top5 waardigquote:Op zaterdag 13 december 2025 19:14 schreef TheVulture het volgende:
Ook bij de kids is de televote dus stuk met die overvloed aan punten voor Oekraïne
Het is dat je maar op 3 landen mag stemmen , maar Oekraïne stond in mijn short list.quote:Op zaterdag 13 december 2025 19:14 schreef TheVulture het volgende:
Ook bij de kids is de televote dus stuk met die overvloed aan punten voor Oekraïne
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |