Iedereen blij uiteindelijk met de uitkomst. Read niet geschorst en een geinig slot van de competitie door die rode kaartquote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:02 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Ik vind het wel een bijzonder oordeel. Schoolvoorbeeld van een rode kaart imo.
Mwa, was er bij ons al niet kapot van. Verdedigend behoorlijk goed, aanvallend komt hij tekort.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:19 schreef De_Pel het volgende:
Ik zie net dat Malacia maar 3-3,5 miljoen hoeft te kosten. Dat is wel een dermate laag prijsje dat je er in ieder geval effe een mannetje een paar uurtjes in te laten duiken, ff onderzoeken wat nu de reden was voor zijn belabberde spel bij PSV. Dat verhaal omtrent z’n blessure(s) was zo mogelijk nog waziger dan de hartkloppingen en paniekaanvallen van Kokcu. Als je voldoende aanknopingspunten hebt om hem op te trainen is het natuurlijk een koopje.
Ach, het ventje was 22, natuurlijk viel er nog aan te schaven. Toch leverde hij ons 17 miljoen op.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:44 schreef H.FR het volgende:
[..]
Mwa, was er bij ons al niet kapot van. Verdedigend behoorlijk goed, aanvallend komt hij tekort.
Transfervrij lees je zelfs. Maar het was echt verschrikkelijk bij PSV.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 21:19 schreef De_Pel het volgende:
Ik zie net dat Malacia maar 3-3,5 miljoen hoeft te kosten. Dat is wel een dermate laag prijsje dat je er in ieder geval effe een mannetje een paar uurtjes in te laten duiken, ff onderzoeken wat nu de reden was voor zijn belabberde spel bij PSV. Dat verhaal omtrent z’n blessure(s) was zo mogelijk nog waziger dan de hartkloppingen en paniekaanvallen van Kokcu. Als je voldoende aanknopingspunten hebt om hem op te trainen is het natuurlijk een koopje.
Als die vervanger voor Hancko nog niet lukt omdat die eerst weg moet zou ik me nu focussen op een linksback. Als je daar een topper voor haalt is de aanwezigheid van Hancko bij de voorronde CL ook minder noodzakelijk.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Transfervrij lees je zelfs. Maar het was echt verschrikkelijk bij PSV.
Als tweede keuze zou ik het prima vinden, maar dan moet je iets significant beters hebben als eerste keuze. Het probleem is dat Smal verdedigend ook al kiele kiele is. Opbouwend echt heel goed maar het zal nooit de onbetwiste eerste keuze zijn. Er moet dus echt wel iets goeds voor die positie komen.
Niet tevreden over Ruijl? Jannes hangt zeker weer in de gordijnen.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:54 schreef Irritatie100 het volgende:
Ze zijn blijkbaar bezig met een technisch directeur van Club Brugge. Nog nooit van de beste man gehoord, maar kan het alleen maar toejuichen als Te Kloese zich niet meer met technische zaken bezig hoeft te houden.
Diens rol is mij sowieso wat onduidelijk, maar hoe ik het begrijp blijft die gewoon aan.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Niet tevreden over Ruijl? Jannes hangt zeker weer in de gordijnen.
Transfervrij in tegenstelling tot een aankoopsom voor een brakke speler zal natuurlijk wel verschil maken.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:52 schreef Scrummie het volgende:
Als je Meijer laat lopen wegens fitheid, dan slaat Malacia natuurlijk nergens op.
Eens, het zou dan echt als baat-het-niet-dan-schaad-het-niet buitenkansje moeten zijn. In beginsel als derde LB dus, niet ten koste van de aankoop van een 1e LB boven Smal.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Transfervrij lees je zelfs. Maar het was echt verschrikkelijk bij PSV.
Als tweede keuze zou ik het prima vinden, maar dan moet je iets significant beters hebben als eerste keuze. Het probleem is dat Smal verdedigend ook al kiele kiele is. Opbouwend echt heel goed maar het zal nooit de onbetwiste eerste keuze zijn. Er moet dus echt wel iets goeds voor die positie komen.
Absoluut niet als eerste keuze idd. Ik heb het echt over onderzoeken óf dit mísschien nog een leuk buitenkansje richting toekomst is, zeker niet om nu bovenaan de lijst te zetten als basismateriaal. Als je hem met goed optrainen weer op niveau kan krijgen kan het een leuke investering zijn.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 22:52 schreef Scrummie het volgende:
Als je Meijer laat lopen wegens fitheid, dan slaat Malacia natuurlijk nergens op.
Dan had je net zo goed Meijer kunnen halenquote:Op woensdag 9 juli 2025 07:09 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Absoluut niet als eerste keuze idd. Ik heb het echt over onderzoeken óf dit mísschien nog een leuk buitenkansje richting toekomst is, zeker niet om nu bovenaan de lijst te zetten als basismateriaal. Als je hem met goed optrainen weer op niveau kan krijgen kan het een leuke investering zijn.
Ik weet eigenlijk niet of Malacia drie wedstrijden in een week kan spelen, dat leek bij Meijer het grote probleem in combinatie met het toch wel forse prijskaartje en wellicht ook wel het mislopen van de Saudi-Arabische miljoenen.quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan had je net zo goed Meijer kunnen halen
Malacia is wel gratis natuurlijk.quote:Op woensdag 9 juli 2025 09:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan had je net zo goed Meijer kunnen halen
Dat wel natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 18:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Iedereen blij uiteindelijk met de uitkomst. Read niet geschorst en een geinig slot van de competitie door die rode kaart
Valt me toch tegen van hem, had echt veel meer van zijn carrière verwacht...quote:'Oud-Feyenoorder Kökcü stuurt aan op transfer naar Besiktas'
Met elke trainer ruzie, Turkije altijd nummer 1 genotquote:Op woensdag 9 juli 2025 11:48 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Valt me toch tegen van hem, had echt veel meer van zijn carrière verwacht...
Robert Maaskant was mijn eerste gok. Toen Fatih Terim maar je bedoelde natuurlijk Slotquote:Op woensdag 9 juli 2025 12:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Met elke trainer ruzie, Turkije altijd nummer 1 genot
Er is eigenlijk maar één man ter wereld die zo’n speler in het gareel kan krijgen
2, maar 1 zit met Truus in de Algarvequote:Op woensdag 9 juli 2025 12:49 schreef Caland het volgende:
[..]
Met elke trainer ruzie, Turkije altijd nummer 1 genot
Er is eigenlijk maar één man ter wereld die zo’n speler in het gareel kan krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |