quote:Op dinsdag 8 juli 2025 08:20 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan op een kleine 20 miljoen gaat uitkomen om eerlijk te zijn.
Dat gaat niemand betalen buiten de Engelsen en Arabieren om.quote:Op maandag 7 juli 2025 19:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De kans dat er nog een overbetalende Saudische (of Engelse) club komt is niet zo groot, ik zou 30-35 miljoen nu ook een prima bedrag vinden.
Dat moet blijken, ik durf het niet te zeggen. Het klopt wel dat ie weinig restwaarde heeft, maar dat maakt sommige clubs weinig uit.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:14 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat gaat niemand betalen buiten de Engelsen en Arabieren om.
Er zit een koopoptie bij die lager is dan het aankoopbedrag van Brighton… goh…quote:
Volgens mij niet. Mocht de playoffs alweer spelen.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:47 schreef Elan het volgende:
Valente heeft eerst nog wel een wedstrijd schorsing uit te zitten of niet?
Nee, kreeg één wedstrijd voor overigens een keurige tackle.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:47 schreef Elan het volgende:
Valente heeft eerst nog wel een wedstrijd schorsing uit te zitten of niet?
Ik denk dat Feyenoord op dit moment ook iets minder kan omdat ze nog met wat grootverdieners in de maag zitten. Gasten zoals Stengs en Zerrouki drukken aardig op het salarishuis terwijl ze weinig toevoegen aan het team. Eigenlijk geldt hetzelfde voor Bijlow als hij geblesseerd is.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 10:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat lees ik steeds, maar qua salarishuis ontloopt het elkaar weinig meer volgens mij.
Erg mooiquote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Mocht de playoffs alweer spelen.
https://www.rtvnoord.nl/s(...)-mogelijke-play-offs
Zerrouki zal toch nog wel weggaan? Daar waren volgens Jannes zoveel geïnteresseerden in.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:52 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Ik denk dat Feyenoord op dit moment ook iets minder kan omdat ze nog met wat grootverdieners in de maag zitten. Gasten zoals Stengs en Zerrouki drukken aardig op het salarishuis terwijl ze weinig toevoegen aan het team. Eigenlijk geldt hetzelfde voor Bijlow als hij geblesseerd is.
De vraag stellen is hem beantwoorden.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:34 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Posten jullie trouwens ook zoveel in het PSV topic, dat die ene gozer hier de heletijd blijft posten?
Nogmaals, wegwezen sloebersquote:Olympique Marseille heeft een officieel bod uitgebracht op Igor Paixão. De Franse topclub wil de Braziliaanse aanvaller van Feyenoord overnemen en heeft daarvoor een bod van 28 miljoen euro neergelegd in De Kuip. Feyenoord heeft nog niet gereageerd op het voorstel. Dit meldt het Franse medium L'Équipe dinsdagmiddag.
Goh. Verrassend. We zijn dus toch weer genaaid. Zag niemand aankomen.quote:
Als eerste bod is het niet onaardig. Nu nog 3 biedingen van elk 4-5 miljoen extra.quote:
De zandbak en Frankrijk. We zoeken nog even verder.quote:
Nee, enkel user CR7. Je zou het idee krijgen dat die twee nogal veel met elkaar bezig zijn.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 13:34 schreef Epistaxiophobia het volgende:
Posten jullie trouwens ook zoveel in het PSV topic, dat die ene gozer hier de heletijd blijft posten?
Ik vind het wel een bijzonder oordeel. Schoolvoorbeeld van een rode kaart imo.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 16:21 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Goh. Verrassend. We zijn dus toch weer genaaid. Zag niemand aankomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |