Dtk heeft alle scouts weggestuurd met uitzondering van een 23 jarige snotaap. Wellicht is er een link?quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:11 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik heb hem niet zo goed op mijn netvlies maar zo te lezen is het niet bepaald een “versterking aan de bovenkant”?
Ik dacht dat Feyenoord inmiddels weer geld te besteden had? Dan moeten er toch spelers te halen zijn waarop we kwalitatief vooruit gaan positie voor positie?
Hij heeft afgelopen seizoen meer gespeeld dan Smal, Bueno of Hartman.quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:09 schreef yvette1982 het volgende:
Nog even Diks erbij en de verdediging is klaar.
Pfff wat moet van Persie met dat soort spelers, die heeft al een jaar geen bal aangeraakt. En met alle respect, spelers uit Noord Afrika hebben niet allemaal de mentaliteit die je bij Feyenoord nodig hebt.
Past prima bij ons dusquote:
Wat minder de rutgerbode lezen aubquote:Op woensdag 9 juli 2025 15:16 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dtk heeft alle scouts weggestuurd met uitzondering van een 23 jarige snotaap. Wellicht is er een link?
Iedereen ziet dat die clown onze club de vernieling in helpt. De ene na de andere transferrecord breken voor spelers die niets toevoegen. I.p.v. te leren van deze fouten gaan we gewoon op dezelfde voet verder.quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:18 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Wat minder de rutgerbode lezen aub
Sinds te Kloese bij ons werkzaam is zijn de resultaten inderdaad gigantisch snel verslechterd.quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:48 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Iedereen ziet dat die clown onze club de vernieling in helpt. De ene na de andere transferrecord breken voor spelers die niets toevoegen. I.p.v. te leren van deze fouten gaan we gewoon op dezelfde voet verder.
En ik ben al jaren geen fan van dtk, daar had Rutger geen enkele invloed op
Omdat Arnesen met een toptrainer op de proppen kwam.quote:Op woensdag 9 juli 2025 16:15 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Sinds te Kloese bij ons werkzaam is zijn de resultaten inderdaad gigantisch snel verslechterd.
Oh wacht, toch niet.
Altijd mooi dit, komen er kut spelers is het de schuld van DtK, komen er toppers zoals Hancko, Trauner, Aursnes, Hwang, Moder, Timber, Mousa, Gimenez dan komt dat door de scouting.quote:Op woensdag 9 juli 2025 16:18 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Omdat Arnesen met een toptrainer op de proppen kwam.
En Arnesen wist met minimale middelen een heel leuk team samen te stellenquote:Op woensdag 9 juli 2025 16:18 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Omdat Arnesen met een toptrainer op de proppen kwam.
Welke resultaten?quote:Op woensdag 9 juli 2025 16:15 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Sinds te Kloese bij ons werkzaam is zijn de resultaten inderdaad gigantisch snel verslechterd.
Oh wacht, toch niet.
Wie heeft die scouting gerenoveerd? DTK teerde vooral op de keuzes van Arnesen, maar kan er zelf niet zo veel van op technisch gebied. Na Slot moest hij een trainer aanstellen dat werd direct een succes.quote:Op woensdag 9 juli 2025 16:23 schreef alopio het volgende:
[..]
Altijd mooi dit, komen er kut spelers is het de schuld van DtK, komen er toppers zoals Hancko, Trauner, Aursnes, Hwang, Moder, Timber, Mousa, Gimenez dan komt dat door de scouting.
Alle verkopen zijn ook geluk en komt niet door DtK
Ze hadden direct een nieuwe TD aan moeten stellen, maar DTK vond het veel te leuk om het technische gedeelte er bij te doen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 16:23 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
En Arnesen wist met minimale middelen een heel leuk team samen te stellen
Je weet wel, die dingen waar het altijd om gaat aan het einde van het seizoen iets met een ranglijst ofzo?quote:
Meijer zie ik als (voormalig potentiele) 1e/2e keuze op deze positie.quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan had je net zo goed Meijer kunnen halen
Dit is een grap tochquote:
Ja.quote:Op woensdag 9 juli 2025 14:41 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik ken hem eigenlijk niet, is tie goed? Of kan hij in het rijtje Nieuwkoop, Karsdorp en Malacia?
Voetbalpijper Timbelsi geeft aan dat hij niet komt, laten we daar maar vanuit gaanquote:Op woensdag 9 juli 2025 16:46 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dit is een grap toch
Leuk dat ze op voorspraak van Robin teruggeschakeld zijn boerenkool bord op schoot scouting, maar het zou wel fijn zijn als ze dan ten minste de TV even aanzetten.
Robin wil “Nederlandse” spelers.quote:Op woensdag 9 juli 2025 16:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Heeft de scouting/Dennis een filter op Eredivisie-ervaring laten staan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |