SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kennelijk kan dat niet als Hancko er nog is.quote:Op maandag 7 juli 2025 17:38 schreef fetX het volgende:
Dennis disasterclass.
Je zou maar eens anticiperend handelen.
Maar ze kunnen schijnbaar wel anticiperend handelen voor een nieuwe spits?quote:Op maandag 7 juli 2025 17:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Kennelijk kan dat niet als Hancko er nog is.
Terwijl iedere partij bereid is om afscheid te nemen. Vrij bijzonder.
Ach zo’n speler wacht toch ook gewoon af. PSV had afgelopen winter al interesse, spelen CL, beter salaris vermoedelijk. Ik snap dat welquote:Op maandag 7 juli 2025 17:38 schreef fetX het volgende:
Dennis disasterclass.
quote:Streep door transfer Dávid Hancko naar woestijn: Feyenoord rekent niet meer op recordbedrag Al-Nassr
Feyenoord rekent niet meer op een transfer van Dávid Hancko naar het Saoedische Al-Nassr. De Rotterdammers kregen een officieel bod en leken een recordbedrag binnen te halen, maar door de overstap gaat een streep. Al-Nassr diende de transfer vandaag te bevestigen, maar dat bleef uit.
Mikos Gouka 07-07-25, 17:44
De Rotterdamse club hoorde de laatste dagen niets meer van Al-Nassr, dat zelf al met de verdediger had gesproken en hem een miljoenensalaris in het vooruitzicht had gesteld. In de Kuip zaten ze al niet meer naast de telefoon. „Het gaat niet meer gebeuren’’, klonk het in de middag vanuit Rotterdam. Al-Nassr liet niets meer horen.
Dat betekent dat Hancko voorlopig bij Feyenoord blijft. De verdediger werd de afgelopen jaren ook begeerd door Juventus en Atlético Madrid en hoopte deze zomer een transfer te maken.
De markt is nog een tijdje open, een vertrek van Hancko lijkt nog steeds het meest logische scenario. De vraag is nu echter welke club toehapt.
Je leest natuurlijk niet alles van de andere clubs. En als je het leest ben je het de week erna weer vergetenquote:Op maandag 7 juli 2025 18:09 schreef Tomatenboer het volgende:
Waarom lopen die transfers bij Feyenoord toch vaak zo vreemd?
Vorig seizoen Bijlow en Stengs, dit seizoen Meijer en Hancko.
Of mislukken er bij andere clubs net zo goed veel transfers die eigenlijk al rond leken?
Gewoon typisch.
Op zich is er wel een stuk minder onzekerheid dan afgelopen jaren, dat is wel prettig. De afgelopen jaren had ik iedere keer het gevoel dat de eerste wedstrijd te vroeg zou komen, dat heb ik nu niet.quote:Op maandag 7 juli 2025 17:51 schreef Scrummie het volgende:
Altijd leuk, deze fase in de zomerstop. Elke zomer weer.
Dat laatste zou wel heel amateuristisch zijn. Kan ik me niet voorstellen.quote:Op maandag 7 juli 2025 18:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op zich is er wel een stuk minder onzekerheid dan afgelopen jaren, dat is wel prettig. De afgelopen jaren had ik iedere keer het gevoel dat de eerste wedstrijd te vroeg zou komen, dat heb ik nu niet.
Maar hoe het nu loopt met Hancko is wel een aderlating, dat leek echt in kannen en kruiken en zal toch wel een deel van de transfertactiek hebben bepaald.
De kern is nu breed genoeg dat je in beginsel ook zonder aanwinsten prima van slag moet kunnen in de Eredivisie, dus dat klopt wel. Maar voor de vCL houd ik mijn hart vast betreft de verdediging.quote:Op maandag 7 juli 2025 18:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op zich is er wel een stuk minder onzekerheid dan afgelopen jaren, dat is wel prettig. De afgelopen jaren had ik iedere keer het gevoel dat de eerste wedstrijd te vroeg zou komen, dat heb ik nu niet.
Maar hoe het nu loopt met Hancko is wel een aderlating, dat leek echt in kannen en kruiken en zal toch wel een deel van de transfertactiek hebben bepaald.
quote:Lotomba
Seizoen dagen Blessures Gemiste wedstrijden
24/25 243 dagen 3 37
quote:Nieuwkoop
24/25 226 dagen 6 33
quote:Trauner:
24/25 93 dagen 6 16
23/24 193 dagen 4 33
22/23 237 dagen 6 22
Gernot wordt steeds fitterquote:Op maandag 7 juli 2025 18:39 schreef De_Pel het volgende:
[..]
De kern is nu breed genoeg dat je in beginsel ook zonder aanwinsten prima van slag moet kunnen in de Eredivisie, dus dat klopt wel. Maar voor de vCL houd ik mijn hart vast betreft de verdediging.
Laten we hopen dat deze heren i.i.g. wedstrijdfit geraken.
[..]
[..]
[..]
Zolang je maar niet in augustus zonder fatsoenlijke LCV voorronde CL moet gaan spelen, of met een linker centrale verdediger die er pas een paar dagen is. Hoe eerder je hem verkoopt, hoe eerder je kunt doorschakelen.quote:Op maandag 7 juli 2025 18:45 schreef Irritatie100 het volgende:
Een transfer van Hancko die niet doorgaat kan ik met alle wil van de wereld geen aderlating noemen. Zal niet ineens voor 15 ofzo weg gaan nu. Wellicht ook geen 40 maar toch zeker wel 32-33. Sowieso gun je hem eerder een club als Juventus en een speler afleveren aan zo'n club die daar ook gaat slagen (want daar twijfel ik absoluut niet aan) is op de langere termijn ook best wat waard.
En anders blijft ie lekker hier, dat kan al HELEMAAL geen aderlating genoemd worden.
Trauner en Nieuwkoop moet je eigenlijk ook gewoon lozenquote:Op maandag 7 juli 2025 18:39 schreef De_Pel het volgende:
[..]
De kern is nu breed genoeg dat je in beginsel ook zonder aanwinsten prima van slag moet kunnen in de Eredivisie, dus dat klopt wel. Maar voor de vCL houd ik mijn hart vast betreft de verdediging.
Laten we hopen dat deze heren i.i.g. wedstrijdfit geraken.
[..]
[..]
[..]
Hoezo dat, die deal was zoals gezegd in kannen en kruiken, natuurlijk ga je op basis daarvan doorschakelen. Dat loopt nu vertraging op, want het is nu volkomen onduidelijk wanneer Hancko vertrekt en wat je voor hem vangt.quote:Op maandag 7 juli 2025 18:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dat laatste zou wel heel amateuristisch zijn. Kan ik me niet voorstellen.
De kans dat er nog een overbetalende Saudische (of Engelse) club komt is niet zo groot, ik zou 30-35 miljoen nu ook een prima bedrag vinden.quote:Op maandag 7 juli 2025 19:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zolang je maar niet in augustus zonder fatsoenlijke LCV voorronde CL moet gaan spelen, of met een linker centrale verdediger die er pas een paar dagen is. Hoe eerder je hem verkoopt, hoe eerder je kunt doorschakelen.
Bovendien vind ik 8 miljoen verschil niet weinig.
Misschien wilde die Pool van Valencia alleen komen bij een (reële) kans op een basisplek? De speler zelf heeft ook keuze he, en die ziet ook wel dat er op zijn positie een Hancko loopt die hij er echt niet uit gaat spelen. Dan is het logisch dat die speler even afwacht, zeker als andere clubs ook interesse hebben.quote:Op maandag 7 juli 2025 17:38 schreef fetX het volgende:
Dennis disasterclass.
Trauner is een prima back up nog hoorquote:Op maandag 7 juli 2025 19:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Trauner en Nieuwkoop moet je eigenlijk ook gewoon lozen
Vandaar dat het vooralsnog een aderlating is. Tenzij er snel een overbetalende club komt of Hancko alsnog blijft, maar die kans is zoals je zegt niet zo groot.quote:Op maandag 7 juli 2025 19:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De kans dat er nog een overbetalende Saudische (of Engelse) club komt is niet zo groot
Je kan het als aderlating zien, maar ik vond de transfer als ie door was gegaan een onverwachte bonus. Dus nu zijn we (waarschijnlijk) terug bij de logische uitkomstquote:Op maandag 7 juli 2025 19:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vandaar dat het vooralsnog een aderlating is. Tenzij er snel een overbetalende club komt of Hancko alsnog blijft, maar die kans is zoals je zegt niet zo groot.
Je gaat nu ergens tussen de 25 en 30 in termijnen vangen in plaats van 40 miljoen direct in Albert Heijn tassen, doodzonde.quote:Op maandag 7 juli 2025 19:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vandaar dat het vooralsnog een aderlating is. Tenzij er snel een overbetalende club komt of Hancko alsnog blijft, maar die kans is zoals je zegt niet zo groot.
In een druk programma prima tegen de Telstars, Excelsiors, Volemdams en Pecs van deze wereld. Je moet hem idd niet gebruiken in de Champions League of topwedstrijdenquote:Op maandag 7 juli 2025 19:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Hou op zeg, dat kan echt al een hele tijd niet meer.
Toch wel geinig dat er nu al drie toptalenten die route bewandelen. Dat was tot niet zo lang geleden toch vrij ondenkbaar.quote:Op maandag 7 juli 2025 20:16 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Klinkt bijna als een type Druivensuiker
Is geweldig. Leuk zo'n goed gescoutte speler uit Mexico of waar dan ook maar hier doe je het voor qua het supporten van je club.quote:Op maandag 7 juli 2025 20:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch wel geinig dat er nu al drie toptalenten die route bewandelen. Dat was tot niet zo lang geleden toch vrij ondenkbaar.
Je moet blij zijn als 1 of 2 het dan redden, maar dat geheel terzijde.
De kans dat Hancko alsnog vertrekt is levensgroot, dus ik had wel doorgepakt voor die LCV. In het ergste geval zit je met 2 goede LCV’s waarvan er 1 ook nog op linksback kan.quote:Op maandag 7 juli 2025 19:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zolang je maar niet in augustus zonder fatsoenlijke LCV voorronde CL moet gaan spelen, of met een linker centrale verdediger die er pas een paar dagen is. Hoe eerder je hem verkoopt, hoe eerder je kunt doorschakelen.
Bovendien vind ik 8 miljoen verschil niet weinig.
8 jaar zelfs.quote:Op maandag 7 juli 2025 20:22 schreef Solispolar het volgende:
Hancko dus zelfs niet naar de zandbak.. Daar was zelf Matteo Dams welkom
Wel bijzonder dat jullie deze verdediger, die bij elke club in Europa mee kan, al 8 jaar weten te behouden. Heel bijzonder.
Kan jij je de concurrentiestrijd tussen Hancko en Jan Arie vdHeijden niet herinneren dan?quote:
Onbegrijpelijk dat Hancko zelfs een tijdje uit de basis werd gespeeld door Ié.quote:Op maandag 7 juli 2025 21:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kan jij je de concurrentiestrijd tussen Hancko en Jan Arie vdHeijden niet herinneren dan?
Dit zijn natuurlijk best leuke speldenprikjesquote:
Op de cash na, zal ik er geen nacht van wakker liggen dat die transfer niet doorgaat. Denk dat wij heel blij hadden mogen zijn met een aankoop die 7/10 in het veld brengt, in vergelijking met Hancko. Dan zal je een speler moeten kopen waarvan je gaat hopen dat hij naar dat niveau toe kan groeien, dus in principe ga je er in eerste instantie altijd op achteruit.quote:Op maandag 7 juli 2025 20:22 schreef Solispolar het volgende:
Hancko dus zelfs niet naar de zandbak.. Daar was zelf Matteo Dams welkom
Wel bijzonder dat jullie deze verdediger, die bij elke club in Europa mee kan, al 8 jaar weten te behouden. Heel bijzonder.
Bullshit. Hebben nooit samen gespeeld.quote:Op maandag 7 juli 2025 21:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat Hancko zelfs een tijdje uit de basis werd gespeeld door Ié.
Je bent iets op het spoor hier.quote:Op maandag 7 juli 2025 23:50 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Bullshit. Hebben nooit samen gespeeld.
quote:Op maandag 7 juli 2025 23:50 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
Bullshit. Hebben nooit samen gespeeld.
1 groot complot, ik zweer het je..quote:
We hebben in de afgelopen 3 jaar echt 10 verschillende recordaankopen gehad volgens diverse verhalen, dan verliest dat begrip wel enige waardequote:Op dinsdag 8 juli 2025 00:59 schreef De_Pel het volgende:
Ik snap echt dat je voorbeeldprof Hancko een mooie stap gunt. Maar dan wel op een moment dat uitkomt en voor een bedrag waar je echt mee in je handen mag wrijven. Rond de vCL moet je het gewoon niet doen, en 30 moet wel echt de absolute ondergrens zijn, eigenlijk meer met de huidige transferinflatie. Die jongen was ook gewoon je recordaankoop terwijl hij nog in het Oostblok vastzat en heeft hier een mooi en langlopend contract. Je hebt er geen kut aan als je er na een (iig in eerste instantie) mindere vervanger te hebben gehaald 10m ofzo aan overhoud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |