da's een daling van 75 procent, als ik op je post van vorig jaar af mag gaan:quote:
quote:Op zondag 17 november 2024 10:30 schreef Fred_B het volgende:
320.000 kijkers voor het JESF (en het Jeugdjournaal).
Vorig jaar was die rare aflevering rond het Sinterklaasjournaal en Speculasies. Toen zullen er wel mensen zijn blijven hangen. Maar zonder instroom boeit het dus vrijwel niemand.quote:Op woensdag 17 december 2025 08:43 schreef Sableheart het volgende:
[..]
da's een daling van 75 procent, als ik op je post van vorig jaar af mag gaan:
[..]
quote:
Ik twijfel of dit nog wel genoeg aanslaat bij de kinderen. AVROTROS gaat er lekker mee door. Begrijpelijk want er zijn elk jaar genoeg aanmeldingen. Maar het JESF is allang niet meer zo populair onder het jongerenpubliek. Dat zie je dus ook terug in kijkcijfers. Het zou mij niets verbazen als dit binnen een paar jaar wordt wegbezuinigd.quote:Op woensdag 7 januari 2026 18:04 schreef Fred_B het volgende:
In totaal waren er 16 miljoen kijkers. Hoewel het juichende persbericht van de EBU enthousiast is over een toename in het aantal kliks op TikTok, vraag ik me af wat de ondergrens is om het JESF levensvatbaar te houden.
Kijkcijferontwikkeling:
2022: 33 miljoen
2023: 27 miljoen
2024: 23 miljoen
2025: 16 miljoen
Door de EBU of AVROTROS?quote:Op donderdag 8 januari 2026 10:23 schreef NailQueen het volgende:
[..]
[..]
Ik twijfel of dit nog wel genoeg aanslaat bij de kinderen. AVROTROS gaat er lekker mee door. Begrijpelijk want er zijn elk jaar genoeg aanmeldingen. Maar het JESF is allang niet meer zo populair onder het jongerenpubliek. Dat zie je dus ook terug in kijkcijfers. Het zou mij niets verbazen als dit binnen een paar jaar wordt wegbezuinigd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |